Melissa86 Posted May 11, 2012 Share Posted May 11, 2012 Hallo allemaal,Ik zit de afgelopen weken al veel rond te kijken hier op het forum dus ik zal mezelf nu ook maar eens voorstellen...Ik ben Melissa, 25 jaar en trotse mama van mijn 4 maanden oude dochtertje!!Ik wil al jaren heel graag een borstvergroting, maar omdat mijn vriend het echt niet nodig vind en m'n borsten zoals ze zijn helemaal goed vind heb ik het eigenlijk nooit gedaan... Nu na mijn zwangerschap heb ik toch het idee dat ze iets slapper geworden zijn en omdat wij volgend jaar gaan trouwen weet ik nu 100% zeker dat ik het echt wil!! En m'n mannetje vind het ook helemaal goed als ik het graag wil.Dinsdag 29 mei 2012 heb ik mijn afspraak staan voor een consult in de Wellnesskliniek bij Dr. Visser. Spannend!!!!Ik vind het alleen zo moeilijk om te zeggen naar watvoor cupmaat ik toe wil gaan. Ik heb nu B80/C75 en ze mogen van mij wel een flink stuk groter hahah... Ik ben 1.74m en 72kg (ben nu ook druk bezig om terug te gaan naar m'n 62kg!!) Groetjes Melissa Link to comment Share on other sites More sharing options...
essie80 Posted May 11, 2012 Share Posted May 11, 2012 zou het dan niet beter zijn als je wacht tot je eerst je ideale gewicht bereikt hebt?Ik ben namelijk het afgelopen jaar 7 bijna 8 kg afgevallen en ben nu op mijn ideale gewicht en het leek bij mij echt of al die kilo's uit mijn borsten gezogen zijn. toen ik op de 71/72 kg zat had ik een b-cup maar nu nog een lege a Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissBoobyMoon Posted May 11, 2012 Share Posted May 11, 2012 hoi hoi en welkom op het forum ..Hahah die mannen vinden ze altijd mooi zo als ze zijn .....maar je moet mijn man nu zie hahaha hij vind ze geweldig nu en geeft mij ook extra zelf vertrouwen !Maak er een missie van .....vboor je operatie af vallen ... zit er wat extra druk achter ...Heel veel sucses! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Melissa86 Posted May 11, 2012 Author Share Posted May 11, 2012 Hahah ja ik denk dat hij het straks ook wel geweldig zal vinden!! En de druk voor het afvallen zit er toch wel achter voor de bruiloft... Het is alleen zo dat ik het afvallen heel rustig aan wil doen, ik sport weer veel en wil niet echt "lijnen" ben gewoon weer gezond aan het eten en het gaat me er vooral om dat ik weer een strakke buik krijg... Dus al duurt het nog een jaar dat ik weer op m'n gewicht ben vind ik het ook niet erg... Daarom wil ik niet wachten met de operatie omdat ik wel graag wil dat m'n borsten er helemaal perfect uit zien op de bruiloft!! Worden ze minder mooi als je na de operatie nog een paar kilo afvalt? Dus bijv voor de operatie 5kg en na de operatie nog 5kg?En jij bent bij Dr Plovier geweest MissBoobyMoon? Ik wil het denk ik ook door hem of door Dr Visser laten doen, is het jou goed bevallen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Melissa86 Posted June 7, 2012 Author Share Posted June 7, 2012 Hallo allemaal, Vorige week dinsdag (29 mei) heb ik mijn consult bij dr. Visser in de Wellnesskliniek gehad en had er gelijk helemaal een goed gevoel bij!! Ik vertelde haar dat ik nog 10 kilo wou afvallen en ze raadde me aan om dit voor de operatie te doen... En die is al op 12 juli! Dus had 6,5 week de tijd om 10 kilo af te vallen. Ben gelijk druk aan het sporten gegaan en volg "het mentale dieet plan" en ben nu op dag 9 al 4,3 kilo kwijt, hoop zo dat ik het ga redden!! Ik heb zelf nu een B80 en ze mogen van mij wel een flink stuk groter worden. Ik heb haar ook wat voorbeelden (Rebecca Loos, Valerie Zwikkers) laten zien wat ik mooi vind. Voorlopig hebben we gekozen voor ronde monobloc silicone soft one, high profile, 425cc voor de spier, maar omdat ik nog zoveel af wou vallen gaan we op de dag van de operatie nog even opnieuw kijken of het misschien nog iets meer dan 425cc moet worden. Vind het zo moeilijk om me voor te stellen hoe groot het uiteindelijk echt gaat worden!! Lijkt me leuk om wat over jullie ervaringen te horen!! Groetjes Melissa Link to comment Share on other sites More sharing options...
