Ga naar inhoud

Melissa86 : 12 juli 2012 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

In de tijd dat jullie je sportbh wassen en drogen, mag je best even een andere sportbh aan. Zoek wel een goeie stevige uit, of ga niet te veel rond-hupsen als je een wat minder stevige andere sportbh aan zou trekken....

Ik vind de mijne ook niet echt groot..... :106: Maarja, ik ging vandaag shoppen en heb een bh gekocht..... Ik zal ff mijn topic updaten zometeen :lol:

En een foto plaatsen.... Hoezo, niet groot? :45:

Het komt dus echt goed ;)

xx BB

Hahaha ben heel erg benieuwd BB, ga zo gelijk kijken ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 121
  • Created
  • Laatste Reactie

Alweer een week geleden dat ik net thuis kwam van m'n operatie!! Vandaag echt een lekkere dag gehad!!

Werd vanochtend wel pas om 8.30 uur wakker terwijl ik om 6.00 uur mijn paracetamol in moest nemen, werd wel echt met pijn wakker, maar de pijnstillers werkten weer vrij snel. Echt een luie dag gehouden verder, maar voelde me wel heel erg goed!! Alleen echt een trekkerig gevoel aan m'n littekens en beurs gevoel aan de zijkanten.. Maarja het kan ook niet ineens allemaal over zijn :) Maar merk echt dat alles steeds weer makkelijker gaat!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden

Ik heb een paar dagen niks laten horen hier.. Hebben de afgelopen dagen in het ziekenhuis gezeten. Maandag ochtend kregen we ineens te horen dat m'n schoonvader op de IC aan de hartbewaking lag en gelijk naar Leiden overgebracht moest worden :( inmiddels is hij gedottert en er zijn stents geplaats en het gaat gelukkig een stuk beter, maar wat was dat schrikken zeg!! Pff... Arme man rookt niet, drinkt niet, maar zo zie je dat dat niks uitmaakt..

Met mij gaat het echt iedere dag beter. Alleen iedere ochtend als ik wakker word idd die olifantenpoot :) en de jeuk, vooral bij m'n hechtingen (denk ook die plakkers) , maar die mogen er vandaag lekker uit.  Ze gaan er ook steeds mooier uitzien, maar nog lang niet hoe het hoort :) heb alleen met alle toestanden geen tijd genomen om foto's te maken..

Hoop dat bij jullie ook alles goed gaat met het herstel :)

Xx melis

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hey meiden!!

Ondertussen ben ik alweer 4 weken en 3 dagen PO!! Wat gaat het toch bezt ineens snel :)

Voel me goed, alleen 's nachts en met opstaan heb ik nog steeds erg veel pijn aan mijn rechter borst. Dat is ook degene die nog iets minder is ingedaald. Is het misschien zo dat deze kant nu meer aan het dalen is en dat het daarom de laatste 3 nachten weer zo'n pijn doet??

Ik heb foto's naar dr Visser gemaild en ze vond het er erg goed uitzien, dat ze nog niet helemaal gelijk zitten is met 4 weken ook niet erg, d'r zit gewoon nog wat zwelling zei ze.

Gaat met jullie ook alles goed ??

Liefs, Melissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb net ff een beetje je topic zitten lezen Nana :) jij bent nu 2 weekjes PO toch?? Hoe voel jij je nu??

Lekker zeg dat jij na 4 weken al gewone bh's aan mag. Volgende week donderdag mag ik eindelijk zonder die sportbeha, kan niet wachten!!

Ik heb ook nog niks gepast, wou zelf echt tot 6 weken PO wachten en het is me tot nu toe gelukt!! :) Hahah, maar wel klote als je zelf graag wilt Tiszovergeweest!! Maar nog maar eventjes geduld hebben nu!!

Ben ook echt benieuwd op welke maat ik uit ga komen, heb van sportbeha nu 80D... Nog even afwachten!!

Maar jij hebt dat dus toch ook nog, soms ga je je toch ineens zorgen maken hè, van ohhh is dit wel goed?! Maar was wel gerust gesteld na dr Vissers telefoontje!!

Sinds vandaag zijn ook alle korstjes van m'n littekens af, zien er mooi uit!!

En hoe gaat het verder met jullie Tiszovergeweest en BB??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je topic gister avond nog ff zitten lezen, maar fijn dat het zo goed met je gaat!!

