Ga naar inhoud

Melissa86 : 12 juli 2012 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 121
  • Created
  • Laatste Reactie

Hier is mijn verslagje;

Woensdag avond hebben we ons dochtertje naar opa en oma gebracht en zijn toen ze sliep alvast gaan rijden naar Genk om daar te overnachten in een hotel. Omdat het voor ons 2,5 uur rijden is was ik bang dat het anders die ochtend zo'n gestres zou worden!!

We kwamen om 00.15 uur aan in het Carbon hotel, wat een leuk hotel zeg!! En hadden een super kamer, dus ben lekker uitgebreid gaan douchen en toen lekker gaan slapen. Wekkertje hoefte pas om 8.45 uur en werd ook helemaal niet zenuwachtig wakker... Lekker nog even gaan douchen en zijn om 9.45 uur vertrokken naar de Wellnesskliniek waar ik om 10.00 uur moest zijn.

Nadat het meisje achter de balie alles had ingevult en we het resterende bedrag betaald hadden mochten we mee naar boven waar m'n bloeddruk werd opgemeten en foto's werden gemaakt, daarna mocht ik me omkleden (blauwe hesje, badjas, slippertjes en haarnetje, heeeel charmant :) ) en de zetpil zetten en de vragenlijst invullen.

Rond 11.30 uur kwam dokter Visser naar me toe om opnieuw te meten en te passen ivm het 9 kilo afvallen. Het bleef bij de 425cc maar m'n borstklierweefsel was al veel minder geworden en omdat ik nog 3 kilo kwijt wil moest het nu toch onder de spier, anders zou ik plooien gaan krijgen. Ondertussen tekende ze alles af en moest ik weer even wachten.

Om 12.10 uur werd ik eindelijk opgehaald!! Dus ik ging mee, de lift in en naar de operatiekamer, waar het erg koud was!! Ik mocht m'n badjas uitdoen en gaan liggen, dokter Visser smeerde me in me jodium, ik kreeg m'n infuus en viel al snel in slaap. Ik heb echt heel erg veel en vreemd liggen dromen en heb het idee dat ik wakker werd toen ze met mijn linker borst bezig waren, voelde helemaal geen pijn maar wel heel veel geschud eraan en volgens mij lag ik gigantisch te kreunen ofzo hahah...

Om 13.15 uur kwam ik weer terug op de kamer, m'n mannetje zat daar lekker een filmpje te kijken op z'n laptop en ik was nog heel erg suf!!

Schijnt dat ik super druk was en heel erg lag te kletsen, maar kan er zelf niks van herinneren :)

Toen ik goed wakker was kwamen ze me intapen.

Had niet echt veel pijn in het begin, werd wel steeds erger, kreeg 2 gekoelde implantaten om erop te leggen en nog de pijnstiller in m'n infuus. Er werd ook nog vanalles uitgelegd, alleen kan ik me er niet veel van herinneren!! Gelukkig alles op papier meegekregen en m'n vriend heeft goed geluisterd :)

Om 15.00 uur mocht ik me gaan aankleden, nouja... Me vriend mocht me aankleden :) en om 15.30 uur werd ik in een rolstoel naar de auto gebracht. Zijn nog even in Genk langs de apotheek gereden voor m'n medicijnen.

Heb bijna heel de weg naar huis geslapen en gelukkig geen file gehad, in de auto ook haast geen pijn of misselijk geweest. We waren om 18.00 uur thuis heb toen gelijk m'n pijnstillers ingenomen en om 18.15 uur werd gelukkig ons kleine meissie weer thuis gebracht!!

Had die avond wel verschrikkelijke spierpijn en vrijdag ochtend kon ik me amper bewegen!! Maar na de diclofenac zetpil ging het snel veel beter! Wel in de ochtend en begin van de middag heel erg misselijk geweest...

Ben benieuwd hoe het nu verder gaat lopen :) ben blij dat de pijn nu wat minder is!! Heb wel sinds gister avond ook heel erge jeuk!! Maarja dat gaat ook wel weer over!!

Liefs, Melissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast (not so proud yet) Mary

Ja die jeuk ... ik heb het ook ... maar echt overal, borstbeen, billen, armen, hoofd ... heh??? Wat zou de oorzaak daarvan zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast (not so proud yet) Mary

Doe ik allemaal :-( ... ik smeer elke dag van kop tot teen met Nivea, al sinds jaar en dag en heb me al verfrist, koud washandje geprobeerd maar de jeuk blijft: navel, voorhoofd, kruin, oksels ... nog nooit gehad ... zal vast wel iets met de narcose of zo te maken hebben en vanzelf wegebben ... of misschien zaten er vlooien in de OK hihihihihihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast (not so proud yet) Mary

Ja heb al een sinaas en kiwi binnen en water staat hier naast me.

