Ga naar inhoud

Sann : 28 september 2009 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Gast Sann_

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Wat leuk om jullie verhalen, verslagen te lezen! Dat biedt toch een inzicht in éénzelfde situatie :).

Ik ben Sann, ben 22 jaar en helaas heb ik een cup 75A (maximaal). Dat is voor mijn postuur vrij klein. Ik ben namelijk 1.80 en 65 kilo, heb heupen en een volle kont, maar mijn borsten zijn door genetische bepaling klein uitgevallen (mams heeft ook niet zoveel borsten).

Ik ben mij aan het oriënteren op een borstvergroting. Dit komt voor mij niet uit de lucht vallen. Vanaf mijn 17e ben ik er al mee bezig. Ik was het al weer vergeten, maar mijn moeder attendeerde mij erop dat ik destijds al naar de huisarts was geweest wat de mogelijkheden zijn voor 'n borstvergroting. Toen was ik nog heel jong, nu ook nog 'n beetje. Maar ik denk dat ik er als persoon veel gelukkiger mee word. Praktisch gezien wordt het dan allemaal makkelijker (bikini's, bh's, bepaalde shirtjes) en fysiek past het beter bij mijn lichaam (niet meer een maat 34/36 boven en 38 onder)!

Bij deze heb ik mij voorgesteld!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...
  • Reacties 167
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Heey!

Ja ik moest de papieren voor de anestheist (?..) goed invullen zodat ze er rekening mee gaan houden. Misschien word ik zelfs nog gebeld om 't een en ander te overleggen. Want, zo zei de assistente van dokter Zaal, ze vinden het mooi om over hun eigen vak te praten.

Nou ik heb 'r wel vertrouwen in. En een beetje misselijkheid vind ik anders ook niet the end of the world. Alhoewel ik dat op dat moment waarschijnlijk wel zal vinden. En misschien heb ik 'r niet zo'n grote gevoeligheid voor als mn moeder en tante.

Ik heb trouwens even een nieuw topic aangemaakt in operatieverslagen, vond dat ik daar nu wel aan toe was ;)!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Sann

Kwam je topic ff bekijken heel uitgebreid verhaal hoor ;)

fijn dat je helemaal weet waar je aan toe bent en dat je gelijk een goed gevoel had

bij je eerste consult ik ben wel een paar plaatsen afgeweest.

Ook heel erg leuk dat je datum ook al bijna is wachten kan ik nu echt niet meer

mijn laatste dagjes afwachten nu maar....

Liefs abbje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Owh Trouwens!

Wat ik wel grappig vond, voor de operatie kom je helemaal clean binnen. Geen make up, geen nagellak, geen body-lotion, geen eten: nuchter. En je krijgt een papieren string/broekje aan..! haha. Hoe maf. Ik ben nog nooit geopereerd, dus allemaal nieuw voor mij

Hai Sann

Wou nog ff zeggen dat ik het leuk vind dat je niet eng over de operatie denkt.

het enige waar ik aan denk ik het moment dat ik naar de OK moet

maar tja zo moet ik er toch wel een beetje om lachen

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hooi Abbje en anderen!

Ja ben niet zo bang voor de operatie. Ben nogal een nuchter iemand. Ik weet alleen dat ik als het moment daar is, ik wel heel zenuwachtig ga doen en grapjes maken enzo... En dan kriebel in mn buik. Owhja... ik heb echt wel een bloedhekel aan ziekenhuizen en naalden. Ik word altijd wel licht in mn hoofd enzo... Gelukkig is het met die narcose dat je dan direct 'weg' bent, dus denk dat het dan wel meevalt. Met de tandarts blijf je altijd zo bij bewustzijn en kan ik 'r helemaal niet zo goed tegen. Maar probeer me altijd wel groot te houden :)

We zijn in de OK in handen van zeer professionele mensen die weten wat ze doen. Er kan áltijd wat fout gaan, maar die kans is nihil. Net zoals je morgen van je fiets valt.

Ik heb trouwens mn protheses even opgezocht. Voor de liefhebber: http://www.mentorcorp.com/global-nl/breast...profile-gel.htm.

Ik krijg nummer 322.

