Ga naar inhoud

Sheel_88 : 10 augustus 2009 : Dr. Stevens : Medisch Centrum Scheveningen


Gast Sheel_88

Aanbevolen berichten

  • Reacties 136
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

heey meis,

alvast bedankt!

Moet zeggen dat de zenuwen nu weer weg zijn, gistere avond al..

Toen maakte ik voor mezelf die voor foto´s en toen ik daarnaar keek dacht ik...

Ohhhh jaaaaa... daar doe ik het voor :107:

Hahaha..

Morgen ochtend vroeg dag maar ben dr klaar voor..

Me huisje is helemaal schoon en hoef alleen nog paar dingen te strijken..

Ook weer een heerlijk schoon bedje dus het mag gebeuren nu :rolleyes:

Zodra het kan plaats in mn operatie verhaal!

:119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey meiden!

Bedankt voor jullie lieve berichtjes!

Morgen ochtend om 7 uur gaan we weg en als alles gaat volgens plan lig ik om kwart voor 10 onder het mes :rolleyes:

Zodra ik me goed voel post ik mn verslagje :141:

liefs :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey!

waarschijnlijk lig je nu onder het mes :D

bij mij duurde de operatie 3 kwartier, dus nog ff en dan ben je weer wakker!!!

spannend hoor, ben benieuwd hoe je zo wakker wordt en hoe je het ervaren hebt.

Succes he!

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey meiden,

Hier dan mijn verslagje van de operatie..

Gistere ochtend om 7 uur vertrokken we gedouched en wel naar MCS.

We waren erg te vroeg, al om half 9 en ik stond stijf van de zenuwen..

Moest af en toe even wat traantjes weg pinken omdat ik het nu toch wel heel eng vond :139:

We mochten in de wachtkamer nog even plaats nemen en daar wachten tot ik werd gehaald..

Om kwart over 9 werd ik opgehaald door de meest verrotte verpleegster ooit! :angry:

Dat mens begreep er geen hol van dat ik moest huilen en het allemaal zo eng vond want jaa het was

toch mijn grote wens.. Stom mens dat maakt het echt niet ineens minder eng hoor..

Gelukkig was de anethesist erg lief en mijn chirurg ook, die begrepen me wel en probeerde me ook

gerust te stellen..

Nou daarna heb ik lekker ruzie staan schoppen met die stomme verpleegster, want die wilde me vriend naar huis sturen..

Nou dat dacht ik dus ff niet..

Uiteindelijk gaf ze toe en zei ze we bespreken het na de operatie wel..

Dus hop me mannetje naar de wachtkamer en ik naar de operatie kamer.. Daar werd het infuus ingebracht, dat deed wel ff zeer

dat was een hele staaf dat erin ging!

En toen kreeg ik me narcose toegediend, dat voelde wel heel gek, rare smaak in me mond heel duizelig en prikkend gevoel in me wangen en ineens

was ik toen weg..

Eerst volgende dat ik me herriner was dat ze slijm aan het wegzuigen waren uit me keel en daarna lag ik ineens in me bed..

Ik schreeuwen om me vriend, en die zuster maar hij komt zo hij komt zo.

Nou bleef net zolang zn naam roepen tot hij werd gehaald!

Toen hij er was sufte ik een beetje weg, had niet echt ergens last van behalve van ontzettende misselijkheid.

Na een half uurjte ofzo kwam de verpleegster want die wilde me vriend weer weg hebben, nou dat dacht ik dus niet.

Dus ik zei dan ga ik denk ik maar uitvinden hoe de auto stoel slaapt want hij gaat niet weg zonde rmij..

Uiteindelijk heeft hij de hele middag bij me gezeten en toen die stomme verpleegster weg ging kreeg ik er een paar aardige voor terug..

Ben wel ontzettend misselijk geweest, en moest een stuk of 6 keer overgeven, ging daarom pas laat naar huis en heb thuis voornamelijk geslapen..

Vanochtend om 5 uur werd ik wakker van de pijn in me rug doordat ik half omhoog moet slapen dus toen pas heb ik in de woonkamer wat gegeten..

Daarna hebben we nog een beetje geprobeerd te slapen en uiteindelijk om half 11 eruit gegaan..

We hebben nou al 2x zieke bezoek gehad, erg gezellig, en ik ben niet echt misselijk meer gelukkig!