Je mama verloren aan anorexia? Dat is verschrikkelijk. Het ergste vind ik dat je dus niet in hun hoofd raakt om dat er uit te praten ... een 'kennis' van me zie ik zo wegkwijnen, krimpen ... haar staartbeentje ligt bovenop haar onderrug ... haar wangen zijn gesmolten bij wijze van spreken, ze heeft al een dons op haar gezicht ... en als ik ermee praat geeft ze me altijd gelijk maar er verandert niks.

Het spijt me dat te lezen ... ik kan nu ook begrijpen dat jij zelf zo gezond met je lichaam omgaat. Heel sterk van je! Ik bewonder je doorzettingsvermogen. Knuffel! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier is mijn verslagje;

Woensdag avond hebben we ons dochtertje naar opa en oma gebracht en zijn toen ze sliep alvast gaan rijden naar Genk om daar te overnachten in een hotel. Omdat het voor ons 2,5 uur rijden is was ik bang dat het anders die ochtend zo'n gestres zou worden!!

We kwamen om 00.15 uur aan in het Carbon hotel, wat een leuk hotel zeg!! En hadden een super kamer, dus ben lekker uitgebreid gaan douchen en toen lekker gaan slapen. Wekkertje hoefte pas om 8.45 uur en werd ook helemaal niet zenuwachtig wakker... Lekker nog even gaan douchen en zijn om 9.45 uur vertrokken naar de Wellnesskliniek waar ik om 10.00 uur moest zijn.

Nadat het meisje achter de balie alles had ingevult en we het restante bedrag betaald hadden mochten we mee naar boven waar m'n bloeddruk werd opgemeten en foto's werden gemaakt, daarna mocht ik me omkleden (blauwe hesje, badjas, slippertjes en haarnetje, heeeel charmant :) ) en de zetpil zetten en de vragenlijst invullen.

Rond 11.30 uur kwam dokter Visser naar me toe om opnieuw te meten en te passen ivm het 9 kilo afvallen. Het bleef bij de 425cc maar m'n borstklierweefsel was al veel minder geworden en omdat ik nog 3 kilo kwijt wil moest het nu toch onder de spier, anders zou ik plooien gaan krijgen. Ondertussen tekende ze alles af en moest ik weer even wachten.

Om 12.10 uur werd ik eindelijk opgehaald!! Dus ik ging mee, de lift in en naar de operatiekamer, waar het erg koud was!! Ik mocht m'n badjas uitdoen en gaan liggen, dokter Visser smeerde me in me jodium, ik kreeg m'n infuus en viel al snel in slaap. Ik heb echt heel erg veel en vreemd liggen dromen en heb het idee dat ik wakker werd toen ze met mijn linker borst bezig waren, voelde helemaal geen pijn maar wel heel veel geschud eraan en volgens mij lag ik gigantisch te kreunen ofzo hahah...

Om 13.15 uur kwam ik weer terug op de kamer, m'n mannetje zat daar lekker een filmpje te kijken op z'n laptop en ik was nog heel erg suf!!

Schijnt dat ik super druk was en heel erg lag te kletsen, maar kan er zelf niks van herinneren :)

Toen ik goed wakker was kwamen ze me intapen.

Had niet echt veel pijn in het begin, werd wel steeds erger, kreeg 2 gekoelde implantaten om erop te leggen en nog de pijnstiller in m'n infuus. Er werd ook nog vanalles uitgelegd, alleen kan ik me er niet veel van herinneren!! Gelukkig alles op papier meegekregen en m'n vriend heeft goed geluisterd :)

Om 15.00 uur mocht ik me gaan aankleden, nouja... Me vriend mocht me aankleden :) en om 15.30 uur werd ik in een rolstoel naar de auto gebracht. Zijn nog even in Genk langs de apotheek gereden voor m'n medicijnen.

Heb bijna heel de weg naar huis geslapen en gelukkig geen file gehad, in de auto ook haast geen pijn of misselijk geweest. We waren om 18.00 uur thuis heb toen gelijk m'n pijnstillers ingenomen en om 18.15 uur werd gelukkig ons kleine meissie weer thuis gebracht!!

Had die avond wel verschrikkelijke spierpijn en vrijdag ochtend kon ik me amper bewegen!! Maar na de diclofenac zetpil ging het snel veel beter! Wel in de ochtend en begin van de middag heel erg misselijk geweest...

