Ga naar inhoud

Snne : 7 augustus 2012 : Dr. Stook : Albert Schweitzer Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Hey Giselle!

Spannendddddd je kan aftellen!

Ja ik heb 350cc gekregen high profile :) Moeilijke keus he? Mijn voorkeur was 375cc maar tijdens de operatie heeft de pc besloten dat dit het mooiste

was :) Ik zou het niet erg gevonden hebben hoor een maatje groter ;) Maar dat hebben veel dames na de operatie hehehe :)

Goed erover nadenken en als ik in jou schoenen had gestaan had ik voor 350 gegaan.. Maar je moet het echt helemaal zelf bepalen..

Desnoods vul je een keer zakjes met 300 gram rijst en 350 gram rijst en dan in je bh doen. Geeft je misschien ook een beeld en kan je wat kleding

eroverheen aantrekken :)

Succes bij het maken van je keuze!

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 118
  • Created
  • Laatste Reactie

mooi snne! super bh en ook hele mooie borsten.

hahaha bijna iedereen hier heeft inderdaad wel zoiets van "mwoah, groter is ook goed" hahaha

ik niet hoor. vind ze groot zat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Hallo dames!

Na lang wikken en wegen en nadenken heb ik toch besloten om in mijn topic te melden dat ik 22 april een her operatie krijg aan beide borsten ( ivm kapselcontractie ). Een aantal wisten het al maar het komt nu

echt al weer dichtbij 22 april alweer :63:

Ben dus alweer aan 't aftellen en alles klaar aan t maken voor als t weer zover is.. Nieuwe sportbh gekocht en heb al een borstband thuisgestuurd gekregen. Deze had ik niet bij de eerste

operatie maar moet hem nu wel gaan dragen. Alleen maar beter blijven ze iig goed op hun plekje!

T voelt bijna weer als de eerste x bv, de zenuwen beginnen alweer op te komen :3:

Waar k ook lang over heb nagedacht is het plaatsen van foto's. Ik heb in mijn album 2 foto's geplaatst van mijn huidige borsten zoals ze nu zijn. Heb er enorm veel maar probeer zoveel

mogelijk aan 't eindresultaat te denken! Ik weet dat Stook een goed chirurg is dus heb er vertrouwen in dat het dit keer helemaal gaat lukken :)!

Liefs Snne

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo dames!

Maandag heb ik de her- operatie gehad! Herstel gaat goed, minder pijn dan vorige keer :) Ik heb nieuwe foto's geplaatst in m'n album van vandaag ben benieuwd wat jullie

ervan vinden!

xx Snne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames!!

Ben maandag 22 april weer geopereerd aan mijn boobs! Maak elke dag foto's weer haha staan er ook al een paar in mijn album. Dacht dat de onderkant er iets raar uit zag maar denk echt dat het door de pleisters kom. Ik vind ze zooo mooi! Gewoon veel meer gevuld :55:

6 mei ga ik weer terug voor de pleisters en om hechtdraadjes te knippen ( ze lossen vanzelf op verder ).

Draag nu ook een borstband, heb ze achter de spier en na de eerste operatie heb ik deze niet gedragen. Moet zeggen dat het wel een veilig gevoel geeft!

Op de verpakking staat dat ik hem elke dag op 40 graden moet wassen ( en dan niet drogen in droger, op de kachel maar hij is zo droog zei de verpleegkundige ).

Ik durf hem alleen niet echt af te doen ik heb hem met foto's maken afgedaan en wil hem daarna gelijk weer aan haha.

Heb ook op internet gekeken om te bestellen kwam op 1 site voor 20 euro uit maar verder kan ik ze online niet vinden he?

Kan het dan kwaad als ik hem een uurtje uit heb zolang die was duurt en hij droog is?

Ik ben zo voorzichtig na de vorige operatie dat ik alles zo vaak mogelijk ingepakt wil laten zitten :67:

Liefs Snne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Snne,

nog gefeliciteerd met je boobs. Ze zijn echt prachtig geworden nu!! :35:

En over dat wassen van je bh, volgens mij kan het geen kwaad als je ff zonder zit. Als je maar heel rustig zit, is er niets aan de hand denk ik. Al had ik er destijds 2, dus makkelijk praten voor mij.

Nog een goed herstel gewenst.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeey Lucky!

Lees het berichtje nu pas :97:

Ze beginnen er steeds natuurlijker uit te zien! Ja k zit ook even zonder doe de band zoiezo apart zodat ik wel iets aan heb :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames!

Even een korte update :)

Herstel gaat goed, minder pijn dan vorige keer maar moet me wel net zo rustig houden ha haha soms best moeilijk!!

Morgen weer op controle en dan gaan dus eindelijk de pleisters er ffies af haha ben benieuwd hoe het er zonder de pleisters uit gaat zien!

Ik heb vandaag weer fotos geplaatst ben morgen 2 weken PO.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Liefs xx Snne

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Hallo dames!

