Ga naar inhoud

Sheel_88 : 10 augustus 2009 : Dr. Stevens : Medisch Centrum Scheveningen


Gast Sheel_88

Aanbevolen berichten

Tot 500 CC hebben ze de proteses op voorraad liggen, dus vandaar dat je nog kunt veranderen ;) Pas boven die 500CC word het was lastiger want volgens mij moeten ze die bestellen ofzo.

Zo fijn dat je bij de Binckhorst word geholpen. Het is zo'n prachtige lokatie.

Succes de tiende :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 136
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Vandaar!

Moet wel zeggen dat het ontzettend handig is.. Je word niet gepusht tot op een bepaalde tijd dat je moet weten wat je wilt.

En tijdens de operatie kan de pc het zelf nog veranderen..

Eindelijk is het bijna zover;)

Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb op tv wel eens gezien dat ze eerst een proefding er in stoppen en die vullen ofzo. Als een soort ballontje om te zien of het wel staat (de grote die gepland staat of gewenst is) en daarna stoppen ze pas de echte protese er in, maar of dat bij elke operatie gebeurd of enkel die op tv gebeuren weet ik niet. Ach, het gaat vast helemaal goed komen :D

Oh, en over die narcose. Het kan eventjes duren voordat je helemaal bij kennis bent. Ik persoonlijk was heel slaperig en had het idee dat mijn ogen niet open bleven. Dus een beetje het gevoel dat als je te vroeg wakker bent geworden op zaterdagochtend en je moet eigenlijk je bed uit, maar je kunt niet wakker worden.

Echt slapen kon ik ook niet, want elke 10 minuten begon die bloeddrukmeter weer op te pompen. Pas na een uurtje of... 2? Was ik wat frisser aan het worden.

En eventjes over die foto's. Toen bij mij werd die wel gemaakt door de assistente. Een foto voor de operatie. Die hebben zij gewoon in het dossier zitten. Ik weet niet of je dat kunt weigeren eerlijk gezegd.

Je kunt ze uiteindelijk wel mee krijgen na een van de controles, maar bent daar niet verplicht toe :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heb ik inderdaad ook wel is gezien op tv.

Moet zeggen dat ik dat wel een logische werkwijze vind, ze kunnen moeilijk 6 verschillen pas protheses erin stoppen

om te kijken welke het mooiste is!

Ben wel heel benieuwd achteraf die narcose, iedereen ervaart het weer anders, sommige die slapen gewoon nog een paar uur verder

terwijl andere juist huilen of wartaal uitslaan..

Wel maf dat zoiets zoveel teweeg brengt ;)

Enne, ik heb met die assistentes al gezegd dat ik geen foto's wil, en dat hebben ze genoteerd en dat kon ook gewoon zeiden ze.

Het is toch zeker me eigen lichaam, hun moeten het mooi maken en niet weten hoe het er achteraf nog uit heeft gezien..

Dat zeg ik, ik heb er 2 keer over gebeld en 2 keer werd door de assistente verteld dat het niet hoeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt, je vriend mag waarschijnlijk al naar je toe zodra je wakker bent. Mijn moeder was mee en ik deed mijn ogen open en toen werd ze gelijk gehaald. Ik zei dan dat ik huilend wakker werd maar dat was maar een minuut of 2 en daarna was ik zo nieuwsgierig hoe het onder de lakens eruit zag, en ik was druk aan het kletsen.. ik was zoooo enthousiast, het zat er op, ik leefde nog :lol: en mijn boobs waren gegroeid dat ik ook niet meer kon slapen daarna. Ben wakker gebleven en kreeg nog een bolletje kaas te eten.

Van die piercings wist ik ook niet! Klinkt wel heel logisch eigenlijk ja.. Geloof ook dat die van mij van chirurgisch staal is, maar je wil idd geen risico lopen. Voor 8 euro al helemaal niet.

Fijn dat je geen foto's MOET laten maken. Maar voor jezelf zou ik er thuis toch 1 of 2 nog van maken. Ik vond ze ook vreselijk maar wel leuk om te zien hoe het was. Straks schaam je je niet meer, want zo zien ze er dan toch niet meer uit. Ja toch?

