khg Posted April 13, 2012 Share Posted April 13, 2012 Hallo,Ben een meid van 24.Vroeger had ik mooie, kleine stevige borsten (b75) en na het krijgen van 2 prachtige kinderen en na 1 jaar en 8 maanden borstvoeding geven kan ik gerust zeggen dat ik niet meer erg tevreden ben met het uitzicht van mijn ooit zo prachtige boezem.Heb enorm veel verdriet als ik voor de spiegel sta, daarom dat ik even wou kijken of een borstvergroting wel bij mij zou passen.Woensdag heb ik een afspraak bij dokter D 'Hondt.Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miss sport Posted April 13, 2012 Share Posted April 13, 2012 Spannend khg, ben benieuwd wat hij je aanraad. Wil je gewoon iets voller of mogen ze best gezien worden erna? Link to comment Share on other sites More sharing options...
khg Posted April 14, 2012 Author Share Posted April 14, 2012 Hoi Miss Sport,Ja ik zou als ik het toch doe er dan van profiteren om een mooie C te verkrijgen.Iets groter als ik ervoor had, natuurlijk ogend.Maar heb totaal geen idee wat te nemen, en welke kliniek.Waar ik wel een bepaalde angst voor heb is dat ik met het borstvoeding geven aan men kinderen een beetje striemen had gekregen op men borsten.Nu heb ik angst dat die striemen gaan doorzetten als ik altijd aan spannende huid zal hebben.Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
khg Posted April 18, 2012 Author Share Posted April 18, 2012 Ben op consultatie geweest en zou op 4 mei al kunnen geopereerd worden, dat is echt ongeloofelijk snel al he !! :-)Echt heel aangename man mr. D'Hondt, heb mogen passen en direct het eerste wat ik nam was het.Ik heb 1 kleinere borst en daarom stelt hij voor in die borst meer CC te doen.375 in 1 borst en 330 in de andere.Heb 40€ consultatie moeten betalen en de operatie kost me 3650 euro omdat ik Sebbin neem, daar heb ik dan 10 tot 15 jaar garantie op de kapselvorming, daar heb ik toch een grote angst op....Tis duur, maar hij gaf me wel veel vertrouwen !Nu nog mijn angst overwinnen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sendai Posted April 18, 2012 Share Posted April 18, 2012 D'Hondt is the best!!! Je gaat geen spijt krijgen van je keuze, die man weet echt waar hij mee bezig is. Veel succes enneeuh... als je 4 mei wakker wordt van geschreeuw, geen paniek het zijn de pauwen buiten maar Link to comment Share on other sites More sharing options...
khg Posted May 3, 2012 Author Share Posted May 3, 2012 Morgen is mijn beurt... Heel erg veel getwijfeld, afspraak afgebeld.. gehuild en gehuild en dan gelijk een hond met de staart tussen de benen teruggebeld voor een nieuwe afspraak. Bleek dat ik morgen toch nog kon komen, ze hebben de prothesen besteld en konden nog geleverd worden. Het wordt Sebbin 330 en 375 CC druppelvormig achter de spier. Ik heb nu een kleine 75 A (leeggezogen 75B) en wou een mooie C-cup, zouden het niet iets te veel CC's zijn voor een C cup? Mag echt niet te groot worden want ik ben ook maar een fijntje , 53 kg en 1m69. Spanning voor morgen ! Heb de foto erbij gestoken wat ik de dokter liet zien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jersey Posted May 3, 2012 Share Posted May 3, 2012 Als de pv dat geadviseerd heeft en je hebt een plaatje laten zien moet het goed gaan.Ik ben ook klein (1.64 en weeg 50kg ) en heb 400cc. Oogt helemaal niet groot.Succes morgen!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snoozie Posted May 3, 2012 Share Posted May 3, 2012 Hallo ,Ik denk dat je er zeker geen spijt van zult krijgen!! Hier ook een mama met een hele lege cup en nu weer fijn opgevuld. Toen ik het aan vriendinnen vertelde noemde ik het ook geen borstvergroting, maar herstellen in de oude staat Ik wil je heel veel succes wensen morgen en daarna! Waar wordt je eigenlijk geholpen?En in het vooruitzicht een heerlijke zomer met prachtige boobies Succes, x Snoozie Link to comment Share on other sites More sharing options...
