Jump to content

Boobies78: 10 September 2012: Dr Plovier : BeClinic

Recommended Posts

Hoi allen,

Afgelopen week ben ik op eerste consult geweest bij Dr. Plovier.

Ik had er meteen een goed gevoel bij en heb dan ook de operatie vastgelegd.

Op 10 september krijg ik mijn borstvergroting. Helaas kan ik door werkomstandigheden niet vroeger. Ik zou willen dat het al zo ver was.

Ik heb momenteel een 75 B en zou graag eindigen op een volle 75 D.

Ik krijg ongeveer 350 cc achter de borstspier geplaatst.

Ik zal ook een voor foto in de gallerij plaatsen.

Groetjes

Boobies78

• Replies 142
  • Created
  • Last Reply

Hey,

Gefeliciteerd met je datum :D

Dat duurt inderdaad nog wel eventjes, maarja.... goed werk heeft tijd nodig hè ;)

Groetjesssss

gefeliciteerd met je datum:)

het is inderdaad nog even wachten.. maar dan heb je ook wat he hihi

Ik heb binnenkort ook een consult bij dr plovier!

Had je foto's meegenomen van hoe je het graag zou willen hebben?

liefs caro

Dank je. Ik werk als verpleegster en in de zomer krijgen wij maximum 2 weken verlof en dat is onvoldoende voor het herstel en we gaan in die periode ook op reis.

Ik heb spijt dat ik geen maand eerder beslist heb om een bv te laten doen dan had ik het nog voor de zomer kunnen laten doen. Ik kijk er wel naar uit.

Welke maat denken jullie dat ik ga bekomen met 350 cc achter de spier. Ik hoop een volle 75D. Voor foto's staan in de galerij.

Ik ben nu 2wk po en gaat prima hoor, wel heel moe. Vandaag m'n eerste lange werkdag gehad en va heb ik alleen maar volle schema's juist omdat ik weg ben geweest. Hè maar bij iedereen is t herstel wel anders. In combinatie met jou werkzaamheden lijkt mij wel zwaar. Tillen mag je nog niet hè. Net als de ccs. We kunnen wel gissen allemaal maar je pc weet wel raad bij je boobs van nu na t voelen, zien, passen en meten, maar met die 350cc denk ik wel dat je op een d uitkomt.

Welkom, en gefeliciteerd met je datum!

Je hebt in ieder geval een datum om naar uit te kijken, en voor je het weet zijn die 4 maanden voorbij!

Ik ben ook bij dr Plovier geholpen, en super tevreden met de gang van zaken en het resultaat.

X

fijn dat je een datum hebt om naartoe te leven. balen dat het nog even duurt... maar dan heb je wel iets om naar uit te kijken.

:viannen_01: op het Forum en Gefeliciteerd met je datum!!!

Wel jammer dat je niet eerder kunt hè...maar ja ik denk wel dat het wachten waard is hoor.

Ikzelf heb 8 juni mijn grote dag,ook bij Dr. Plovier!

Daarna kan ik mijn ervaringen met je delen.Maar zo te zien en horen hier op het forum zitten we bij Dr. Plovier in goede handen!

Hij maakt echt mooie boobs!!

Liefs Deb.

Hoiii,

gefeliciteerd met je datum!

Ik ben zelf bijna 2 jaar geleden ook door dr.Plovier geholpen en very happy :D

Voor foto's kun je eventueel kijken in de gallerij!!

Ik weet zeker dat het prachtig gaat worden :43:

Ik vind dat Keeley Hazell heel mooie borsten heeft en zou van haar ook een voorbeeldfoto willen meenemen, alleen heb ik de indruk dat haar borsten wel een stuk groter zijn dan een volle 75D die ik in gedachten heb (75E is ook ok, maar een F cup is te groot omdat ik zelf niet al te groot ben).

Op internet staat dat ze een 32E (70E) heeft. Wanneer ik hier op de site een 75E zie dan lijken die mij kleiner dan haar borsten.

Welke maat heeft ze volgens jullie als je de foto's ziet. Diegene die een E cup hebben is dit vergelijkbaar met jullie of zijn ze groter?

http://erotiekwereld.info/wp-content/gallery/keeley_hazell1/keeley_hazell_sex_tape1.jpg

http://www.imagebam.com/image/a1873e32131306

http://img241.imagevenue.com/img.php?image=94984_KeeleyHazell_CC20080511_n005_123_569lo.jpg

Alvast bedankt

*** Volgens mij is dit ook groter dan een E cup, een F denk ik zeker wel (of nog grotef), omdat ze ook heel smal is van omtrek. Ikzelf heb een 80E (of een 75F, is maar net hoe een bh valt), en die van mij zijn wel kleiner, en minder breed. Ik denk dat zij een medium profile heeft, bredere borsten met minder projectie dan ikzelf bijvoorbeeld.

Groetjes van Ingrid.

• 1 month later...

*** Als ze het weten dan lijkt me dat je best kunt gaan. Mits je gewoon in een stoel kunt gaan zitten en lekker eten en drinken. Moet je thuis toch ook he. Kijk, dansen etc. zal misschien nog niet kunnen, maar gewoon gezellig babbelen gaat best. En als je dan opstaat zullen ze heus zien dat dat allemaal niet 1-2-3 gaat, maar als ze t weten is dat geen probleem he.

Groetjes van Ingrid.

Bedankt voor je antwoord. Ja ze mogen het zien want ze weten het toch allemaal (lastig dat je als verpleegster werkt en een reden moet geven voor een maand afwezigheid) maar het is eerder van ga ik al een paar uur op een stoel kunnen gaan zitten of is het best dat je nog veel gaat liggen de eerste dagen na de ingreep.

Hai boobies78,

Ik ben di bij Plovier geweest. Ik heb foto's in m'n galerij gezet.

Een verslag staat in mijn topic bij operatieverslagen

Misschien heb je er wat aan.

In ieder geval, Dr Plovier is echt heeeel goed!!

X

• 1 month later...
  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.