Ga naar inhoud

Sann : 28 september 2009 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Gast Sann_

Aanbevolen berichten

  • Reacties 167
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey Sann!! :D

Gefeliciteerd met je boobies!! :43:

Je hebt er ff op moeten wachten, maar dat is nu voorbij :D!! Je hebt ze, YEAH!!

Hoop dat alles goed gegaan is, ik kijk uit naar je verslagje en fotootjes ;)

Ondertussen je lekker laten verwennen (zoals je hier al 1000x hebt gelezen ;)) doe rustig aan!!

Liefs, Trici :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey sann,

ook namens mij van harte gefeliciteerd met je nieuwe boobies.

ik hoop dat het je allemaal is meegevallen en dat alles goed is verlopen.

nu niks doen, lekker laten verwennen en vooral heel goed naar je lichaam luisteren.

geniet er lekker van.

we zijn uiteraard erg benieuwd naar je verslag, maar doe het maar lekker rustig aan.

ik kan me nog goed herinneren dat ik de eerste dagen na de BV niet achter de pc heb gezeten.

liefs, amidi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello ladies!

Wat een ontzettende lieve berichtjes van jullie! Thank you all! Nou ik ben weer back in town. Heb nu wel weer wat puf om te typen, dus bij deze mn verslagje.

Mn mams en ik vertrokken gisterochtend al om 5:15 om de files voor te zijn. We waren daar al om 7.15 ongeveer ;O Ik moest 8 uur aanwezig zijn en 9 uur was ik aan de beurt. Betaling gefixt, foto's gemaakt en toen mocht ik al snel naar 'achteren.' Daar waar alles steriel is. Leuke verpleegkundigen daar! Uitgekleed enzovoorts en toen nog wachten... Boekje erbij.

Het enige waar ik 'bang' voor was (en altijd wel angstig voor zou zijn) zijn die pieeep naalden. Ik zeg van te voren dat ik 'r niet tegen kan, dat ze het alvast maar weten. Nou ik kijk er niet naar, voel de beste man wel wat prutsen en ik werd 'r gewoon emotioneel van. Sjongejonge, ik trok wit weg. Nouja na een paar minuutjes was ik wel weer bijgekomen :). Dr. Zaal kwam toen langs om te checken en even praatje te maken, mij af te tekenen. We hadden 295 en 330 cc besteld. En zij vond 295 het mooiste, dus dat heeft ze uiteindelijk gedaan. Ik wist het gewoon echt niet, ik ben grote voorstander van liever iets kleiner en natuurlijkogend dan groter en minder natuurlijk ogend. Maarja smaak ook he. Dr. Zaal heeft 'r verstand van zullen we maar zeggen! En al met al verschilde het maar 35 cc. Nog geen halve cup.

Eventjes later werd ik al naar de Ok gereden, overgetild naar een operatietafel, huppa slaapmiddeltje erin. "Binnen 30 seconden ben je weg", zei de anesthesist. Ik dacht nog: "yeah right, zo snel? Ik voel nog niks." Hij had wel gelijk. Het draaide boven mij eventjes en floep weg was ik.

Toen ik wakker werd was ik nog wel een beetje in een roes. Ik kan me nog herinneren dat ik vroeg; "Ik heb gedroomd, kan dat?" Ik heb echt gedroomd volgens mij toen ik daar op tafel lag, vond dat 'n beetje raar. Jamemr dat ik niet meerw eet waarover ;P

Dr. Zaal kwam nog bij mij checken. De operatie is goed gegaan! Ze zei dat ik onwijs sterke spieren heb. Dat ik waarschijnlijk heel sterk ben en heel erg veel spierpijn ga krijgen. Ze drukte me op het hart om de oefeningen te doen die werden meegegeven door de verpleegkundigen. Verpleegkundige kwam nog naar me toe en vond het ook heel mooi geworden, niet te groot zei ze nog, heel mooi. Ze meende het wel, want ze deed zo'n blik. haha, ik heb zelf heel even gecheckt. Sjongejonge, lijkt nog zo onwerkelijk allemaal!