Verder heb ik weinig pijn alleen wat druk op me borstkas en als ik diep inadem doet het een beetje zeer.

Heb pas 1 pijnstiller genomen en verder niks nodig gehad..

Heb wel last van bubbeltje op me ribbenkast onder me borst..

1 van de verpleegsters die ik s middags kreeg had me net nog gebeld om te vragen hoe het ging, erg lief van haar.

Dus ik heb maar even verteld van de bubbeltjes en een controle arts belt me daar nog over terug..

Verder gaat het dus wel goed! :rolleyes:

Het is verder heel mooi geworden, de protheses zitten mooi tegen elkaar aan, me chirurg had tijdens de operatie zelf besloten

er 280 om 300 in te doen, en dat was ook helemaaal niet erg, want met die hoeveelheid heb ik nu al een 75 D sportbh aan!!

Wanneer zijn jullie eigenlijk gaan douchen?

Die stomme verpleegster zei dat het wel kon, maar me chirurg zegt van niet..

Nou ja dit was het wel voor even!

Ga nu lekker verder op de bank hangen :rolleyes:

liefs :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sheel!

Ik moest wel ff lachen om die 'stomme verpleegster', hahaha!! Ik denk nl. dat ik weet wie je bedoelt, had ze een beetje schouderlang haar, blond, en rond de 40 jaar? Die had ik ook 's morgens en die was idd, hmmm................ <_<

's Middags kreeg ik wel een hele lieve, die heeft me ook geholpen met de sportbh aandoen enzo. Heb je ook een band erbij gekregen?

Fijn dat het allemaal zo goed gegaan is verder!

Ik weet van een vriendin van mij die daar ook geopereerd was, dat je er niet mocht blijven wachten, ivm de privacy van andere cliënten. Mijn man had mijn moeder dan ook om gezelschap te houden ;) en die zijn Den Haag ingeweest en op bezoek bij kennissen. Ik werd om 14.00 geholpen en om 14.45 uur werd mijn man al gebeld dat ik klaar was en dat ie me rond 18.30 uur op mocht komen halen.

Douchen heb ik volgens mij op de 3e dag gedaan toen het tape eraf mocht, dat heb ik er onder de douche vanaf gehaald, en mijn man heeft geholpen met haren wassen omdat ik mijn armen niet kon gebruiken.

Ik wens je verder een voorspoedig herstel toe!

Liefs Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sheel :D

Gefeliciteerd met je boobies!! :43:

Blij te horen, dat alles goed is gegaan! Wel vervelend van die stomme verpleegster ( :152: afijn, straks kent iedereen haar bij die naam :P ) Bij Boerhaave mochten de vriend/familie gewoon direct als je op zaal kwam, naast je bed! Het was ook wel een gezellige boel waar ik lag, zeker ook met het verplegend personeel.

Maar goed, je hebt het gehad meis!! YEAH!! En hopelijk is het je toch meegevallen, ondanks je misselijkheid!

Nu lekker relaxen en je laten verwennen!

Liefs, Trici :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefelie met je meisjes :D

Ik ging pas 5 dagen na de operatie douchen. of nee, 6. Donderdag geopereerd en dinsdag douchen. Mams heeft me die tijd tussendoor schoongemaakt met washandje. Nja, de schouders enz.

Zit je ook in het tape of is die ellende je bespaard gebleven?

Toen ik werd geopereerd mocht ik niet te vaak douchen. Dus in de twee weken van de operatie tot de eerste controle heb ik maar 2 of 3 keer gedouched en moet eerlijk zeggen dat ik daar totaal niet mee zat :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey booby!

Nee ik had een vrouwtje met donker half lang haar en een stomme bril op dr kop!

Ik kreeg in de middag een vrouwtje met blond half lang haar maar die was denk ik al tegen de 50 en super aardig!

Ach ga weg met die privacy, mijn dokter had in eerste instantie al beloofd dat hij gelijk bij mij mocht, en mn mannetje

is geen moment van me zijde geweken dus hij heeft ook niemand gestoord..

Ze zei ja zo heb je geen rust..

Ik zeg ik heb pas geen rust als hij weg is!