Byebyee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Sann,

Idd goed/knap van je dat je er zo nuchter onder blijft. Aan de ene kant ben ik er wel rustig onder maar aan de andere kant. Ik krijg gewoon allerlei kwaaltjes, zoals pijn in mn borst, een drukkend gevoel. Dat heb ik nu een paar weken. Gewoon de stress denk ik van alles eromheen. Wat dat betreft vind ik het wel jammer dat het voor mezelf nog zo lang duurt, ik kan mezelf zo zenuwachtig maken. terwijl dat natuurlijk niet goed is. Maar als ik tegen iemand zeg: denk niet aan een olifant... nou waar zal je dan juist aan denken??

fijne avond nog!

Liefs fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helleuu liebe borstenmeiden,

Mn grote slag: 'ik vertel het mijn closest girlfriends' is begonnen. Mn beste vriendin nam het gelukkig goed op. Ze begrijpt het wel, wat voor mij het belangrijkste is (want, zij kan mij keuze niet beïnvloeden). Voor haar is het nog wat onwerkelijk: 'nooit gedacht dat mn beste vriendin een BV ging doen.' Een beetje 'n ver van haar bed show. In haar beleving doen alleen celebs oid een bv, omdat ze er verder nooit mee bezig is. Daarnaast zijn wij hier in het noorden toch wel van die nuchtere down to earth persoonlijkheden, dat heb ik ook, maar zij ook. We gingen ook foto's kijken en ik kon niet helemaal peilen wat ze 'r nu van vond (vond ze het gewoon allemaal nep of is het onwennigheid dat mij dit gaat overkomen..). Toen ineens ging ik wel twijfelen... wordt het echt wel mooier.. Maar dat was meer een bevlieging (ik was ook moe) want de volgende dag was ik 'r weer overheen.

Mn vriendin vroeg nog wel of ik het niet liever puur natuur wilde en ze hoopt dat het allemaal goed gaat met de operatie en herstel enzo. Sjaa, ik ben 'r natuurlijk (heee, wel natuurlijk :P grapjeeee) al vanaf mn 16/17e mee bezig. En zij hoort mijn nieuwtje dus pas nét, dusja, ik denk 'r al jaren over na en zij moet 't nog even laten bezinken.

Zo vriendinnetje nummer 3 die het te horen krijgt.

Laterr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sann,

Ik zie dat je een week na mij aan de beurt bent.

Pppffff gelukkig heb ik het dan al achter de rug, zie er namelijk heel erg tegen op.

Maar ik las dat jij weet welke BH het Velthuiskliniek adviseerd. Ik heb alleen het advies gekregen van een sportbh in twee maten en verder niet. Nu ben ik voor een sportbh gaan kijken maar zie bijna door de bomen het bos niet meer.......of is het nou andersom :blink:

Groetjes,

Sigesh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Sigesh!

Ja ik heb een sportbh aanbevolen gekregen: http://www.triumph.com/nl/nl/pc/603.html. De assistente had tijdens het consult even opgeschreven hoe ie heette enzo. Verkrijgbaar bij Livera. Hebben ze goede ervaringen mee.

Ik moet zelf ook nog een halen. Of twee. Maar bij mij hebben ze niet gezegd twee maten, gewoon één in 75 C. Maar dat zal wel per persoon verschillen hoe in te schatten is hoe groot het uiteindelijk gaat worden.

Misschien zie je nu weer wat bos door de bomen ;) Je zei het goed haha. Nou hoop dat je er wat aan hebt :) En succes met de voorbereidingen deze week.... Spannend hoor.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zo ineens 'mee afkomen' bij een vriendin is idd raar , je weet ook niet welke reactie je moet verwachten .

In't begin zijn ze blij voor jou maar begrijpen het toch niet helemaal denk ik . Ze beleven wel alles met je mee maar écht weten wat zo'n bv met je doet is toch moeilijk te bevatten voor vrouwen die 't niet (gedaan) hebben .

Dat veranderd eens je boobs aan 't genezen zijn (en er dus mooi - en groter uiteraard - uitzien) want dan zien ze het verschil .

Ze merken ook dat je'r 'mentaal' beter van wordt : meer zelfzeker .

Ik ben bijna anderhalf jaar verder en mijn vriendin heeft binnen 2 weken een intakegesprek ... zo zie je maar .