Op zich voelde ik mij prima. Wel pijn, maar te verwaarlozen. Maar elke keer dat ik overeind kwam, werd ik dizzy. Wat vervelend, gebeurde echt vaak. Daarom duurde het wel even voordat ik richting wachtkamer naar mn moeder kon. De anesthesist heeft me nog een middeltje gegeven. Ik vroeg wat het was. "Iets waar je beter van wordt." .. Oké duh... dacht ik.

Verder heb ik me gister en vandaag de hele dag een krakkemikkig oud wijf gevoeld. Dat van 'er is een bus over je heen gereden' klopt helemaal. Sjongejonge ik kan niks vastpakken, vanuit bed omhoog komen is een hel. Kan wel janken van de pijn, maar dat doe ik liever niet, want dat doet ook pijn. Dus ik heb wel vrij veel pijn. Slik die pijnstillers wel, maar de pijn is voornamelijk ook heel ongemakkelijk. Ik kan amper wat doen! Afvegen op de wc is lastig, kopje vastpakken, tandenpoetsen. Als ik iets wil pakken moet ik met mn hele lichaam buichen want mn armen kunnen niet zo goed bewegen. Ik heb op zich wel goed geslapen, maar voel me wel 'n gevangene in mn eigen bed. Ik lig daar maar als 'n plank want als ik ook maar even beweeg schiet de pijn weer door mn lichaam. Dus dat is wel even iets om doorheen te bijten!

Ik moet zeggen dat ik nog niet gekeken heb naar mn boobies. Dat durf ik niet, doet me teveel pijn. Het is zo zeurend en gewoon heel ongemakkelijk. Ik ben denk ik ook bond en blauw. Mn moeder wilde gister al gaan smeren, maar dat wilde ik niet.

Ik heb trouwens 80C aan. Pas wel prima, misschien nog wat ruim bij de cups want ik moest eigenlijk 75C. Maar tis nu allemaal opgezwollen dus wil wel.

Trouwns, mooie grap van de Velthuiskliniek. hah, ze wilde me eerst al naar huis laten gaan met 'n infuus 'r in ;P ik liep al naar de wachtkamer waar mn moeder zat, jas aan en toen voelde ik dat ding nog zitten! De verpleegkundige kwam nog achter me aan om 'm eruit te halen. Ik denk dat 't kwam omdat ik dus zo duizelig werd telkens en dat ze 'm 'r dus later hebben uitgehaald dan ze gewend zijn. En toen waren we in onze hotelkamer, zegt mn moeder: je hebt in de ene borst 295 gekregen en in de ander 259. Ik zeg: nee hoor, is niks over gezgd, lijkt me 'n beetje raar he... Ik dacht al aan een schrijffout.. 295 en 259.. Nou wij bellen met een verpleegkundige, zoiets wil je toch wel weten. Die kon het op dat moment niet met 100% zekerheid zeggen en zou de dossier gaan bekijken. Werden we later teruggebeld en het was gewoon 295 gelukkig ;). Dacht ik al wel, maarja foutje van degene die het op zo'n visitekaartje had geschreven voor in mn portomonnee.

Pff, ik verlang naar het moment dat ik zelf wat meer kan. Heb zoveel spierpijn. Doe de oefeningetjes (armen achter je rug en armen gestrekt) met regelmaat. Ik heb ook veel hoofdpijn wat waarschijnlijk door mn rare houding komt.

Dankjullie wel voor de berichtjes en ik zal snel laten weten hoe het gaat!!

Liefssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs!

En echt hoor, dat soort pijn hebben we denk ik allemaal gehad! Ik heb ook midden in de nacht mijn moeder gebeld omdat ik omhoog wou komen maar het niet kon :blush:

Alles doet natuurlijk pijn, er is flink aan getrokken en gedaan..

MAAAAR.... volgende week voel je je vast weer wat beter :D

Vind je het nog een beetje eng om te kijken?

Maar nu heb je eindelijk je borsten!!

Wel even schrikken als je ziet dat er in de ander ineens een stuk minder zit ;) Gelukkig was dat niet zo

Beterschap voor nu en laat je lekker verwennen door iedereen.. Nu heb je een goede reden om 6 weken niets te doen :D:lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sann,

Ten allereerste:GEFELICITEERD met je nieuwe boobs!!!

En ja de welbekende bus komt om de hoek kijken,en de ongemakken,maar dat komt allemaal goed!!

Laat je lekker in de watten leggen en geniet ervan, had je trouwens dual plane?

