Ga naar inhoud

khg : 5 juni 2012 : Dr. D'Hondt : Royal Beauty Clinic : Tongeren


Aanbevolen berichten

ja eindelijk verlost van het tape! Dat zal vast als een ware bevreiding gevoelt hebben.

haha en ja je man moet er natuurlijk echt tegenaan kijken dus ik kan me voorstellen dat hij wel even moet wennen. Vind hij het te groot?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 114
  • Created
  • Laatste Reactie

Vandaag beetje last van het litteken gehad, linkerborst. Maar dat is nu weer over, goed gerust op de zetel.

Heb vandaag ook eens mijn maten genomen nu de tape eraf is.

De onderwijdte is:68 cm

En bovenwijdte is 87 cm

Sommige websites zeggen C anderen zeggen D, ik weet het nu eigenlijk niet... want het verschilt zo per website.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uw borsten gaan idd soepelder worden hoor, ik voel nu al wel wat beweging erin komen! ;)

Amaai 68 cm omtrek, maar gij zijt mich een smalleke, waar hebben die kindjes gestoken bij u! ;)

Uwe vent ook in shock? Die van mij durft zijne mond nie meer open doen over zijn zin in de grotere prothese!

Uw borsten zijn super mooi vind ik! Waar gaat de vakantie naar toe??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Je borsten zijn waanzinnig mooi. Evenals die van Greetje. Beide anders, maar beide mooi van vorm en goed passend bij de rest van jullie lichaam. Wees daar maar trots op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey Greetje,

aah das goed als die van u al soepelder worden, ge zijt toch maar een paar dagen voor mij geopereerd dus weet ik zo'n beetje wat ik kan verwachten :)
Ja, smal he. Heb 3 keer nagemeten, Ik heb 2 hele kleine baby's gehad, de oudste was 2,8kg en de jongste 2,5kg dus ik was niet erg veel bijgekomen.
Gisteren was hij echt in shock, toen de dokter de tape afdeed zag ik het in zijn ogen, En thuis ook toen ik me ging verfrissen. Maar vandaag is hij helemaal in de weer en zei hij me dat hij even moest wennen en ik kan hem er met moeite vanaf houden hihi..

Dank u, ik vind die van u ook heel erg mooi, we hebben een goeie dokter gekozen ;-)

Wij gaan naar Spanje, strandvakantie. Olé, Ik kijk er naar uit, we gaan met een lege koffer op, en gaan met een volle koffer thuiskomen. Koopjes dat ge daar kunt doen.

Wanneer moet gij nu terug op controle gaan?

Groetjes khg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen?

Is het normaal 8dagen na de operatie dat ik plots heel fel pijn krijg, al 2 dagen is men linkerborst (mijn voormalige kleine borst waar 375CC in id) heel erg pijnlijk.... ik kan gewoon niet bewegen of het voelt beurs, doffe pijn met soms scherpe scheuten.

Andere borst voel ik totaal niets,

Moet ik me zorgen maken?

Ontsteking ofzo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, is je borst niet erg warm? OF heb je koorts?
Als dat allebei niet het geval is, hoef je je denk ik niet zoveel zorgen te maken. De borsten veranderen steeds, de eerste weken en daar horen die pijntjes nog bij. Ook ik voel nog iedere dag pijntjes en ben bijna 8 weken PO

Als je het niet vertrouwd, gewoon ff naar je arts, of je kliniek bellen! Heb ook eens in het weekend gebeld, was toen geen probleem.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo iedereen?
Is het normaal 8dagen na de operatie dat ik plots heel fel pijn krijg, al 2 dagen is men linkerborst (mijn voormalige kleine borst waar 375CC in id) heel erg pijnlijk.... ik kan gewoon niet bewegen of het voelt beurs, doffe pijn met soms scherpe scheuten.

Andere borst voel ik totaal niets,

Moet ik me zorgen maken?

Ontsteking ofzo?

Hey meid,

ik had dat ook later hoor, nu soms nog zo een scheut, maar het gaat sinds twee dagen echt beter!
Dat uw grootste meer pijn doet is ook een beetje normaal hé, daar is meer rek werk geweest!
Maar als je je zorgen maakt idd dokter bellen!