Ben benieuwd hoe het nu verder gaat lopen :) ben blij dat de pijn nu wat minder is!! Heb wel sinds gister avond ook heel erge jeuk!! Maarja dat gaat ook wel weer over!!

Liefs, Melissa

ik had 12 juli mn consultatie bij dokter verdonck.

toen we toekwamen rond half 4 werd er iemand met een rolstoel naar de auto gebracht..

mss was jij dat dan wel :-)

krijg je voorschrift mee voor de medicatie??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast (not so proud yet) Mary

Ik heb een zakje meegekregen van het ziekenhuis vandaag met alle nodige pijnstillers en de richtlijnen om ze in te nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik denk dat ik dat was Cecillia!! Hahah zag er denk ik erg beroerd uit!! Heb lang bruin haar, had een grijze joggingbroek en zwart hempje aan!! :) en ik heb recept voor paracetamol, diclofenac en antibiotica meegekregen ja!!

En ik heb ook echt overal jeuk Mary!! Ook benen, armen, hoofd grrrr heel irritant!!!

Tiszovergeweest, die zetpil werkt echt super, hoe vervelend ik 'm verder ook vind!! Gahah... En ik heb trouwens niks te eten gehad na m'n operatie!! Thuis een patatje gehaald hahah dn daar werd ik juist niet misselijk van!! De ochtend erna wel van m'n beker yoghurt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mocht geen warm eten gisteren was me verteld dus heb ook niet gedurfd. Heb net wel lekker warm gegeten. Hihi :-) dat deed deugd!

Is die jeuk mss een allergische reactie op iets? Hopelijk gaat het snel over. Want dat lijkt me maar niets!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Melissa,

Ik denk idd dat het een allergische reactie is. Kan op medicatie zijn die je in de kliniek gehad hebt, van de desinfectans of van de slaapverdovingsmedicatie.

Koelen is de enige remedie, helaas. Normaal gezien zal het wel snel over gaan.

Als het maandag niet beter is, even bellen met je kliniek waar het van kan zijn.

Heb je ook uitslag waar je jeuk hebt?

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey BB,

Denk trouwens idd trouwens dat die misselijkheid van die slaaproes is..

Heb al eerder allergische reactie van antibiotica gehad een paar jaar geleden,

de huisarts wist alleen niet meer welke, vreemd!! Maar toch misschien vandaar de jeuk!! Vandaag m'n laatste tabletje.. Maar heb geen uitslag ofzo..

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha zit m'n verslag na te lezen en zie dat ik 't restante bedrag heb geschreven hahahah kan 't niet meer veranderen naar resterende!!

Tiszovergeweest tegen mij hadden ze trouwens ook niet gezegd dat ik geen warm eten mocht, maarja het is goed gegaan ;)

Hoe ging jouw consult eigenlijk Cicillia??

Link naar reactie
Delen op andere sites

geen warm eten??? wat geen warm eten???

hmm was een blonde vrouw en de man niet veel haar, zal toch iemand anders geweest zijn denk ik.

de consultatie was wel goed.

juist nog beslissen over hoog profiel 275-290 cc of extra hoog profiel 280-300cc.

denk eerder gewoon hoog want 8 cm bij zal wel goed zijn denk ik (en de extra is 4,8 proj, de hoog 4 proj)

geen warm eten??? wat geen warm eten???

hmm was een blonde vrouw en de man niet veel haar, zal toch iemand anders geweest zijn denk ik.

de consultatie was wel goed.

juist nog beslissen over hoog profiel 275-290 cc of extra hoog profiel 280-300cc.

denk eerder gewoon hoog want 8 cm bij zal wel goed zijn denk ik (en de extra is 4,8 proj, de hoog 4 proj)

Met dank aan BB ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee dan was ik het zeker niet Cecillia!! ik heb echt lange donker bruine krullen en werd door een verpleegster naar buiten gereden, m'n vriend reed de auto vast voor :)

Ja ik heb ook de gewone high profile. Maar heb geen idee wat voor jou het beste zou zijn?? Ben je er wel al zeker van dat je je door hem wil laten opereren?

Is jouw buik ook zo opgezet Tiszovergeweest???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heerlijk net voor het eerst m'n kleine meissie weer een flesje gegeven!! Mis dat zo om heel de dag met d'r bezig te zijn!!

Deze ochtend ook niet misselijk geweest!! Merk wel echt dat ik me met de dag beter voel!! Kan alleen niet wachten tot het tape eraf mag en ik ze eindelijk kan zien!!!!! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.