Ga naar inhoud

Boobies78: 10 September 2012: Dr Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 142
  • Created
  • Laatste Reactie

Daar verschillen de meningen over... De ene chirurg zegt, de volgende dag (maar meestal alleen bij plaatsing voor de spier) De andere na een week en de andere zegt na twee weken.

Waar het om gaat is het volgende:

Je mag niet eerder deelnemen aan het verkeer als dat je lichamelijk in staat bent om te kunnen reageren in acute situaties. Dat is verzekeringstechnisch zo bepaald (de preciese regel zou ik niet kunnen opdreunen, maar hier komt het op neer)

Dus wanneer jij er lichamelijk toe in staat bent.

De ene persoon is dat na 1 week en de ander pas na een week of 6, hangt af van je herstel dus :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu 12 d PO en rechts voel ik helemaal niks maar links heb ik aan de zijkant een scherpe stekende pijn. Is dit normaal?

Het eigenaardige is als ik er op duw dan is het ongevoelig maar innerlijk is het heel pijnlijk.

De eerste dagen had ik er veel minder last van dan nu en het is niet zo dat ik veel dingen doe, waardoor ik ze overbelast.

Soms gaat het weg en dan komt het weer terug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Boobies

Is het een constante pijn, als je hem hebt, of zijn het steken die je krijgt? Steken duren niet langer dan een halve tot een hele minuut.

Als het een constante pijn is, dan weet ik niet wat het is... Misschien even mailen naar de kliniek? Bij steken, die krijg je door het oprekken van de spier..

Dat er verschil zit tussen links en rechts in herstel, dat is normaal... Gek is dat steeds he, dat twee borsten zo verschillend genezen....

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan hoef je je in principe geen zorgen te maken. Gemeen zijn die he!

Ik heb mijn prothesen voor de spier en had ze ook... Volgens mij is het dus niet alleen de spier die ermee te maken heeft, maar gewoon het hele proces....

Ze zullen in frequentie gaan afnemen, maar het kan nog lang duren dat je wel eens een steek krijgt. T hoort erbij :106:

Zolang je geen rode plekken, vocht verliest of koorts hebt, don't worry :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar hoor ik verschillende verhalen over...

bij sommigen worden ze kleiner omdat de zwelling afneemt en heb ook vaak gelezen dat ze nog "groeien" door het indalen en het soepeler worden.

Na 6 weken heb ik mijn eerste bh's gekocht, maat 75 e en die maat heb ik, nu bijna een jaar later, nog steeds...

Ook geen duidelijk antwoord voor jou hè??!! :106:

hoe is het met de steken, heb je die nog?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is iets gebeterd. Het zal tijd nodig hebben denk ik. Ik heb moeite met stilzitten en wil elke dag meer en meer doen :-)

Dinsdag gaan de draadjes eruit en dan kan ik eens vragen welke huishuidelijke taken ik mag doen. Als het aan mijn man lag dan zou ik helemaal niets doen, buiten wat rondwandelen. Hij wil echt dat ik rust maar ik ben het stilzitten zo beu.

Ik heb nu het gevoel dat de spanning in mijn borsten begint te minderen. Kan dit al na 2 w PO? Daarom vroeg ik mij af of mijn borsten nu kleiner of groter gaan worden als de spanning er af gaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ik vond ze kleiner gaan ogen, maar qua bh-maat bleef het hetzelfde. Ik denk dat het gewoon allemaal wat beter op z'n plek komt te zitten. Die vochtophopingen bovenop gingen weg (bij de oksels) en onderaan kwam er weer wat meer volume leek t. Maar de maat is hetzelfde gebleven (ik heb achter de spier)

Mijn pc zei dat ik zelf wel aanvoelde aan m'n lichaam wat wel en niet kon. Gewoon niks forceren en rust pakken als je moe wordt!

X van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi boobies, mijn ondermaat was bij 3 dagen po 77 onder en 94 boven, nu ben ik 6 dagen po vandaag en heb het opnieuw opgemeten.

onder is nu 75 en boven 92 dus ze zijn of gedaald of het vocht gaat er nu langzaam uit.

Ik heb overigens geen last van mijn borsten, geen pijn, of steken:) dat is wel mijn geluk geloof ik.

Alleen wat ik wel heel erg heb is last van mijn rug, waarschijnlijk doordat ik toch anders loop en beweeg.

Ik had mijn pc gebeld en mij raden ze aan auto te rijden pas na 2 weken, ik mag wel vanaf morgen scooter en fiets proberen te rijden........... ach toch weer minder

aan huis gebonden :)

ik moet pas 5 oktober terug voor de hechtingen dus geen idee of er dan nog iets anders op komt, sorry kan ik je niet bij helpen.

Nou nog een fijn herstel verder en ben benieuwd wat het eindresultaat zal zijn.

Liefs Simone.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik ben sinds gisteren via de huisarts ook verlost van die hechtingen, ook hier steristrips op tot vrijdag zei hij ( maar ik had wel een briefje mee van Plovier, dus denk dat ie gewoon doet wat daar op staat ).

Heb er zo plakkers opgelegd waarmee ik wel kan douchen.

Ik ga er van uit als alles mooi dicht is vrijdag dat ik geen verbandjes en zo meer hoef, stond wel op dat ik vanaf dan siliconeverband mocht gaan gebruiken?

Ik ga even mailen wat dit precies inhoudt...

Alles anders goed? Tevreden? Verlost van de pijntjes?

Groetjes,

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Bboob, dat zullen wel silliconenpleisters zijn die bedoelt worden denk ik, is om een mooi dun littekentje te krijgen. Heb je wel een voorschrift erbij gekregen voor die pleisters, want je kunt ze niet zomaar bij de apotheek kopen.

X Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij heeft Plovier zelf de draadjes verwijderd en ik moest dan 1 week smeren met zalf ( een staaltje dat ik van hem heb meegekregen) en daarna moest ik er siliconenpleisters op kleven.

Ik heb epitact. Deze krijg je wel gewoon in de apotheek hoor. Plovier zei me dat hoe langer ik deze pleisters gebruik hoe beter want dan wordt het litteken zeer mooi ( is trouwens nu al heel mooi).

Ik heb trouwens geen steristrs gekregen, ik heb afgelopen week niets op het litteken gehad enkel de zalf.

Blijkbaar toch veel verschil ondanks dat het dezelfde arts is

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.