Ga naar inhoud

Sheel_88 : 10 augustus 2009 : Dr. Stevens : Medisch Centrum Scheveningen


Gast Sheel_88

Aanbevolen berichten

Heey Excella,

Ik begrijp je wel hoor, als ik thuis had gewoont had ik het ook zeker zelf gedaan!

Maar gelukkig woon in al samen en me vriend laat me niks zelf doen omdat hij alles teveel vind..

Enne kant wel prettig, zo weet ik zeker dat ik niks verkeerds doe, maar aan de andere kant weet ik

eigenlijk nu niet wat wel en niet kan :rolleyes:

Moet zeggen dat ik het wel eng vind me armen omhoog te doen, dus heb me sinds de operatie niet meer geschoren..

Wil het wel, proberen, maar me vriend he :141:

Het is wel erg lief dat iemand zo ontzettend voor je zorgt :blush:

Moet zeggen dat jij al wel veel moest doen, omdat je niet anders kon..

Dat lijkt me wel eng, ze zijn denk ik aan de andere kant ook niet voor niets zo streng!

Ik ben wel bang voor kapselvorming, maar als ik zie hoeveel iedereen hier al doet na zn eerste week, dan hoef ik me

geen zorgen te maken..

Ben jij niet bang dat je teveel heb gedaan??

Kan je borst prothese eigenlijk nog weg zakken zeg maar?

Ik wilde gistere avond namelijk al plat gaan liggen, maar toen ik daarna overeind kwam was het net alsof mijn linker borst

naar de zijkant was uitgezakt, alsof ik hem weer moest terug duwen :wacko:

Weet niet of het kan vandaar dat ik het maar ff vraag, want ik wil vanavond wel graag plat slapen!!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hoi Kelly,

Ik vind het wel apart om te lezen dat jou niet is geadviseerd overeind te slapen..

Bij mij staat het in de borstvergroting folder al dat je iig de eerste week half zittend moet slapen..

Maar jij weet helemaal van niks!

Wel grappig!

Goed om te weten dat jij ook al van alles deed na je operatie..

Dat trekkend gevoel heb ik ook als ik mn borsten zonder bh heb, ik denk dat dat wel weggaat met het weghalen van de

hechtingen, dat zit natuurlijk ook strak

En ik heb ontzettende jeuk bij de littekens, heb jij dat ook?

Het jeukt zo erg dat ik soms de plek niet eens kan vinden waar het jeukt!!

Groetjes Sheela

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Heey Johanna,

Bij mij werd gezegd dat ik zeker de eerste dagen niet mocht douchen, ik heb de eerste 4 dagen elke dag me laten wassen met een

washandje en moet zeggen..

Ik was zo blij dat ik vrijdag lekker mocht douchen!

Maar werd mij ook afgeraden te warm of te lang te douchen, is dat bij jou ook zo geweest??

Ik moest ook de eerste week zittend slapen, maar zal blij wezen dat ik vanavond plat mag slapen, als me boobies niet verschuiven tenminste!

Ik krijg wel echt last van me nek van dat omhoog slapen..

Ik moet 3 weken PO fietsen, ik moet ook werken dan, maar las dat je na 2 weken al mag autorijden, dus kan altijd nog de auto nemen dan!

Voelt misschien wel veiliger als fietsen haha :141:

Ik heb gistere 1 dingetje geprobeerd te strijken, ging opzich wel redelijk..

Maar mag je eigenlijk niet strijken dan?

Vandaag moet er ook weer schoongemaakt worden, gelukkig wil mn vriend dat ik helemaal niks doe..

Voor een x is dat best wel lekker..

Mag je helemaal niet stofzuigen 6 weken lang? Dat zal wel lastig worden...

Hoe ging het werken bij jou eigenlijk? Ik moet na 3 weken ook weer werken.. En ben er nog een beetje schichtig om!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Heey Bo,

Dat slapen van jou ging zeker lastig, maar hoop dat dat van mij beter gaat!

Ik durf bijna niet plat te slapen, moet zeggen dat ik wel 2x plat ging lekker en het voelde wel lekker! :blush:

Heeerlijk ook voor me rug haha

Liefs :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 136
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi Kelly,

Ik vind het wel apart om te lezen dat jou niet is geadviseerd overeind te slapen..

