Ga naar inhoud

Melissa86 : 12 juli 2012 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Ooh ik mis dat ook om met mijn klein ventje bezig te zijn!! Een flesje geven zit er hier nog niet in :D hij is veel te wild en zou me snel forceren :)

Fijn dat je je al beter voelt! Hier ook niet meer misselijk. Alleen de dag vd operatie misselijk geweest. Hoe ist met de pijn?

Hier toch iets erger dan gisteren , de gemene steken zijn begonnen en de hechtingen beginnen precies te trekken en feller te jeuken.

Is het nu al aangewezen om in beweging te blijven of eerder rusten? Ben precies voortdurend moe *gaap* :D

Ik kan geloven dat je benieuwd bent! Wanneer moet je teruggaan voor de hechtingen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 121
  • Created
  • Laatste Reactie

Nee dan was ik het zeker niet Cecillia!! ik heb echt lange donker bruine krullen en werd door een verpleegster naar buiten gereden, m'n vriend reed de auto vast voor :)

Ja ik heb ook de gewone high profile. Maar heb geen idee wat voor jou het beste zou zijn?? Ben je er wel al zeker van dat je je door hem wil laten opereren?

Is jouw buik ook zo opgezet Tiszovergeweest???

ik had wel een goed gevoel bij zijn consultatie.

waarom vraag je dat??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh ik mis dat ook om met mijn klein ventje bezig te zijn!! Een flesje geven zit er hier nog niet in :D hij is veel te wild en zou me snel forceren :)

Fijn dat je je al beter voelt! Hier ook niet meer misselijk. Alleen de dag vd operatie misselijk geweest. Hoe ist met de pijn?

Hier toch iets erger dan gisteren , de gemene steken zijn begonnen en de hechtingen beginnen precies te trekken en feller te jeuken.

Is het nu al aangewezen om in beweging te blijven of eerder rusten? Ben precies voortdurend moe *gaap* :D

Ik kan geloven dat je benieuwd bent! Wanneer moet je teruggaan voor de hechtingen?

Hoe oud was jouw baby'tje ook al weer?! Ja die van mij is nog vrij rustig en 't boertje heb ik door d'r papa laten doen ;)

Bij mij beginnen de hechtingen ook wel meer te jeuken ja!! En trekkerig gevoel onder m'n rechter oksel.. Verder voelt 'te wel heel goed ben alleen af en toe toch stijf na een tijdje zitten/hangen :P

Ben ook nog steeds veel moe hoor!! Maar slik paracetamol met codeïne dus daar word je ook moe van!! Maar slaap daardoor ook wel heel goed..

Maar ze zeiden wel dat ik na 3 dagen weer "bijna alles" kan proberen te doen zoals normaal...

Na 2 weken mogen de hechtingen eruit maar dat mag ik bij de huisarts laten doen of als hij het durft door me mannetje omdat alleen de lusjes doorgeknipt moeten worden en de rest oplosbaar is :) :)

ik had wel een goed gevoel bij zijn consultatie.

waarom vraag je dat??

Gewoon interesse ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zit ff met een vraagje... Mijn kliniek beha die ik nu draag onder het tape zit te los, dus heb nu een kleinere besteld maar die krijg ik pas woensdag of donderdag binnen. Eigenlijk mag ik dinsdag mijn tape eraf halen, maar is dat wel zo slim als ik dan met een te losse beha 2 dagen zit... Zal ik de tape beter kunnen laten zitten totdat ik mijn goede medische beha binnen heb? Wat denken jullie??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Melissa

Ik denk dat je dat beter even in je kliniek kunt vragen... Durf daar geen uitspraken over te doen. Mijn eerste ingeving zou zijn, laat de tape zitten totdat je een goed passende bh hebt, al kan ik me goed voorstellen dat je ze nu eindelijk wilt zien :)

Maar bel morgen ff, misschien krijg je een andere kliniekbh van hun?

