Ga naar inhoud

Snne : 7 augustus 2012 : Dr. Stook : Albert Schweitzer Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Hey,

wat fijn om te lezen dat je herstel zo goed gaat...

en dat nieuwsgierige..dat herken ik wel..je wilt toch weten op welk maatje je uitkomt.

Er zijn veel tabellen, maar die kloppen vaak voor geen meter...maar ik denk dat jij wel aardig in de buurt komt. Een 70E zeker!. Mooi toch?? :35:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 118
  • Created
  • Laatste Reactie

wel grappig dat je eerst hoopt op C en nu helemaal happy bent met E. Dat zie ik zo vaak voorbij komen. Eerst zorgen dat ze niet te groot worden en dan heel blij zijn als het stiekem toch groter is. :4:

Pffff ik moet nog zo lang wachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiske!

hahaaha ja dat klopt wel :56: ik vind ze nu echt super zeker als ik kijk naar mn oude zielige boobies op de foto hahah ( a cup lege b cup hangertjes ) is het verschil echt super :118:

Hoelang moet je nog wachten?

xx :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien een rare vraag.. Maar had m al een tijdje in m'n hoofd en helemaal vergeten hem te stellen haha :106:

Kan je in de toekomst na een bv nog in achtbanen en snelle attracties? Niet dat ik nu plannen heb staan hahah

maar ik ga meestal wel elk jaar naar de tilburgse kermis dus was benieuwd of heftige attracties problemen ofzo

kunnen opleveren :blush:

Ben benieuwd naar jullie reacties

xxx :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk om te horen dat iedereen zo met elkaar meeleeft hahahaha,gedeelde smart is halve smart indd .

Ik heb over 6 weken mijn eerst bv en vindt het heeeel erg spannend.

Veel sterkte bij het herstellen, hoe gaat het nu met je???

Is toch alweer een paar weken geleden.

Ging het werken weer in de horeca??

Ik moet na 2 weken weer aan de slag,ben zeer benieuwd hoe je je voelt.

groetjes wendy

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boobke: Ik ben ook benieuwd, ben blij dat het beter met je gaat! Ik lees het wel op je topic ;)

@Maja Wendy

Ik ben a.s dinsdag 3 weken po. Ik had zelf 3 weken vakantie opgenomen maar daarna het aanbod gekregen van mijn chef om er nog een week aan vast te plakken.

Dus uiteindelijk totaal 4 weken waarvan ik nu nog 1 week heb ( 3 sept. beginnen ).

Mn herstel is goed verlopen ik was al vroeg gestopt met pijnstillers en heb ook alles voor me laten doen ( door m'n lieftallige vriend hihi )

Ik heb dus nog niet gewerkt maar de horeca waar ik in werk ( taarten bakken, bavroaises maken, koeken maken, cake's maken ) in een restaurant en met

die ovens leek het mij wel slim om langer dan 2 weken te doen ( ik wou in eerste instantie ook 2 weken doen ).

Maar als ik heel eerlijk ben, had ik na 2 weken nog niet mijn werk kunnen hervatten..

M'n lichaam geeft gelukkig ook duidelijk aan wat kan en wat niet.

Ik doe nu ook gewoon m'n dagelijkse ding ( rustig aan ) en vermijd stofzuigen, dweilen, strijken, boodschappen, ramen zemen en andere zware dingen.

Ik verwacht wel dat ik na die 4 weken rustig kan beginnen op m'n werk met echt de nadruk op "rustig".

Wat voor werk doe jij? Er zijn natuurlijk veel termen horeca.. En iedereen geneest natuurlijk anders. Bij de 1 is het na 2 weken al super en bij de ander

na 4 tot 6 weken..

Ik wilde gewoon niks forceren dat is de reden dat ik lekker de tijd heb genomen :1:

Als je vragen heb vraag maak raak!

Liefs xx :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw een E! Ik hoop dat je er super tevreden mee bent :1:. Ikzelf wil maar een grote C, maar zoals ik hier lees ben je het snel gewoon en mag het dan groter zijn.

