Ga naar inhoud

Boobies78: 10 September 2012: Dr Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 142
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik moet ook 6 weken dag en nach....ook al wil je((lees; ook ik!! :44: )

graag normale bhs dragen enzo .lijkt mij persoonlijk het beste gewoon het advies van je pc optevolgen.

Ben die sportbhs wel spuugzat hoor!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bij twee verschillende pc's geopereerd. Moest bij de ene 4 weken dag en nacht en dan nog 2 weken alleen overdag en bij de andere uhm..... goeie vraag... :unsure: Volgens mij 2 weken dag en nacht en dan nog 2 weken overdag. Maar ik ben eigenwijs en heb hem bij de eerste keer gewoon 7 weken gedragen, omdat hij het lekkerst zat en bij de tweede keer 5 weken en nu nog af en tot 's nachts.... Doe gewoon minimaal die 4 weken vol maken en daarna hoe het lekker zit.

Als gewone bh's nog niet lekker zitten, dan trek je lekker die stomme sportbh nog aan ;) en als bh's wel lekker zitten, dan trek je die aan :D

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo boobies78! Ik heb je even toegevoegd als vriend omdat ik ook motiva heb gekregen maar dan wel 500 cc...ik hoop echter niet groter dan een E te krijgen!!!!

hoeveel dagen PO ben je nu? Ben jij nog interessante dingen over Motiva tegen gekomen of heb je niet echt gezocht? Ik kom alleen tegen dat het FDA goedgekeurd is (als ik de goede letters gebruik), voldoet aan de EU-regels en geen rimpels geeft...

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn bv 10/9 (6w geleden) gehad en ik had een mooie 75B en zit nu met 380cc op een 75E (bij Hunkemoller). De eerste sportbh die ik kocht in een lingeriewinkel was een 75D en ik heb zeker niet het gevoel dat ze gegroeid zijn sinds die sportbhmaar bij Hunkemoller had ik een maat groter. Ik had een D gevraagd maar ben super tevreden met het resultaat. Ik zie er ook soms met veel cc die kleiner uitkomen dan ik. Ik denk dat dat vooral afhangt van waar je mee begint.

Ik heb eigenlijk niks opgezocht over Motiva. Ik ga er vanuit dat Dr. Plovier weet wat goed is en wat niet.

Ik heb wat problemen gehad met mijn litteken dat op 1 plaats bleef openstaan maar sinds deze week is het zo goed als dicht. Eindelijk :101: !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Boobies

Ik las in het topic van Primadonna dat je je wat zorgen maakte over de steken die je blijft voelen. Dat kan soms best lang duren dat je nog steken voelt! Heb zelf de implantaten niet achter de spier en toch lang last ervan gehad. Ook een soort beurs gevoel bleef af en toe wat zeuren, ook na de 6 weken!

Ik weet niet precies wanneer het opgehouden is, want zoiets blijk je pas achteraf te registreren... Ik nam ook aan dat het gewoon normaal was, dus schonk er niet veel aandacht aan.... Het is vanzelf dus over gegaan, ik denk met een maand of 2,5 misschien wel 3?

Wat ik wel deed als ik wat meer last had van mijn boobs: sportbh een paar dagen aan met een strak topje eroverheen, zodat alles goed gefixeerd zat. Dan had ik al stukken minder last.

Steken gaan daar niet door weg, maar voor mij voelde het prettiger :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

Ik heb het ook hoor meis van die steken af en toe in m'n boobs en ben nu al bijna 8maanden PO ,ik had gehoord dat dat te maken heeft met zenuwuiteinden in de huid/borst die genezen, dus je hoeft niet ongerust te zijn ;-)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben na 2 weken al snachts zonder bh gaan slapen , ik ben nu ruim 5 weken po en slaap inmiddels zonder bh, op mijn zij, en soms zelfs op mijn buik.

Xxx simone

En dames, sorry laatste tijd weinig online maar het gewone leventje is weer opgepakt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik op de dag van de 4 weken po hoor!

Mocht van mister P dus onmiddellijk uit die handel!

Ik merk soms wel, dat als ik een drukke werkdag had, ik de sportbh s nachts liever nog eens aandoe! De vervloekte shit bh die ik meende te verbranden mis ik soms, stel je voor!

Hoe was je controle eindelijk gegaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn controle was goed. Enige probleem was dat ik 1 draadgaatje had dat niet dichtgroeide. Hij wou dit opvolgen en mag volgende maand opnieuw op controle gaan. Ondertussen merk ik dat het aan het beteren is.

Ook de steken in mijn linkerborst zijn aan het beteren. Komt dus allemaal wel goed :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na hoeveel tijd zijn jullie zonder bh beginnen slapen?

Hey Boobies78,

ik heb mij kliniekbeha volgens mij na die bewuste 6 weken zeker nog een maand of twee s'nachts aangehad. Ik vond dat een veilig gevoel geven en vond het eng zo los in het hok. :45:

Draag jij hem ook nog of was je blij verlost te zijn?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey Boobies!

Gelukkig dat je 8 weken bent thuis gebleven, dan ben je toch zeker dat het goed ingekapseld is. Maar wat voel je dan juist na een dagje werken?

Ik bereid me graag voor op wat gaat komen :).

En ik heb net je foto's gezien, ik vind dat ze er super goed en natuurlijk uitzien!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Net terug van de controle.

Ik heb een hele tijd last gehad dat mijn litteken niet dicht ging maar dat is sinds 3 weken gelukkig voorbij.

Hij heeft ze nu goed nagekeken en alles was gelukkig goed.

Over het resultaat ben ik heel tevreden, helemaal hetgene wat ik wou.

Vanaf heden mag ik alles terug doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.