Ga naar inhoud

Clarisa : 11 juni 2012 : Dr Pirayesh : Amsterdam Plastic Surgery


Aanbevolen berichten

:45:

Dat van die beste kok, dat herken ik ;)

Als je nog wakker bent, kun je nu ook nog wel een diclofenac nemen hoor en dan gewoon weer om 5 uur je paracetamol! Zodat je tenminste kunt slapen!

HEt is het beste om een uurtje of misschien wel twee, tussen verschillende pillen te laten, maar als jij om 23 uur die twee paracetamollen gehad hebt, dan kun je best tegen 0.00 uur nog een diclofenac nemen.

Slaap lekker vannacht, en last morgen maar een rustdag in, ook als je je goed voelt! ;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 153
  • Created
  • Laatste Reactie

Hihi precies BB, m'n hechtingen gaan er zo uit!! Spannend.. Wel een beetje bang voor alcohol op me borst aangezien hij al zo'n pijn doet, maar komt goed.

Vandaag m'n haar gewassen en oksels geschoren , heeeerlijk.. Ben altijd zo zelfstandig kan het niet laten om het zelf te doen, sorrrry.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi precies BB, m'n hechtingen gaan er zo uit!! Spannend.. Wel een beetje bang voor alcohol op me borst aangezien hij al zo'n pijn doet, maar komt goed.

Vandaag m'n haar gewassen en oksels geschoren , heeeerlijk.. Ben altijd zo zelfstandig kan het niet laten om het zelf te doen, sorrrry.

:45: Joh, als je het voorzichtig doet en niks forceerd, dan is er niks aan het handje!

DIe alcohol is alleen maar koud, verder niks. Tenzij er nog iets open is aan je litteken. Dan kan het wel effe uhm, hoe zeg je dat in het nederlands.... (hier zeggen we: pitsjen) Branden, is misschien het beste woord ervoor. Maar dat trekt vrij snel weg hoor!!

Succes, en het is zo voorbij!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaha BB, volgens mij is pitsjen meer limburgs dan nederlands :45:

Wooow wat gaat het lekker met jou Clarisa! Hoop dat mijn hechtingen er ook snel uit mogen!

Hoe gaat het verder met je? Weinig last zo te lezen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja m'n linkerwond was dus toch wel ontstoken (zat groene pus op het verband!). Maar waarschijnlijk door de hechting, die er nu toch uit is. De rechterhechting wou er niet uit dus was ff trekken, wat echt heel erg pijn deed, ben nog steeds aan het trillen.

Het zijn 2 hele dunne kleine littekentjes met 1 lang hechting draad erin waar je niks van ziet. Krijg ook laser als het genezen is, maar weet helemaal niet of ik dit wil?? Hij is zo klein en dun dat zie je toch niet.. Voor de zekerheid moet ik toch nog een paar dagen anti-biotica slikken voor die linkerwond. Voor de rest voel ik me helemaal goed ja maar slik wel gewoon pijnstillers dus dat heeft er ook mee te maken denk ik? x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja m'n linkerwond was dus toch wel ontstoken (zat groene pus op het verband!). Maar waarschijnlijk door de hechting, die er nu toch uit is. De rechterhechting wou er niet uit dus was ff trekken, wat echt heel erg pijn deed, ben nog steeds aan het trillen.

Het zijn 2 hele dunne kleine littekentjes met 1 lang hechting draad erin waar je niks van ziet. Krijg ook laser als het genezen is, maar weet helemaal niet of ik dit wil?? Hij is zo klein en dun dat zie je toch niet.. Voor de zekerheid moet ik toch nog een paar dagen anti-biotica slikken voor die linkerwond. Voor de rest voel ik me helemaal goed ja maar slik wel gewoon pijnstillers dus dat heeft er ook mee te maken denk ik? x

Oeh ontstoken?? Jakkes. Hoop dat het met de antibioticum overgaat!! Moet je nog terug naar je pc, om te laten zien hoe het eruit ziet, of moet je het zelf in de gaten houden?

Die pijnstillers onderdrukken ook evt. koorts, maar even goed in de gaten houden he, hoe het met je rechternaadje gaat!

xxx

Hahahaha BB, volgens mij is pitsjen meer limburgs dan nederlands :45:

Yep I know :D maar ik kon echt ff niet op een Nederlands woord ervoor komen :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie het was echt een irritatie van de hechting, even daarna ging het nog licht brandden, maar ik ben m'n diclofenac van 20:00 uur vergeten en ik voel me prima dus die ga ik ook niet nemen. Voel meteen dat het beter is m'n lichaam wou dat ding er gewoon niet in hebben. De wond is ook gewoon goed dicht er was alleen pus uit het begin en einde gekomen. Heb geen koorts gelukkig en neem de komende 3 dagen nog antibiotica. Kan altijd bij de PC binnen lopen of hem bellen (heb zelfs z'n mobiele nr) dus zodra ik pijn heb zal ik bellen. Komt helemaal goed dus!! Krijg zelfs laserbehandelingen erbij inbegrepen en littekencreme om het zo mooi mogelijk te maken.

