Ga naar inhoud

Tietenmiep : 20 september 2012 : Dr. de Meyere : Artemedis Gent


Aanbevolen berichten

  • Reacties 246
  • Created
  • Laatste Reactie

Hahaha, ja echt een geweldig forum, toch zijn er maar een aantal met die 'beruchte' 500 cc he?

Ik heb even foto gemaakt op m'n telefoon van Mv3's borsten en ook van DaffyDuck, staat ook in de galerij.. (zij heeft 500 of 600 cc, weet het niet precies meer) die neem ik mee naar m'n pc, zoiets vind ik toch wel erg mooi hoor, die van DaffyDuck dat ze in haar spijkerbroek staat, met haar armen omhoog, dat is een hele mooie foto...die gaat mee naar pc, haha!

Ja die kerel van mij wordt ook gek van me, hij zegt dat ik over niks anders meer kan praten, hihi...Ja nou ja, het is toch ook niet niks, het zit er voor jaren...en kijk er gewoon erg naar uit!

Maar ja, dan kom ik jullie hier maar lastig vallen met m'n verhalen....

Ik ben ook zo ongeduldig!! Maar bij mij duurt het nog 9 weken!!!! Pfffff....vreselijk, gelukkig ga ik straks nog 3 weken op vakantie, kan ik een beetje m'n gedachten verzetten, anders wordt ik gek!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik verwacht dat ik op vakantie wel genoeg afleiding heb, dat scheelt alweer..... 3 weken (bijna) geen borsten aan m'n hoofd, haha....

Ja en volgend jaar zijn jouw borsten ook al mooi gezakt en niet meer gespannen, waardoor je een prachtig resultaat straks in je bikini op het strand hebt! Heerlijk toch....

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha, ben je gek, vragen zijn nooit lomp! Daar is dit forum voor toch? Om vragen te stellen, info te zoeken en je onzekerheden uit te spreken....

Ik zat even te denken wat handig is, het is bijvoorbeeld wel handig een paar dagen voor je bv veel eten te koken en dat is bakjes in te vriezen, ook super handig voor je dochtertje.....Want de eerste paar dagen is koken geen optie, mits je man/moeder/vriendin het doet uiteraard. Zoveel mogelijk boodschappen in huis halen voor die tijd, dan grijp je niet mis. En ik zag laatst ook voorbij komen dat iemand die net geopereerd was, de 1e dag alleen thuis was, ze had trek in een cracker, maar die stonden bovenin de kast en aangezien je je armen de eerste tijd niet boven je hoofd uit mag steken, kon ze daar dus niet bij en moest op haar man wachten....Dat zijn dus van die dingen waar je niet over nadenkt...dus zet alles voor jezelf gewoon op het aanrecht neer en ook niet onderin lades, want bukken is ook niet fijn.

Wat betreft je dochter, ik heb daar zelf ook mee te maken, mijn jongste zit ook nog in de luiers, doe/leg zoveel mogelijk op 1 plek, dat je alles bij de hand hebt om haar te wassen, verschonen en aan te kleden....

Als je ligt te rusten/slapen, altijd iets te eten of te drinken naast je te hebben staan, dan hoef je niet voor elk dingetje op te staan. (dus ook op je nachtkastje naast je bed)

Ik ga nog even nadenken over wat nog meer handig zou zijn....

Zorg voor 2 sport/kliniekbh's (voor verschoning). Eventueel extra kussen(s) voor ondersteuning in bed.

Jaaaaaa nog 4 nachtjes!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi. Vandaag echt super grote boodschappen gedaan.

Schrok me eigen kapot toen ik moest afrekenen.

Maar de vriezer ligt goed vol met vlees en brood.

De koelkast echt prop vol.

En ben nu voorbereid op een ramp, heb eten voor de hele straat. Hihi.

Vandaag heel de salon gepoetst en garage helemaal opgeruimd.

Morgen heel de dag tijd voor grote schoonmaak ;)

Dus dan kan ik alles mooi verzetten.

Hihi heb er echt zo'n zin in.