Pff ik lag na de operatie gewoon ruzie met haar te maken terwijl ik nog half onder zeil lach haha :lol:

Ik kreeg vandaag ook nog een controle arts aan de telefoon, vanwege die rare bubbeltjes op mn borstkas onder mn borst.

Hij zei dat dat verder normaal was, en ik vroeg ook wanneer ik weer mocht douchen en hij zei dat dat vrijdag weer mocht en dan 1x per dag

en niet te warm..

Kan niet wachten tot vrijdag want dat tape zit me toch een partij kut :huh:

Bedankt voor je lieve berichtje..

Liefs Sheela

Heey trici,

Het was met mij ook afgesproken dat mijn vriend gelijk bij mij mocht, dus vandaar dat ik dan best nog wel ruzie erover

wil maken of het mag of niet..

Al helemaal als ik toch al stijf sta van de zenuwen!

op de misselijkheid na valt het me reuze mee, ik voel alleen veel druk en dat het strak staat, daarom wil ik al gauw teveel dingen zelf

en dat merk ik dan wel achteraf..

Vind het moeilijk om telkens alles te vragen aan me mannetje..

Vandaag is me misselijkheid gedeeltelijk weg, eten gaat met kleine beetjes nog niet teveel!

Hopelijk gaat het verder allemaal vlug weer beter!

Liefss Sheela :119:

Heey Chantal,

Ik wil juist graag douchen!

Ik heb namelijk ook van dat dikke tape onder me borsten en dat trekt en jeukt aan alle kanten!

Dus kan niet wachten tot ik dat vrijdag onder de douche er lekker af mag halen..

Denk dat dat wel al een hoop scheelt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sheel!

Fijn dat je weer terug bent en dat het zo goed is gegaan.. tsja dat misselijk zijn zal er denk ik bijhoren! Ik had het ook in de auto pffff

Wel irritant van die verpleegster zeg, alsjeblieft hé.. alsof je op haar zit te wachten. Ik zou het nog wel aangeven als ze er naar vragen.

Mooi man, 75D! Wie weet hoe groot het wordt! Ik heb namelijk sportbh 75C maar met gewone bh's heb ik 75D :D Hahaha straks heb je E ;)

Ja dat slapen gaat moeilijk he? Ik had ook een dag of 3 echt rugpijn en dat ik midden in de nacht wakker werd, maar geloof het of niet, je gaat er wel aan wennen :blush: ik slaap nu nog op mijn rug terwijl ik al op mijn zij zou kunnen, het voelt gewoon goed op de rug nu.

Ik had ook die belletjes, of is het meer 1 bult dat je voelt?

ECHT rustig aan doen hoor!! Het is pas 1 dag geleden hoor! Ik weet precies wat je bedoelt, ik zit me ook in te houden en heb volgens mij al teveel gedaan maar je moet helemaal de eerste dagen gewoon alle hulp aan je vriend vragen. Vind hij vast helemaal niet erg om te doen. :D En je huis is iig schoon dus dat scheelt ook alweer he ;)

Nou doe rustig aan... gelukkig heb je niets gevoeld tijdens de operatie... ennem, mijn vraag: Hoe vond je de narcose nou? Viel het mee of tegen? Die smaak had ik ook! Ben wel benieuwd!!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey excella,

Ja ik denk het ook wel, maar meestal zakt het wel weg, maar bij mij was het pas vanochtend om 5 uur weg haha..

Ik eet nu beetje bij beetje weer dingetjes, niet veel want dan word ik weer misselijk..

Gistere iets van 6x overgegeven dus me maag is wel beetje boel van streek!

Ik kon die verpleegster wel schieten, stond gewoon ruzie te maken ten eerst voor de operatie terwijl ik helemaal over de zeik was en dan nog

als ik half nokkie van die narcose lig nog een keer :wacko: dom mokkel..

Ik had zo´n vragen lijst gekregen en daarop heb ik erbij gezet dat de verpleging van de ochtend wel wat medelevender en niet zo bot moet zijn <_<

Dat de verpleging van de middag wel aardiger was..

Dus ik heb het sowieso al wel vermeld :rolleyes:

Haha dat is nogal een verschil een 75c of d, maar die van jou waren anatomisch misschien dat het ook daarom komt..

Die van mij zijn gewoon rond, maar misschien dat ze inderdaad wel groter worden als ze wat gaan indalen :blush:

Vind ze wel mooi zo!

