Ga naar inhoud

Boopke :16 juli 2012 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Ja dat het zo'n verschil maakt of ze in een sportbh zitten of een gewone bh he, zo gek!

Komt er opeens heel anders uit te zien dan....Maar ik ben blij voor je ze bij nader inzien toch mooi vind....

Kun je nagaan als het vocht straks weg is en als ze eenmaal netjes ingedaald zijn en op hun plek zitten, dan wordt het er alleen nog maar mooier op!!!

Neem lekker je rust om goed te herstellen....de foto's komen wel joh....

Geniet lekker van je nieuwe boobs!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 144
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja dat het zo'n verschil maakt of ze in een sportbh zitten of een gewone bh he, zo gek!

Komt er opeens heel anders uit te zien dan....Maar ik ben blij voor je ze bij nader inzien toch mooi vind....

Kun je nagaan als het vocht straks weg is en als ze eenmaal netjes ingedaald zijn en op hun plek zitten, dan wordt het er alleen nog maar mooier op!!!

Neem lekker je rust om goed te herstellen....de foto's komen wel joh....

Geniet lekker van je nieuwe boobs!

X

Ja dat het zo'n verschil maakt of ze in een sportbh zitten of een gewone bh he, zo gek!

Komt er opeens heel anders uit te zien dan....Maar ik ben blij voor je ze bij nader inzien toch mooi vind....

Kun je nagaan als het vocht straks weg is en als ze eenmaal netjes ingedaald zijn en op hun plek zitten, dan wordt het er alleen nog maar mooier op!!!

Neem lekker je rust om goed te herstellen....de foto's komen wel joh....

Geniet lekker van je nieuwe boobs!

X

ja miep het is echt wel wennen hoor maar inderdaad eens de zwelling weg is en ze ingedaald zijn dan ga ik er superblij mee zijn hoor :D X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

mooi he..nu met je boobs. Ze zullen zeker nog gezwollen zijn, maar als dat afneemt en ze gaan zakken kun je alleen nog maar blijer worden..

Heb je nog steeds zoveel last van je rug? Ik heb ook helse rugpijn gehad. Op een gegeven moment had ik meer last van mijn rug dan van mijn boobs/spieren.

Zag dat je vannacht gepost heb, dus zul je wel weer slecht geslapen hebben..

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zag ik idd ook, dat je vannacht zat te forummen :45: (ik ken het ;) )

Maar wat fijn dat je toch blij bent met je boobs. Het duurt nog een paar weken voor ze helemaal op hun plek zitten, maar je zult zien dat ze iedere week veranderen. Vooral goed te zien op foto's! ;)

Dus kom maar op met die foto's, wij willen ze ook zien (haha) Doe maar rustig aan hoor, eerst even zelf genieten en die foto's komen daarna wel. Maar het is wel handig ook voor jezelf om iedere week foto's te nemen, zodat je goed het verschil ziet :D

liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad had een heel slechte nacht :( t was ook de eerste nacht zonder het verband dus slaap je onzekerder ook! Heb al foto's genomen misschien zet ik er ze morgen op anders maandag :) ja rugpijn is ook een hel hoor pff maar moeten erdoor ben al blij dat de rest minder pijn doet :D

heb de bh van de kliniek en ook de band bh is 49euro band voor erboven 30euro maar ben er zeer tevreden over :) zo nu ga ik slapen en hoop dat ik eens een goede nacht heb xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heys boopke ,

Zie dat de pijn al minder is gelukkig..bn je al bij met ht resutaat nu ht verband ERaf is ? Ik moet nog drie weekjes geduld hebben heb nu weekje al vrij dus kan al vanalles in huis voorwerken haha ff wat kleren sorteren en dingen poetsen pff maja dan Is ht tenminste al beetje gedaan ..