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Melissa, Waarom heb je in de WK geen beha gekocht? Ik heb die daar gekocht en ben ermee wakker geworden na de operatie! Én zij hebben de maat bepaald. (75C maar zit véél te strak :D) én je ziet m nauwelijks zitten onder kledij. Is echt een makkelijk ding.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had de bh van mn nicht meegekregen, die 2 jaar geleden geopereerd is. Ik zei dat als tie niet goed was of paste dat ik een nieuwe wou, maar ze hebben 'm toch bij me aangedaan en thuis had ik zelf pas door hoe los hij zat... :( Dus toen was t al te laat echt balen!! Het is dezelfde maar denk uitgelubberd door het wassen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja heb tape over de sportbeha heen, tape zit vanaf m'n borstbeen tot m'n tepels ongeveer. Weet ook niet waarom ik dat wel en jij het niet hebt?? Hahah... Ze kwamen me een minuut of 20 na de operatie intapen..

Dus de onderkant van die beha zie ik lubberen en de bandjes zitten erg los en kunnen ook niet versteld worden.

Ze hadden ook aan de balie gezegd dat ze boven maar moesten kijken naar die beha en dat als tie niet goed was kon m'n vriend altijd die nieuwe komen kopen... Maarja, ze zeiden er niks van en was zelf te suf nog om het op dat moment door te hebben!!

Maarja heb net eentje besteld op www.kiesdejuistesportbh.nl en hij komt woensdag binnen... Ook naar de Wellnesskliniek gebeld en ik moet het tape gewoon laten zitten totdat ik de nieuwe sportbeha heb!!

Toch grappig dat er bij ons zoveel dingen anders zijn gegaan terwijl we door dezelfde chirurg in dezelfde kliniek geholpen zijn...

Hoe gaat het verder vandaag met jou?? Mijn spierpijn is bijna weg, gelukkig ook geen jeuk meer over heel m'n lijf, alleen m'n borsten nog, hechtingen gaan wel trekken vandaag en 't tape staat super gespannen vandaag!! Gister voelde ik me wel iets beter, maarja gewoon even geduld ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad gek dat sommige dingen zo anders zijn bij dezelfde chirurg!

Mijn borsten zijn al minder gezwollen, het verschil is voelbaar. :) maar mn hechtingen jeuken heel erg!! Ik beschouw het als een goed teken maar leuk is anders :D

Vandaag ook de eerste dag waarbij ik al véél minder pijn heb. Kon vandaag gewoon opstaan uit bed en zetel zonder helse pijn en gewoon zitten doet zelfs geen pijn meer. Joehoe! :)

Mn haar ziet er wel vreselijk uit. Zou dringend moeten gewassen worden..maar hoe?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mn haar ziet er wel vreselijk uit. Zou dringend moeten gewassen worden..maar hoe?!

Ga zitten op een stoel onder de douche, hang achterover. Huur een wasser in en laat je haar wassen ;)

Of je gaat naar de kapper om je haar te laten wassen :D

Het is een ramp he, in het begin haha. Maar ach, het went! En anders een muts op hihi

Doe lekker rustig aan, fijn dat het al beter gaat!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wekkertje gaat net weer, paracetamol tijd :D

Ja inderdaad gek dat sommige dingen zo anders zijn bij dezelfde chirurg!

Mijn borsten zijn al minder gezwollen, het verschil is voelbaar. :) maar mn hechtingen jeuken heel erg!! Ik beschouw het als een goed teken maar leuk is anders :D

Vandaag ook de eerste dag waarbij ik al véél minder pijn heb. Kon vandaag gewoon opstaan uit bed en zetel zonder helse pijn en gewoon zitten doet zelfs geen pijn meer. Joehoe! :) 

Mn haar ziet er wel vreselijk uit. Zou dringend moeten gewassen worden..maar hoe?!

Lekker hoor dat het al zoveel beter gaat!! Ohh en die jeuk ja!!! Lijkt soms wel alsof er hele hordes mieren rond wandelen!! :D

Na m'n zwangerschap deed ik dat ook op die manier m'n haar wassen (naar achter hangen en laten wassen) toen ik erge stuwing had, maar m'n borsten bleven toch niet helemaal droog... M'n schoonzusje heeft een eigen kapsalon dus ik laat me door haar lekker wassen of door m'n ex collegaatjes, want ben zelf altijd kapster geweest.. 

