Ga naar inhoud

Boopke :16 juli 2012 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 144
  • Created
  • Laatste Reactie

Hai Boopke, :48:

Wat fijn dat je weer thuis bent, :62: wel heerlijk dat je nu van al die spanning af bent he? (behalve op je boobies natuurlijk)

Is het bloeden inmiddels gestopt meis? Doe maar lekker rustig aan....

Straks lekker genieten van je nieuwe aanwinst....Wat ECHT wel een D gaat worden! :46: .....eerst even lekker bijkomen..... :100:

Liefs,

TM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

ik weer :)

huisdokter heeft het schoon gemaakt nieuwe pleister op en het zag er mooi uit zei hij.hij wil me vrijdag even terug zien omdat hij zeker wil zijn dat alles in orde is! Ik zie voorlopig niks bloed meer dus hoop dat het niet gaat ontsteken ofzo :(

heb nog pijn maar is uit te houden ik neem mijn medicatie goed hoe BB me zei en zo lukt het aardig :D

nog is bedankt iedereen voor de lieve berichtjes jullie zijn echt schatten ;) xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proficiat !!! Goed dat je nog hebt kunnen veranderen!! :126: Wanneer mag je dan de sportbeha aandoen??

'k Heb ook een 75C aan maar die spant behoorlijk!! Heb moeite om 'm iedere keer dicht te krijgen :lol:

Rust nog maar goed uit!! Hopelijk heb je een vlot herstel! De eerste paar daagjes zijn het zwaarst, want met Mary en mij gaat het intussen al veeeel beter, dus als je je slecht voelt,

er is hoop ! :viannen_76::D

hoi

vrijdag mag ik hem aan men sportbh :D goed dat er hoop is want voelde me gisteren beter dan vandaag :( maar hoort erbij zeker?xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag meer pijn dan gisteren echt spierpijn maar ook al zie ik niet veel door de bandage toch sta ik constant voor de spiegel en dan weet ik waarom ik het heb gedaan en dan is de pijn bijzaak :D nog paar daagjes en mag men sportbh aan kan haast ni wachten maar ik heb geduld of nee niet echt :P xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast (not so proud yet) Mary

Hey tiszovergeweest, 'blij' dat ik je lees ... voelde me eergisteren ook toppie maar sinds gisteren wat minder ... meer en meer spierpijn. En ik raak maar niet van die misselijkheid vanaf. Boy oh boy ... 't is een evil twin zenne ;o)) Allez ja ik kan niet zeggen dat ik kruip van de pijn maar ben toch wel wat 'overenthousiast' geweest. Op 't einde van de dag voel ik mijn linkerboob meer zitten dan mijn rechter en nu vandaag is de rechter precies wat meer tegendraads ... Halleluliah ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja gek hè, de spierpijn komt terug! Maar enkel in/achter (als dat enigszins kan) mn borsten! Rechtkomen is alweer een ramp. Dat is onze straf voor gisteren té enthousiast té zijn :D (in mijn geval de was plooien..) en links en rechts wisselen mooi af wat betreft branderigheid en steken.

Ach, weer een hele dag hangen in bed/zetel en opt forum. Ik kan me ergere dingen voorstellen :D

Veel beterschap daar! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast (not so proud yet) Mary

Hihi ... ijverige dametjes zijn we maar deze keer zullen we wel moeten luisteren naar ons lijf vrees ik.

Geniet van het 'moeten' rusten en ik duim voor je dat je snel weer met je ukkepuk daar kan dollen hoor als voorheen. Maar doe 't voorlopig ook wat rustig aan, ik ga dat samen met jou hier ook doen.

Zoen! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo zie je echt dat het bij iedereen een beetje hetzelfde loopt, ik ben natuurlijkm1 dagje verder als Mary en Tiszovergeweest en invoelde me gister ook slechter als eergisteren... Gister weer veel rustiger aan gedaan en vandaag lekker uitgeslapen, nu maatbeker afwachten hoe heet vandaag gaat!!