Gister ook m'n littekens opgemeten :) rechts precies 4cm en links 4,4cm. Was benieuwd, want als je zo met een spiegeltje kijkt heb je echt geen idee hoe groot het nou is!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi melissa!!

Jaa tis moeilijk om te wachten met passen en naast de lingerie-winkels door te wandelen he :44: maar ik heb ook nog geduld. Volgende week ga ik voor het eerst een beha kopen zodat ik volgende week vrijdag deze kan aandoen :101::43: ik ben erg benieuwd naar de maat!! :P spannend....bijna zo spannend als aftellen naar de operatie, 5 weken geleden :lol:

heb jij nog van dr visser gehoord? ga jij nog op een nacontrole ofzo? De laatste keer dat ik er was, was om de hechtingen uit te laten halen maar er is toen niets gezegd van teruggaan ofzo..dus ik veronderstel dat het zo goed is dan? Dan hoef ik ze niet meer te zien?

kga straks m'n littekens ook eens meten, ben benieuwd :P lol, kzie me al met een latje, vriendlief zal het mogen doen denk ik :37:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Vandaag was het eindelijk zover!! 6 WEKEN PO!!!! :)

Lekker heel de dag wezen shoppen met m'n mannetje en ons moppie en ben eigenlijk gelijk heel goed geslaagd bij hunkemöller!! Heb 4 mooie bh's in 80E gekocht en ze zaten ook echt super!! Ben er helemaal blij mee!!

Vandaag toevallig ook m'n bikini binnen gekregen die ik al weken lang helemaal super vond en op internet besteld had. Hij past precies, had echt niet ietsjes kleiner kunnen zijn!!

Verder voel ik me ook helemaal goed, kan alles doen wat ik wil, alleen nog steeds 's nachts/'s ochtends die rechter borst, pfff... Maarja als dat alles is...

Ben in ieder geval helemaal blij met m'n nieuwe boobies :)

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

elaba! 6 weken joehoee!! geweldig he :-) ik loop eigenlijk al een paar dagen met een gewone BH. het voelt helemaal goed :35: heb net nog een hele mand :drag_08: weggewerkt haha :154: jeetje ik ben blij dat het ergste achter de rug is, die 6 weken :44:

moet jij nog op controle ofzo gaan melissa?

ik heb intussen al 2 bh's gekocht :36: eentje is 75D en de andere 70E. 't is toch wel wat zoeken naar de juiste maat hé, en iedere bh valt anders uit. ik had zelfs een F die goed zat :37: echt wel gek. vroeger zou ik nooit geloven dat ik zo een 'reuzemaat' aan zou kunnen :D:lol:

's nachts heb ik ook nog last..maar het mindert stilaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhh ik moet ook nog zoveel strijken, dat is die eerste paar weekjes zo hoog opgelopen die was :( pfff... Hahah...

Mooi dat jij je ook zo goed voelt!!

Ja ik heb ook verschillende maten aan gepast maar toch past van alles 80E het beste, ben benieuwd of het deze maat blijft!!

Maar wel super leuk ja dat je nou zulke maten past!!!! Hahaha...

Zolang alles goed gaat hoef ik niet op controle te komen, maar mag wel als ik het zelf wil, maar woon natuurlijk zo ver er vandaan!! Moet jij wel nog op controle??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hey meiden,

Ondertussen ben ik alweer ruim 3 1/2 maand PO!! Wat is achteraf die tijd voorbij gevlogen zeg!!

Ben nog steeds super blij met het resultaat, ziet er echt heel natuurlijk uit en ben echt helemaal verbaasd over hoe zacht ze aanvoelen zeg!! Het lijken echt net echte borsten!! Ongelofelijk gewoon hahah...

Rechts zit nog steeds een heel klein beetje hoger, zal het nog een beetje gaan zakken of is dit echt het eindresultaat?? Het maakt me eigenlijk niks uit, want alleen ik zie/voel het :) ben sowieso helemaal blij!!

Xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Melissa!

Je leeft gewoon nog!! :D

Of er nog verandering in je 'verschil' komt..... Geen idee. Ik weet wel uit ervaring dat ook na 6 weken alles blijft veranderen, ook al vind ik dat op foto's niet echt goed zichtbaar, bij mezelf :)

Het kan zijn dat 1 prothese net iets hoger geplaatst is of dat je borstplooi gewoon net wat hoger zit, en dat je dat verschil dus al van te voren had..... Vaak zie je dat pas na het vergroten....

Fijn dat je zo blij ermee bent!! :D

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.