Ga naar inhoud

Boopke :16 juli 2012 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Wat spannend Caithlyn.het is inderdaad een super aardige man en neem alle tijd voor je wat heeft honk je geadviseerd?en welke ccup heb je nu ? En wëet je ondertussen al een datum ? En die zenuwen die heb ik ook hoor. Vooral ht iinfuus vind ik maar niks..voor mij is ht al over 8 dagen zover ..echt spannend hoor ..heb je ook eenn topic. Geopend?

Kuss

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 144
  • Created
  • Laatste Reactie

Boopke wat een vervelende chefin hb je ja maar trekk je er maar niks van aan hoor ..en wat goed dat jee een D cup hebt echt Geweldïg .

Hoe gaat ht nu. Verder met je boobs ?? Je kunt nu wel weer ff lekker rusten he ..kuss

Link naar reactie
Delen op andere sites

aaah paniek ,ik bedenk me nu net dat ik nog niet ben gebeld over de tijd van maandag .

of ben ik nu te snel ?wanneer hadden ze jou gebeld ?weet je dat nog ?

kuss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik schrok ff BB ht viel me ineens in ..en hb al gebeld en ze zij we bellen dond en anders kon ik zelf nog dond of vrijd bellen ..hahaa ja ht liefs had ik ht nu al geweten ,maar tog ook weer niet. Krrijg stëeds meer zenuwen haha ..

Kuss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had al gebeld boopke haha ht viel me ineens in en had ff Paniek haha dus meteen aan de foon gehangen.en ze zij ind dat ze dond. Bellen ..en ja ht schiet echt. Op nu krijg eecht al zenuwen nu ..kuss ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi...

hey boobke.. hoe gaat het nu met je? nog last van steken?!

en die cheffin van je ... bah zeg... jaloerse trut.... (sorry!)

hoop dat het werken al wat makkelijker gaat. en anders... sorry voor je chefke... maar je boobies gaan idd nu voor!

@kim..

succes morgen met het wachten op HET telefoontje! en dan hoop ik voor je dat je een druk weekend heb. zodat het weekend snel voorbij gaat.

TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat wat beter maar nog niet steek of pijn vrij en wat men cheffin betreft ik weiger gewoon als ze iets vraagt wat ik niet aan kan men boobs gaan voor die jaloerse trut zeker weten

xx

:86: ..You go girl..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer worden de borsten zachter? Ben morgen 4 weken po en ze zijn nog heel hard ik heb wel weinig huid op overschot niks dus en ze zijn serieus gerokken heb zelfs paar striemen rechts :( hoop echt dat ze gaan zachter worden nu want zo harde borsten doet best pijn

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Boopke :D

Ik ben nu 9 weken po (wow, al 9 weken hihi, gaat opeens echt snel) en ze zijn bij mij echt veel zachter al. ALs je dadelijk zes weken bent, dan zul je het verschil wel gaan merken. Ik weet natuurlijk niet of de monoblocjes even snel zacht worden, maar daar ga ik dan even van uit :) Je zult merken dat je huid dan minder strak staat en dat de gel zachter aan het worden is in je implantaten.

Het is alweer een kwestie van geduld (helaas... )

Hoe gaat het verder met je meid? Alles goed?

En hoe is het met je cheffin? Is ze nog jaloers?

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi BB

voor de rest gaat het goed hoor behalve men job is best zwaar dus ik ben gans weekend altijd ko :( en ja die cheffin dat is eenechte trut ik ga morgen naar de grote baas ik mag 6 weken geen zwaar werk doen en volgende week zou ik van haar de werkplaatsen moeten schuren maar ik kan geen kracht zetten heb het haar gezegd en haar antwoord was dan is je bv niet goed gedaan je moet dat maar doen!dus ff baas op de hoogte brengen en anders blijf ik ziek thuis voila :)

wow al 9 weken echt tof wou dat ik al zover was maar idd geduld hebben xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Boopke

:35: dat je morgen naar de baas gaat!! En zeker ziek melden als het niet gaat zoals jij mag! Je zou je niet eens onterecht ziek melden he, realiseer je dat! Je bent namelijk niet geschikt om het werk te doen dat je zou moeten doen van je cheffin, dus ben je arbeidsongeschikt, dus ben je ziek (klinkt simpel toch :106: )

Zet m op meid!! :D

En voor je het weet ben je ook 9 weken (maar dan ben ik alweer 14 weken haha ;) )

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sla me dood, ik zal het aan mijn pc vragen als ik eraan denk.....

Ik neem aan dat de prothese met het aannemen van de lichaamstemperatuur een bepaalde zachtheid bereikt, maar dit is puur gis-werk.....

En als het vocht uit je borsten verdwenen is, heeft de prothese meer plaats en voel je hem dus beter, voordat hij weer zachter wordt

Hm lekker vaag verhaal. Iemand moet het eens vragen aan de pc. Hoop dat ik er zelf aan denk :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmmm is idd een goeie! zal het eens vragen a.s. donderdag! als ik het niet vergeet!

boobke....

laat dat mens idd op z'n hollands gezegd : DE T*RING krijgen.... :93: :93: is even niet zo netjes van me!!

maar je begrijpt wat ik bedoel.

wat er al geschreven is is correct.

je mag je ziekmelden, als je niet je werkzaamheden kan uitvoeren.

het is de werkgever, EN JOUW LEIDINGGEVENDE, dan verplicht om AANGEPASTE werkzaamheden te zoeken. doen zij dat niet, of hebben zij geen aangepaste werkzaamheden kan jij gewoon naar huis! en hoef jij je zelf nergens zorgen om te maken.

thuis zou je het werk door een ander laten doen, omdat het niet mag!

succes!

kxs

TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.