Dat slapen is echt verrot zeg jeetje, maar me moeder kwam met het idee kussens onder me matras te leggen, me vriend

en ik hebben een boxspring met 1 opdek matras maar wel 2 losse onder matrassen, dus ik heb nog een dekbed van me oude

bed die ga ik vannacht eronder vouwen en eronder leggen, dat loopt wat vloeiender en mischien dat dat wat confortabeler ligt!

Kan niet wachten weer gewoon plat te kunnen liggen hoor haha

Het zijn idd allemaal kleine belletjes en ze worden al wat minder, de controle arts zei over de telefoon dat het normaal was en dat het vanzelf

oplost, dus dat scheelt wel, want het voelde wel super gek!

Ik probeer echt zo rustig mogelijk te doen en vraag zoveel mogelijk aan me vriend, hij vind het ook totaal niet erg hij doet het met alle liefde

vannacht was hij net zoveel op en wakker als ik de schat! :149:

Maar soms gaat het vanzelf, maar doe me best want als het per ongeluk gaat voel ik het wel gelijk!

Ben ook niet vol aan de pijnstillers geslagen, want dat valt allemaal reuze mee!

Moet wel zeggen dat die band en bh zo strak zitten dat me lucht toevoer wel een beetje word afgekapt...

Af en toe wil ik het echt ff los doen om op adem te komen, dat is wel vervelend want hij mag natuurlijk liever

niet af!

De narcose zelf viel idd reuze mee, werd pas wakker van het slijm uit me keel zuigen en vervolgens pas op me kamer!

Maar die misselijkheid na de narcose viel me wel erg tegen, niks hield ik binnen!

Liefss :119:

Heey Chantal,

Ik heb alleen tape over de littekens heen, niet over me hele borst..

Misschien dat het er daarom pas vrijdag af mag, maar wat verrot zeg..

Het zit allemaal echt niet lekker!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sheel,

Proficiat met je boobs!

Blij dat het achter de rug is he.. Wat een verpleegster, mijn ventje zat in mijn kamer en ik mocht er direct bij, dat is veel gerust stellender.

Half onder narcose zit jij daar ruzie te maken, hihi! Jammer van de misselijkheid ook MAAR het is achter de rug en nu kan het "herstellen" beginnen.

Ik had net hetzelfde als jij, die luchtbelletjes, dat is lucht dat tijdens de operatie is binnen geraakt, gaat vanzelf weer weg. Bij mij was het na een 3 dagen weg geloof ik maar schrok me wel te pletter toen! Haha

Ik wens je een fijn herstel! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sheel!

Ik heb zelf weinig last van narcoses, zo ook deze keer amper... maar was wel misselijk na de autorit en wat bij mij meestal goed helpt, is het drinken van vruchtensap. Door de vit. C en de fruitsuiker knap je sneller op, want het wordt sneller in je bloed opgenomen dan de koolhydraten in je brood bijv.

Toen ik thuis kwam vanuit de kliniek stond het overgeven ook vlak aan mn lippen blegh! En heb toen bijna een half pak multidrank opgedronken :D Misselijkheid was weg en ook niet meer terug gekomen!

Baat t niet, schaadt t niet :38: Dus mocht je er nog last van hebben... :D

:119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had de tape onder en boven de borsten, alleen de tepels waren zichtbaar.

Over dat gevoel in de tepels, ook voor Johanna ;), ik heb nog steeds dat het gedeelte van de borst waar de spier los is gehaald, minder gevoel dan bijv. de zijkant van de borst. Maar dat schijnt normaal te zijn omdat er zenuwen geraakt worden bij het maken van de pocket. Dat kan helemaal terugkomen maar ook niet. Of gedeeltelijk. Ik denk dat dat een kwestie van tijd is.

Misselijk ben ik niet geweest, wel ontzettend 'gammel' van de honger, ik heb de koekjes en thee na de narcose dan ook heerlijk opgegeten!

@Sheel, fijn he, moeders met hun goeie ideeen!!! De mijne kwam daar ook mee, precies hetzelfde als bij jou, ook een boxspring met opdekmatras. Ik heb een week of 2 hoger gelegen dan mijn man. Erg beroerd maar als ik plat ging liggen kreeg ik helemaal geen lucht meer. Idd, een drukkend zwaar gevoel op de borst. Ik had soms echt dat ik ff een keer 'lekker' diep in ging ademen! Dat werd al een stuk minder toen de tape eraf mocht! Ik denk ook best wel dat je ribbenkast veel te verduren heeft gehad, dat ie beurs is zeg maar ;).

