Ga naar inhoud

Clarisa : 11 juni 2012 : Dr Pirayesh : Amsterdam Plastic Surgery


Aanbevolen berichten

Hey meid,

proficiat met je verjaardag.

Heerlijk, in het zonnetje...ben jaloers :beach:

Gaat het trouwens goed me je self-made bikini?

Geniet van je vakantie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 153
  • Created
  • Laatste Reactie

Nou even een vakantie verslagje nu ik terug ben...

De dag van de reis (zondag) had ik toen ik eindelijk in het vliegtuig zat een beetje last van steken in m'n linkerborst (voor het eerst).

Maar ik herkende het van het forum dat veel meiden dat ook hadden, dus waarschijnlijk heb ik toch iets teveel gedaan die dag (haren föhnen....).

Ben die zelfde avond naar een feestje gegaan en vond dat wel heel eng aangezien het best druk was. Ben ook maar 1 uurtje gebleven met m'n armen over mijn borsten.

Dat was ook de laatste dag van de antibiotica, had nog 2 pillen voor maandag maar die heb ik laten zitten, ik had toch een verlengde kuur en had geen pijn meer.

Eerste dag gezond met die bikini, maar de rest van de dagen in de sportbh van de hunkemoller, want die bandjes waren veel dunner die andere lieten lelijke strepen achter!

Ehmm na de 1ste dag ook gestopt met pcm en voelde me prima, heb geen 1x last gehad en heb 1 nacht echt gefeest.. Heb er eigenlijk niks van gemerkt, behalve dat slapen op je rug pff begint wel vervelend te worden en lig soms ook fftjes op m'n zijkant maar moet maandag ff met de pc bespreken of dat wel mag. Ik kan in principe alles weer doen, maar ik doe voorzichtig met m'n armen omdat ik weet dat het slecht is. Moet er wel echt op letten vooral nu ik geen pijn heb word ik ook niet terug geroepen. Ik ben er zoooo blij mee, ze zijn ook de perfecte maat, ze kunnen heel groot zijn met strakke truitjes en ik kan ze verbergen (voor familie of school) als ik wil. Zit veel lekkerder in mn vel, vooral in bikini, geen gedoe meer met vullingen enzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meis

fijn dat je het zo leuk hebt gehad!

en lekker dat je beter in je vel zit( dat was toch de bedoeling van dit alles)

maar volgens mijn mag je nog niet shoppen, tegen mijn zeggen ze na 6 weken dus ik moet nog 2 weken wachten helaas en wachten duur lang!!!! ggggrrrr

wel lekker dat je het fijn hebt gehad en wij blij dat je een beetje zon mee hebt genomen voor ons.

liefs yvonne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Clarisa

Fijn dat het zo goed met je gaat meid!! Super!

Dat bh's shoppen.... Je mag natuurlijk bh's kopen, maar bij veel meiden verandert er nog zo veel...... Het kan best zijn dat je nu een D nodig hebt en over 3 weken past ie niet meer (te groot of te klein geworden...) :97:

Het kan zelfs nog zo zijn dat je met 6 weken bh's koopt die dan niet meer zo mooi zitten met 3 maanden.... Nou is dat wel weer een goede reden om opnieuw te gaan shoppen, maar sja... :44:

Daarmee is natuurlijk niet gezegd dat je niet mag shoppen met 6 weken he haha, maar heb vaker gelezen dat er zelfs dan nog vaker een hoop kan veranderen. :106:

Jij zult wel lekker bruin zijn, pfff, ben jaloers :D

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@yvonnedejong ja ik ben heel blij dat ik lekkerder in m'n vel zit, dat heb jij vast ook? Je mag altijd shoppen alleen veranderen ze nog veel dus weet niet of het zoveel zin heeft.

@bb ja klopt, nu met de sale kan ik er best 1 of 2 kopen als ik ze na 6 weken niet pas, jammer dan.. Heb wel alvast een bikini gekocht in Spanje, kon het niet laten!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha pietje, zal een foto van de bikini posten en bhs heb ik toch nog niet gedaan!! Misschien later deze week wel ff...

En ik vroeg me af hoe het zit met scooter rijden? Zal het zometeen ook aan m'n pc vragen, maar moet morgen ergens in de stad zijn waarbij de scooter wel erg handig is....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Clarissa,

geen idee of je scooter mag rijden...

had zelf idd ook zoiets van als autorijden niet mag....zou fietsen dan wel toegestaan zijn?

maar misschien wiebelt dat te veel voor je borsten?

Bij een scooter zit je natuurlijk met het gas geven, maar lijkt me weer minder zwaar dan aan een stuur draaien... maar je bent nu toch al een 3 wkn PO? normaal zou je dan al wel mogen auto rijden toch?

succes bij je PC!

Link naar reactie
Delen op andere sites

idd... je leunt er toch op en je zult ook af en toe bochten moeten maken. Denk ook wel onverwachte reacties kunnen nemen in A'dam.

Parkeren is daar idd een groot probleem...

of je neemt zo'n PC hoofd tractor... je weet wel zo een die ze hadden in de film, dat je een kleiner auto-tje zo de gracht in duwt... :154: maar ja.. is ook weer zowat he!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Pietje,

Haha ik heb het uiteindelijk niet gevraagd, ben maar met de auto gegaan.

Hij benadrukte wel echt dat ik nog echt niet mocht sporten, dus neem aan dat scooter rijden al helemaal niet mag.

Voorderest ziet alles er heel goed uit en hoef ik pas de 17de weer terug te komen. Zo'n leuke kliniek iedereen kwam ook nog even kijken hoe het eruit zag!

Mag ook weer op m'n zijkant slapen dus daar ben ik wel blij mee.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Pietje,

Haha ik heb het uiteindelijk niet gevraagd, ben maar met de auto gegaan.

Hij benadrukte wel echt dat ik nog echt niet mocht sporten, dus neem aan dat scooter rijden al helemaal niet mag.

Voorderest ziet alles er heel goed uit en hoef ik pas de 17de weer terug te komen. Zo'n leuke kliniek iedereen kwam ook nog even kijken hoe het eruit zag!

Mag ook weer op m'n zijkant slapen dus daar ben ik wel blij mee.

x

ohhh dat zal fijn zijn!

ghi hi... idd het sporten nog even laten voor wat het is...

tja... dan de 17e maar vragen of je al mag gaan scooteren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanochtend een sollicitatie... Met m'n nette witte blouse ernaartoe, om er vervolgens achter te komen dat m'n rechtertepel stijf is en er door de blouse te zien is hahaha schaamde me dood!

De hele tijd m'n armen ervoor gehouden, ze zullen ook wel denken.... En het waren ook nog heel veel trappen, dus kwam behoorlijk moe boven (heb al 4 weken niet gesport, m'n conditie is niet zo goed momenteel...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vroeg me trouwens af wanneer je weer naar de spa kunt? Ik was van plan om met 6 weken PO naar zwaluwhoeve te gaan, maar ik las net dat sommigen zeiden dat het pas met 12 weken PO mag?

Het gaat vooral om het zwemmen, hou niet zo heel erg van de sauna.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.