Ga naar inhoud

Snne : 7 augustus 2012 : Dr. Stook : Albert Schweitzer Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben Sanne ben 22 jaar en ik krijg in augustus mijn borstvergoting. Door het vele afvallen en mijn eetprobleem is het enige wat over is van de c cup die ik heb gehad een mak a cupje en een beetje te vergelijken met theezakjes...

Maargoed, 7 augustus is het dan zover! In overleg met de pc over gehad wat voor maat ik zou willen. Aangezien ik nu 1.70 ben en 56 kilo zou ik heel graag mijn c cup zoiezo wel terug willen. Pc vertelde me dat hij gaat voor natuurlijke borsten ( ik ook uiteraard ). Maar wil wel duidelijk laten zien straks natuurlijk dat ik een mooie

voorgevel heb hehe! Denk dat een c cup wel ideaal is voor mijn lichaam toch?

Heeft er iemand toevallig ervaringen met dr. Stook uit het Albert Schweitzer ziekenhuis? Hele vriendelijke man en voelde me meteen al bij hem op m'n gemak.

Verder werk ik in de horeca en ik heb na mijn operatie 3 weken om lekker thuis te blijven en lees op het forum dat de meeste dit wel doen dus neem aan dat dit ongeveer wel goed is... Heeft iemand nog adviezen? Ik leef er zo naartoe! Nog een maandje dan is het zover!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 118
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Sanne

Welkom op het forum :D en leuk dat je je ervaringen met ons wilt delen!

Ik zal je topictitel even veranderen en alles al verhuizen naar de operatieverslagen, omdat je al een datum, pc enz hebt. Zo blijft het voor jezelf overzichtelijk en ook voor anderen ;) En dan ben je via de zoekfunctie ook beter te vinden voor mensen die op zoek zijn naar info over jouw arts of kliniek.

Ik heb nog niet van de arts gehoord, misschien dat je eens kunt zoeken met de zoekfunctie, rechtsboven in het scherm?

Heel veel leesplezier hier en als je wilt kun je na je operatie ook gewoon in dit topic je operatieverslag neerzetten. Wij vinden dat altijd reuzeleuk om te lezen!

Groetjes, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel voor je reactie! Ja het is allemaal nog een beetje zoeken voor me maar begin het allemaal al een beetje te snappen haha.

Ja k vind het zo spannend allemaal en ben erg benieuwd naar de ervaring en mening van anderen.

Groetjes Sanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hallo dames!

Gisteren was voor mij de grote dag! Ik heb m'n nieuwe boobies gekregen! Operatie is helemaal goed gegaan. Uiteindelijk

is 350cc ronde protheses het resultaat geworden. Kon m'n ogen niet geloven toen ik mn ogen open deed; ik heb borstennnn!!!

Ze zijn voor mijn gevoel ook echt groot zeggen anderen ook dus ben echt benieuwd wat het eindresultaat gaat worden!

Ben gisteren avond pas naar huis gestuurd en was in de ochtend om 8 uur aanwezig. Er liepen wat dingen uit dus was om 11.30

aan de beurt..

Hoe ging het genezen bij jullie dames? Kheb nog echt wel pijn en antibiotica + pijnstiller (24h ) gekregen. Heb nog wel echt pijnen en

zeker als ik "per ongeluk" bepaalde bewegingen maak. Nu lag ik gister in bed en leek het net alsof ik een beetje geklots hoorde?

Of een beetje lucht in mn borst? Of verbeeld ik me dit een beetje..

Hebben jullie misschien advies dames?

xxxx een hele blije snne met booooobiessss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi snne

Gefeliciteerd met je boobies!!!!

Mooi aantal cc's

Ik ben 25 juli geholpen. Dus inmiddels al 2 weken po.

Als je vriendjes word kun je mijn foto's zien.

Bij mij is er 500cc geplaatst.

Dat geklots hoe jij het benoemd heb ik en klein beetje gehad.

Op mijn borstbeen, als ik daar met me vinder/ washandje over ging.

Maar dat was het vocht in me lijf.

Gaat volgens mij vanzelf weg.

Heel veel sterkte met herstellen.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 3 augustus mijn bv gehad..... :35:

Ik moet toegeven dat ik behoorlijk misselijk ben geweest de eerste dag en nacht....maar nu 5 dagen po voel ik me al helemaal super......

Je gaat vocht vasthouden, ook op je buik, druk en spanning op je borsten krijgen...ook vocht/zwelling...

gemene steken als je bepaalde bewegingen maakt...maar dat hoort er allemaal bij. :20:

Maar je zal ook merken dat je je elke dag beterder voelt....

Ik werd erg stijf van het bankhangen....dus ik ben al vanaf de tweede dag een stukje gaan wandelen....Neem op tijd je pillen in en dan komt het allemaal goed :43:

Gooi al je vragen, frustraties, ervaringen eruit op dit forum...Je zal merken dat het helpt...gedeellde smart is toch halve smart.........

ps is wel verslavend.....maar ach er zijn ergere dingen....... :154:

Groetjes Cajo :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nana1986

Nana ben inmiddels vrienden met je geworden en wat een ontzettend mooie borsten heb jij gekregen zeg! Vind ze er echt heel erg mooi uit zien! Ik kan verlopig de eerste week niets zien, de pc heeft het ingepakt met verband.. alleen de voorkant echt m'n borsten en de wondjes zelf. Zit dus goed vast hihi. Volgende week de 15e heb ik een controle afspraak en gaat het verband eraf en krijg ik een sportbeha aan.. Ik ben heel benieuwd of die van mij er ook zo mooi uit zien!

