Ga naar inhoud

Clarisa : 11 juni 2012 : Dr Pirayesh : Amsterdam Plastic Surgery


Aanbevolen berichten

Hoi Bonfire,

ik heb dus 400 - 450 cc gepast en vond ze beide eigenlijk helemaal niet te groot, wel heel mooi.

Ik word alleen onzeker door de dingen die ik hier lees, de meesten hebben met 350 cc al een D en bij 400 cc een E/F.

Maar ik vertrouw op mijn arts en zal dezelfde ochtend nog even tegen hem zeggen dat ik absoluut geen E wil maar een kleine D!

Nog 2 nachtjes, gaat wel snel nu!!! Heerlijk dat je nog even naar de sauna gaat, ik schaam me eigenlijk altijd heel erg door de kleine borsten (en misschien leeftijd), dus wil nooit bloot!

Heel veel succes maandag als ik je niet meer spreek.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 153
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Clarisa

Ik zie nu dat jij ook morgen aan de beurt bent! Het is wel een 'borstvergrotingendag' zeg haha.

Jij ook heel veel succes morgen! Ik ben zelf om 9 uur aan de beurt bij dr. Demeyere in Gent. Ik ga voor een wissel.

Het gaat vast allemaal goed komen, been there, done that ;)

Groetjes, en ik kijk uit naar je verslagje!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Clarisa,

heel veel succes voor morgen!

Idd, de 11e juni is echt een vergrotingsdag! Allemaal klaar voor de zomer! :beach:

Toi toi toi :71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meis

gefeliciteerd met je nieuwe boobies!!! :tatice_04:

hoe is het gegaan? en hoe voel je je?

succes met herstellen ga je zeker volgen.

ik ben vandaag een week po en voel me echt super PIJNVRIJ :43:

alleen lastig dat je echt niks mag doen, maar ja nog 5 weken.

succes meid en hoor wel hoe het gegaan is

liefs yvonne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden, nog even geen verslagje, niet zo'n zin om achter de lap te zitten dus even vanaf mn telefoon: 400 cc en ze zijn prachtiggggg! Bij het wakker worden behoorlijk pijn maar na een paar uur ging het redelijk goed en nu valt de pijn ook heel erg mee. Ben wel benieuwd hoe ik de nacht door ga komen kan nu al niet slapen op m'n rug en het elektrische bed is kapot!!!! Zijn we net achtergekomen en auping neemt niet op. Maarja tenminste prachtige boobies hihi xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd clarisa. Bij mij met de pijn idem. Alleen zijn de pijnstillers snel uitgewerkt, 2 uurtjes en krijg er maar drie per dag, dus na 3-4 uurtjes doen ze wel erg zeer. Branden. Steken.. Bij mij zit er ook zo'n strakke tape omheen!!

Dat slapen zal hier ook wel niet lukken..

Veel succes meid, ik leef met je mee

Liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies!

Das mooi vervelend(even netjes gezegd) als je bed het niet doet!

Ik heb mezelf genesteld in een hoop kuusens,ik heb geen elektrisch bed helaas!

Oef meiden...balen dat jullie pijn hebben....dan bof ik geloof ik echt!!

succes!

Groetjes Deb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou hier komt ie dan:

Ik moest maandag om 8:15 aanwezig zijn op de kliniek, ivm drukte pas om 8:30 uur aangekomen.

Was geen probleem de arts was er zelf ook nog niet.. Heb denk ik een uurtje gewacht in m'n uitslaapkamer,

ondertussen hebben ze foto's gemaakt, omgekleed en kennis gemaakt met iedereen. Geweldig zo'n kleine kliniek, want iedereen is daar gewoon voor jou!

De operatie kamer in om een uur of half 10/10 uur en na het infuus was ik snel weg. Vervolgens wakker geworden in de slaapzaal, toen had ik wel behoorlijk wat pijn zeg. De anesthesist kwam langs en gaf me wat verdovende middelen, waardoor de pijn erg meeviel. Heel veel gekletst met de aardige verpleegster, die sinds de operatie naast me bleef zitten. De operatie heeft alleen wat langer geduurd, ik weet niet waarom, maar m'n moeder mocht om 11 uur komen en dat werd 12 uur. Na goed hebben uitgeslapen en 2 crackers met jam te hebben gegeten mocht ik naar huis. Thuis was ik behoorlijk vrolijk en wou de hele tijd rondlopen en had totaal geen pijn dus dacht oooh dit wordt een eitje.....

Nou in de nacht 4/5 x wakker geworden om te plassen, dus wel ok geslapen denk ik? Maar toen ik 's ochtends wakker werd was ik zoo misselijk niet normaal. Toch een broodje gegeten om de antibiotica bij te slikken en een paracetamol geslikt. Nou ik bleef maar kokhalzen en dat deed zo'n pijn ik voelde me echt verschrikkelijk. Toevallig belde de verpleegster om te vragen hoe het ging, dus me moeder vertelde dat het behoorlijk slecht ging, zei ze dat ik meteen naar de kliniek mocht komen. Nou net voordat ik wegging toch nog overgegeven en aangekomen bij de kliniek weer. Daar hebben ze me anti-misselijkheids pilletjes gegeven en op bed gelegd. Waar ik een paar uur heb geslapen en nog meer pijnstillers heb gehad. Ook zijn m'n stickers of verband? eraf gehaald en door m'n gevoelige huid is dr al een blaar ondergaan zitten. En door het overgeven is m'n wond een beetje gaan bloeden dus dat ook verschoond. Borsten eindelijk bloot gezien alleen jammer dat ik op dat moment zo misselijk was dus er niet van kon genieten. Ze zien er wel behoorlijk natuurlijk uit, maar ze zijn groot (400cc)!!

Nu weer thuis en voel me weer stukken beter, niet zo goed als gisteren maar de pijn van vanochtend is weg. De pc zegt wel dat ik echt op het max zat met wat erin kon dus dat ik wel 4/5 dagen me zo slecht ga voelen pfff.

PS: de drains waren een makkie, alleen toen ze eruit waren kreeg ik wel een branderig gevoel en nu voel ik t soms nog een beetje steken maar 't valt echt reuze mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jee meid,

balen dat je zo misselijk was, en dat net op het moment dat je ze voor de eerste kon zien!

Gelukkig dat je pilletjes hebt gekregen tegen de misselijkheid.

Nou aftellen dan maar de eerstkomende dagen en een goed herstel!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh en als het goed is kom ik gewoon uit op 75D, heel blij mee!!

@lucky71 jaa heel vervelend, maar kan er de komende jaren genoeg naar kijken hihi.

Dat is waar, die nemen ze je niet meer af.... :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.