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo dames,

in mijn omgeving, familie, vrienden en collega's heeft iedereen super goed gereageerd, ik had echt wel enkele " flauwe " reacties verwacht, maar helemaal niets, sterker nog, iedereen vond het erg gaaf en nogal stoer dat ik het ging doen.

ik had trouwens bij m'n eerste consult hetzelfde als Sann.

ik heb maar één consult gehad, bij dkt. Koeijers van de Velthuis Kliniek, die gaf me direct zo'n goed gevoel dat ik diezelfde dag direct een datum heb geprikt, dat is inmiddels alweer bijna 5 maanden geleden ( m'n operatiedatum bedoel ik ), dus ja, het gaat allemaal erg snel voorbij.

ik heb niets als een positief gevoel overgehouden aan de Velthuis Kliniek, ik vind het echt een supergoede kliniek met allemaal ontzettende aardige mensen.

maakt niet uit waar je over belt, je wordt altijd serieus genomen, alhoewel ik nergens over gebeld heb, omdat bij mij alles super goed is verlopen.

Sann, ik ben ook geopereerd in Hilversum, maar mocht toch echt m'n eigen onderbroek aanhouden, je krijgt wel een papieren mutsje en schort aan, maar geen andere onderbroek hoor......hahaha......:-), idd geen make-up, geen sieraden, zelfs knopjes moeten uit, geen nagellak, maar gel- of acrylnagels mag wel, daar hebben ze geen problemen mee.

voor alle dames die nog twijfelen, ik kan de Velthuis Kliniek echt aanraden, staan echt niet voor niks op nr. 1 in nederland.

liefs, amidi

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha, kan ook dat ik dat verkeerd begrepen heb hoor, van 't onderbroekje hihi.

Amidi, vVolgens mij zaten we op hetzelfde moment een berichtje te sturen in elkaars topic ;)

Ja ik heb een goed gevoel bij de Velthuiskliniek en ook bij de dokter Zaal. Over dr. Koeijers had ik wel meer gelezen enzo, en ook resultaten gezien die heel mooi zijn! Dus toen ik hoorde dat ik dr Zaal kreeg, dacht ik eerst van.. hmm.. ik wil dr. Koeijers eigenlijk wel, want daar heb ik meer over gehoord. Maar na een consult met dr. Zaal vond ik haar ook super prima, voornamleijk omdat we op één lijn zitten met een natuurlijke look.

Verder heb ik het nog wat vriendinnen verteld en die reageerden allemaal wel heel adequaat hah. Ze begrepen het wel, maar het kwam 'n beetje op hun dak vallen, onverwachts. Ben wel blij dat ze goed reageerden :)

Wat ik mij nog afvroeg he, ik heb 'n poosje niet gesport omdat ik in de zomer niet zo veel terecht kan bij mn studentensportvereniging ;). Nu wil ik weer even hard bezig, ongeveer 3 keer per week een uur body-fitten (met gewichtjes voor de armen en benen, beetje springen enzo, en grondoefeningen), heeft dat ook invloed op je borstspier? En dan bedoel ik.. (misschien denk ik 'r ook wel teveel over na hoor) dat het dan heel strak wordt die spier en dat de dokter er dan te weinig ruimte in kan vinden voor bijv. 330 cc?

Kan dat...? haha. Ik weet niet hoe ik het anders moet brengen..

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey sann,

ik denk zelf dat dat niks uitmaakt, of je nou wel of niet veel sport.

ze snijden een deel open en moeten dan een pocket maken. Ik denk dat voor 330cc wel genoeg ruimte te creëren is, ik heb 495 cc gekregen.

na de BV kun je minimaal 8 weken niet sporten, maar geloof me, dat wil je ook echt niet......al helemaal niet met je armen en/of je borstspieren.

liefs, amidi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nouuu ladies.. ik kreeg vandaag 'n telefoontje dat mn BV een week is uitgesteld :(

:93: Wat de reden is weet ik niet. Maarja, niks aan te doen he... Een week langer wachten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sann,

Jeetje dat is balen zeg!

Bij mij moeten ze daar nu echt niet meer mee aankomen want ik zit al maanden (vanaf april) in de zenuwen en daarbij heb ik er álles op aangepast. Zo ook mijn inkomsten / werk.

