Ga naar inhoud

Sann : 28 september 2009 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Gast Sann_

Aanbevolen berichten

  • Reacties 167
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi Sann,

Mijn borsten zitten nog steeds erg hoog dus het is nog moeilijk te zeggen of ze mooi worden! Denk ik wel- ze zijn gelijk qua maat, niet te groot - alleem moeten echt nog zaken- maar- ik ben heel erg ongeduldig. Ik moet nog even wachten. ik ben tevreden met de resultaat. Ik had echt blauwe plekken verwacht maar helemaal niet!

Ik wilde gisteren nog mijn eigen verslagtopic opzetten maar het lukt me helemaal niet met de nieuwe forum! Het is erg traag dus misschien morgen gaat het beter.

Morgen middag controle afspraak- benieuwd !

Na hoeveel dagen had je je hechtingen verwijderd?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Karolka: je hebt nog niet je eigen topic toch? Kan hem tenminste niet vinden. Wanneer ben jij geopereerd en wat heb je gekregen? (Misschien handig om in je 'handtekening' te zetten?) Het kan wel 3 maanden duren voordat ze optimaal gezakt zijn toch? Weet alleen niet hoe lang het al geleden is voor jou...

Liefs,

Bloempje

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Sann. Dat je geen push up mag draaien, is om de volgende reden. De eerste 6 weken hebben je orsten nodig om kapsel aan te maken. Als je in de eerste 6 weken een push up draagt 'verschuif' je je borsten naar een niet natuurlijke positie. Hiermee verstoor je het kapselproces en heb je grote kans, zeker in de eerste 6 weken, dat het kapsel scheurtjes gaat vertonen. Dan gaat je lichaam wéér kapsel aanmaken, op de duur krijg je dan teveel kapselvorming, maar alle gevolgen van dien.

Het advies is echt de eerste 6 maanden tot een jaar GEEN push up. Ook al heb je geen pijntjes nu, de gevolgen zijn niet fraai. Ik ben nu 6 weken en 4dagen en ben 3 dagen geleden pas mijn eerste echte bh gaan kopen, een doodnormale sapph, die mijn borsten laten waar ze moeten zijn. Ik kan ook niet wachten om een push up te kopen, niet dat ze er zijn in mijn maat, maar dat daargelaten. Wees voorzichtig ! Als je nu het geduld op kan brengen, heb je er dalijk jaren langer plezier van !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hooi Queentje!

Bedankt voor je reactie. Maar met push up wordt er zo'n bh met 'vullinkje' bedoeld toch?

Een gewone beugelbh mag al wel eerder lijkt me...

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sann

Een beugelbh heeft meestal vullingen ja. Een gewone beugelbh mag je pas met 6 weken dragen en liever nog later als het even kan. De beugel moet goed rondom je borst zitten. Als dit niet is kan de beugel in je borst prikken waardoor je deuken in je prothese kan krijgen. Maar ook met strakke beugelbhs moet je oppassen. Alles met mate zeg maar. Het litteken is na 6 weken ook nog niet helemaal geheeld en kan ook in het gedrag komen door de beugels in je bh.

Lastig he, al dat geduld opbrengen?? :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb het de consulente gevraagd. Ik mag gewoon een push up dragen na 6 weken. Jaa... nu zullen jullie denken; hoezooo! Ik heb mijn vraag en haar antwoord even gekopieërd en geplakt.

Mijn vraag:Ik heb 28 september een borstvergroting gehad bij jullie. Ik heb een vraag over een push up bh (dus echt zo'n eentje met mini vullinkje). Vanaf wanneer mag je die dragen? Ik lees er verschillende dingen over op het internet, vandaar mijn vraag.

Het antwoord:Fijn om even van u te horen: ik hoop dat alles goed met u gaat en dat uw herstel voorspoedig verloopt! Van ons mag u na 6 weken op z’n vroegst die push-up bh dragen (heeft u die nog nodig trouwens..??) , dus eigenlijk zo’n beetje vanaf nu!

Het meest belangrijke is dat u de juiste maat draagt en vooral niet te strak! Alleen dan zouden we het u afraden, maar na 6 weken mag de sportbeha definitief uit, en mag u eigenlijk elke bh weer dragen, maar wat ik wel eens hoor van andere clienten is dat ze het zelf nog niet prettig vinden, na 6 weken. Dat de beugels te strak zitten of bij zo’n push up bh dat het nog gevoelig is in het begin. Maar medisch gezien mag het wel, mits niet te strak!

Veel succes met alles en tot horens!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja kan me voorstellen hoor dat je niet overtuigd bent. Blijkt toch wel dat er met verschillende adviezen wordt gegooid.