Ook zo leuk, m'n mannetje maakt iedere ochtend een nieuwe staart in m'n haar :) zooo schattig ;) Maar als ik jou was zou ik lekker ff naar de kapper gaan, alleen wassen/drogen is nooit zo duur.. Lekker relaxed ook fftjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een muts in de zomer? Hahaa (of zal ik zeggen, zomderperiode. :P)

Naar de kapper gaan klinkt heel goed, als ik maar eens vervoer had :D maar ik zit moederziel alleen in mn huisje zonder kleintje en manlief die werken is. Saaaaaai :P

Gelukkig heeft hij donderdag verlof :)

Ik denk dat ik dit weekend naar de kapper ga. Heb dan een feestje en dan moet het écht deftig zijn :)

Vanavond mag mn vriend mn haar wassen :D Ojee..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha ik zei al ik lijk wel weer zwanger, ochtend misselijkheid en een buikje!! Hahah...

inderdaad toen ik terug kwam zei men vriend ze hebben presies ook een prothese in je buik gestopt haha zo gezwollen en nu nog hoop echt dat het snel weg is :P xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net gebeld door de Wellnesskliniek of alles goed ging. Had toch nog wel een paar vraagjes nu ik d'r eenmaal aan de tel had, dus nu weet ik weer alles wat ik wou weten!! 

We moeten toch die hele doos diclofenac opmaken hè Tiszovergeweest?? Dat zei ze net...

Heb net ook m'n goeie sportbeha binnen gekregen!! Dus vanmiddag ga ik ze eindelijk zien!!! Spannend!!!

Ik heb wel 't idee dat mijn linker borst al meer gezakt is als mijn rechter, hebben jullie dat ook?? Dat kan toch geen kwaad toch??

Een muts in de zomer? Hahaa (of zal ik zeggen, zomderperiode. :P)

Naar de kapper gaan klinkt heel goed, als ik maar eens vervoer had :D maar ik zit moederziel alleen in mn huisje zonder kleintje en manlief die werken is. Saaaaaai :P

Gelukkig heeft hij donderdag verlof :)

Ik denk dat ik dit weekend naar de kapper ga. Heb dan een feestje en dan moet het écht deftig zijn :) 

Vanavond mag mn vriend mn haar wassen :D Ojee..

Ohh ja dat lijkt me wel saai hoor heel de dag alleen zijn :( Mijn vriend werkt 's nachts (ons dochtertje slaapt gelukkig altijd door)  dus overdag zijn we gezellog samen, alleen is het voor hem extra zwaar, 's nachts werken en overdag voor ons dochtertje en mij zorgen...

Hahah ja dan kan je beter voor je deftige coupe langs de kapper :P

inderdaad toen ik terug kwam zei men vriend ze hebben presies ook een prothese in je buik gestopt haha zo gezwollen en nu nog hoop echt dat het snel weg is :P xx

Hahahaha erg he!!! Heb het idee dat hij bij mij iets begint te krimpen nu hahah :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

de hele doos uit ?? ik heb gisteren al geen zetpil meer gebruikt!! Ik ben er echt niet gek van hoor! waarom is het nodig dan?

Ik moest het een week nemen zeiden ze.

Als het zóveel uitmaakt zal ik het toch maar doen zeker... bleh. :D

Ons kleintje slaapt normaal ook goed door, maar hij heeft weer een rare week (sprongetje ofzo) en dan wordt de kleine meneer zomaar 2 keer wakker :o pff, hopelijk slaapt hij weer snel door :D

Maak je foto's straks?? wij zijn ook heel benieuwd :D haha

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tiszovergeweest: als je te veel last krijgt van je maag, mag je best stoppen met die diclofenac hoor..... Het moet je niet meer last bezorgen dan dat je er profijt van hebt.

@ Melissa: je twee borsten zijn twee afzonderlijke wonden die op hun eigen manier gaan genezen. Dus zal de een ook sneller zakken dan de ander. Is dus normaal ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yeahhh ik heb ze gezien!!!

 Links was al erg mooi vonden m'n vriend en ik :D , rechts zat echt nog wat hoger!! Spannend hoe het gaat worden!!!