Nog bedankt voor de link voor het type / merk BH.

Ik ben er vandaag meteen om geweest. 2 maten. En zodra bekend is welke van de twee ik pas dan mag ik de andere omruilen.

Groetjes,

Sigesh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Sann,

Wat balen zeg dat je BV datum een week is uitgesteld!Alhoewel het uitstellen van een datum (bijna) nooit uitkomt, komt het wel voor jouw dan wel een beetje uit met de vrije dagen etc. die ervoor had geregeld?

Over het sporten, ik heb zelf een dergerlijke vraag via de mail aan de consulente en PC gevraagd. Dus mocht je nog twijfelen dan kun je hun ook allerlei vragen mailen. Ze antwoorden dan vrij snel terug.

Groetjes Fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey sann,

dat is balen zeg, dat je nog een week langer moet wachten.

ik had dat wel een probleem gevonden, ik had ook mijn hele agenda op de operatiedatum aangepast.

dan moet je ineens alles een week opschuiven, is niet het einde van de wereld, maar niet handig..........

ze zullen er wel een goede reden voor hebben gehad, dat doen ze vast niet zomaar......

bij de velthuiskliniek weten ze maar al te goed dat wachten te lang duurt.......

liefs, amidi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Ladies,

Ja ik vind het ook wel balen.. Nu zie ik die ticker weer op 'n week langer staat :o Buhhh! Maarja, dan nog maar 'n week wachten.

Voor mij is het niet zo heel vervelend met de planning enzo, omdat ik studeer... Ik heb het deze periode rustig (daarom heb ik ook in deze periode mn BV gepland) met mn studie. Soms heb ik wel verplichte colleges, maar twee weken had ik dat niet en dat waren toevallig de weken waarin 21 sep en 28 sep in vallen :) dus dat is mooi meegenomen. Ik mis wel wat colleges hoor in de eerste week van de herstelperiode, maar de meeste colleges zijn niet verplicht.

En mn werk.. ik had al ontslag genomen bij de supermarkt waar ik werkte. Had het daar wel gezien (kassadraaien is killing op den duur), en ga na mn herstelperiode op zoek naar wat nieuws :).

Echter, mn mams had ik gister even gebeld, want zij gaat mee en blijft daar ook 'n nachtje slapen enzo (omdat wij op meer dan 1.5 uur verderop wonen) en mn mams moest wel de boel omgooien met haar werkrooster. Had ze net de planning klaar... Maar gelukkig hebben mn ouders een eigen zaak dus kan ze gelukkig wat prutsen met het rooster. Daarmee bof ik wel. En mn financiering had ik al rond, mn spaargeld!

Dus gelukkig is het voor mij alleen een extra week wachten en geen gedoe met werkroosters enzo.

Liefsss

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hello! Ik wil jullie even laten weten dat ik op dit moment geen internet heb. Ik ben verhuisd van de week en ik krijg pas over dikke maand internet. Dat is wel even balen... Ik check mn mail en alle andere internetdingetjes zoals dit forum ;) zo vaak mogelijk in de bieb en na mn BV ben ik 1 á 2 week bij mn ouders, dus dan heb ik wel weer internet :). Kan ik mooi verslag doen en alles weer meelezen en weer reageren op dingen, wat nu dus niet kannnnn.

Het fijne is wel dat ik nu mn ticker al op 2 weken en 1 dag zie staan :D alsof de tijd sneller gaat.

Groetjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey sann,

nog even doorbijten en dan is het al zover, dan krijg je je nieuwe boobies...........spannend hé..??..

ja, een eigen zaak is erg makkelijk, vooral met dit soort dingen.

mijn man en ik hebben ook een eigen zaak, dus ja......wij kunnen ook zelf bepalen wanneer we werken en niet.

we werken elke dag, maar na mijn operatie kon ik ook gewoon zelf bepalen wanneer ik weer zou beginnen en hoeveel uur per dag.

dus ja, is wel makkelijk voor je moeder denk ik...........

weet je wat je moet doen, je moet ervoor zorgen dat je een eigen zaak hebt na je studie, heb je veel meer vrijheid dan wanneer je in loondienst bent.

succes met wachten tot de BIG DAY.

liefs, amidi

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.