Ga naar inhoud

Boobies78: 10 September 2012: Dr Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 142
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Ik heb echt aan de hand van voorbeeldfoto's getoond welke grootte en vorm ik wou en gezegd dat ik het zo natuurlijk mogelijk wou.

Me 2

Dat werkt toch het beste denk ik

want een 80D is bijv veel groter dan een 65D. En de D cup die iemand in z'n hoofd heeft kan anders zijn dan een echte D cup...

Daarnaast is Plovier heel goed in boobs namaken :P

Ik denk wel dat er minder klanten zijn, bij een chirurg die met foto's werkt,

die na de operatie denken had ik nu maar een maatje meer gevraagd.

Dan mensen bij andere chirurgen die vragen om een D cup zonder foto's etc te tonen.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt helemaal wat je zegt. Ik heb nu een 75E en had je vooraf een E cup gezegd dat had ik gezegd dat is veel te groot terwijl ik er nu super blij mee ben. Het klinkt zo groot als je een B hebt maar in praktijk valt het super mee en ik zou niet kleiner willen.

Ik heb precies gekregen wat ik op foto gevraagd heb.

De fout die sommige maken volgens mij is dat ze enkel zeggen ik wil een D zonder verdere info, maar zijn dit dan opgeplakte bollen of wil je een natuurlijke hang met onder de borst nog een spleetje of... Door een foto kan je exact uitleggen welke vorm en grootte je wil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.