Nu is het nog iets minder als een weekje. Probeer maar wat te slapen, en denk maar gewoon dat je je vlak daarvoor nog heel erg druk over kan maken ;) Misschien helpt het. en anders heb je nog een aantal dagen daarna om bij te komen van al je slapeloze nachten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sheel :D

Bij mij liep de narcose errug soepel haha! Ik ben al eerder onder narcose geweest en heb er blijkbaar weinig last van! Wel ben ik het eerste half uurtje 'kwijt' , want hoewel ik druk pratend van de OK af naar de kamer werd gereden en een hele normale conversatie met het verplegend personeel, mn moeder en mn vriend schijn gehad te hebben, weet ik daar niks meer van! Na een half uur was ik weer redelijk helder, wilde eten want had honger en moest heel nodig plassen! Ik ben toen vrij makkelijk met de verpleegster naar de wc gewandeld ( zij hield mn drainflesjes vast).

Klopt, dat de meeste piercings van chirurgisch staal en tegenwoordig ook vaak van titanium zijn. Dat het gereedschap van chirurgen geen brandwondjes opleveren, zal er mss mee te maken hebben, dat deze net niet je huid raken, wanneer ze die electrode apparaat of zo gebruiken..? Maar net wat Excella zegt, voor die 8 euro liever geen risico :38:

En wat de foto's betreft... gewoon lekker zelf maken, voor jezelf :38: Dan kan je iig altijd terugkijken!

Persoonlijk denk ik, dat als je eenmaal geholpen bent en ziet hoe mooi ze dan zijn, je veel minder moeite hebt met hoe ze waren :D. Ik kijk nu ook heel anders tegen mijn voorfotos aan. Gewoon omdat ik zo vreselijk blij met met de nafoto's hahaha! En het was ook gewoon leuk om het verschil te zien! Niet alleen voor mezelf maar ook voor anderen. Zoals hier op het forum, voor iedereen die een beeld probeert te vormen, van hoe het zou kunnen worden. Maar ook voor mn moeder, die er in 1e instantie op tegen was, maar uiteindelijk mij de BV kado heeft gedaan :D En nu soms nog verbaasd kijkt, hoe mooi het resultaat is geworden :43:

Heb je al een lijstje met wat je allemaal niet mag vergeten op de grote dag?? :D En wat je aan doet daarheen en zo.. :rolleyes:

Zelfs dat vond ik al spannend hihi!

:119: Liefs, Trici

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt, je vriend mag waarschijnlijk al naar je toe zodra je wakker bent. Mijn moeder was mee en ik deed mijn ogen open en toen werd ze gelijk gehaald.

Fijn dat je geen foto's MOET laten maken. Maar voor jezelf zou ik er thuis toch 1 of 2 nog van maken. Ik vond ze ook vreselijk maar wel leuk om te zien hoe het was. Straks schaam je je niet meer, want zo zien ze er dan toch niet meer uit. Ja toch?

Nu is het nog iets minder als een weekje. Probeer maar wat te slapen, en denk maar gewoon dat je je vlak daarvoor nog heel erg druk over kan maken ;) Misschien helpt het. en anders heb je nog een aantal dagen daarna om bij te komen van al je slapeloze nachten ;)

Gelukkig maar, want het lijkt me al helemáál vervelend als je daar moederziel alleen ligt wakker te wezen.. Maar gelukkig had me arts dat al toe gezegd dat

mijn vriend niet naar huis hoeft.

Dat is ook een beetje stom, want het duurt maar een uur, en den haag is voor ons 1,5 uur rijden, dan zou hij halverwege weer terug moet..

Ik denk ook wel dat ik ze thuis maak, ook al vind ik het echt verschrikkelijk.. Ik vind ze echt niet mooi en ook al zijn ze dan straks niet meer zo

Ze hingen wel aan mij en niet aan iemand anders ;)

Maar goed dan maak ik ze puur voor het verschil, niet omdat ik het wil bewaren..

Ik deed gistere me best om dat te denken, maar op de 1 of andere manier.... werkt het toch niet echt hahaha..