Probeer me gedachte steeds aan iets anders dan borsten te zetten. Want als ik er aan denk krijg ik kriebels.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha, ben je gek, vragen zijn nooit lomp! Daar is dit forum voor toch? Om vragen te stellen, info te zoeken en je onzekerheden uit te spreken....

Ik zat even te denken wat handig is, het is bijvoorbeeld wel handig een paar dagen voor je bv veel eten te koken en dat is bakjes in te vriezen, ook super handig voor je dochtertje.....Want de eerste paar dagen is koken geen optie, mits je man/moeder/vriendin het doet uiteraard. Zoveel mogelijk boodschappen in huis halen voor die tijd, dan grijp je niet mis. En ik zag laatst ook voorbij komen dat iemand die net geopereerd was, de 1e dag alleen thuis was, ze had trek in een cracker, maar die stonden bovenin de kast en aangezien je je armen de eerste tijd niet boven je hoofd uit mag steken, kon ze daar dus niet bij en moest op haar man wachten....Dat zijn dus van die dingen waar je niet over nadenkt...dus zet alles voor jezelf gewoon op het aanrecht neer en ook niet onderin lades, want bukken is ook niet fijn.

Wat betreft je dochter, ik heb daar zelf ook mee te maken, mijn jongste zit ook nog in de luiers, doe/leg zoveel mogelijk op 1 plek, dat je alles bij de hand hebt om haar te wassen, verschonen en aan te kleden....

Als je ligt te rusten/slapen, altijd iets te eten of te drinken naast je te hebben staan, dan hoef je niet voor elk dingetje op te staan. (dus ook op je nachtkastje naast je bed)

Ik ga nog even nadenken over wat nog meer handig zou zijn....

Zorg voor 2 sport/kliniekbh's (voor verschoning). Eventueel extra kussen(s) voor ondersteuning in bed.

Jaaaaaa nog 4 nachtjes!!!!!!

Hier ben ik het gewoon volledig mee eens! Ik zou zo niets meer kunnen bedenken!

Behalve, als je alleen thuis bent, zorg dat de stekkers die je nodig hebt, in het stopcontact steken, want dat is pijnlijk om te doen, vond ik....

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi TM.

Ik heb verleden jaar ook mn wissel gehad na 18 jaar.

De 1e x was ik 28 en verleden jaar dus 47.

Na de 1e x had ik ook nog maar een B cupje over en dus verleden jaar 415 CC high profile gekregen en ik was uitgekomen op een 80D.

Heel mooi allemaal, totdat ik zag dat mn bolling bovenop toch weer behoorlijk aan het zakken was en het leek alsof ik weer ruimte over had. Dus nu krijg ik 21 augustus weer een wissel.

Ik krijg nu 545CC met extra high profile, pffffffffffff ik heb me straks een bos hout voor de deur.

Ik hoop niet dat het "te"wordt, want ik ben nu toch "al" 48.

Succes met aftellen.

Groetjes Diesel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Diesel en BB,

Oh dus jij hebt ze 18 jaar gehad Diesel.....Ja als je verder nergens last van hebt...Ik namelijk ook niet, het is alleen dat na die 2 zwangerschappen en borstvoeding ik wel degelijk zie en voel dat ik ruimte over heb nu....ze zijn nog niet echt gaan hangen, maar wel een stuk slapper hoor....

Daarbij vind ik ze nu ook niet meer in verhouding met m'n lichaam, ben echt toe aan iets groters! :45:

Ik hoop zo dat er 500cc in kan, dat vind ik echt een mooie grootte voor mijn lijf, als ik het goed in kan schatten....5 september heb ik m'n consult en hoop ik dat hij een inschatting kan maken over het aantal cc.

Wauw, dus jij krijgt gewoon 545 extra high!!! Super hoor!! Je hoopt dat het niet TE wordt...maar wat is je gewicht en je lengte ongeveer?

Maar als je hiervoor al 415 had, dan kun je die 545 best hebben denk ik hoor. Je krijgt nu alleen meer projectie naar voren.....

