Ga naar inhoud

Snne : 7 augustus 2012 : Dr. Stook : Albert Schweitzer Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 118
  • Created
  • Laatste Reactie

Damessssss kunnen jullie me helpen..

Morgen ga ik weer beginnen met werken! Op 1 dag na 4 weken PO! Waar ik alleen last van heb is dat ik nu vandaag echt merk dat die sportbh te klein is.. Hij zit niet meer lekker en voor m'n gevoel geeft ie ook niet zo goed meer zn stevigheid ( ziekenhuisbh) Ik heb nu voor de grap al eventjes ( half uurtje ) een gewone voorgevormde bh aan een normale en bij deze heb ik geen last.. Tegen mij zei de ene verpleegster 4 weken en de andere 4 tot 6 weken.. Wat is slim om te doen;

*Toch de sportbh aan

*Gewone bh aan

PLeassse advies ladyyy's ben benieuwd hoe mn eerste dag me af gaat morgen

xx :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Poeh snne.... Uhm... Is ie echt veels te klein??

Een gewone bh en dan gaan werken... geen idee... Misschien dat ie lekker zit, maar misschien dat je er last van krijgt... Er zal nog vocht in je borsten zitten en een gewone bh, zal dan eerder gaan irriteren dan een sportbh..

Kun je niet morgen na je werk nog ergens een goede, passende nieuwe sportbh gaan halen? Dan overbrug je morgen even met je kliniekbh?

Tis maar een voorstel... :106:

liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja moeilijk om advies te geven....Ik weet wel dat "mijn" pc zei dat het dragen van de sportbh heel belangrijk was en dat ik dat zeker 6 weken lang dag en nacht moest doen....

En omdat ik gewoon alles volgens het boekje wil doen zodat ik achteraf nergens spijt van kan krijgen ;-)

En zeker als je nog last van vocht heb zou ik zeker een goeie bh aandoen.....

Die "mooie" kunnen we nog lang genoeg dragen...

Succes met alles

Groetjes Cajo

Link naar reactie
Delen op andere sites

En, hoe is het vandaag gegaan? Geen last gehad?

Als je denkt dat die bh te klein is, zou ik toch ergens een nieuwe kopen. Ik heb na die 6 weken nog best lang met een degelijke sportbeha gelopen, gewoon voor de stevigheid..

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ook benieuwd hoe je dag werken gegaan is!

En ik zou idd een lekkere stevige sportBH bij de hema of hunkemuller halen die wel lekker zit... Mijn kliniek bh zit gewoon super fijn en stevig, dat moet ook lijkt mij!

Ik vond het wel zwaar, had vandaag ook weer mijn eerste lange dag.. Was even wennen hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste dag zit erop!

Vermoeiend en heeeel erg wennen.. Veel hulp moeten vragen maar dingen die ik echt niet zag zitten heb ik

ook echt niet gedaan. Moet er zoiezo ook even inkomen dat na 4 weken en na de operatie natuurlijk.

Rustig aan beginnen en aankijken hoe alles gaat :)

Heb tegen collega's gezegd dat ik echt rustig aan wil doen omdat ik geen zin heb in complicaties of wat dan ook

gelukkig hebben ze begrip :)

Ik heb de sportbh aangedaan hoor vandaag ;)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen!

Ik heb nieuwe foto's in mijn fotoalbum ( ze staan in het mapje 6 dagen PO bij de andere foto's ) van 31 dagen PO.

Van de voorkant en van m'n littekens.. Ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden!

Liefs xx :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hi Sanne,

Ben heel benieuwd naar je foto's. Heb je een vriendschapsverzoek gestuurd, want ik kan die foto's niet zien zo. Ik ben 1.69, weeg wel iets meer dan jij, 60 en wil van 75A/B naar min een C met 350cc. Zag dat jij ook 350cc hebt gekregen, dus je snapt dat ik heeeeel nieuwsgierig ben naar t eindresultaat :-)

Je profielfoto belooft veel goeds voor mij....helaas moet ik nog ff wachten, ben 8 nov aan de beurt...aftellen!

Groetjesss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meiske!

Met mij gaat het heel erg goed! Ik draag al gewone bh's en het zit allemaal heerlijk :) Ik heb vandaag toevallig nog m'n controle afspraak! Volgens mij zit alles

goed op z'n plek en ik hoop dat m'n pc het vandaag gaat bevestigen hihi :) Littekens zie en voel ik ook nauwelijks.. Al met al heeeel erg tevreden

en zo blij dat ik dit heb gedaan!

Hoe gaat het met jou nu meiske????

Liefsxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat fijn! Hoe was je controle? alles goed en zoals het hoort? misschien zelfs beter??? :D

Hier gaat het ook goed. Pijn is goed te doen als die er is. En het wordt al mooi.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helloooo!

Gisteren m'n laatste controle gehad. Hij vroeg wat ik er van vond en jaaa natuurlijk ben ik superrrrblij!!

Na het voelen zei hij dat ik kapsel had in graad 2.. wat dit precies allemaal inhoud.. Het kon in ieder geval

geen kwaad. Ze voelden nog wel wat stevig aan zei die maar dat zou gaan veranderen.

Kheb hem uiteraard nog bedankt en verteld dat ik echt heel erg blij ben.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties!

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Meiske gelukkig dat het met de pijn allemaal te doen is! Het is het allemaal waard ik zou het zo opnieuw doen hehe :)

Ik heb trouwens een Marlies `Dekker BH gekochtttttttt ( althans van mn lieve mannetje gekregen ) ben zoooo blij ermee :) Hij zit heerlijk! Is een 70F geworden

wat vinden jullie ervannnn ( ben ik niet hoor op de foto )

13_0311509001918042_pro_mod_frt_01_1108_1528_241444.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey snne,

wat fijn dat je zo blij bent!!

en jouw mannetje heeft een hele goede smaak!

Love it..en een mooie kleur ook :35:

En tuurlijk zien wij dat jij dit niet bent...pffff...we praten bij jou over een 70F....dream on fotomodel :45:

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames! Het is weer even geleden van de foto's en 7 augustus was m'n operatie. Ik ben heel benieuwd wat jullie vinden van het resultaat!

Alles wat ik vroeger deed heb ik herpakt en ze voelen voor mij echt van mezelf :55:

De arts zei ook dat ze nog wel wat hard aanvoelde en kapselvorming in graad 2.

Ik ben heeeeeel benieuwd naar jullie reacties over mijn boooobiesss :33::1bouncingboobs:

Volgens mij is de foto een beetje klein hier maar hij staat ook in m'n galerij :)

Liefs Snne

Ben alweer 2 maanden en 13 dagen PO dus weer eventjes een foto :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey SNNE wat een geweldig bh...die kleur en dat model die zou ik zeker ook zelf zo kopen....hoewel je bh's van Marlies Dekker beter kan krijgen ;-))

En je foto's zien er super uit....daar mag je zeker blij en trots op zijn.

Ik heb volgende week mijn laatste controle.....ben ook benieuwd wat de pc er over gaat zeggen.

Ik ben er zelf helemaal superblij mee en ik krijg nog elke dag een big smile als ik ze in de spiegel zie.....en ik heb ook al het gevoel dat ze echt eigen zijn......

Lief Cajo

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi!

Ze zijn echt prachtig!!

Heb je 350 cc gekregen? Ik wordt de 26e geopereerd en twijfel enorm tussen 300 en 350.....

Liefs Giselle

ps heb een vriendenverzoekje gestuurd al je niet erg vind! ben erg benieuwd naar je fotos

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.