Greetje
Link naar reactie
Delen op andere sites

De pijn is vandaag een pak minder ! oef oef oef !! Ik had gister echt schrik dat er iets niet goed zat, vandaag ging het weer goed.
Ik heb men borsten nog eens goed bekeken en ik vind ze mooi, de vorm, de grootte. Ik voel ook dat de spanning eruit aan het gaan is en rond de tepels wordt het nu al terug soepel, ik hoop dat de hele borst terug soepel zal worden en ik men borsten ooit nog eens tegen elkaar kan duwen (ja raar he hihi, ma doe ook graag een bh aan waar de borsten elkaar raken).

Woensdag mogen de draadjes deruit en dan zal ik nog eens een foto maken.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi findy,

Ja ik had het nog eens gevraagd aan de dokter en hij zei vanaf dag 10, want ik had toch geen andere keuze dan dat ik voor men kind moet zorgen. Wel beperken tot het minimum.
Maar ik heb geregeld dat ik tot dag 14 totaal niets moet heffen, daarna moet ik ze 2 keer op een dag kort in en uit auto heffen, de rest van de dag plantrekkerij en ze met de benen op zetel krijgen en doet ze haar dutje in de zetel in plaats van boven in bed. Echt uitzoeken.

Volgende week moet ik ook terug werken en dan zal ik ook meer arbeid moeten verrichten dan dat ik nu doe, ook geen keuze. Maar het is maar 3 weken en dan zijn we weer 2 weken ribbedebie naar Spanje.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Straks gaan de draadjes eruit, dan is het weer tijd voor nieuwe foto's. Ben benieuwd hoe het eruit ziet zonder plakkers en hoe de littekens eruit zien.

Ik vind wel dat de dokter goed heeft geluisterd naar wat ik wou, als je goed kijkt naar de bijgesloten foto (eerste post in dit topic) en naar hoe mijn borsten eruit zien... ik vind ze heel gelijkend. De man weet heel goed waarmee hij bezig is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

vandaag de strips van de wondes afgedaan, ziet er goed uit. Alles compleet droog.

Nu alles maar goed laten genezen.

Mijn borsten zijn wel groot (mijn man vind ze te groot, ben ik wel beetje triestig door) Ik had een C gevraagd maar het is zeker en vast een D,

de maten zijn onder de borst 68cm en op de borst 87cm, is een verschil van 19cm, Maar ik vind ze wel mooi ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat de wonden dicht zijn.

En jammer dat je man ze zo groot vind. En ik denk dat het belangrijker is dat je ze qua vorm mooi vind dan dat je kijkt naar welke maat het is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lucky71

vandaag de strips van de wondes afgedaan, ziet er goed uit. Alles compleet droog.
Nu alles maar goed laten genezen.

Mijn borsten zijn wel groot (mijn man vind ze te groot, ben ik wel beetje triestig door) Ik had een C gevraagd maar het is zeker en vast een D,
de maten zijn onder de borst 68cm en op de borst 87cm, is een verschil van 19cm, Maar ik vind ze wel mooi ;-)


Jammer dat je man ze nu nog te groot vind..komt goed..is mss voor hem ook wennen :125: . Je bent ook pas kort PO en dan ziet het er ook allemaal huge uit.. Maar meid als jij er blij mee bent..daar gaat het toch om. En ook al draag je straks een d-cup, dan lijkt het meer een volle C. Enjoy!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gisteren tijdens men werk lang op mijn ellebogen geleund, met men volle gewicht.

Kan dit kwaad?

Had er op die moment niet bij gedacht.. maar vandaag voel ik in men moeilijke borst weer pijntjes.

De andere is een droomborst, en dan die linkse waar de grote prothese is ingegaan die doet me telkens slecht voelen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vervelend dat die steeds zo slecht blijft voelen. Ik hoop echt zo voor je dat die gewoon iets meer tijd nodig heeft om te settelen.

En volgens mij kan t geen kwaad hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hoi lucky, fijn dat je achter me vraagt :-)

Nu ben ik 4 weken po en ik merk wel verschil tussen de 2. De linker is wat groter, niet veel. Maar, ze begint ook malser te worden.

De rechtse is al helemaal gezakt en heel mals, voelt heel natuurlijk aan.

Mijn mannetje zei net tegen me dat hij ze nog groot vond maar dat hij ze wel mooi vond en blij was dat ik nu gelukkiger ben.

Ik zal nog eens foto's plaatsen morgen.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.