Ik denk, dat in die 6 weken dat je een sport bh aan moet, er natuurlijk wel 'n marge is ingebouwd. Alleen in de eerste weken kapselen je borsten in. Het zou toch te zot dat je precies 6 weken een sportbh aan moet voor inkapselen en rustig aan moet doen en dan je na 6 weken en 1 dag weer mag sporten en wild mag doen, alles op en neer laten hupsen.. na 1 dagje meer dan die 6 week.. Denk dat de borsten paar week nodig hebben (verschilt natuurlijk weer pp) om in te kapselen. Om er zeker van te zijn dat de borsten op de juiste manier worden ingekapseld, wordt daar (extra) tijd voor gegeven. Beter te lang dan te kort een sportbh aan. Daarom hanteren ze denk ik die 6 weken. Maar je borsten zijn al wel eerder ingekapseld lijkt me.

Alhoewel ik mij ook wel kan voorstellen dat je borsten door 'n push up omhoog worden geduwd en dan dus minder kans hebben om (natuurlijk) te zakken. Omdat ze in de eerste maanden nog meer beïnvloedbaar zijn.. Dus om het zakken kan ik me voorstellen dat je niet dag en nacht een push up aan moet doen.. Maarja, dan alsnog, de zwaartekracht zorgt er wel voor dat de boel omlaag komt, Kan me ook niet voorstellen dat 'n push de boel zodanig omhoog blijft drukken. Echte borsten blijven 'r ook niet omhoog gedrukt staan. jaja, prothesen zijn anders, maar om't idee;)

Nouja, ik ben ook niet van plan om nu 24/7 'n push up te gaan dragen hoor. Misschien met de feestdagen of op stap in mn strapless jurkje ;).

WAt een verhaal weer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sann,

Hoe is t nu met je?

Die advieze over BH's:dat staat ook op de site van Mentor. Maar die geeft aan dat het lang kan duren voordat je weer gewone bh's mag dragen en ook waarom.Staat ergens bij veelgestelde vragen.

Ik ben ook benieuwd naar mezelf hoor, of ik wel een beetje kan wachten om nieuwe BH's te kopen. Zal de eerste weken zoiezo wel moeten. Na drie maanden weet je pas je officiële maat toch??Altans dat is de gemiddelde tijd.

Liefs fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Heey sann,

Ik kijk er nu ook wel naar uit hoor: om leuke kleding aan te doen met een feestje, maar ook wel wennen geen opvulling meer in de bh's maar echte borsten. wat zullen mn leukere truitjes/hempjes van de SPS beter staan.

Mijn zussen gaven aan dat mn boobs mooi bij mijn lijf staan en ook natuurlijk ogen. Ze hadden bij een borstvergroting toch aan een andere soort vorm gedacht. het cliché beeld van hoe meiden er met een BV uitzien.

Voor dat houwtjetouwtje werk zou ik even naar de h.arts gaan(en ook nog even met kliniek bellen), of heb je binnenkort nog een voorlopig "laatste" consult staan?die van na 3 maanden.

jouw borsten zien er prachtig uit hoor,mag je echt wel trots op zijn!

Liefs fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Sann,

Ik vind jouw borsten echt prachtig!!!!! Ik snap wel dat je "baalt", omdat ze er meer in hadden kunnen doen, maar ik vind het persoonlijk niet 'nodig' bij jou! Je bent heel slank en dit vind ik perfect in verhouding!

Ik herken wel het twijfelen of ze wel mooi/groot/te groot/gelijk genoeg zijn.

Ik denk dat we het nog eigen moeten maken.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heee Sanne,

Het lukte niet je een pb te sturen, maar wooowww die zijn echt mooi geworden zeg! jou voor foto's lijken precies op mijn borsten;) haha dus weet'k ook hoe het er misschien uit gaat zien. ik draag nu dubbelgelbh's 70b, maar in gewone bh's zou het ongetwijfeld kleiner uitpakken hihi. ik wil niet heel groot, maar wil eerst passen om te zien hoe de maten bij me staan. denk nu aan 70c of d.

hoe heb jij het gedaan met familie/vrienden enzo? je komt ook uit het noorden, en ik heb het idee alsof het daar nog wat taboe is enzo. ik zou het dan alleen mijn ouders vertellen, mijn vriend (die weet het wel) en 1 of 2 vriendinnen. collega's niet. maar hadden mensen in je omgeving het door? collega's bijv? ik wil niet dat het erg opvalt. (zal wel iets meevalleno mdat ik nu ook al dubbelgelbh's draag)ghehe

wanneer heb jij het laten doen? ik heb denk ik het geld in maart bij elkaar. maar hoelang duurt het voordat de borsten er wat normaal uitzien in shirts en hoelang moet je sportbh dragen? (ivm zomerkleding) het liefst heb ik ze natuurlijk voor de zomer, maar misschien is het beter om na de zomer te doen i.v.m. winterkleren. je hoort het wel, ben enorm aan het denken hahaha.

p.s. je moet echt heel erg blij zijn met je borsten en ze hadden echt niet groter gemoeten, nu zien ze er nog heel mooi vol en natuurlijk uit! haha je bent vast van de ik wil altijd meer generatie;) maar dat is niet altijd beter :)

liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.