essie80 Posted June 7, 2012 Share Posted June 7, 2012 Wauw wat goed van je! Echt diep respect dat het afvallen zo goed gaat! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest boobsie Posted June 7, 2012 Share Posted June 7, 2012 Gefeliciteerd met je datum! Oehh het mentale dieet plan ben grote fan van een turbo weekje als je even snel een paar kilotjes kwijt moet, en dan het godendrankje heeeeeerlijk hihi.. Super dat je zo goed op weg bent! Succes nog! Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miss sport Posted June 8, 2012 Share Posted June 8, 2012 Nog een paar daagjes hè melis Link to comment Share on other sites More sharing options...
bella1991 Posted June 8, 2012 Share Posted June 8, 2012 heeyhoe zit dat mentale dieet plan in elkaar?ik heb nog 18 dagen voor mijn BV maar zou graag nog 3 a 4 kg afvallen.Zouden jullie mij enkele tips kunnen geven?zoals dat drankje of ik had gelezen dat er ook een bepaald kruid was dat je kon helpen...groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
essie80 Posted June 8, 2012 Share Posted June 8, 2012 Ja ik ben ook wel benieuwd naar hoe dat dieet werkt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Melissa86 Posted June 9, 2012 Author Share Posted June 9, 2012 @ essie, ja ben ook echt super blij dat het zo goed gaat, hoop echt dat ik 't ga redden!!@ erika, ja echt fantastisch het mdp!! Heb het turbo plan nog niet gedaan, wou het eerst zo proberen!!@miss sport, nee nog 4,5 week!! Ik ga 12 juLi :-)@bella & essie, dat werkt met alfa beta en gamma dagen, moet je even googelen :-) werkt in ieder geval super tot nu toe!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miss sport Posted June 10, 2012 Share Posted June 10, 2012 One sorry. Hahaha verkeerd gezien. Maar toch nog 1 1/2 mnd. Dat gaat ook zo voorbij. Zal je zelf zien. Maar dat is achteraf natuurlijk. Ik zit nu op bijna 6wk. Succes met aftellen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Melissa86 Posted June 10, 2012 Author Share Posted June 10, 2012 Ja dat is ook zo voorbij ja, vooral nu met het lijnen erbij!! En hoe is het bij jou gegaan en hoe gaat het nu met je?? Jij bent ook in de Wellnesskliniek geweest toch? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miss sport Posted June 10, 2012 Share Posted June 10, 2012 Yep, jaaaa gaat supergoed.dank je. Ik mag eindelijk knallen tot zover m'n lichaam t toelaat met sporten.ik ben best veel aangekomen helaas. Ik ben van fanatiek sporten naar helemaal niks gegaan. Walg van mezelf. Maar ik heb wel mooie tieten Hahaha. Links nog steeds ietsjes groter dan recht maar weet dat t goed komt. Verdomde geduld. Ben je niet zenuwachtig? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Melissa86 Posted June 11, 2012 Author Share Posted June 11, 2012 Mooi dat het zo goed met je gaat!! Jammer dat je aangekomen bent, maar dat komt wel weer goed joh en dan heb je een super lijf mét mooie tieten!! Maar dat afwachten totdat ze helemaal "perfect" zijn lijkt me ook wel moeilijk hoor.. Maar komt vanzelf goed!! Ik ben in januari bevallen van ons 1e dochtertje, zwangerscchaps kilo's zijn er nu allemaal vanaf (nu nog 5 extra te gaan!!) maar m'n buikkie is nog niet helemaal wat 't geweest is hahah... Maarja het is voor een heel goed doel geweest Tot nu toe ben ik nog helemaal niet zenuwachtig, ben te veel bezig met het afvallen denk ik, daardoor sta ik er niet helemaal bij stil dat 't al zo snel gaat gebeuren... Maar de zenuwen gaan vast nog wel komen!! Nog even wat vraagjes... Heb jij van te voren die arnica pilletjes geslikt? Zoja, wnneer ben jij er mee begonnen? En pijnstillers voor na de operamoet je die allemaal zelf regelen of krijg je ook een receptje mee? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miss sport Posted June 11, 2012 Share Posted June 11, 2012 Alles zelf regelen melis. Arnica tab. Ong 2wk volgens mij als ik t goed heb. Ik ben er zelf 1wk van te voren mee begonnen, maar was wel bont en blauw hoor. Dus ben er na 4dgn po mee gestopt. Arnica gel ben ik toen gaan smeren en toen ging het heel snel weg. En ik had erge grote blauwe plekken net zo groot als m'n hand aan de zijkanten en binnenkant van m'n borsten.About dat afvallen.... Misschien heb je je max al behaald. Niet iedereen krijgt haar before lichaam na een bevalling exact terug. Maak je niet dik joh. Te snel willen afvallen is best een aanslag op je lichaam. Als je je boobs hebt dan loopt t allemaal veel gestroomlijnder. Je hebt nog een paar dagen. Niet gestrest onder de narcose gaan hoor. Hou je goed. D laatste loodjes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Melissa86 Posted June 11, 2012 Author Share Posted June 11, 2012 Oke dan ga ik die gel ook vast kopen en met die tabletjes begin ik dan over 2 weekjes. Maar dat zal wel ff schrikken zijn als je die grote blauwe plekken ziet !! Ik maak me ook niet heel erg druk hoor over het afvallen, ik zie wel waar ik op uit kom ik zorg er in ieder geval voor dat ik niet gestrest de narcose in ga!! Komt helemaal goed Link to comment Share on other sites More sharing options...
Melissa86 Posted June 14, 2012 Author Share Posted June 14, 2012 Yeahhh na 16 dagen 5,6 kilo kwijt!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miss sport Posted June 14, 2012 Share Posted June 14, 2012 Wauw. Goed zeg. Wel veel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
essie80 Posted June 15, 2012 Share Posted June 15, 2012 Echt zo knap! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Melissa86 Posted June 25, 2012 Author Share Posted June 25, 2012 Na 3 weken en 5 dagen 7,2 kilo kwijt!! Ben echt blij, had nooit gedacht dat dit me ging lukken!! Over 17 nachtjes is het zover!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted June 25, 2012 Share Posted June 25, 2012 Jeetje, Melissa, ontzettend knap hoor, hoe goed dat afvallen bij jou gaat!!! Pfff, na mijn 6 weken verplichte rust, moet ik dat ook maar eens gaan uitproberen haha. Zeg, over die blauwe plekken en die arnica tabletjes he. Heb je mijn blauwe plekken gezien na mijn bv van 11 juni.... Ik had blauwe plekken omdat er inwendig mijn pocket gehecht moest worden. Ik weet niet of je het hele verhaal kent. Nou, die blauwe plekken waren zonder arnica of wat voor rotzooi ook verdwenen na 11 dagen..... Het gaat er gewoon om dat je veel vitamientjes met je voeding binnen krijgt. Gevarieerd eten, veel fruit en wat extra vitamine C en het gaat allemaal vanzelf Na mijn eerste bv had ik niet eens blauwe plekken, ook zonder arnica! Succes met je laatste kilootjes!!! xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Melissa86 Posted June 25, 2012 Author Share Posted June 25, 2012 Ja ik heb vanmiddag heel je verhaal gelezen ja, ben echt blij voor je dat ze nu zo mooi zijn geworden!! Ben je zelf nu ook helemaal blij?? En dan begin ik ook maar lekker niet aan die arnica tabletjes, wou het eerst niet doen maarr las er hier best veel over, dus dacht nou dan moet ik 't ook maar doen!! En ben de laatste weken al zo gezond en gevarieerd aan het eten, dus dat komt wel goed En dankje ik ga goed me best doen voor die laatste kilootjes Xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted June 25, 2012 Share Posted June 25, 2012 Ja hihi, tot nu toe ben ik ook echt helemaal blij met het resultaat! Ben pas 14 dagen po, dus er kan nog veel veranderen. Maar ga ervan uit dat het helemaal goed gaat komen deze keerxxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Melissa86 Posted June 25, 2012 Author Share Posted June 25, 2012 Ja hoe mooi het er nu al uit ziet gaat het dit keer vast helemaal goed komen!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.