Bij mij staat het in de borstvergroting folder al dat je iig de eerste week half zittend moet slapen..

Maar jij weet helemaal van niks!

Wel grappig!

Goed om te weten dat jij ook al van alles deed na je operatie..

Dat trekkend gevoel heb ik ook als ik mn borsten zonder bh heb, ik denk dat dat wel weggaat met het weghalen van de

hechtingen, dat zit natuurlijk ook strak

En ik heb ontzettende jeuk bij de littekens, heb jij dat ook?

Het jeukt zo erg dat ik soms de plek niet eens kan vinden waar het jeukt!!

Groetjes Sheela

Hoi Sheela,

Nee daar is helemaal niets van gezegd, wel dat ik op mijn rug moet slapen, de eerste 2 weken maar toen ik na een week op controle kwam zei de pc dat ik eventueel wel op mijn zij mocht liggen als ik dat prettig vond maar absoluut niet op mijn buik. Maar meestal slaap ik nog op mijn rug hoor, voelt toch het veiligst.

Jeuk heb ik ook, dat is een teken dat het geneest dus het zal wel zo horen. :rolleyes:

Jij schrijft ook ergens dat je na 2 weken weer mag autorijden, dat is bij mij dan juist weer strenger, dat mag ik pas na 4 tot 6 weken!

Ze zullen het allemaal wel extra lang aanhouden denk ik, dat ze zeker weten dat je niet teveel gaat doen. Ik heb gisteren weer staan strijken (moet toch een keer) en dat ging goed en zolang er niks pijn doet of trekt zal het niet zoveel kwaad kunnen denk ik.

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij schrijft ook ergens dat je na 2 weken weer mag autorijden, dat is bij mij dan juist weer strenger, dat mag ik pas na 4 tot 6 weken!

Ze zullen het allemaal wel extra lang aanhouden denk ik, dat ze zeker weten dat je niet teveel gaat doen. Ik heb gisteren weer staan strijken (moet toch een keer) en dat ging goed en zolang er niks pijn doet of trekt zal het niet zoveel kwaad kunnen denk ik.

Je mag pas autorijden na 4/6weken dan zou ik een probleem hebben. Volgens mij mocht het weer na 2 weken.

Nog 2 weekjes hihi en dan ben ik aan de beurt.

Heeft iemand idee waar ik filmpjes kan kijken en dan ook goede filmpjes.

Listy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kelly,

Ik heb verder eigenlijk na het verhaal van eerste week op je rug nog verder niks gehoord wat ik mag..

Maar ik heb woensdag een afspraak om de hechtingen te laten verwijderen en dat ga ik wel die dingen vragen van

hoe ik wanneer mag slapen..

Ga vanavond iig plat proberen, maar het voelt zo raar met die protheses alsof ze kunnen verschuiven..

ik heb trouwens dat 1 boob meer is ingedaald dan de ander, zou het helpen om die band dan ongelijk te doen zodat de ander

misschien dan ook meer zakt?

Het valt bijna niet op, maar ik zie het wel :blush:

Ik geloof ook idd dat het geneest als het jeukt, maar lag er vanochtend de halve ochtend wakker van!

Zal blijven als het woensdag is..

Ik heb vandaag een beetje schoongemaakt, kleine dingetjes als afstoffen en doekje eroverheen halen, deed achteraf

wel beetje pijn, maar dat is nu alweer weg..

Misschien iets teveel van het goede..

Groetjes Sheela

Hoi Listy,

Ze zijn denk ik ook gewoon extra streng hoor!

Wat spannend dat jij ook bijna mag!!

in mijn topic op pagina 5 staat een link naar een filmpje van een borstvergroting..

Je moet er maar tegen kunnen :141:

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Listy,

Ze zijn denk ik ook gewoon extra streng hoor!

Wat spannend dat jij ook bijna mag!!

in mijn topic op pagina 5 staat een link naar een filmpje van een borstvergroting..

Je moet er maar tegen kunnen :141:

Succes!