@Cajo

Ik ben alleen gisteren ( in het ziekenhuis ) misselijk geweest en ook heel even niet goed geworden dus ben daar iets langer gebleven. Uiteindelijk voelde ik me beter en werden de drains en m'n infuus eruit gehaald en mocht ik half uurtje daarna naar huis. Bijna 12 uur in het ziekenhuis geweest. Voel me verder ook wel beter dan gisteren alleen van de kleinste dingen schrik ik al haha.. Net als dat borrelen of gekke gevoel als ik een beweging maak.. Steken vallen opzich best mee alleen vanacht veel last van gehad en bij het uit bed komen.. Daar heb ik t meeste moeite mee. Maar hoop dat ik me idd snel beter voel :)

Hebben jullie trouwens ook het gevoel dat jullie niet rechtop kunnen lopen? Of moet je dat gewoon doen/proberen?

Thanks dat jullie jullie ervaringen met mij willen delen!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha heel herkenbaar allemaal zeker wat dat lopen betreft......

De eerste keer dat ik ging wandelen liep ik met mijn schouders heel stijf , leek wel een oud wijfie....

Maar komt omdat je zo voorzichtig bent.....

Ga gewoon 3x per dag een stukje wandelen...je zal merken dat je lichaam soepeler wordt.....

en je voelt vanzelf wel wat wel en niet gaat..... :20:

En geloof me ik had ook een zware start...maar elke dag gaat het ECHT beterderder........

Groetjes Cajo :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej meid.

Bij mij zijn ze duo plane geplaatst.

Ik vond recht op lopen ook moeilijk.

Maar mij was verteld dat je gewoon normaal moest lopen anders forseer je een hoop spieren in je rug. En doet het alleen maar zeerder als je Savonds op je rug moet slapen.

Maar snap wel dat dat ff zeer doet.

Zou niets forceren en goed naar je eigen lichaam luisteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

k ben benieuwd hoe het gaat :) Net even een beetje geslapen ( had ik vannacht niet veel gedaan haha )

Maar waar ik nu aan dacht waarzal die 350 cc op uitkomen, ik had van mezelf een volla A cup.. wat denken jullie?

C of D.....? Ben benieuwd naar wat jullie denken! Zoals ik nu al naar ze kijk ( terwijl ze helemaal bedekt en ingepakt zijn

met verband ) vind ik ze echt mooi groot hihi

xxx Snne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is ook waar ik nu op hoop :blush: In het begin op een C bij het eerste consult maar kwam er al gauw achter dat ik voor groter wou gaan.

De verpleegkundige waarmee ik de protheses paste zei dat ik van mezelf tussen een A en B in zat.. Dus hopen op deze mooie D

doe ik zekerrrr :3: Ooooo ik ben nu gewoon al zo trots op me boobies :blush:

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zal merken dat je van alles gaat voelen......zo nu een dan een steek...schijnt er ook bij te horen....zeker als je overeind komt of toch een rare beweging maakt......

Maar ga lekker wandelen....goed voor je en het helpt tegen het stijf worden.....

Sterkte met alles.

Groetjes Cajo :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag de tweede hele dag dat ik thuis ben na mijn bv. Gaat al beter en de spierpijn is al iets minder. Alleen dat slapen is nog wel heel erg wennen en wil nog steeds niet echt lukken :100:

Verder vandaag een stuk gewandeld en heeft me opzich wel goed gedaan merk wel dat ik wat meer overeind loop nu!

Ik ga zeker nog foto's posten alleen het nadeel is dat ze mn boobies helemaal ingetaped hebben met verband en dit gaat er woensdag pas af.

Dus de grote zie ik al ongeveer maar de echte verassing komt woensdag dan zie ik mn boobies ZONDER verband :5:

Vind ze nu al geweldig dus ben heeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg benieuwd :7:

Hoe gaat het bij jou BraafMeisje? Ben je je eerste nacht een beetje goed doorgekomen?

xx :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

Het slapen vannacht ging redelijk totdat ik wakker werd met enorme pijn in mn rechterborst. Het was ook echt een heeeeeeeeeeel vervelende pijn die ik nog niet had gehad.. Daarna uiteindelijk wel weer in slaap gevallen.. Nu ben ik wakker en links gaat het eigenlijk harstikke goed maar rechts doet het nog steeds ontzettend zeer.. Omdat ik in het verband zit kan ik niet veel zien maar het lijkt erop dat de rechter een stuk meer opgezet is.. Een heel vervelende pijn..

Dames moet ik me zorgen maken of weten jullie wat dit is? Vooral omdat die aan de rechterkant een stuk dikker lijkt dan links...!

liefs xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.