Is dat bij jou ook zo ? Ik heb nu een kleine B. Ik heb pas 10 september mijn eerste consultatie dus ik ben benieuwd wat zij voorstellen voor het aantal cc.

Kan je eigenlijk je haar wassen ? Dat heb ik hier nog nergens gelezen. Dus ik ben wel benieuwd. Want na een paar dagen ziet het er anders niet meer uit :1:.

En zou je na 2 weken al terug kunnen werken? Ik kan niet langer verlof nemen dus ik hoop dat na 2 weken kan werken.

Veel liefs en geniet van je borsten :1: :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lindi!

Eigenlijk die 70E is bijvoorbeeld een 75D en een 80C ( wist ik in het begin ook niet hehe )

Hoe het oogt verschilt ook per persoon als we vriendjes worden kan je m'n fotos zien ( ze zijn intussen wel gegroeid vandaag was mijn omvang 92cm van m'n borsten en mn middelomvang is 72cm )

Ik ben er heeeel blij mee en enorm trots op m'n boobies! En de grootte.. Zoals je bij veel meiden leest hier mag het achteraf allemaal wel groter :56:

Dat had ik ook hoor.. Per dag kijken of de gegroeid waren :7:

Uiteraard veranderd de grote en de vorm nog aankomende tijd..

Haar wassen verschild ook.. Ik mocht 1 week na mn operatie niet douchen ( tenminste geen pleisters nat maken )

Ik kon zelf niet douchen kon niet veel met m'n armen door die spierpijn ( achter de spier plaatsing ) dus kwam mijn moeder en die douchte met de douchekop m'n

ondergedeelte en de bovenkant met een washand. Mijn haar heb ik in die week met "droogshampoo" laten wassen. Lekker inmasseren even laten intrekken en daarna

met een kammetje uitborstelen ( ook dit liet ik doen kon zelf de eerste 2 weken niet echt zelf mn haar doen ).

Toen ik na een week weer mocht douchen kon ik wel m'n haar wassen maar ( tip van BB ) je hoofd opzij doen omdat je je armen niet zo hoog mag doen.

Dit ging gelukkig allemaal prima!

Ik had mijn werk ( horeca ) niet na 2 weken kunnen hervatten.. Wat doe jij voor werk? Hangt er natuurlijk ook vanaf.. Met een kantoorbaan ofzo moet dit niet

echt een probleem zijn..

Als je vragen heb, vraag maar raak :6:

liefsxx :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel voor de info!

Ik heb een kantoorbaan dus hopelijk lukt dit na 2 weken.

Dat douchen is precies toch niet zo makkelijk :) . Ik zal zeker zien dat ik droogshampoo heb. hihi.

Ik heb net je foto's gezien, en echt super! Je ziet ze zo veranderen en groeien :) ! !

Ik kan al niet wachten op mijn eerste consult :).

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey hey...zo herkenbaar om te lezen van die nare steken die je soms voelt en waardoor je meteen denkt ojee...daar scheurt wat hahaha. Hoort er dus allemaal bij. Ik zit nu 6 dagen na operatie en ik heb mn haren al gewassen gewoon ellebogen op de wasbak laten leunen en hoofd onder de kraan. Ging prima, alleen het haar tangen lukt ff niet hahaha. Ik heb geen tape of drains gehad. Meteen in de sport BH. Ik hoor af en toe ook wat geluid vooral als ik boven op mn borst druk (de plastisch chirurg zei dat ik ze af en toe wel even wat naar beneden mocht duwen omdat ze vrij hoog staan) en dit is gewoon vocht en verdwijnt weer, de eerste keer schrok ik me wild, hahaha. Ik heb ook rechts meer pijn dan links, dus daar ook soms steken. Rechts zit ook nog hoger dan links maja ik ben rechtshandig dus mn borstspier zal daar ook groter zijn denk ik.