Zal vanavond eens even kijken Thanks :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sheel.. ik denk niet dat ik teveel heb gedaan, omdat ik niet zwaar heb getild. mocht alleen dingetjes doen die lukken wanneer ik mijn armen langs mijn lichaam kon houden. Met de kat was even lastig maar ik had geen keus.. ik denk dat moeders met kinderen ook wel eens tillen, neem aan dat dan niet gelijk mijn prothesen in gaan kapselen? Ik mocht na 1 week ook werken, dan weten zij ook wel dat niemand dan stil zit, en als je 6 weken absolute rust moet hebben zouden we ook 6 wkn thuis moeten blijven denk ik. ;)

Echt heel lief dat je vriend zo zorgzaam is! :lol: Daar heb je veel aan he. Ik had het ook liever zo gehad maar mijn vriend zit helaas niet om de hoek hihi

Geniet er nog maar even van, over 5 weken mag je het zelf weer doen :lol:

Wat voor baan heb je eigenlijk? Ik heb namelijk een kantoorbaan en dat was na 1 week echt wel goed te doen. Ik deed rustig aan hoor met bepaalde dingen, maar het viel reuze mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sheel,

Strijken mag niet omdat je dan je borstspieren wel veel gebruikt. Wat ik nu doe is alles opplooien en "s avonds mijn outfit vr de dag erop strijken ;)

Dat zal wel geen kwaad kunnen maar hele wasmanden wel.

Mijn ventje stofzuigt in het weekend en vr de rest ga ik dagelijks met de swiffer rond, hihi.

De eerste week werken was wel wennen maar heb geen noemenswaardige pijn gehad hoor was meer afkicken, hihi..daar ging mijn lui leventje!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Excella,

Ik denk ook vast niet dat het zo snel zal gaan hoor dat inkapselen..

Moet zeggen dat ik er zelf wel bang voor ben dat het gauw gebeurd!

Maar goed, je kent zelf je grenzen, je voelt het gauw genoeg..

Ik ging vandaag een beetje schoonmaken, kleine dingetjes als afstoffen ofzo, maar achteraf heb ik het

wel ff gevoelt!

Bij mij zeggen dat ik pas na 2 weken mag werken, maar goed gelukkig heb ik 3 weken vakantie :rolleyes:

Dat is denk ik ook wel weer de mazzel van samenwonen, ik denk dat hij ook niet heel gemakkelijk kwam opdraven elke

dag als ik nog thuis zou wonen :141:

En dan had ik ook sneller het zelf willen doen, want tja hij kan dan niet 24-7 bij me zijn..

Ik ben opticien, dus opzich is dat wel te doen, alleen veel hoge rekken waar brillen aan hangen maar goed

dat is wel weer op te lossen..

En het apparaat kost wel wat kracht om te duwen, maar dat heb ik ook al gezegd de eerste 3 weken als ik terug kom

niet te doen en dat begrepen ze wel..

Dus het zal allemaal wel los lopen..

Hoe heb jij dat eigenlijk naar werk? Want je moet eigenlijk 6 weken lang die bh met band omhouden maar die drukt

me boobies is een puntige positie dat is niet uber charmant als ik straks moet werken..

Draag jij een gewone bh ofzo met die band er nog boven?

Oh ja en met dat slapen, had jij ook het gevoel dat je inplantaten naar buiten uitzakte?

Ik heb wel het gevoel dat ze dat doen als ik plat lig, weet niet of dat kan dat ze nog verschuiven van hun plaats meer naar buiten??

Voelt wel eng namelijk!

---------------------------------------

Heey Johanna,

Dat is idd wel slim om te doen!

Het hoog nodige gewoon strijken, mijn vriend heeft ook kleding wat hij elke dag mooi gestreken moet hebben,

dus dat moet wel goed gaan dan, 2 outfitjes :141:

Hahaha ik gebruik ook de swiffer, wat een oplossing dat ding he?

Het word allemaal hartstikke schoon :101:

Ik heb op me werk toch al mede gedeeld het erg rustig aan te doen als ik terug ben..

En dat begrepen ze allemaal wel, dus ik hoop verder dat het wel goed komt..

Heb wel een staand beroep, en dat is nu nog erg vermoeiend een hele dag iets van lopen ofzo hoop dat

dat over 2 weken wel minder vermoeiend is!

Liefs :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Excella,

Ik denk ook vast niet dat het zo snel zal gaan hoor dat inkapselen..

