Ga naar inhoud

khg : 5 juni 2012 : Dr. D'Hondt : Royal Beauty Clinic : Tongeren


Aanbevolen berichten

dank je dames,

Het zijn dezelfde maten als afgesproken, en ik ben toch blij dat ik geluisterd heb naar de dokter.

De operatie is heel vlot verlopen, ik lag op de operatie'stoel' en voor ik het wist werd ik al terug wakker, en ik had totaal geen pijn.

Nog nagebabbeld met de arts zijn vrouw en daarna onze kinderen gaan halen.

De nacht is vlot verlopen tot 5uur, toen ik wakker werd besefte ik dat ik geen kant uitkon, kon alleen maar mijn benen bewegen, ik voel het ook in men ribben en men armen bewegen zit er ook niet in. Kheb wel heel veel steun van men man. Hij is al de hele dag aant werken.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 114
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Blush, jij ook een goed herstel gewenst!

ik durf niet teveel te bewegen, het woord 'kapsel' komt steeds in men hoofd, maar ik merk wel nu ik wat rechtzit dat het een pak beter gaat.

dus miss toch maar een beetje bewegen, net de trap gedaan. Deed me goed zeg. Heb ook al foto's gemaakt, net na de operatie.

ze staan erop

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lucky71

Hey Meis,

zo zie je maar..het komt allemaal goed!

Proficiat met je boobs, en dat je ze nu al mooi vind..Super!

Herstel maar goed.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Girlie,

ja bewegen deed me meer goed dan liggen, en rechtop zitten is de boodschap.

Ik kon zelf nog goed uit bed, ben niet echt afhankelijk geweest op dat vlak.

Heb wel twee maanden mijn borstspieren gerekt, stretchen!!

En ik moet zeggen, daar had ik geen pijn aan!

Laat uw ventje maar wat werken, die mag er later ook mee spelen! ;))

Greet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha Greetje, laat die man idd maar wat meer doen.

Meid, ze zien er nu al mooi uit meid. Geniet ervan. Ik zit vandaag erg onder het vocht, maar vooralsnog geen pijn. Heel fijn. Een pijnloos herstel ook toegewenst. Bewegen is ok idd, je wordt vanzelf gewaarschuwd wanneer je gever gaat. Ook als je vol zit door de pijnstillers.
Luister goed naar je lichaam en geniet ervan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meisjes,

Hier alles goed. De pijn is al een pak minder,nu voel ik gewoon een druk, (ik kan ook gewoon naar het feestje gaan wat ik in een ander topic vroeg).
Ik heb daarstraks nog eens gepiept in de spiegel en ik zag de borst die voor de operatie 'de klein' was en nu 375CC in heeft wel groter is als de andere, ik hoop echt dat je het verschil niet erg gaat zien.

Ik heb al wat jurkjes gepast die ik totaal niet meer aankon, mooie volle boobs.. Ik vind ze totaal niet te dik, waar ik zo angst voor had :-)

Wat ik wel enorm jammer vind is dat ik mijn dochtertjes niet kan vasthouden en ik maak me een beetje zorgen, mijn jongste is 13 maanden en ik had een weekje thuiszijn voorzien, dus 11 dagen na de operatie. Dan sta ik dus voor alles terug alleen, dan moet ik ze uit bed tillen, in auto tillen, uit auto.... zou dat wel al gaan?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs! Ik heb dat ook hoor soms van die steken. Ben nu 10 dagen po en dat begint nu wel wat minder te worden. Dat tillen dat lijkt mij persoonlijk nog niet zo verstandig... Heb je niemand die je bij die dingen kan helpen?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het enige wat ik dit moment til is een halve liter water :-)
Mijn man heeft een weekje verlof, op dag 11 gaat hij terug werken.
Ik ben 2 weken thuis, dus dan moet ik nog ergens een oplossing vinden voor mijn jongste spruitje...
Vanaf wanneer mag je terug 9 kilo tillen?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Steken???nog geen enkele keer gehad. Wat gezellig een feestje. Oei terwijl ik dit tik,krijg ik ineens ook een steek. Dat is apart.ik ga er maar niks over schrijven. Misschien krijg ik t dan ook niet jahahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Veel artsen (waaronder ook de mijne) geven aan dat je idd, zoals Findy zegt, niet zwaarder mag tillen dan ongeveer 2 kg... de eerste 6 weken!
Het gaat erom dat er niet te veel druk op je borsten komt, waardoor het inkapselingsproces gewoon goed kan gebeuren! Hoop dat je hulp kunt krijgen, nog een paar weekjes :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou graag van meer meiden horen hoe ze dat na de operatie hebben gedaan met kleine kinderen.