Ik heb inmiddels de vloer gewist, met mn bulldog gelopen en een paar boodschappen gedaan maar altijd samen met mn vriend en als het niet prettig voelt dan gewoon stoppen. Ik mag van Diana omdat ik mn dagelijkse fitness mis ook weer beginnen met cardio maar dan gewoon snelwandelen en niet joggen...Dus als ik me goed blijf voelen dan stap ik komende week weer op de loopband want ik merk dat hoe meer ik doe, hoe meer ik ook weer kan en hoe minder last ik heb. Alleen dat op de rug slapen blijft hinderlijk. Weet iemand hoelang dat moet?? En jij gaat binnenkort shoppen voor een nieuwe BH, wanneer mag je weer een gewone BH aan ipv dat corset wat een sport BH heet ;)

Ben benieuwd naar je foto's, dus als we vriendjes zijn kan ik ze ook even bewonderen....ik heb mijn eerste foto's net online gezet. Ook even gemeten net en ik heb 82 onder en 102 boven...draag een 80E sport BH en die zit goed, voor zover zoiets goed kan zitten...Ben net als jou erg benieuwd waar we uit gaan komen.....hahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je voor je reactie,

Ík werk als front desk manager in een kapsalon,doe vooral balie werkzaamheden,maar staand bijna 12 uur per dag, 3 dagen in de week.Ze weten niks van mijn operatie af,alleen dat ik straks 2 weken vrij ben,vertel het tegen die tijd wel,mischien kunnen ze me na 2 weken toch een beetje ontzien,af en toe even zitten en niet tillen, de was en schoonmaken horen er ook bij daar.

Ik ben heel erg beniewd naar je fotos,ik ga je toevoegen als je dat goed vindt.Ik kan niet wachten tot oktober,duurt nog 6 weken,lijkt nog een eeuwigheid hahaha,maar gaat zo voorbij.Heel veel sterkte en hou ons maar op de hoogte,leuk!!! groetjes wendy

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wen Dee

Ik heb vandaag mn eerste Bh's gepast gekregen van mn schoonmoeder hihi Er staan fotos van in mn album, we worden vriendjes leuk!

Fijn dat je herstel zo goed gaat, bij mij gaat t ook super! In het ziekenhuis zeiden ze tegen me dat ik een gewone BH aan mocht na

4 tot 6 weken.. Ik doe wat goed voelt maar doe tijdens me werk denk ik gewoon de sportbh aan! Op de rug slapen denk ik 6

weken dit is wat ik heb gehoord.. Vind het nu ook nog wel prettig ( nooit gedacht dt ik dat zou zeggen omdat ik een enorme buikslaper ben hihi )

@Maja Wendy

Ja je moet zwaar werk zoals tillen, de vloer dweilen/stofzuigen enzo echt wel vermijden.. Ik heb het ook niet iedereen verteld

op mijn werk alleen de belangrijke personen. Als ik terug kom en ik kan bepaalde dingen nog niet vertel ik het alleen aan de

personen van wie ik wil dat ze het weten. Het is gewoon lekker iets voor mezelf. Schoonmaken doe ik natuurlijk ook.. Horeca..

Maar helaas verlopig kan ik de vloer nog niet soppen en de koelkastramen niet zemen en vooral geen appelkisten van 10 kg tillen :6:

Damesss ik heb nieuwe foto's in m'n album! Met BH aan :63: !!

Ben benieuwd naar jullie reacties......!!!!

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren bij dr verdonck geweest alles is ok geen complicaties gelukkig! Juist nog wat vocht in de boobs moet ze nu maseren naar de oksel toe en die strakheid komt omdat ik van niets ben gekomen en gaat wat langer duren eer ze soepel worden bij mij :( en moet nu ook 2 extra weken nog sportbh aan houden pfff maar ja alles voor de boobies hé ;) bij jou is het heel mooi snne xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig boobke! Dat het in ieder geval niets ergs is! Ben je in ieder geval gerustgesteld en ja bij de 1 heeft t ook wat langer nodig.. Ik merk bij mij vooral aan de bovenkant dat het

wel wat zachter aan t worden is.. Mn laatste week vrij dan aan de bak.. Ben benieuwd..!

En die 2 weken extra bh.. Ik mocht hem van 4 tot 6 weken dragen maar denk dat ik hem zoiezo snachts nog ff aan houd en misschien met werken.. Ik vind het toch wel een

veilig gevoel :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.