Kuss en fijne zondag nog ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja kim pijn is al veel minder neem juist nog paracetamol voor het slapen en dat lukt aardig :D ja ze zijn nog gezwollen en zitten nog hoog maar ben tevreden dr verdonck kent zijn vak :)

voor jou ook nog fijne zondag x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zag je berichtje net bij Miss bling. ,ja tijdje geleden al druk gehad op de zaak we zijn nu een week gesloten heerlijk weekje vrij ga ook nog een dagje naar ht strand deze weeek ..en dan hoef ik nog maar ff geduld te hbbn tot ik mijn booobs krijg ..

Ik denk dat ik vanaaf ook wel op de chat ben kuss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Boopke,

fijn dat de pijn nu iets minder word....Tijd heelt alle wonden...

En het slapen gaat ook weer iets beter nu? Heb je nog steeds zoveel last van je rug, of is dat met paracetamol ook te doen nu?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Profociat met je boobs, Boopke! Ze hebben al een mooie vorm, nu nog effe geduld tot ze ontzwellen en indalen! Bij mij was het in't begin ook opgezwollen, vnl aan de linkerkant en kvond dat er niet echt snel verandering in kwam, maar dan ineens zie je het toch hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik neem nu al 2 dagen niks paracetamol meer en de rug pff doet pijn maar je word dat gewoon :)

ja ze zijn nog erg gezwollen hoop dat het snel indaald allemaal en zachter word zal aangenamer zijn xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik kijk er ook erg naar uit dat ze zachter worden! Kvind ze nu al heel mooi maar ze voelen absoluut nog niet natuurlijk he.

Achja, geduld is een mooie deugd hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

heys boopke ..

hoe is ie ?

gaat ht alweer een stuk beter met je ?zag vanmorgen nog je nieuwe foto staan..

erg mooi hoor ..kon alleen ni reageren want ging vertrekken naar ht zwembad ..

ik moet nog 16 dagen geduld hebben aaaaahh word echt spannend nu haha

gaat nu wel snel gelukkig..

kuss kim30

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ladys

ja bovenaan worden ze iets zachter.gisteren zijn de hechtingen eruit gegaan en de wonden zijn heel mooi zei men huisdokter. Maandag terug aan het werk pff hen nog pijn aan de zijkanten van men lichaam en er zit nog veel vocht maar ja geduld geduld en nog is geduld xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heys boopke ,

Wat gáat de tijd tog Snel he je bent morgen alweer twee weken verder ..en over twee weken ben ik eindeliijk aan de beurt ..krijg nu tog wel al zenuwen als iik eraan denk hoor haha ..

Kuss

Link naar reactie
Delen op andere sites

heys boopke ,

hoe gaat ht met werken ?ik hoop dat het beetje goed gaat met je ..

kuss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey kim

gisteren was een hel men eerste dag werken heb dan ook zware job :( vandaag ging al wat beter omdat je aanvoelt wat gaat en niet is wel lastig voor sommige zaken hang ik volledig af van men collega's gelukkig doen ze het met plezier :) voor de rest gaat het alle dagen beetje beter en nu hopen dat ze snel indalen en zachter worden! Voor jou nog 12 daagjes begint te korten spannend hé bijna je boobs :D xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja heb een zware job maar de tieten gaan boven alles :D en dan ook nog een trut van een chef die jaloers is en me zwaar werk wil laten doen en constant vervelende opmerkingen geeft over men boobs tja er zijn mensen die denken dat ze wat meer zijn terwijl ze echt niks betekenen en het niet beseffen! Nu begint de pijn draagelijk te worden heb minder steken en vandaag 2de bh gekocht na mijn bv en het is een 75D van passionata hopelijk houd ik die maat :) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Heb maandag ook consult bij Verdonck ben ook wat zenuwachtig maar heb mij al goed voorbereid met foto's en vragen. Het zal waarschijnlijk ook hem zijn die mij zal opereren dus spannend! Ik heb ook dat voorschot van 500 betaald dus binnen de 3 maand is het zover! Hopelijk heeft deze meneer veel geduld met mij want ik ben een zenuwachtige piet! Groetjes en succes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.