Moet zeggen dat ik er zelf wel bang voor ben dat het gauw gebeurd!

Maar goed, je kent zelf je grenzen, je voelt het gauw genoeg..

Ik ging vandaag een beetje schoonmaken, kleine dingetjes als afstoffen ofzo, maar achteraf heb ik het

wel ff gevoelt!

Bij mij zeggen dat ik pas na 2 weken mag werken, maar goed gelukkig heb ik 3 weken vakantie :rolleyes:

Dat is denk ik ook wel weer de mazzel van samenwonen, ik denk dat hij ook niet heel gemakkelijk kwam opdraven elke

dag als ik nog thuis zou wonen :141:

En dan had ik ook sneller het zelf willen doen, want tja hij kan dan niet 24-7 bij me zijn..

Ik ben opticien, dus opzich is dat wel te doen, alleen veel hoge rekken waar brillen aan hangen maar goed

dat is wel weer op te lossen..

En het apparaat kost wel wat kracht om te duwen, maar dat heb ik ook al gezegd de eerste 3 weken als ik terug kom

niet te doen en dat begrepen ze wel..

Dus het zal allemaal wel los lopen..

Hoe heb jij dat eigenlijk naar werk? Want je moet eigenlijk 6 weken lang die bh met band omhouden maar die drukt

me boobies is een puntige positie dat is niet uber charmant als ik straks moet werken..

Draag jij een gewone bh ofzo met die band er nog boven?

Oh ja en met dat slapen, had jij ook het gevoel dat je inplantaten naar buiten uitzakte?

Ik heb wel het gevoel dat ze dat doen als ik plat lig, weet niet of dat kan dat ze nog verschuiven van hun plaats meer naar buiten??

Voelt wel eng namelijk!

Ik had niet het idee dat ze naar buiten zakte, omdat die bh best strak zit, ik draag 'm ook nog snachts. Maarem, met truitjes is inderdaad even wennen. Op zich valt het ergens nog wel mee met dat puntige maar ik snap wel wat je bedoelt ;) Het ziet er idd maar raar uit. Ik zit me alleen wel te bedenken wat ik aan moet wanneer het donderdag 30 graden wordt. Pffff. Ik draag alleen de sportbh met band en soms komt ie er ietsjes bovenuit maar ik draag meestal een strak hempje eronder. Zo'n spagettiband hempje, die komt dan net over de band heen :D Maar eerst zaten mijn boobs meer in een punt als nu. Merk ook dat de band een stuk losser zit op het standje waar ik 'm eerst op dicht maakte.. nu kan ik al een heel stuk klitteband overslaan

Wel een interessante baan of niet? Begin je a.s. maandag dus weer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kelly,

Ik heb verder eigenlijk na het verhaal van eerste week op je rug nog verder niks gehoord wat ik mag..

Maar ik heb woensdag een afspraak om de hechtingen te laten verwijderen en dat ga ik wel die dingen vragen van

hoe ik wanneer mag slapen..

Ga vanavond iig plat proberen, maar het voelt zo raar met die protheses alsof ze kunnen verschuiven..

ik heb trouwens dat 1 boob meer is ingedaald dan de ander, zou het helpen om die band dan ongelijk te doen zodat de ander

misschien dan ook meer zakt?

Het valt bijna niet op, maar ik zie het wel :blush:

Ik geloof ook idd dat het geneest als het jeukt, maar lag er vanochtend de halve ochtend wakker van!

Zal blijven als het woensdag is..

Ik heb vandaag een beetje schoongemaakt, kleine dingetjes als afstoffen en doekje eroverheen halen, deed achteraf

wel beetje pijn, maar dat is nu alweer weg..

Misschien iets teveel van het goede..

