Ga naar inhoud

Melissa86 : 12 juli 2012 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 121
  • Created
  • Laatste Reactie

Hahah heb jou ook net een berichtje gestuurd :) ja echt leuk een dag na elkaar en bij dezelfde dokter :)

Ik stond ook binnen 10 min buiten (pfff en dat met 2,5uur heen en 2,5uur terug rijden!!) het is dat ik zelf vroeg naar voor of achter de spier anders had ik het ook niet geweten!! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aah nu zie ik hier het antwoord op m'n vraag bij mijn topic. :4: maar vóór de spier geeft toch een minder natuurlijk effect? of ben ik mis?

2,5u rijden :blink: voor mij een kwartiertje :4: maar je had nog kunnen gaan shoppen he, gelegenheid genoeg in genk :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo dat is lekker zeg een kwartiertje rijden!! Vooral straks na de operatie!!

Maar ik dacht eerst ook dat achter de spier natuurlijker was maar dat maakt toch niks uit, het ligt eraan of je genoeg borstklierweefsel hebt ofzo... Je moet maar even hier het laatste stuk lezen :)http://www.arenborghoeve.nl/Basis.aspx?Tid=23&Hmi=73&Smi=0&Act=333&Sid=73&Lid=4&Lit=VIEW&QUERY=ARENU_Behandelingen.Id=18

Want ik heb ook verteld dat ik het heel natuurlijk wil hebben en heb plaatjes laten zien van rebecca loos en valerie zwikkers. Mijn nicht heeft ze trouwens ook voor de spier en die zijn echt net echt!!

Vandaag over een weekje ben jij aan de beurt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Het ligt er inderdaad aan of je van jezelf voldoende eigen weefsel hebt. Heb je dat niet en ze plaatsen het toch voor de spier, dan ga je randen voelen en zien.

Het gaat nu echt opschieten voor jullie!!! Spannend hoor :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

En hoe lukt het dieet voor de rest?

Ik heb het eens op google ingetikt, maar het effectieve dieet kom je niet achter, je moet zoiezo 47€ ofzoiets uitgeven. Wel vind je veel 'nep'ervaringen die vertellen hoe super het wel niet is,

maar die niet 'willen' zeggen wat je dan wel juist mag/kan eten, of wat de motivatie achter het dieet is om het vol te houden enzo. je ziet ook veel 'conversaties' waaraan je duidelijk

kan zien dat het eigenlijk 1 dezelfde persoon is. jeetje, waar men zich mee bezig houdt om te verkopen, en dat er zoveel mensen intrappen is nog erger :45: uiteindelijk

komt elk dieet op't zelfde neer hé. tis sowieso een kwestie van je instelling veranderen en karakter kweken :4:

Spannend he..donderdag is't al zover voor jou :6: of niet, je bent toch ook niet enkel zo'n promotor van dat dieet :154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh shit je hebt me door ;) hahahah... Nee hoor, maar Ik vond het ook niks om ervoor te betalen, ben via via er uiteindelijk achter gekomen.

Ik ben vandaag precies 6 weken bezig en 8,9 kilo kwijt. En vind het wel een heel fijn dieet waarbij ik niet heel anders hoef te leven als normaal en heel goed vol te houden!

Ik ben normaal ook helemaal niet van al die dieeten volgen, wou ook gewoon m'n levensstijl veranderen, totdat ik hoorde dat ik alles voor m'n operatie kwijt moest raken.... Denk wel dat het zonder dit dieet niet gelukt was..

Ben in ieder geval heel blij dat dit gelukt is!!

Ja echt super spannend dat het nu al zo snel is!! Heb net ook maar een overnachting in het carbon hotel geboekt voor woensdag op donderdag, omdat ik er al om 10 uur moet zijn en het lijkt me waardeloos om die ochtend 3 uur lang (met file's?) bloednerveus in de auto te zitten!!

Begin jij al zenuwachtig te worden?? Ik nog niet, maar dat komt donderdag denk ik wel!! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het word nu echt spannend!! Zo'n gek idee dat ik ze bijna heb!! Ga straks eten, dan me kleine meissie wegbrengen naar opa en oma (bah... Ze gaat voor het eerst logeren :( ) en dan alvast naar Genk!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat helemaal goedkomen Melissa.. Als ik het kan, dan kan iedereen het..:) want als er een een dramaqueen is en absoluut niet tegen pijn kan, ben ik het wel :) hihii.. En zelfs ik heb het overleeft :)

Komt allemaal goed, morgen heb je eindelijk je mooie boobs :)

Succes! Liefs Deborah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel succes morgen!! Amuseer je in Genk! Jammer dat je om tien uur al in de kliniek moet zijn, anders had je nog kunnen gaan shoppen ervoor :6: woon je zo ver dat je in genk moet overnachten ofzo? (of heb ik het gemist)

Ik woon vlakbij Genk, dus ik ben er gelukkig snel :5: een belangrijke reden ook waarom ik voor de WK heb gekozen :56:

Héél veel geluk, hopelijk zijn je boobies perfect achteraf :5: en niet teveel pijn!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yeahhhh ik heb ze!!!!!! Kom net thuis, ben nog wel suf zeg!! Pfff...

Gelukkig geen file's gehad op de terugweg (woon op Scheveningen, bijna 2,5 uur rijden)

Uiteindelijk is het 425cc onder de spier geworden, m'n borstklierweefsel was al veel minder geworden en toen ik zei dat ik nog 3 kilo kwijt wil moest het echt achter de spier voor plooien.

Vanavond of morgen ga ik lekker rustig m'n verslagje schrijven!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanx allemaal!! Heb nog geen puf om m'n verslagje te schrijven, die komt nog, ben ineens super misselijk vandaag!! Diclofenac zetpil werkt gelukkig wel super voor de ergste pijn!! Kan me nu weer een beetje bewegen en door het huis heen scharrelen!! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Melissa

Het klinkt misschien gek wat ik nu ga zeggen en het is geen aanval op Wellnesskliniek, maar ik heb het de laatste tijd wel heel vaak gelezen of gehoord dat vrouwen die in die kliniek hun bv lieten doen, de dag erna opeens supermisselijk waren.... In dat geval zal het vanavond weer beter met je gaan.

Kleine beetjes eten en HEEEEEL VEEEEEL water drinken. Dat spul moet uit je lijf!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.