Dus je bent 21 aug al aan de beurt, wat heerlijk!! Oh dan ben ik helaas nog op vakantie, maar als ik terug ben ga ik ze gauw bewonderen hoor!

En ach, leeftijd is maar een getal hoor, je bent zo jong als je je voelt!! :101:

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook toevallig BB! Ik moet er om 11.00 uur zijn, dus wie weet zien we elkaar nog? Heb natuurlijk geen idee hoe je eruit ziet! :45:

Ik ben er wel eerder dan 11.00 uur hoor, wil niet te laat komen.....

Maar hoezo die achterdeur? Kom je daar helemaal geen andere 'lotgenoten' tegen dan? (ik weet dat het niet groot is, maar als ik kom gaat er toch ook weer iemand weg?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 1.75 en weeg 77 kilo.

Dus er passen wel een paar stevige borsten op hoor, hahahhaha.

Mijn onderomvang is 82 en bovenomvang is nu 102 cm.

En ja, 48 is maar een getal ik voel me hetzelfde als 10 jaar geleden, maar de spiegel zegt toch echt dat ik 48 ben.

En dat bedoel ik eigenlijk, het moet wel allemaal nog een beetje bij elkaar passen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook toevallig BB! Ik moet er om 11.00 uur zijn, dus wie weet zien we elkaar nog? Heb natuurlijk geen idee hoe je eruit ziet! :45:

Ik ben er wel eerder dan 11.00 uur hoor, wil niet te laat komen.....

Maar hoezo die achterdeur? Kom je daar helemaal geen andere 'lotgenoten' tegen dan? (ik weet dat het niet groot is, maar als ik kom gaat er toch ook weer iemand weg?

X

Tietenmiep, het is daar heel grappig, je komt binnen door de voordeur, daar is ook de wacht-gang (haha) en dr. Demeyere roept je als je aan de beurt bent. Daarna, ga je door de achterdeur naar buiten, dus we gaan mekaar niet zien, tenzij diegen voor jou uitloopt en je pas om kwart over 11 aan de beurt bent en wij er voor kwart over 11 zijn haha.

Die achterdeur.... hahahaha, het is dat ik er hier al van gehoord had, anders had ik echt in een deuk gelegen.

Dus heel misschien tot de 5de, en anders niet haha. Ga ik wel even flink naar buiten zitten kijken tegen half 12 :45:

xxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh...... Als je 1.75 bent en 77 kilo dan hoef je je echt geen zorgen te maken hoor!

Ze moeten dan echt niet kleiner, want dan is het niet meer in verhouding.....Nee dat is prima hoor, denk dat dat een hele mooie maat zal zijn voor je.

Ik ben 1.73 en 64 kilo en ik wil voor de 500 gaan, als iemand zich zorgen moet maken over de grootte ben ik het wel geloof ik! Hahahah.....

Omvang is ook 80, dat dan weer wel.....Nee echt, het zal eerder bij mij te groot zijn dan ben jou denk ik....Ze worden vast prachtig bij je..!!

Tja die spiegel, dat blijft een ding he....Maar als je straks lekker in je vel zit met je nieuwe boobies, dan straal je dat ook uit.....en je weet het, een jonge huid is een stralende huid...en die heb jij straks!! Je oogt ook jonger met vollere borsten, vind ik dan hoor, slappe borsten geven vaak een 'verouderd' beeld.....(kan ik lullen he? Hahahahah!)

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar dan ben jij toch alweer weg BB? Om half 11 je controle, dan sta je toch met 10 minuutjes weer buiten?

Typisch van die achterdeur zeg....Gezien je privacy wel fijn......Maar boeit mij wat, ken toch niemand in Belgie..... :46:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat leuk dat je ook uit A'dam komt!!

Geboren en getogen net als ik?

Nee, op het laatst maakte ik een geintje hoor, meende serieus wat ik zei, als je slappe borsten hebt, zijn ze vaak ook wat rimpeliger, wat dan weer ouder toont en met je boobies zitten ze straks weer wat strakker in hun velletje....Nee ik zou echt niet twijfelen als ik jou was, wordt echt heel mooi.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.