Maar goed nog 3 daagjes werken en dan heb ik iig 3 weken vakantie :101:

Dan kan ik inderdaad bijkomen van al me slapeloze nachten van deze week :6:

Hey Sheel :D

Heb je al een lijstje met wat je allemaal niet mag vergeten op de grote dag?? :D En wat je aan doet daarheen en zo.. :rolleyes:

Zelfs dat vond ik al spannend hihi!

:119: Liefs, Trici

Heeey Trici!!

Wat ontzettend lekker dat jou narcose zo soepel verliep, ik smeek echt op me blootje knietjes dat die mij

ook zo lekker soepel mag verlopen..

Bleg wat een rot idee die narcose, ben blij dat ik me anethesist ook nog even spreek voor de operatie.

Denk dat dat best wel ff wat rust brengt zo voor die operatie!

Wel grappig dat jij je niks meer kan herrineren van die gesprekjes, lijkt mij ook wel leuk!

Ben erg benieuwd hoe het na die narcose mij vergaat..

Ik maak ze voor mezelf dan ook wel, en me mannetje weet natuurlijk als geen ander hoe ze er nu uit zien..

Ik hoop maar dat hij daarna ook tevreden is haha, van hem hoeft het niet!

Aan je persoonlijke foto te zien zijn ze idd erg mooi geworden, maar ook wel erg groot denk ik?

Maar als je wat lang bent dan staat dat natuurlijk erg mooi!

Ik ben maar 1.61 een cupje F is voor mij niet weg gelegd :4:

Ik wil op de dag zelf, van te voren sowieso ff lekker douchen en dat ik iig helemaal schoon ben voor de dagen dat ik de douche

niet onder mag.. Verder.. eigenlijk niet echt, moet ik iets nog mee nemen dan??!

Moet je idd zeggen dat ik over me outfit al aan het nadenken ben geweest..

Ik denk dat ik het beste gewoon me joggingsbroek aan doe, met gympen eronder..

En verder ga ik morgen nog de stad in om me laatste dingetjes te kopen voor me operatie, en op zoek naar de plastic

navelpiercing! Ik heb namelijk me oren er nu al uitgehaald, want ik lag gistere avond in bed en 1 oor blijft een beetje ontsteken

dus i.p.v slapen met pijn in me oor heb ik hem er maar gewoon nu alvast uitgehaald :131:

Ik wil kijken naar iets makkelijks voor erboven, maar liever niet te warm, misschien een vestje met korte mouwen?

Wat had jij aan toen?

Oh ja! en ik trek in ieder geval me boxershort aan, want die mag ik toch aanhouden :2:

Nog 3 daagjes werken en dan nog 1 dagje en dan is het zover :5:

ZENUWENNNNN!! haha

Liefs Sheela :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

moet ik iets nog mee nemen dan??!

Moet je idd zeggen dat ik over me outfit al aan het nadenken ben geweest..

Oh ja! en ik trek in ieder geval me boxershort aan, want die mag ik toch aanhouden

Haha ja een boxer is een goed idee! Want mijn operatieschortje was achter open en ik zag al een vrouwtje rondlopen in haar string :blink: staat ook weer zo raar op een gang.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja een boxer is een goed idee! Want mijn operatieschortje was achter open en ik zag al een vrouwtje rondlopen in haar string :blink: staat ook weer zo raar op een gang.

Haha jaa! Dat lijkt me zeker..

Verder vond ik mezelf al naakt genoeg, dus een boxer vind ik dan wel lekker veilig!

Mag je ook je sokjes aan houden?

Dat lijkt me ook wel lekker haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha Ik ben ook niet zo lang hoor ;) 1.65 m :D

En de F cup heb ik waarschijnlijk alleen van Sapph, want die cup valt wel kleiner, dan andere merken. Als ik meet, heb ik 75 E ( op borsten = 95 cm , onder borsten 75 cm)

Maar al met al zijn ze wel flink haha!