Ik heb zelf 280cc dual plane morgen 4 wk geleden,van 80A naar 80C.

Ik had je topic ff bijgehouden,maar pc is nu paar dagen weggeweest vandaar een na-reactie :rolleyes:

Groet, Dian

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs !

Wel allemaal kleine dingetjes die je wat tegen zaten, maar het komt uiteindelijk allemaal goed hoor !! Over een tijdje ben je alweer vergeten dat het zo zeer heeft gedaan, dan ben je zo groos met je boobies !!

Laat je lekker verwennen en doe het rustig aan !!!

liefs Queentje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hay sann,

Nou ik had dat ook hoor de eerste 4 dagen ze niet echt bekeken... Had nog veel teveel pijn en dacht straks scheurt het open en rollen ze er zo uit :75: .

Bij mij leek het in het begin ook meer twee hobbels... omdat het zo strak onder me huid zat.. waren het nog niet echte borsten en dag 4-5 kwamen de mooie rondingen.

Je zou merken elke dag gaat het een klein stukje beter.

liefs nini

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies!!! Jammer dat je toch wel veel last hebt en er nog niet echt van kan genieten. Hoop dat je je snel weer wat beter voelt. Ben erg benieuwd naar het resultaat (heb maandag ook een afspraak met dr. Zaal)! Heb je inmiddels al gekeken? Laat je maar lekker verwennen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hooi lieve borstenforummeiden!

Nou het gaat inderdaad per dag 'n stukje beter. 's Ochtends uit bed komen is moeilijk en pijnlijk. Heb ik hulp bij nodig, anders lig ik de hele dag in bed ;).

Heb nog steeds niet gekeken, misschien laat in de middag vandaag of vanavond. Dan heb ik minder pijn. Vind het errg spannend inderdaad Excella ;). Toch erg onwerkelijk allemaal.

@ Bloempje: jij begint nu net met je zoektocht naar de juiste pc enzo zie ik! Dr. Zaal is een aardige professionele vrouw, die een zo natuurlijk mogelijk resultaat beoogd. Ik zet binnenkort wel foto's online (moet ik ze eerst even goed bekijken :P). Ben zelf ook wel benieuwd hoe het is geworden haha.

Bedankt voor al jullie lieve reacties en ik krabbel er wel weer wat neer. Hopelijk hoe het er uit ziet en misschien wel foto's! We'll see.

Liefsss

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey sann,

mooi dat het allemaal zo goed verlopen is, is toch wel fijn.

nu moet je het vooral lekker rustig aan doen en heeeeeel goed naar je lichaam luisteren.

hoe meer jij doet en hoe meer jij overbelast, hoe meer kapsel je krijgt......dus netjes doen wat ze gezegd hebben en vooral relaxen.

geniet lekker van je nieuwe boobies.

voordat je het weet ben je dit allemaal vergeten en geniet alleen nog maar van je mooie nieuwe borsten.

liefs, amidi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Sann! :116:

Goed om te horen dat het elke dag alweer een stukje betere gaat.

Laat je de komende tijd nog maar lekker verwennen en rustig aan.

Zelf ben ik pas over anderhalve maand aan de beurt, dus moet zelf nog even geduld hebben ^_^

Ben benieuwd hoe je het resultaat vind als je vanavond hebt gekeken!

Liefs fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, ik had te veel pijn om er ook maar zin in te hebben om te gaan kijken. Dat was de reden. Geen aanrakingen of wat dan ook in de buurt van dat gebied ;) Maarr vanmiddag voor het eerst weer gedoucht en gekeken! Mooi hoor! Wennen! Sjongejonge. Ben heel veel moe nog. Ook door al die pijnstillers. En toen die sportbh weer aanging na het douchen en de bezichtiging deed wel pijn..

Een vriendin komt zo dus ik ga evennaar de bank!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sann,

Kijken helpt de pijn dragelijker te maken!!! Echt! tenminste bij mij... ik werd er zo blij van.

Groetjes

Hahaha ja dat denk ik ook wel!

Dan denk je 'auw auw auw het doet zo'n pijn... maar WAT EEN Tieten' :lol: whahaha dat was tenminste mijn reactie :lol:

Als je eenmaal gaat kijken, kijk je voor je het weet zo'n 5x per dag :D hiih

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.