khg Posted May 3, 2012 Author Share Posted May 3, 2012 dank je beide, bij dokter D 'hondt in Tongeren. Royal Beauty kliniek.Ik ben hier nu vollebak alles aant kuisen, kleren voor de kinderen klaarleggen. zodat mijn man zo min mogelijk zorgen heeft. Link to comment Share on other sites More sharing options...
essie80 Posted May 3, 2012 Share Posted May 3, 2012 Wat fijn dat het toch nog door kan gaan morgen!heel veel succes alvast en ik denk ook dat je met deze cc's op een mooie cupmaat uit gaat komen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blush Posted May 3, 2012 Share Posted May 3, 2012 Voor jou ook alvast veel succes morgen en een goed herstel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted May 3, 2012 Share Posted May 3, 2012 Heel veel succes morgen meid!! Komt helemaal goed!xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Véke Posted May 3, 2012 Share Posted May 3, 2012 Good luck!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
essie80 Posted May 4, 2012 Share Posted May 4, 2012 Vandaag is het zover! Jouw dag!!succes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miss sport Posted May 4, 2012 Share Posted May 4, 2012 Zet hem op hè meid, niet bang zijn. Straks ben je de gelukkigste vrouw op aarde. Voor je t weet is t voorbij. Succes met herstellen Link to comment Share on other sites More sharing options...
khg Posted May 4, 2012 Author Share Posted May 4, 2012 ik heb zo bang dat het te groot gaat zijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jersey Posted May 4, 2012 Share Posted May 4, 2012 Succes vandaag!!Bespreek anders je angst nogmaals dat je bang bent dat het te groot gaat worden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miss sport Posted May 4, 2012 Share Posted May 4, 2012 Ja dat zeker mogelijk. Ik heb ook veranderd van 290 naar 325. Ik had eerst gebeld, maar ze zei dat ik ter plekke kon wijzigen. Ze hadden ook niks doorgeven want ik zag de 290 op tafel liggen. Uiteindelijk is t 320 geworden. Hoop dat ze dat ook kunnen en ook jou keuze op voorraad hebben. Succes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snoozie Posted May 4, 2012 Share Posted May 4, 2012 Hey ,Heel veel succes!!! Ik denk echt dat de maat heel mooi bij je wordt! Ik heb zelf 430 cc en denk nu na 10 dagen, goh, dat valt best wel heel erg mee (hadden best een slagje groter gemogen ). Komt echt helemaal goed!!! Denk dat je beter iets aan de grote kant kunt zitten (want het went super snel) dan dat je achteraf spijt krijgt omdat je ze te klein vind!Nogmaals veel succes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
khg Posted May 5, 2012 Author Share Posted May 5, 2012 dag dames,Het is goed gegaan, maar ben wel kreupel vandaag ai ai. Zover ik al heb kunnen piepen vind ik de maat precies goed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miss sport Posted May 5, 2012 Share Posted May 5, 2012 Van harte gefeliciteerd meid. Rustig aan. Ik hoop dat alles soepeltjes aan verloopt. Gr Miss sport Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissBoobyMoon Posted May 5, 2012 Share Posted May 5, 2012 Gefeliciteerd!!!!! en natuurlijk heel veel beterschap! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piepke Posted May 5, 2012 Share Posted May 5, 2012 Gefeliciteerd!! Wat heb je nu uiteindelijk gekregen, ben je nog afgeweken van het aantal cc's ? Is de operatie goed gegaan verder, geen gekke dingen meegemaakt ? Blijven bewegen hè, zorg dat je spieren niet nog stijver worden want dat is een ramppppp!! Beterschap voor de komende daagjes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted May 5, 2012 Share Posted May 5, 2012 Gefeliciteerd!! Geniet van je nieuwe boobies xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blush Posted May 5, 2012 Share Posted May 5, 2012 gefeliciteerd meid, hie is het gegaan?ik weet hoe je je voelt, als je loopt lijkt het bij jou dan ook alsof ze eruit willen vallen?ik moet vandaag wel meer gaan bewegen, ben nu al zo stijf als een plank.wens je een goed herstel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.