Ik had zo'n strandbroek aan, van H&M, die zat lekker los en sleur je zo omhoog en naar beneden :38:

Daaronder een kanten boxer idd en boven een vestje. Ik had lekker makkelijk mn birkenstocks slippers aan, want gympen leek me niet echt prettig om in te wurmen, ook al heb je hulp :wacko:

Verder had ik een klein make-up tasje gevuld met:

- paracetamol

- flesje alcohol en wattenschijfjes ( ivm mn piercings. mn vriend rekende erop, dat híj mn tong moest wurmen haha)

- papieren zakdoekjes ( om grip op het balletje van mn tongpiercing te hebben, anders glijdt ie weg uit je vingers)

- een plastic tasje, leeg, voor het geval ik plotseling zou moeten overgeven op de terugweg, in de auto

- arnica tabletjes, (want in de bijsluiter stond: na operatie elk uur 1 tabletje, max 8 per etmaal)

En verder flesje water ( voor je paracetamol evt of gewoon dorst) en flesje vruchtensap ( werkt bij mij goed tegen misselijkheid van narcose, als ik er evt last van heb)

( waar ik al niet aan dacht pfff hahaha)

Ik denk niet dat je sokjes aan mag houden, je krijgt iig zo'n schattig mutsje, schortje en beschermhoesjes aan je voeten :38:

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is inderdaad ook niet zo lang!

Hoeveel weeg je als ik vragen mag, en vind je het voor jezelf niet heel nep lijken als het heel groot is?

Ik wil ze ook wel graag groot, een D het liefst maar ik ben bang dat op mijn kleine lijfje van 1.61 met gewicht van 49kg

het zo ontzettend nep groot is..

Mijn vriend denkt van niet, ik ben er wel bang voor..

Maar ik wil ook niet achteraf die operatie denken van goh had mij nog maar een portie erbij gegeven..

Dat met die gympen zit inderdaad wel in, misschien moet ik naar wat makkelijker schoentjes kijken, ik heb het niet zo

op slippers dus heb ook niet echt goeie, ook maar even naar iets makkelijks kijken in de stad morgen :141:

Voor de rest is mijn joggingsbroek lekker een paar maten te groot dus daar glij ik ook wel makkelijk in :1:

Goh moet zeggen dat jij je goed heb voor bereid, daar heb ik nooit zo bij stil gestaan!

Wel een goed idee, denk dat ik een paar van jou dingetjes ook maar mee ga nemen, en ik neem een kussen

mee!

Want het schijnt dat met zo'n lange rit in de auto een kussen wel lekker is om bij je te hebben..

En dat tasje is een goed idee, ik ben sowieso al wagenziek dus als ik dan ook al misselijk ben van narcose is een tasje wel een

goeie!

Mare die arnica tabletjes, wat is dat precies? Daar heb ik nog nooit van gehoord!

Moet zeggen dat jij er beter over na heb gedacht dan ik..

ik sta alleen maar te stuiteren van de zenuwen en dnek meer aan de zondag dat ik alles schoon strak en netjes in me

huisje wil hebben :4:

Wel jammer van de sokjes, die zijn zo lekker warm :3:

Maar goed, daarna maar weer snel aan trekken!

Bedankt voor je goeie tips! :41:

Liefs Sheela :119::54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik ben dan wel 20 kg afgevallen, maar mn hele leven al een 'proppie' geweest : echt zandlopertje, breed in schouders én heupen en smal in de taille :)

Ik weeg 63, dus dat verschilt wel behoorlijk idd. Paar jaar geleden woog ik 55, door stress en als ik toen deze cupmaat had gehad, had ik mss ook wel het idee gehad voorover te kukelen hahaha! Gekke is, dat ik het bij sommigen best vind staan, hoor!

Arnica is tegen zwellingen/blauwe plekken e.d. Ik ben daarmee 1 week voor de operatie begonnen. Helaas werd ik toch blauwer dan verwacht! Je kan zeker de zalf halen : VSM Arniflor, die werkt wel goed hoor!

Jeetje wagenziek!! :wacko: Al helemaal niet prettig icm narcose pfff! Neem je dan iets van primatour of zo??

Ik heb het vroeger ook gehad en kreeg die tabletjes altijd van mn moeder. Ik viel er alleen altijd van in slaap hahaha! Weet je wat soms ook helpt? Bergkristal :D Bij mij iig wél!