Lang stil geweest van mijn kant, maar wilde iedereen zo toch weer een beetje op de hoogte brengen haha :P

Tis nu eindelijk het feit dat ik sinds 11/9/13 de borsten heb waarvoor ik eigenlijk 7/8/12 een operatie voor onderging :43::1bouncingboobs:

Na mijn eerste borstvergroting, 350cc achter de spier zoals hier allemaal terug te lezen is in mijn topic, kreeg ik kapselcontractie, en had plooien onder mijn borsten en bovendien zaten te protheses veel te hoog voor mn gevoel zowat in mijn nek. Na veel gedoe en ellende en wel vergoed of niet en grotere protheses ofniet, nog een second opinion, tot overeenstemming gekomen voor een heroperatie, met dezelfde protheses, die verder naar beneden geplaatst zouden worden, kapsel werd verwijderd, en nu 8 weken de borstband ( heb ik uiteindelijk 3 maanden gedragen! ).

Zo gezegd 22/4/13 de 2e operatie aan mijn borsten, ben hiervoor 4 weken de ziektewet ingegaan omdat het medisch noodzakelijk was en de verzekering de aanvraag van de pc voor vergoeding had goedgekeurd. Beleefde het hele herstel zowat weer een beetje opnieuw, moest dit keer ook met drains naar huis, moest deze 4 dagen bij mij dragen. Hierna weer rustig begonnen met werken.

Uiteindelijk, weer teruggegaan en aangegeven dat ik de plooien nog steeds zag zitten. Toch nog even tijd geven.. Werd gezegd. Oke is goed. 3 Maanden later terug en ze zitten er nog steeds. Heb deze al vanaf na de eerste operatie gezien..dusja.. Maar was het met me eens en maakte een afspraak voor poliklinische operatie dus onder lokale verdoving.

11/9/13 Was het dus zover, vandaag onder lokale verdoving de plooien verwijderen :o:o

Wat een drama zeg, die spuiten, natuurlijk werd heel de onderkant van mijn beidde borsten verdoofd dus over de gehele onderkanten allemaal spuiten :145:

Eeeecht dat deed pijnnnnn haha!

Operatie zelf voelde heel raar, in een koele schone grote kamer, muziek aan, operatielamp, assistente alles, werd enorm op me gemak gesteld.

Was een heel vaag gevoel, je voelt getrek en geduw, het is niet prettig maar pijn niet gehad gelukkigggg :12:

Thuis toen gelijk gespiekt, en zie gelijk al resultaat natuurlijk haha hij had aardig wat weggesneden en was een tussenweg van een borstlift omdat ik 23 ben en gewoon nog jong.. Ik heb gelijk mijn foto albums even op orde gemaakt, alles een beetje duidelijk bij elkaar met natuurlijk ook het uiteindelijke

eindresultaat na al die tijddddd haha :):126: En reacties zijn natuurlijk altijd welkom ;)

Genoeg ellende meegemaakt met me boobies, nu genieten!

:119: xxx Snne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat een verhaal zeg!!! Was er een reden dat je kapsel contractie kreeg of Ilias dat echt pech? Het leek toch alsof je echt rustig aan had gedaan!

Nou blij voor je dat nu dan eindelijk alles goed is meid!!

Liefs x

heeey leeuwtje85,

Jaa de reden is gewoon dikke pech, ik had geruwde protheses en achter de spier wat dus betekend minste kans op kapselcontractie en inderdaad rustig aan gedaan en niets geforceerd dus weet iig dat het niet aan mezelf lag ;) Ik had gewoon dikke pech en hoorde bij de kleine club die dus complicaties kreeg.. Maarrr ik zie t zo ook na dit gedoe allemaal, en tis een hoop gedoe en gezeik geweest hoor, heb ook ik mn mooie boobs :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaa gelukkig is het nu dan helemaal goed!! Pff wel verdiend ook zeg, ben nu ruim 3 weken PO, en normaal heel actief, veel werken, altijd bezig enz.. Nu moet ik nog 3 weken volhouden met zo weinig mogelijk doen, dat lukt natuurlijk wel, maar om dit op korte termijn weer moeten doen, nee moet er niet aan denken!!

Blij dat je nu helemaal happy bent, is alles niet voor niks geweest meid! Ga nu even je foto's bekijken!

Liefs leeuwtje xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

En, niet te vergeten!! Als je prothesen te hoog geplaatst zijn en dus niet op hun goede plek zakken, dan heb je veel meer kans op kapselcontractie :)

Maar Snne, goede update meid!! Nu lekker gaan genieten. Het ziet er echt goed uit nu!!

Heel veel genot van je borsten gewenst!!! ;)

xxxx :53:

Ja datis wel zo BB en hoog zaten ze idd, heb ook na eerste OK geen borstband gehad terwijl k ze achter de spier heb idd.

2e operatie wel enja duidelijk verschil ;) na de 3e ok ook nog ns de plooien weg haha :D

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.