Ga naar inhoud

Boopke :16 juli 2012 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

ja van zodra ik er heb plaats ik foto's

en Katan leuk dat je haast geen pijn meer hebt en wie weet ja zie ik je daar moet er wel vroeg zijn om 7u50 en weet niet wanneer het gebeurt en wanneer ik naar huis mag

alvast bedankt xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 144
  • Created
  • Laatste Reactie

Je hebt nu je nieuwe boooooooobies!!!!!!!!!

Van harte gefeliciteerd!!!!!

Hoop dat alles goed verlopen is en dat je niet al teveel pijn hebt....

Is het je meegevallen?

Rust lekker uit.....maar niet te lang he, want we zitten op je verslagje te wachten! :45: Hahaha.... :44:

"Beterschap"!

X Tietenmiep

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerdddddd !!! Het is eindelijk gebeurt ik hoop dat ht je is meegevallen ,ik stond voor de mammagrafie en dacht aan hoe ht met jou ging ,bij mij is de uitslag goed gelukkig ik had tog wel zenuwen nu kan ik echt gaan aftellen ..nou ik hoop dat alles is goed gegaan en kijk uit naar je verslagje ..kuss kim30

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lady's

hier men verslag om 6u30 vertrokken en daar om 7u20 aangekomen.dan naar kamer gebracht waar foto's werden genomen.dan moest ik slofjes,schortje,badjas en kapje aan.vervolgens zetpil gestoken en dan was het zover pfff bloednerveus was ik toen ik het ok binnen stapte ben ik beginnen huilen.de verpleegsters waren enorm vriendelijk en meelevend en gaven me spuitje om te kalmeren.ik zei dokter ik wil meer cc's geen probleem zei hij en dan stelde hij 280 en 300 voor ik zei ja jij weet het het best dus werd in het rood opgeschreven en moest tekenen voor de verandering dus het gaat wel :).dan is hij beginnen aftekenen en zei ga maar fijn dromen.toen werd ik wakker maar ze hadden ver gedaan en ik zei ela ik ben wakker hé weten jullie dat wel?jaja zeiden ze en toen vroeg ik of ik mocht kijken heb dan gekeken wow eindelijk borsten en groot ben terug beginne huilen van geluk en ben toen terug weggevallen.ben dan wakker geworden in ontwaakkamer en dr verdonck vroeg of alles ok was heb gezegd ja dankzij jou je bent fantastisch bedankt je hebt men leven veranderd.dat heb ik graag gedaan zei hij.toen naar kamer cola gedronken en half u daarna koffietje en om 12u mocht ik naar huis.dus lig hier nu in de zetel met eindelijk grote borsten maar kan ze niet meer zien door de bandage!ondanks de pijn toch heeeeeel gelukkig met men nieuwe boobs :D zo nu ga ik nog wat rusten maar nu hebben jullie toch al men verslagje hé ;) xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

jeahhh....je bent thuis goed om te horen dat het goed is gegaan ,en ook fijn dat je ze al even hebt gezien hoor ...

gefeliciteerdddd!!! ook erg fijn om te horen dat je nog van cc'sheb kunnen wisselen ik ben nog steeds in de twijfel of 380houden of voor de 425 cc te gaan .maar ik heb nog even de tijd om me te bedenken ..rust lekker goed uit en we horen van je kuss kim30..

Link naar reactie
Delen op andere sites

ows kun je dat zien dan ?hebjegeen verband gekregen ?

hoe laatmoet je na de dokter toe gaan?

kuss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proficiat !!! Goed dat je nog hebt kunnen veranderen!! :126: Wanneer mag je dan de sportbeha aandoen??

'k Heb ook een 75C aan maar die spant behoorlijk!! Heb moeite om 'm iedere keer dicht te krijgen :lol:

Rust nog maar goed uit!! Hopelijk heb je een vlot herstel! De eerste paar daagjes zijn het zwaarst, want met Mary en mij gaat het intussen al veeeel beter, dus als je je slecht voelt,

er is hoop ! :viannen_76::D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey... Proficiat eh !!!!

Hopelijk is je bezoekje bij de huisarts goed verlopen??

Ben echt blij voor je, nu kan je echt gaan genieten he :)

Voor mij is het nog een twee maandejes, maar die gaan snel voorbij gaan ;)

en tegen dan zijn die van jou al supermooi!!!

Dikke knuffel en laat je maar goed verzorgen eh meisje XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.