Ik ben op mn 12e met mn ouders naar Oostenrijk geweest met de auto. Hele rit op de heenweg alleen maar liggen slapen van de primatour! Eenmaal daar verkochten ze van die kristallen hangertjes met je letter erin gegraveerd, ken je die? Ik kreeg er eentje... op de terugweg vergeten een tabletje in te nemen, maar de volle 1200 km géén last gehad! Mn moeder zei nog: Mss ben je er na die lange rit eindelijk overheen! Jaren later las ik ergens, dat dus bergkristal tegen wagenziekte helpt... toen pas viel bij mij het kwartje van mn hangertje :38:

Met je zenuwen komt het wel goed hoor :D Had ik ook! Op de dag zelf werd het wat minder, gek genoeg ;)

Liefs!! :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha jaa! Dat lijkt me zeker..

Verder vond ik mezelf al naakt genoeg, dus een boxer vind ik dan wel lekker veilig!

Mag je ook je sokjes aan houden?

Dat lijkt me ook wel lekker haha

Ik had ze niet aan, ik kreeg van die blauwe zakjes die ik aan moest trekken, van die plastic sloffen haha. En ook een soort mutsje moest ik op mijn hoofd doen. Maar wees niet bang voor koude voeten, ik lag met die plastic 'sloffen' onder een dekbedje en het eerste wat ik vroeg was of die sloffen uit mochten, ik had me toch een zweetvoeten :blush:

Ik had verder niets mee. Ik wou gewoon snel naar huis en lekker thuis hangen en niet meer in de kliniek. Niets is zo fijn als je eigen bed en bank :lol:

en ook wagenziek en snel misselijk in de auto,.. ik heb gewoon de hele weg naar huis recht vooruit gekeken en werd in de auto wel wat misselijk. Eenmaal thuis ben ik gelijk gaan liggen en viel ik in slaap, voelde me na ik geslapen had echt een heel stuk beter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Arnica is tegen zwellingen/blauwe plekken e.d. Ik ben daarmee 1 week voor de operatie begonnen. Helaas werd ik toch blauwer dan verwacht! Je kan zeker de zalf halen : VSM Arniflor, die werkt wel goed hoor!

Jeetje wagenziek!! :wacko: Al helemaal niet prettig icm narcose pfff! Neem je dan iets van primatour of zo??

Ik heb het vroeger ook gehad en kreeg die tabletjes altijd van mn moeder. Ik viel er alleen altijd van in slaap hahaha! Weet je wat soms ook helpt? Bergkristal :D Bij mij iig wél!

Met je zenuwen komt het wel goed hoor :D Had ik ook! Op de dag zelf werd het wat minder, gek genoeg ;)

Liefs!! :119:

Heey Trici,

Pff ben eindelijk uit de stad haha..

Wat een gedoe alsnog zeg, ik had het beter eerder kunnen bedenken om naar de stad te gaan...

Maar goed, ik heb wel die vsm arniflor! En een wat groter make up tasje om wat dingetjes mee te kunnen nemen..

Verder wel wat vage slippers gevonden (vond meer andere leuke dingen dan de dingen die ik zocht :rolleyes: ) maar geen vestje,

wel andere leuke shirtjes hahaha..

Maar goed bij me werk zit een klein kleding winkeltje ik kijk daar morgen nog wel even voor een vestje,

had er wel eentje gezien met korte mouwen maar die zat veel te strak en met een maat groter nog en toen vond ik het vestje al niet mooi

meer zitten...

Ik heb inderdaad primatour voor in de auto, maar normaal kan ik wel gewoon zonder misselijk te worden in de auto, maar half slaperig

en half in slaap vallend met pijn dan ben ik bang dat ik wel misselijk word omdat ik minder alert naar buiten kan kijken..

Dus denk maar even een primatour erin.. Verder word ik er ook wel wat suf van dus wie weet kan ik nog wat slapen in de auto :141:

Wat grappig dat het met bergkristal ook werkt, dat moet ik dan toch ook maar is zoeken!

Pff ik ben dood op van die stomme zenuwen hoor! mag van mij wel maandag zijn, iig zaterdag avond dat ik niet meer hoeft te werken..