@yvonnedejong fijn dat het zo goed gaat ja! Ze gaan zeker nog zakken je bent pas 2 weken po joh. En met kindjes lijkt me wel zwaar ja, ik mag alleen niet hoog zwaaien maar mag en kan m'n armen gewoon gebruiken..

De foto's staan erop meiden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pietje wel blijven opletten he ;) Je gooit er twee door elkaar: Bonfire heeft/had die drain en Clarisa niet :45: Groentje :101:

Clarisa's hechtingen gaan er vandaag uit! Pietje, pietje, pietje hahahaha

hahahahha SORRY!!!! :68:

had idd niet goed opgelet! EERRUUUUGGG

een echt groentje he!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie het was echt een irritatie van de hechting, even daarna ging het nog licht brandden, maar ik ben m'n diclofenac van 20:00 uur vergeten en ik voel me prima dus die ga ik ook niet nemen. Voel meteen dat het beter is m'n lichaam wou dat ding er gewoon niet in hebben. De wond is ook gewoon goed dicht er was alleen pus uit het begin en einde gekomen. Heb geen koorts gelukkig en neem de komende 3 dagen nog antibiotica. Kan altijd bij de PC binnen lopen of hem bellen (heb zelfs z'n mobiele nr) dus zodra ik pijn heb zal ik bellen. Komt helemaal goed dus!! Krijg zelfs laserbehandelingen erbij inbegrepen en littekencreme om het zo mooi mogelijk te maken.

@yvonnedejong fijn dat het zo goed gaat ja! Ze gaan zeker nog zakken je bent pas 2 weken po joh. En met kindjes lijkt me wel zwaar ja, ik mag alleen niet hoog zwaaien maar mag en kan m'n armen gewoon gebruiken..

De foto's staan erop meiden!

De foto's zijn om van te dromen toch! (althans voor mij dan..... )

ziet er echt heel mooi en netjes uit.

vannacht ook goed geslapen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,ik ben me nog aan het oriënteren en vind ze van jou erg mooi....nu wou ik weten in welke cliniek jij bent geweest want als Google op de naam amsterdam plastic survey dan komen er meerdere uit..en welke arts??

Bedankt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@lena1 de kliniek heet eigenlijk medisch laser centrum , op de cornelius schuytstraat. Echt een aanrader, zou er zeker op consult gaan! En de arts heet Dr. Pirayesh, maar hij is ook de enige chirurg daar.

@pietje23 ja vandaag 8 dagen po!! Ben ook heel blij met hoe ik me voel en loop er nu al mooi bij hihi en in bikini over 1,5 maand al helemaaaal!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou sinds gisteren gestopt met de diclofenac, slik alleen nog 3x per dag paracetamol en het gaat prima zo.

Zometeen m'n koffer pakken en om 15:00 uur lekker naar Schiphol om m'n verjaardag in Spanje te gaan vieren!!

Dit is de eerste x dat het (waarschijnlijk) gaat regenen op m'n verjaardag (26-6) dus ben blij dat ik weg ben.

Ben heel erg benieuwd hoe het gaat met m'n borsten en m'n vermoeidheid in Spanje (nog steeds snel moe door de operatie).

Mocht van de pc best zonnen in een sportbikini, die kon ik nergens vinden, dus heb ik maar een sporttop bij de h&m gekocht die eruit zien als een bikini. Wel goed insmeren met een hoge factor. Alles voelt redelijk normaal behalve dat ik in de ochtend nog last heb van brandend gevoel bij m'n linkerwond, maar het wordt wel minder en mag morgen weer stoppen met de antibiotica dus lekker champagne drinken op m'n verjaardag!

Ben benieuwd hoe het gaat met een handtas dragen, zal maar niet teveel meenemen. M'n borsten worden met de dag zachter en als ik buk voel ik m'n rechterborst al een beetje meebewegen (gek gevoel!). Ook is m'n linkertepel heel gevoelig, kan bijna niet tegen de douchestralen en m'n rechter heeft juist nog bijna geen gevoel. Heb nog 2 sportbh's gekocht van de hunkemoller om af te wisselen op vakantie. 75D, geweldig om dat te horen/zien! De D van Dirk riep de kassadame nog, waar m'n vader bij stond die een beetje schrok, want ik zei dat ze redelijk klein zijn. Gelukkig zei hij niks en heeft hij ze voor me gekocht.

Nou ik ga m'n koffer inpakken, want ik heb nog niks inpakt!!! Tot volgende week xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben jaloers op je!!!

Wow wat heb je een mooie borsten!!!

En een mooi kleurtje!!!

En mooie bikini's...

En je gaat op vakantie....

En het herstel gaat ook zo vlot bij jou...

Moet ik nog even doorgaan... ;)

Ga maar lekker trots wezen te zijn in Spanje, een hele fijne vakantie toegewenst en een onvergetelijke verjaardag!!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.