Volgens mij had ik 's middags een verpleegster met bril, maar kan het niet met zekerheid zeggen omdat ik nogal van de wereld was door de narcose, hahaha!!!

Liefs Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Johanna,

Ja dat was zeker niet prettig om half slapend ruzie te moeten maken met een zuster.

Snap niet dat zij zelf ook niet begrijpt dat het veel prettiger is als je mannetje er gewoon bij is..

Ach, ik heb het wel op de enquette ingevult dat het een pokke verpleegster was en totaal niet medelevend..

Moet zeggen dat die narcose bij mij lang blijft hangen..

Heb nu nog steeds dat ik me niet 100% voel en dat ik gauw misselijk en draaierig ben..

Wel vervelend en hopelijk trekt het snel weg..

Heb wel enorme jeuk aan die littekens en met dat tape erover maakt dat het niet prettiger..

En dan te bedenken dat ik nog een dag met dat tape erop moet :107:

En mijn gevoel is in mn borsten nog vrijwel overal intakt, me tepels zijn nog net zo gevoelig, hele kleine plekjes die zijn

wat doffer, maar daar zit dat tape ook nog overheen..

Verder voelt eigenlijk alles redelijk gewoon, niet echt last van gevoeloze plekjes dus :rolleyes:

Is dat bij jou wel nog zo dan??

heb wel gelezen dat het kan zijn dat je gevoel 6 weken uitgeschakeld is op sommige plekken maar dat het daarna

toch wel redelijk moet terug komen..

Xx :119:

Heey Trici,

Ik probeer wel veel dingetjes van sapjes te drinken, maar wat ik tegen johanna ook al zei..

Ik word van veel dingen gauw misselijk en draaier, ben duidelijk nog niet 100%..

Maar goed het gaat verder wel redelijk op het jeuken van de littekens na dan :131:

Maar bedankt voor je tip! Zal het iig onthouden

Liefss :119:

Heey Bo,

Ik heb dat tape gelukkig alleen aan de onderkant maar zelfs dat irriteert me echt mateloos de hele dag.

Zou blij wezen als het vrijdag is dan mag het eraf en ff lekker douchen.

Nu wast me mannetje me aan de kraan, maar dan sta je ook wel ff kou te lijden als je hele lichaam nat is!

Maar gelukkig voel ik me dan iig wel ff wat frisser!

Was idd wel blij met het idee van me moeder, het ligt inderdaad beter als met die kussens achter in me nek..

Maar moet zeggen dat ik blij ben als ik gewoon plat mag slapen, merk nu al dat ik 's nachts steeds lager ga liggen in me slaap

om zoveel mogelijk plat te liggen, maar gelukkig heb ik een groot deel van me matras omhoog, dat ik niet helemaal plat kan liggen :lol:

Ik merk dat me ribbenkast idd ook wel wat beurs is, die is ook op sommige plekken best gevoelig, maar moet zeggen dat ik nergens blauw ben!

Dus hij heeft het wel netjes gedaan.

Ik heb nu voor de nacht een ventilator, hopelijk is dat prettig en heb ik met slapen wat meer lucht in me longetjes..

Valt iig even uit te proberen!

liefss Sheela :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Booby,

Yep, geduld is een schone deugd (of hoe zeggen ze dat)

Ik heb wel is wat steekjes in mijn tepels en dan denk ik: jeej, mijn gevoel komt terug!! De rechter doet het prima, het is mijn linker en nog wat plaatsen op de borst.. Afwachten maar he..

xxx

Sheel,

Mijn gevoel is nog niet terug MAAR dat kan nog wel eeeveeen duren, pfff! :44:

Bij mij jeukte mijn littekens ook zo de eerste dagen, je moet je dan echt inhouden om er niet aan te komen, he? Die ribben had ik ook! Ze voelde zo "blauw" aan.

Hoe zou dat eigenlijk komen?

Jammer van die misselijkheid, pfff.. Blijkbaar wordt je goed verzorgd ;) Geniet ervan he!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.