Ga naar inhoud

Sann : 28 september 2009 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Gast Sann_

Aanbevolen berichten

  • Reacties 167
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

hay sann,

Lekker dat het zo goed met je gaat.

Ik voel wel mijn protheses zitten onder me oksel.

En ik voel net of er lucht inzit.. zal denk wel normaal zijn.

Liefs nini

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hooi dames,

Van mn hechtingen zijn de knoopjes geknipt (de rest is oplosbare hechtingen) en pleisters eraf :D. Nu mag ik gaan smeren met zo'n litteken creme. Wie weet hoe vaak per dag ongeveer? Hoop niet te vaak, want ben niet zo vaak thuis haha.

Het zag er verder allemaal goed uit. Ik heb er eigenlijk geen last meer van met mijn gewone dagelijkse bezigheden.. maar dat had ik al niet meer na 9/10 dagen ongeveer. Dus ik heb in het begin echt erge pijnen gehad, eerste 4/5 dagen, maar daarna ging het stukken vooruit.

Ik had nu trouwens wel zo'n raar gevoelletje in mn linkerborst. Als ik 'n beweging maak, ook dat bukken, enzo, dan af en toe voel ik wat. Ik denk dat dat kwam doordat ik wat aant hupsen was op mn muziekjs.. Kan dan moeilijk stilzitten :13: en toen kreeg ik dat ineens. Hoop dat het snel overgaat. Heb er ook niet veel last van trouwens. Ook geen steken oid, daar vroeg de verpleegkundige nog naar.

Verder tel ik af tot ik die mooie gewone bh aan kan :43: Ik heb veel van die dingetjes waar je 'n hempje onder moet en je ziet gewoon dat je geen normale bh aan hebt, je bent ook sneller Miss Nippelgate hahah. Dus ik draag alleen maar vestjes :P

Ik plaats over een week wel weer foto's. Dan zitten er weer twee week tussen.

Liefsssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Littekenolie (had ik) deed ik 2x daags : 's morgens en s' avonds na een lekker ontspannend bad .

Ik liet de sportbh dan telkens een half uurtje uit zadat de olie goed kon intrekken .

Zo te lezen gaat je herstel je goed af , af en toe eens wat te wild :rolleyes: maar al bij al heb je niet te klagen precies .

De prothese zijn pas na een 6-tal weken ingekapseld en tot dan is 't heel normaal dat precies wat voelt bewegen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Allemaal!

Ja het gaat goed met mijn herstel. Heb eigenlijk nergens last van. Alleen dat ik die domme sportbh gewoon niet mooi vind. En ik kan nu niet zoveel mooie truitjes aan omdat je 'm overal bovenuit ziet steken. Maarja das tijdelijk he... volgens de papieren mag ik volgende week al 'n gewone bh aan doen als het lukt. Dus dat ben i kwel van plan eigenlijk, en dan thuis maar de sportbh weer aan.

Ik heb trouwens geen internet in mn huisje, dus ben er helaas niet zoveel..

Wil binnenkort nog wat foto's maken natuurlijk! Want ben nu 3 week verder.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Sann,

Hoe gaat het nu met je? Fijn om te horen dat je een goed herstel hebt!

Hoe ervaar je de hardheid v d borsten . ik las wel dat anatomsich soms wat harder/stugger zijn. Ben wel benieuwd om te horen of dat dat nu echt zo hinderlijk is.

Liefs fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello allemaal!

Ik heb nieuwe foto's. Maar liefst 15 stuks van alle kanten. Zelfs verschil met licht haha. (daglicht/badkamerlicht :P). Ben benieuwd naar jullie reacties :)

Ze zijn gemaakt met mn telefoon (heb geen andere op't moment), dus niet de perfecte kwaliteit, maar heb de mooiste eruit gehaald.