Durfte niet te lang zonder beha hahah dus volgende keer gaan we foto's maken!!! :)

Wel een opluchting zeg dat super strakke tape eraf!! Scheelt weer een hoop spierpijn terwijl m'n nieuwe beha ook erg strak zit, m'n vriend kreeg 'm met veel moeite dicht hahah... Heb nu een 80D

de hele doos uit ?? ik heb gisteren al geen zetpil meer gebruikt!! Ik ben er echt niet gek van hoor! waarom is het nodig dan?

Ik moest het een week nemen zeiden ze.

Als het zóveel uitmaakt zal ik het toch maar doen zeker... bleh. :D

Ons kleintje slaapt normaal ook goed door, maar hij heeft weer een rare week (sprongetje ofzo) en dan wordt de kleine meneer zomaar 2 keer wakker :o pff, hopelijk slaapt hij weer snel door :D

Maak je foto's straks?? wij zijn ook heel benieuwd :D haha

Xx

ik vroeg het net toen ze belde en toen zei ze ja de hele doos.. Maarja al ze tegen jou weer wat anders zeiden weet ik het ook niet meer hahah :D

En altijd fijn ja als ze last van een sprongetje hebben ;)

Ik heb ook het gevoel dat men rechter al soepeler is dan de linkse zal wel normaal zijn :) xx

Ja idd!! 't is gewoon zo spannend hoe het uiteindelijk gaat worden hè!!

@ Melissa: je twee borsten zijn twee afzonderlijke wonden die op hun eigen manier gaan genezen. Dus zal de een ook sneller zakken dan de ander. Is dus normaal ;)

Gelukkig maar!! Hihi... ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Durfte niet te lang zonder beha hahah dus volgende keer gaan we foto's maken!!! :)

Wel een opluchting zeg dat super strakke tape eraf!! Scheelt weer een hoop spierpijn terwijl m'n nieuwe beha ook erg strak zit, m'n vriend kreeg 'm met veel moeite dicht hahah... Heb nu een 80D

Haha, het gevoel dat ze op de grond vallen als je die bh te lang uit hebt?? :45: (erg herkenbaar ;) )

En 80D!!! WOOW, die worden mooi groot!!!! :D

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, het gevoel dat ze op de grond vallen als je die bh te lang uit hebt?? :45: (erg herkenbaar ;) )

En 80D!!! WOOW, die worden mooi groot!!!! :D

xxx

Hahahah ja vooral toen ik een paar stappenbrichting spiegel deed dacht ik "ohhhh ik moet gauw die beha aan!!!" hahahah... ;)

Ja zullen ze groot worden?? Als ik ze nu zo zie vind ik 't zo meevallen!! Maarja gaat nog zoveel veranderen natuurlijk!!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je in sportbeha een D hebt zal je in gewone beha toch op een E uitkomen ? Ik lees hier toch vaak dat de sportbeha een maat kleiner is. (dat geloof ik ook best, gelijk hij spant :19: )

Mag je ook al een sportbeha van de hema ofzo aandoen of zijn die niet zo stevig? ik kan moeilijk 6 weken met dezelfde rondlopen :P en om er nu nog eens zoveel geld aan te betalen lijkt me wat gek. achteraf ga je die toch niet meer dragen he? dan ga je toch een sportbeha aandoen van je eigen maat? :44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja denk best dat je een andere strakke aanmag zodat je deze snel kunt wassen toch?? Lijkt me ook niet zo lekker 6 weken lang dezelfde...

Ben echt benieuwd hoor op welke maat ik uit ga komen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de tijd dat jullie je sportbh wassen en drogen, mag je best even een andere sportbh aan. Zoek wel een goeie stevige uit, of ga niet te veel rond-hupsen als je een wat minder stevige andere sportbh aan zou trekken....

Ik vind de mijne ook niet echt groot..... :106: Maarja, ik ging vandaag shoppen en heb een bh gekocht..... Ik zal ff mijn topic updaten zometeen :lol:

En een foto plaatsen.... Hoezo, niet groot? :45:

Het komt dus echt goed ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.