Groetjes Sheela

Hoi Sheela,

Ik heb vanaf het begin plat geslapen, lag al plat in bed toen ik wakker werd dus zoveel kwaad zal het niet kunnen denk ik. Wat die band betreft, ook daar heb ik geen ervaring mee want die heb ik niet gehad. Morgenvroeg de hechtingen eruit, ik zal je laten weten of het prettiger aanvoelt. :141:

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had niet het idee dat ze naar buiten zakte, omdat die bh best strak zit, ik draag 'm ook nog snachts. Maarem, met truitjes is inderdaad even wennen. Op zich valt het ergens nog wel mee met dat puntige maar ik snap wel wat je bedoelt ;) Het ziet er idd maar raar uit. Ik zit me alleen wel te bedenken wat ik aan moet wanneer het donderdag 30 graden wordt. Pffff. Ik draag alleen de sportbh met band en soms komt ie er ietsjes bovenuit maar ik draag meestal een strak hempje eronder. Zo'n spagettiband hempje, die komt dan net over de band heen :D Maar eerst zaten mijn boobs meer in een punt als nu. Merk ook dat de band een stuk losser zit op het standje waar ik 'm eerst op dicht maakte.. nu kan ik al een heel stuk klitteband overslaan

Wel een interessante baan of niet? Begin je a.s. maandag dus weer?

Pfff wat een ramp vannacht zeg..

Ik lag eigenlijk plat, heeerlijk voor me rug dat moet ik je wel zeggen, maar me boobs jeetje zeg :blink:

Het drukte enorm op me borst en ging veel pijn doen doordat ze een beetje naar buiten zakte..

Ik draag verder me sportbh en band ook gewoon 24/7..

Heb amper geslapen en vanochtend ontzettende last van me borstspieren..

Had jij dat ook de eerste nacht dat je plat ging liggen??

Is het normaal, of kan ik beter nog maar ff omhoog liggen?

Ik wil nog kijken in de winkel voor een sport bh met wat voorvorm erin, ik hoop dat het dan wat minder "puntig" lijkt..

Trouwens, hoe tevreden ben jij over de grote nu alle zwelling weg is?

Nu mijn zwelling weg is lijken ze wat klein voor me gevoel :blush:

Kan ook aan mij liggen, dat je gewoon went aan het zicht, maar het lijkt nu al klein :wacko:

Mijn baan is verder wel interessant, iig erg afwisselend, ik slijp de glazen ook zelf in een bril, je meet, je verkoopt..

Moet wel zeggen dat het af en toe een beetje opbreekt om de hele dag te staan en te lopen, dan ben je erg blij dat

de dag voorbij is :141:

Watvoor baan heb jij eigenlijk? Ook een beetje afwisseling?

Ik begin trouwens vandaag over 2 weken, heb net een week vakantie!

Verder zijn wij namelijk op maandags gesloten :141:

----------------------------------------------------------------------------------

Hoi Kelly,

Had jij ook pijn na het slapen op je rug?

Ik wel ontzettend namelijk!

Ik moet mogen middag me hechtingen eruit laten halen! Ben benieuwd hoe het bij jou verloopt!

groetjes Sheela

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kelly,

Had jij ook pijn na het slapen op je rug?

Ik wel ontzettend namelijk!

Ik moet mogen middag me hechtingen eruit laten halen! Ben benieuwd hoe het bij jou verloopt!

groetjes Sheela

Hoi Sheela,

Ik lees dat je last had van het op je rug slapen, daar heb ik vanaf het begin geen last van gehad. Wel dat je stijf bent als je wakker wordt maar das meer van het op je rug liggen maar verder niet.

Mijn hechtingen eruit halen viel erg mee. Je voelt even dat ze eraan trekken en dan is het al voorbij dus stelt niet zoveel voor. Het is al erg mooi geworden, het litteken maar het is nu ook alweer bijna 3 weken geleden natuurlijk.

Succes morgen!

Groetjes Kelly

P.s. Klopt het dat jij nog geen foto's hebt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Listy,

Ze zijn denk ik ook gewoon extra streng hoor!

Wat spannend dat jij ook bijna mag!!

in mijn topic op pagina 5 staat een link naar een filmpje van een borstvergroting..

Je moet er maar tegen kunnen :141:

Succes!

Zal vanavond eens even kijken Thanks :rolleyes:

Nou het lukt me niet hem te openen hoor jammer.