@ Fjo! Helloooo, ja het gaat goed. Ja ze zijn op dit moment, 4 week en 3 dagen PO, nog heel stevig natuurlijk. Het is totaal niet zoals een echte borst, vriendin van mij kan er zo indeuken zeg maar. Maarru ik vind het totaal niet storend dat ze wat stevig zijn. Met in het vooruitzicht dat ze nog wel zachter worden. Vind het wel mooi eigenlijk! Ik betrap mezelf erop dat ik het gedeelte van de bovenkant waarbij je voelt dat het echt borst wordt, af en toe wat streel haha, voelt lekker hoor. De bovenkant van de borst is wat zachter, want daar zit nog wat van mezelf natuurlijk. De zijkanten en onderkanten zijn wat harder. Vooral aan de onderkant, en dan aan de buitenzijkant, voel ik denk ik de prothese zitten. Daar is een klein 'heuveltje.' Maar als ik het zo opschrijf lijkt het erger dan het is. Ik vind het niet erg dat ze wat stevig zijn. Maarja ik had van mezelf zowaar geen borst en wist ook niet beter natuurlijk hoe grotere echte borsten zouden aanvoelen. Dus het is ook 'n beetje van, je weet niet wat je mist als je het niet hebt gehad.. Vind het wel lekker zo.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oja, in het berichtje aan Fjo stond het (eerst) verkeerd ;) Nee, ben nog geen 4 maanden haha!

Thanks voor je reactie! Vind ze zelf ook mooi op de foto.

Voor de geïnteresseerden in het 'zakken' van de borsten/prothesen, kun je op mijn foto's mooi zien: ik heb op mn rechterarm een klein moedervlekje vlakbij mn borst, mooi meetinstrument! Ik heb het op drie foto's aangegeven, voor mn bv, 6 dagen po en 4wk en 3dagen. De foto van 6 dagen po zie je hoe hoog de borsten nog zitten en op de foto 4wk,3dagen zie je dat ze, ik denk 1 cm oid, gezakt zijn.

LIefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trouwens, paar dagen geleden contact met een jongen die ik al een hele poos ken. Hij vond ze super! Hij was helemaal verbaasd en vond ze heel mooi. Had ie ineens een heel ander beeld van me :P Hij zei ook dat ze niet groter hadden gemoeten.

Verder, niemand valt het zo 1,2,3 op. Nou draag ik ook geen overduidelijke strakke shirtjes waarin ze extra opvallen (sja, kledingkast is hetzelfde als voor mn bv ;)). Denk dat het in warmere tijden ook meer naar voren komt. En tja, ik draag nog geen push up, dus misschien valt het dan wat meer op:P.

dikke kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sann,

Ze worden echt mooi!!! Ben je nu wel tevrede met de maat?

Je had ze idd denki ik ook niet groter moeten nemen, dan was het waarschijnlijk heel onnatuurlijk geworden.

Pas echt heel mooi bij je lichaam!

PS draag je nu al normale bh's? Of moet je ook nog andere halve week je sportbh dragen?

liefs Birgit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sann,

Ik zie dat het bij jou goed gaat- mooi. Vraagje: ik zie dat het bij jou C is geworden van 295 cc- heb je ze nu al opgemeten? Ik werd dinsdag geopereerd (heb ze nog niet echt gezien- vandaag mag de tape af dus later in de middag ga ik ze voor de eerste keer zien- spannend!). Ik kreeg 325cc en dat zou ook C moeten worden- ik had nu een kleine A cup. Nu ben ik bang dat ze misschien te groot zijn en durf helemaal niet te kijken! Heb je al wat nieuwe bhs gekocht?

Gr.

Karolina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hooi allemaal!

Even wennen deze nieuwe stijl! Vind het wel mooi.

@ Beertje, thanks! En ik draag al gewone bh's overdag, snachts nog sportbh. Ja ik weet dat overal 6 weken wordt gezegd, maar bij mij in de papieren stond 4 week dag en nacht sportbh. En die zijn nu voorbij.. En omdat ik verder niet echt last van heb qua pijntjes enzo, draag ik nu overdag 'n gewone bh. En dat gaat prima sinds afgelopen dinsdag.

