Ga naar inhoud

Boobies78: 10 September 2012: Dr Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 142
  • Created
  • Laatste Reactie

Allen bedankt voor de steun!

Het is 380 cc Motiva dual plane geworden.

Toegekomen en naar de kamer gebracht.

De anestesiste een heel vriendelijke dame kwam langs om de vragenlijst te overlopen.

Een kwartiertje later kwam Dr. Plovier langs, de borsten afgetekend, foto's bekeken en nog eens gezegd wat ik juist wou. Ik had er meteen een goed gevoel bij en was niet zenuwachtig. Vervolgens mocht ik naar het ok.

Wakker geworden in de kamer en ik was volgens mijn man nog serieus in de wind. De pijn viel goed mee.

Tijdens het naar huis rijden werd ik wel misselijk en heb ik 3 keer moeten braken. Gelukkig had ik een emmer bij.

Thuis gekomen een beetje geslapen en opnieuw 2x maal moeten braken. Ik heb meer last van de misselijk dan van de pijn.

Zolang ik stil blijf liggen is het goed te doen. Bewegen gaat echter nog moeilijk.

Hopelijk valt de pijn morgen ook nog mee nadat ik een nachtje geslapen heb.

Op het eerste zicht ziet het eruit zoals ik gevraagd heb en hopelijk wordt dit bevestigd als ik mijn bh mag uitdoen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allen bedankt voor de steun!

Het is 380 cc Motiva dual plane geworden.

Toegekomen en naar de kamer gebracht.

De anestesiste een heel vriendelijke dame kwam langs om de vragenlijst te overlopen.

Een kwartiertje later kwam Dr. Plovier langs, de borsten afgetekend, foto's bekeken en nog eens gezegd wat ik juist wou. Ik had er meteen een goed gevoel bij en was niet zenuwachtig. Vervolgens mocht ik naar het ok.

Wakker geworden in de kamer en ik was volgens mijn man nog serieus in de wind. De pijn viel goed mee.

Tijdens het naar huis rijden werd ik wel misselijk en heb ik 3 keer moeten braken. Gelukkig had ik een emmer bij.

Thuis gekomen een beetje geslapen en opnieuw 2x maal moeten braken. Ik heb meer last van de misselijk dan van de pijn.

Zolang ik stil blijf liggen is het goed te doen. Bewegen gaat echter nog moeilijk.

Hopelijk valt de pijn morgen ook nog mee nadat ik een nachtje geslapen heb.

Op het eerste zicht ziet het eruit zoals ik gevraagd heb en hopelijk wordt dit bevestigd als ik mijn bh mag uitdoen :-)

Balen dat je misselijk bent geworden joh!! :(

Maarre Gefeliciteerd met je nieuwe boobies!! :35:

Probeer wel te bewegen, al is het met mate en beleid ;) Ga niet stil liggen als een houten plank, maar probeer een beetje te 'rommelen' in huis. Beetje rondwandelen, boekje pakken, boterham voorzichtig smeren, glaasje drinken pakken enz.

En ook vooral snachts je armen blijven bewegen! Je zult deze morgen onwijs veel (spier)pijn hebben, mede omdat je heeeeeel voorzichtig en stil hebt willen slapen (denk ik ;) )

Wat mij erg goed hielp, was om de armligging te veranderen als ik toch wakker werd na 4 uur slaap (om medicijnen in te nemen). Ik had mijn bed schuin omhoog staan, en de ene keer sliep ik met de armen naast bij, na 4 uur legde ik ze op mijn buik, enz enz. Zo kon ik redelijk voorkomen dat ik zo stijf werd als een plank :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey proficiat meid :)

Je lag waarschijnlijk in de kamer naast me, maar trust me, mijn kopje was niet om aan te zien hoor :)

Eindelijk hebben we onze boobies, hopelijk gaat jouw herstel iets vlotter dan t mijne!

Ik geef dan wel niet over, maar heb wel van een hele hoop andere zaken last :)

Nu wat geduld hebben zeker :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze nacht niet geslapen, doordat ik niet op mijn rug kan slapen. Vanaf wanneer mag je terug op je zij slapen?

De misselijkheid is weg. Deze nacht een halve Tramadol genomen maar overdag wissel ik af met Bruffen en Dafalgan en de pijn is wel doenbaar. Als het nu elke dag wat beter gaat dan gaat het goed meevallen.

Ik heb wel de indruk dat ze vandaag dikker zijn dan gisteren vermoedelijk door het vocht.

Ik ben benieuwd om ze morgen te zien, hopelijk droomboobs :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ik merk wel dat ik heel lichtjes schuin lig als ik wakker wordt, niet op mijn zij maar toch... Hou het anders niet van de rugpijn :(

Ik heb daarstraks al even gepiept ( 10 seconden maar hoor ) en vind ze echt super!!!!

Morgen douchen, t is nodig :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had hiervoor de dag na de operatie al gebeld met beclinic en ze zeiden me dat ik al vanaf de eerste dag op mijn zij mocht slapen. Dit doe ik dus ook maar ik probeer wel af te wisselen met rullig. Ik kon in het begin enkel op mijn rechterzijde liggen en had schrik dat ze dan zouden vervormen :) maar ik werd gerustgesteld dat dit niet het geva' zou zijn. Nu kan ik wel op beide kanten liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.