Ga naar inhoud

Boopke :16 juli 2012 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Ahh wat klote voor je zeg :( Maar het kan makkelijk zijn dat je je morgen ineens véél beter voelt... Doe gewoon lekker rustig aan, ik merk het ook, hoe minder ik doe en hoe meer ik probeer te slapen hoe beterbik me de dag erna voel!!

Heel veel sterkte!! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 144
  • Created
  • Laatste Reactie

Bedankt meiden doet deugd jullie mee leven en ik probeer van niet te huilen hoor... Vrijdag mag het verband eraf en wie weet als ik ze zie dat ik me al stukken beter voel :D ja ik neem mijn medicatie volgens schema van BB :) en jeuk dat ik heb pfff en je kan nergens bij om is te wrijven heel lastig zit presies vol beestjes in men lijf :P komt wel goed ik slaap en rust heel veel tja meer kan ik niet voor de moment dus ;) xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

heys boopke,

wat vervelend dat je weer last hebt maar zoals je al vaak genoeg hebt gelezen het zal uiteindelijk o

vergaan he ,nog fftjes en dan heb je het ergste gehad en dan moet iknog gaan :,-( oh oh ..

ik heb vandaag nog gebeld naar de wk om door te geven dat ik meer cc's wil hebben en ze heeft het meteen genoteerd,omdat zezij van ja kun je de dag zelf nog ff bespreken en toen zij ik ja maar kun je het ook al even noteren en toen is ze me gaan zoeken in de pc en heeft ht meteen genoteerd .

dus bij mij gaat het ook goedkomen ...kan al bijna niet meer wachten hahah...

kuss kuss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey

vandaag een betere dag de spierpijn is verdwenen dus recht komen gaat al zonder moeite en pijn nu beginnen de borsten pijnlijk te worden steken en branden de linkse al meer dan de rechtse maar we gaan niet gek doen en nog veel rusten dat we er snel bovenop zijn nog 1 dagje morgen om 18u gaat het verband eraf en ga ik ze eindelijk zien :D zooo benieuwd :) xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

heys boopke ,

wat fijn dat ht al beter gaat en zo te horen wisselt de pijn zich af hahaa echt erg ..

doe maar lekker rustig aan des te sneller bn je ervan af he ..en

spannend morgen he ..kuss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja kim heel spannend

heb vanmorgen langs boven is ff gegluurd in het verband woow mijn borsten zijn echt dik en heb er een streepje tussen :D morgen zie ik ze helemaal nu zijn ze nog platgedrukt ik hoop echt dat ik een volle C ga hebben :P xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw spannend morgen he Boop? Kun je ze eindelijk ook echt zien!!! Wat zul je daar naar uit hebben gekeken.......

Oh gelukkig voel je je vandaag iets beter meis.....heel goed, straks heb je het ergste gehad allemaal, elke dag een beetje minder last.... heerlijk...

Maak je ff snel een fotootje als het verband eraf is? Wij zijn ook zooooo benieuwd!!

X miepie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn om te lezen dat het nu weer wat beter met je gaat.

Heb zelf ook een beetje schrik in de pijn.

Maar het gezegde is niet voor niets.

Wie mooi wil zien moet pijn lijden ;)

Morgen mag je ze eindelijk gaan bewonderen!!!

Ben benieuwd hoe je het ervaart ;)

Ik blijf je topic volgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk dat iedereen benieuwd is haha en ja in het weekend zal ik fotootjes maken

alleen ze hier opkrijgen dat zal wat anders worden maar ja dan moeten jullie maar weer gaan zoeken in de galerij :D:P xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh ja, jij had ruzie met de galerij he..... :lol:

Probeer het nog maar eens in een map te krijgen en anders kun je ook een album aanmaken op: www.mijnalbum.nl

Als je daar een wachtwoord op zet, dan hoef je niet te klooien hier in de galerij en als mensen dan je foto's willen zien, sturen ze je een pb om voor je wachtwoord te vragen ;)

Misschien een goede optie voor je? :P

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaja,

morgen is het dan zover...de onthulling.

Zoals iedereen hier ben ik ook benieuwd...

Ik zie je foto's wel verschijnen in de Galerij..als het lukt hahaha..

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn zeg dat het vandaag weer een stuk beter ging!! Ben ook erg benieuwd naar je foto's!! Toch ook weer spannend en een beetje eng vond ik als je ze voor het eerst echt gaat zien!! Veel plezier morgen ;) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad spannend en eng tegelijk ;)

dag 4 gaat behoorlijk goed heb niet echt veel pijn meer enkel enorme pijn in men rug en schouders door het rugslapen pfff heb daar nu meer last van dan van men boobies :@ ben een buikslaper maar dat zit er voorlopig niet meer in denk ik :(

heeft iemand tips om de rug minder te belasten bij het slapen heb er al kussens ondergestoken maar dat helpt niet echt.alvast bedankt xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn tip: draai eens ff op je zij. Ik lig er nu ook op, zaaalig! Ze zeiden me dat ik na een week zo terug mocht slapen. Slapen zal ik mss nog niet durven zo, maar ff zo liggen is zalig voor je rug :)

bedankt zal nog even op men tanden moeten bijten dan :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Overdag je schouders wat meer bewegen en je rug... Dan is de boel wat meer ontspannen als je weer gaat liggen.

Dus je schouders wat naar achteren trekken (zonder je ellebogen te hoog te houden natuurlijk ;) )

Je rug wat strekken!

Heb je 's nachts een kussen onder je knieen? Dat wil ook nogal eens helpen. Als je je knieen wat gebogen hebt, is je rug minder hol.

Je ruggesteun wat hoger? of wat meer kussens in je rug?

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden

hier ben ik dan weer ik dus gisteren met men vriend naar de dokter zoooo spannend hij roept ons binnen en de dokter was al even benieuwd als wij haha ja hij is al mijn huisdokter sinds men 15de :D ik was eerder bang toen hij begon aan het verband :| en dan was het eraf pfff ik was zo emotioneel en vond het echt raar ik mét borsten daar stonden ze dan waar nooit iets heeft gestaan mijn vriend vond het ook raar maar wel possitief raar zei hij.de dokter vond ze mooi ik vond dat niet echt en vond ze klein zag ze enkel van bovenop! Thuis gekomen direkt sportbh uit en voor de spiegel woow wat zijn ze dik :D ze zitten nog hoog en zijn nog wat gezwollen maar volgens de dokter gaat het er volgende week al helemaal anders uit zien :) tja was voor mij toch ff een shok effect gisteren ! Thx lady's voor juie mee leven is zo leuk :) fotootjes volgen zodra ik de kans heb er te maken xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.