En ik sta ook steeds te kijken hoor Boopke ookal zie je nog bijna niks zo!! Hahah... Hoop O dat mijn nieuwe sportbeha vandaag al binnenkomt, dan kan ik ze vandaag toch al zien!!!!

Fijne dag weer allemaal :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijne dag allemaal en doe het wat rustig aan lady's voor een spoedig herstel :) gewoon liggen en blijven liggen zo ziet mijn dagje er vandaag uit! Btw er zit presies een visje in men rechterborst ik voel daar constant belletjes tja waar is Nemo? Ik weet het :D:P xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa boopke bij mij ook! De WK heeft met net wakker gebeld om te vragen hoe het ging :D en sinds ik wakker ben heb ik ook zo'n gek gevoel in mn rechterborst. Bizar :D :D

blub blub is normaal hoor dat is lucht die er tussen ui moet :D is wel raar gevoel hé :P ja mij gingen ze ook bellen hebben ze gezegd heel attent wel ;)
Link naar reactie
Delen op andere sites

heys boopke ....

wat fijn om te lezen dat ht je goed afgaat volhouden zo he ,

en hopen dat ht bij mij ook zo gaat ..

gelukkig was ht niks ernstig met de bloeding ..en

wel lekker snel dat je al de sportbh aan mag he zoooooo benieuwd hoor ..

kuss

kuss

Link naar reactie
Delen op andere sites

heys boopke ....

wat fijn om te lezen dat ht je goed afgaat volhouden zo he ,

en hopen dat ht bij mij ook zo gaat ..

gelukkig was ht niks ernstig met de bloeding ..en

wel lekker snel dat je al de sportbh aan mag he zoooooo benieuwd hoor ..

kuss

kuss

ja Kim nu komt er nog wat vocht uit met beetje bloed we zien vrijdag wel. Heb vandaag toch heel veel pijn hoor maar ja hoort erbij heb die bv al serieus vervloekt hoop dat het snel beter gaat xx
Link naar reactie
Delen op andere sites

Balen dat je zoveel pijn hebt Boop! Gaat het opzich wel goed met de medicatie?

Denk echt dat je je met een paar dagen wel weer wat beter voelt hoor, tis echt even afzien in het begin...

Het gevoel alsof je letterlijk door een vrachtwagen bent overreden....

Hou vol lieffie!!!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi boopke,

Wat vervelend om te horen dat je zoveel pijn heb :(.. Ik had opzich ook wel last, maar eigenlijk alleen maar van die olifantenvoet.. :)

Miss een brutale vraag, maar slik je wel goed je medicatie? Want als je die goed en op tijd slik, dan is het echt wel uit te houden :)

Dat de ene borst meer pijn doet dan de ander, dat kan zeker! De ene kan namelijk ook sneller of beter genezen dan de andere borst :) Geef het nog rustig wat tijd :) En hopelijk is de pijn gauw weg :)

Blauwe plekken verdwijnen ook weer.. niet meer huilen :116: komt goed :147: (<- vind dit zulke leuke smiley's :))

Liefs Deborah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat trekt echt weg hoor meis, snap dat je het nu allemaal even niet meer ziet zitten vanwege de pijn en blauwe plekken, maar ik heb ook zo'n flinke dip gehad en vele mensen met mij....echt, geloof me, je zult zien dat je je met een paar dagen al een heel stuk beter voelt!

Vind het zo rot voor je, dat je je zo beroerd voelt, echt klote....maar nog even doorbijten meis! er komen betere tijden.....

Ja kan heel goed zijn dat je van de ene borst meer last hebt dan van de andere, soms wisselen ze elkaar af en anderen blijven alleen maar last houden van 1 borst....niks om je zorgen over te maken hoor! Zolang je geen rode, dikke, warme of blauwe borst hebt.......hoef je je geen zorgen te maken...

Ik ga voor je duimen, dat je je snel weer beter voelt!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.