@ Karolka, ja ik heb ze opgemeten. Onder ben ik 77 en op de borst kleine 94cm. Dat is een kleine 17 cm verschil en dat maakt 'n 75C. Het ligt 'n beetje aan je postuur hoe die 325cc uitpakt. Als je heel smal van jezelf bent, kom je eerder op 'n D uit. Als jij bijvoorbeeld 'n 70A had, heb je met 325 misschien wel 'n 70D straks. Maar dat is dus hetzelfde qua cupvolume als 75C. Als je omtrek 75 hebt, denk ik dat je met 325cc op 'n volle C, klein D'tje uitkomt. Maar denk dat dat wel mooi is hoor ;) Het went snel!!

Ik heb 2 nieuwe bh's. Allebei 75C, maar in ééntje zitten van die pushup kussentjes die je er ook uit kunt halen. Met die kussentjes is de bh wel wat krap. Maarja, push up moet je eigenlijk ook 'n cupmaat groter kopen, dus ik ga nog wel even kijken naar 'n mooie push up 75D. Krijg ik nog grotere tieten haha.

Als je dit leest Karolka bne je al bij de kliniek geweest denk ik. Hoe is het gegaan? En hoe vind je het? Ik stuur je wel even 'n pb'tje met mn ww. Kun je zien hoe het bij mij is uitgepakt!

Liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Bloempje, ja dat heb ik ook wel eens gelezen hier op 't forum. Maar aan de andere kant lees ik ook hier op 't forum dat heel veel ladies het wel doen. Dus misschien aanvoelen of het kan en anders eigen keuze? Sjaa.. een jaar is wel lang. Het gaat denk ik om het zakken voor de prothese. Als het dragen van 'n push up zo erg is, zou het toch wel in de papieren hebben gestaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Bloempje, ja dat heb ik ook wel eens gelezen hier op 't forum. Maar aan de andere kant lees ik ook hier op 't forum dat heel veel ladies het wel doen. Dus misschien aanvoelen of het kan en anders eigen keuze? Sjaa.. een jaar is wel lang. Het gaat denk ik om het zakken voor de prothese. Als het dragen van 'n push up zo erg is, zou het toch wel in de papieren hebben gestaan?

Ik zou toch even m'n pc vragen als ik jou was...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sann- bij jou zijn ze echt super geworden, hoor! Ik ben niet zo lang als jij (1.65cm) maar iets dikker dan jij- +/- 60 kg- voor de operatie. Ik wilde ze niet te groot maar was ook bang voor om kleiner te nemen- eindelijk het advies van pc gevolgd- ook volgens zijn advies voor ronde gegaan. Ik ben nu 3 dagen na de operatie en ben echt tevreden over kliniek en pc. Vandaag heb ik voor het eerst mijn nieuwe borsten gezien- nou- dat is even wennen hoor! Ze zitten nog vrij hoog. Ik hoop dat ze snel gaan zaken- net als bij jou!

Ik zou nog morgen mijn eigen topic opzetten- had tot nu toe geen tijd, een laatste drie dagen was ik toch een beetje moe na de operatie.

Gr. en echt gefeliciteerd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hooi Bloempje, ja ik ga dat dan wel even vragen.. ben nu wel ook wel benieuwd!

Hooi Karolka, hoe vind je je borsten nu? Wennen he, maar vast heel mooi!

Voor de liefhebbers die mn foto's willen zien, dat mag gerust hoor. Ik heb beetje gekloot met het ww (eerst in mn handtekening, toen profiel en nu toch maar via pb'tje ;)) dus vind het niet erg als er nogmaals naar gevraagd wordt haha.

Trusten and Good Night, Sleep tight, niet op je buik he :P

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.