Iemand anders nog filmpjes in aan bieding :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook erg last van me borstspieren gehad, en nu ik erover nadenk is dat volgens mij wel begonnen vanaf ik plat ben gaan slapen, zou het daar door zijn gekomen? Ik heb er nu gelukkig gaan last meer van maar als ik op wilde gaan staan voelde ik me 88, pfff.......... Zo stijf als een hark en een spierpijn op mijn borst, niet normaal. :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan dat kwaad denk je? Het voelt alsof ze me lichaam willen uitzakken.. Niet echt prettig. Wat doen ze eigenlijk allemaal tijdens een afspraak om de hechtingen eruit te halen? Mijn afspraak is niet bij me chirurg, gaan ze dan alsnog prikken en voelen aan je boobs?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan dat kwaad denk je? Het voelt alsof ze me lichaam willen uitzakken.. Niet echt prettig. Wat doen ze eigenlijk allemaal tijdens een afspraak om de hechtingen eruit te halen? Mijn afspraak is niet bij me chirurg, gaan ze dan alsnog prikken en voelen aan je boobs?

Nee hoor, ze doen niet veel eigenlijk, alleen de hechtingen eruit halen en dat gebeurt (bij mij tenminste) door de assistente. Verder heeft ze niks gedaan, alleen wat vragen beantwoord.

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sheel!

Bij mij was er een andere arts, 1 met een moeilijke naam ;), die de hechtingen eruit haalde, hij bekeek het litteken, liet voelen waar de protheses zaten en dat was het eigenlijk wel. Ik vond dat niet zo eerlijk gezegd, was heel gehaast, ben misschien 5 min. binnen geweest :blink:

Liefs Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi kelly,

Ik hoop dat het bij mij ook zo gaat maar als ik bo moet geloven gaan ze er toch aan voelen...

Groetjes

Heey Bo,

Ik heb ook een arts met een moeilijke naam, geen chirurg hij mag alleen injectabels doen enzo..

Wel beetje jammer dat ik niet gewoon bij me eigen arts zit, ben niet echt dol op 6 verschillende artsen die een beetje gaan

lopen duwen en knijpen..

Mocht jij ook geen vragen stellen verder?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die ja, die eigenlijk van de injectables is!

Hij voelde of de protheses goed zaten enzo, wel logisch toch?

Ik had het tijdens mijn eerste consult wel over injectables gehad en daar zanikte hij wel over door.............

Ik mocht wel vragen stellen maar ik had geen vragen.

Succes daar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Persoonlijk vind ik het iets minder logisch. Die man heeft er in die mate niet het verstand van als mijn eigen chirurg.. Volgens voelt ie gewoon omdat hij graag wil voelen;) maar goed. Zit nou te wachten tot ik aan de beurt ben, ben zeer benieuwd maar hoop dat het snel voorbij weer is..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Sheel,

Van mij mochten ze nu achteraf misschien nog wel groter, maar ben wel heel erg tevreden! Als je weet wat ik had (niets) dan geef ik dit toch echt wel een 9,5... :D

Zit je nu bij de kliniek? Hoe was het om de hechtingen eruit te laten halen? Voelen je boobs nog alsof ze er uit zakken? Denk dat je gewoon even aan het nieuwe formaat moet wennen (qua gewicht?) maarem, bij mij kwamen er totaal 3 mensen. De assistente zat er, daarna kwam er een vrouw binnen om de hechtingen te verwijderen en de chirurg zelf kwam nog even kijken. Bij mij duurde het ongeveer een kwartiertje, want ik had nog een aantal vragen die ik wou stellen.

Je baan klinkt erg leuk en interessant, ik ben management assistente bij een overheidsinstelling, ook wel leuk maar elke dag is eigenlijk wel hetzelfde, en soms een beetje saai.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Excella,

IK ben tot nu toe opzich verder ook wel tevreden, maar ze hadden van mij best groter gemogen..

Maar die arts waar ik zat zei dat waarschijnlijk tijdens de operatie bleek dat groter niet mooi was want ik heb ook niet

me 300/320 erin gekregen maar gewoon de 280/300.

Ik ben echt erg tenger en klein, dus waarschijnlijk had je anders toch zichtbare randen of iets dergelijks en kon het simpel

weg niet groter..

Haha me vorige berichtje kwam idd vanuit de kliniek, ben telkens veel te vroeg dus besloot nog ff te posten!

Me hechtingen zijn eruit! En hij zei dat ik een erg mooie wond genezing had..'