Vannacht ook, ik was dood en dood moe, maar tegelijkertijd klaar wakker dus slapen ho maar :146:

Ben nu nog dooier dus misschien dat het vanavond wel lukt :141:

Maar vandaag werd ik gebeld... Door MCS....

Maandag word ik om 8 uur geopereerd! Dat word dus om 6 uur vertrekken :124:

En toen ik die tijd door kreeg.... Toen stuiterde me hart echt van de zenuwen..

Het lijkt nu pas echt echt :144:

Ontzettend vaag, maar waar..

Trouwens ze zeiden tegen mij dat ik om 8 uur aan de beurt was, moet ik er dan 8 uur zijn of eerder??

Ze zei er geen andere tijd bij...

Nou ik ga hopen vanavond wel te kunnen slapen! hehe ondanks de zenuwennn...

Liefss Sheela :119::54:

Ik had verder niets mee. Ik wou gewoon snel naar huis en lekker thuis hangen en niet meer in de kliniek. Niets is zo fijn als je eigen bed en bank :lol:

en ook wagenziek en snel misselijk in de auto,.. ik heb gewoon de hele weg naar huis recht vooruit gekeken en werd in de auto wel wat misselijk. Eenmaal thuis ben ik gelijk gaan liggen en viel ik in slaap, voelde me na ik geslapen had echt een heel stuk beter.

Ik vind het wel fijn wat dingetjes voor de zekerheid mee te hebben, iets aan medicijnen dan tenminste..

En me kussen! Want ik moet toch echt wel een pittig tijdje in de auto zitten..

Ik hoop ook dat ik snel weer naar huis mag en lekker in me eigen bedje mag kruipen, want er gaat toch echt niks

boven me eigen lekker bed!!

Nog paar daagjes, en dan kan ik mijn verslagje van de operatie mede delen en hoe ze zijn geworden!! :107:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uhm, tsja, om 8 uur geopereerd worden of om 8 uur aanwezig zijn is wel een verschil.

Ik moest er om 8 uur zijn. En werd om 09.30 uur geopereerd. Moest eerst nog omkleden en foto's maken en mijn vragenlijst doornemen.

Ik zou even nabellen hoor, als je om 08.00 uur geopereerd wordt zou ik wel een uurtje van tevoren aanwezig zijn. Kan je vriend misschien ook nog even slapen daar hahaha ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik moest om 13.00 uur in MCS zijn, was er om 12.45 uur ;) en om 14.00 uur ging de narcose erin!

Ik denk dat het bij jou ook zo zal gaan, 8 uur aanwezig, dan de voorbereidingen en dan wordt je opgehaald!!

Spannend he!

Liefs Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou even nabellen hoor, als je om 08.00 uur geopereerd wordt zou ik wel een uurtje van tevoren aanwezig zijn. Kan je vriend misschien ook nog even slapen daar hahaha ;)

Nou heb gebeld hoor.. enne ze wouden mij ook nog bellen want de tijd is verzet..

Ik moet er om kwart over 9 zijn en de operatie begint om kwart voor 10..

Blijft vroeg, maar niet zo vroeg als 8 uur..

Pff ben op van de zenuwen, letterlijk..

Doe geen oog meer dicht maar moet wel telkens werken, verder ben ik nu zo zenuwachtig dat ik me af vraag

waar ik het ook alweer allemaal voor doe.. :wacko:

En dan het enne idee van die narcose, dat je zomaar ineens weg bent dat lijkt me zo ontzettend raar..

Alsof er een deel weg is uit je leven..

Ja panisch ik weet het, maar op de 1 of andere manier slaan de twijfels toe nu het zo dichtbij komt..

Stom he? :blush:

Hoi,

Ik moest om 13.00 uur in MCS zijn, was er om 12.45 uur ;) en om 14.00 uur ging de narcose erin!

Ik denk dat het bij jou ook zo zal gaan, 8 uur aanwezig, dan de voorbereidingen en dan wordt je opgehaald!!

Spannend he!

Liefs Bo

Hey Bo,

Zeker spannend, een beetje te spannend als je het mij vraagt..