Verder mag ik vanaf nu alleen nog 's nachts me band om nog 2 weken, en dan na die 2 weken alleen nog overdag me sportbh!

Dat vond ik wel fijna om te horen..

Wel belangrijk om dus die 6 weken met sportbh uit te lopen.

Verder mag ik ook op me zij, maar weet niet of dat lekker ligt, vanavond maar is proberen!

Die arts die ik had was een is een cosmetisch arts dus heb behalve hem verder niemand gezien..

Watvoor zalf gebruik jij voor je littekens? Ik had een litteken creme besteld op de site van mijn chirurg, maar ik krijg die maar

niet binnen..

Jou baan klink wel interessant! maar het lijkt mij inderdaad niks om elke dag hetzelfde te doen..

Daarom vind ik mijn baan juist zo leuk! Lang leve de afwisseling!

Hoe gaat het eigenlijk met jou boobs?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meiden,

ik ben nu bijna 2 weken PO.

Ben sinds 2 dagen begonnen aan het litteken in te smeren met dermatix siliconen gel.

Nou gaat opzich alles goed, hoewel mijn linker boob nog wel regelmatig na het slapen pijn doet, die zij ligt

pijnlijker dan de andere..

Verder doen mijn tepels enorm pijn! Bij de minste aanraking schiet ik al het plafon in..

Beetje vreemd, hebben daar meer last van?

Verder baat het mij wel zorgen dat met sommige bewegingen van mijn linker arm, ik het gevoel heb alsof het litteken open scheurd.

Kan dit? En kan het kwaad dat het zo voelt?

Ik schrik me telkens weer te pletter en dan gauw kijken of die niet echt open is..

Tot nu toe nog niet, maar ik weet niet of het kwaad kan.

Ik hoor graag van jullie!

Groetjes :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sheel :)

De pijn in je linkerborst is normaal hoor (mits t geen ondragelijke pijn is natuurlijk) Mijn borst doet met slapen ook nog steeds 'zeer' en ik ben morgen alweer 11 weken PO. Rechts geen last, gek he?? Gewoon je linkerzij nog een beetje ontzien! Ik heb bijna de volle 6 weken op mn rug gelegen, ik kon niet anders, dus het valt nog mee bij je ;)

De gevoeligheid in je tepels is ook normaal, hetzij vervelend haha! Heb ik ook gehad en ik denk ongeveer 80% hier van de dames idem! Het komt waarschijnlijk door het herstel van je zenuwen in je borst en je tepels zijn nu eenmaal het meest gevoelige deel van je dametjes ;)

Het gevoel dat je litteken zou scheuren ken ik niet, ik heb totaal geen pijn/trekkerig gevoel oid gehad.. maar het lijkt me sterk, dat hij open zou gaan hoor! Mss ook steken doordat het geneest? De gel is wel heel goed, die je gebruikt, dus gewoon lekker smeren en ff een half uurtje je dametjes laten luchten ;)

Liefs, Trici :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Trici,

Ik ben ook inderdaad wel heel erg blij dat ik iig op een zij kan slapen, op me rug slapen kan ik bijna niet!

Het verbaasde mij ook zo, dat ik na 10 dagen die band te hebben gedragen ik hem alleen nog maar 2 weken ´s nachts moet dragen.

Terwijl ik hier allemaal verhalen lees dat meiden hem 6 weken lang dag en nacht om moeten..

Is dat niet een beetje raar?

Jij had geen band zeker, omdat die op de spier kwam?

Apart dat jij nog steeds last heb van je borst, slaap je nu wel alweer op je zij?

En probeer jij je buik al of ligt dat totaal niet lekker?

Trekt die pijnlijke tepels wel weer weg, of blijft dit nu zo?

Mijn tepels verdragen nu namelijk echt niks!

Ik las wel in een ander forum van jou over Calendulah zalf, die gebruik ik nu ook een tijdje maar het word niet minder..

Ik hoop inderdaad maar dat die niet kan scheuren, het is wel echt een rot gevoel :blink:

en elke keer weer schrik ik me dood! Haha..

Maar goed, we blijven gewoon lekker smeren, 8 oktober moet ik terug op controle bij me chirurg als het dan nog steeds dat doet

zal ik het is aan hem vragen..

Bedankt!

Liefs Sheela :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.