Vind het ineens niet leuk meer :141:

Hopelijk gaat dat vanzelf weg als ik daar ben ofzo!

Ik moet er dus kwart over 9 zijn en dan kwart voor 10 geopereerd..

Gelukkig vroeg, dan ben ik gauw weer thuis!

Liefs Sheela

Link naar reactie
Delen op andere sites

Te spannend naar mijn smaak nu :blink:

Ik heb niet de arnica gekocht alleen de arniflor van vsm..

En ik hoop dat het werkt, maar mag je zomaar al smeren na je operatie dan?

Moet je daar niet even mee wachten??

Enne bedankt voor je succes, dat kan ik wel gebruiken nu!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou heb gebeld hoor.. enne ze wouden mij ook nog bellen want de tijd is verzet..

Ik moet er om kwart over 9 zijn en de operatie begint om kwart voor 10..

Blijft vroeg, maar niet zo vroeg als 8 uur..

Pff ben op van de zenuwen, letterlijk..

Doe geen oog meer dicht maar moet wel telkens werken, verder ben ik nu zo zenuwachtig dat ik me af vraag

waar ik het ook alweer allemaal voor doe.. :wacko:

En dan het enne idee van die narcose, dat je zomaar ineens weg bent dat lijkt me zo ontzettend raar..

Alsof er een deel weg is uit je leven..

Ja panisch ik weet het, maar op de 1 of andere manier slaan de twijfels toe nu het zo dichtbij komt..

Stom he? :blush:

Nee joh dat is helemaal niet stom. Ik was ook zenuwachtig. Nu hoef je gelukkig niet meer te werken en is het nog maar heel dichtbij. Fijn dat je zo vroeg bent! Ik kreeg om half 10 narcose en mocht om kwart voor 1 al naar huis :rolleyes: hopelijk ben je ook weer op tijd weg, zal wel lekker zijn.

Ik denk echt dat je je niet druk moet maken om de narcose, maar dat is achteraf voor mij makkelijk lullen, ik zag er zelf ook tegen op. Maar echt meis, dat is juist het enige waar je niets van merkt omdat je dan ligt te pitten. Er lopen een stuk of 4 mensen tijdens de operatie om jou heen. Zij houden alles goed in de gaten! Het zijn allemaal mensen met een opleiding en een bult ervaring probeer daar alsjeblieft aan te denken want het lijkt me niet handig om zo in paniek te raken vlak voor je de narcose gaat krijgen. http://nl.wikipedia.org/wiki/Anesthesioloog

Nu nog maar 3 dagen! Ik weet ook nog goed dat ik even alleen werd gelaten nadat ze het infuus ingedaan hadden en ik even naar mezelf keek en ook dacht 'shit Excella, waar ben je toch aan begonnen, waarom wou je dit ook alweer' maar je moet maarzo denken dat dit iets is wat jij heel graag wil, en je gaat er nu iets aan doen. De rest zijn gezonde zenuwen :rolleyes:

Verder weet ik ook niet hoe ik je gerust kan stellen. Ik weet gewoon zeker dat het goed komt. Je moet het gewoon laten gebeuren en op je af laten komen. Je hebt de keuze gemaakt en gaat het gewoon doen toch! Kom maar op met die boobies moet je maar denken :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moest vandaag wel nog werken, jammer genoeg :angry:

Mijn werkweek is van dinsdag tot en met zaterdag..

Nu hoef ik niet meer te werken, en dat idee is ook wel eng, want dan ineens is het maandag en komen ze eraan!

Ik probeer te denken jeej straks boobies :43: maar ik vind het zo eng!

Stom maar waar..

Vind het lief dat je me probeert gerust te stellen en ergens werkt het ook al.. Als ik het tot 6x toe overlees..

Ik kan het ook niet zo goed uitleggen, maar denk dat je het wel begrijpt!

Er is hier kermis, dus ga vanavond maar een beetje proberen te ontspannen op de kermis en dan morgen ook

een drukke dag in het huishouden dus die dag gaat ook snel voorbij..

En dan hopelijk is de operatie snel voorbij :36:

Liefss :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.