Mijn man is in de zomervakantie 4 wkn vrij en wil dus zo plannen dat dan de operatie plaats vind.

Hoelang mag je echt niet zwaar tillen? Heb namelijk een zoontje die nu 2 maanden is.

Liefs Annelies

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Proficiat! :) Lukt het daar een beetje? Hoe gaat het met de pijn? Heb ongeveer 't zelfde probleem als jou, heb 2 weken vrij van het werk maar moet nadien ook terug aan de slag, ook met mijn zoontje.
Hij is 7 maand nu maar een brok van 10kg! Hopelijk lukt dit allemaal een beetje..

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dames, succes met de kids....Hier een mama van twee meiden van 3,5 en bijna 2 en ik was vandaag voor het eerst alleen thuis met de meiden (16 dagen PO). Ik heb een zware dag gehad en echt last, voel dat ik te veel gedaan heb. Ik zou jullie echt adviezeren hulp te regelen, zeker zolang ze nog niet lopen. Die kleinste heb ik met een stoeltje in en uit haar bed laten klimmen, maar toch met ondersteunen al teveel belast. 9 a 10 kilo moeten tillen lijkt me zo kort op de OK echt nog niet fijn!

Hopelijk kunnen jullie iets regelen!

Maar hoe is het nu verder jou, veel last of valt het je mee??

X Snooz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag dames,

Vandaag ben ik voor het eerst volledig pijnvrij geweest (5dpo), totaal geen last van de spier die uitgerekt is, geen last van men adem.
De eerste dagen toen ik men borsten bekeek dacht ik, jee de ene is veel groter dan de andere. Maar nu lijkt het of ze toch even groot zijn.
De spanning is serieus weggegaan in de linkerborst, ik kan men huid terug wat induwen, de eerste dagen stond het enorm strak (dacht zeker dat ik striemen zou krijgen, ben er gevoelig aan).

Morgenvroeg mag de tape eraf, raar maar waar... maar hier hebt ik meer schrik van als van de operatie... Dat plakt echt heftig aan men lijf, heb al beetje proberen te trekken en dat doet gewoon pijn om eraf te trekken (ja kleinzerig ;-) ) zouden ze mij hiervoor niet nog eens in slaap willen doen? hihi :-)
Nee, maar ik ben heel erg benieuwd om men borsten te zien zonder al die tape, en weten dat de wonde mooi toe is gegaan, ik heb hier vandaag horrorfoto's gezien... hoop op een mooi lijntje.

Voor de dochter heb ik al een oplossing voor 2 weken. Ze mag naar de opa en oma (enigen die het weten), Daarna moet ik nog zien, ma ik durf ze niet te dragen...

Morgen nieuwe foto's.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heerlijk khg,

Dat hét zo mag blijven of alleen maar beter. Erg benieuwd naar je foto's zonder tape. Jij ook je? Spannend weer.
Ik ben nog niet zo tevreden. Wel over m'n borsten, maar m'n gevoel. Daar ben ik nog niet over te spreken, maar dat komt wel. Het duurt blijkbaar bij mij ietsjes langer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi khg,

Alvast een dikke proficiat!
ik vind het enorm interessant om jouw topic te volgen, mij staat hetzelfde te wachten bij dezelfde pc in juli...
Ik ben benieuwd naar je foto's!

grts

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag dames,

Vandaag geweest voor de tapte te verwijderen, tjongens.. dat was ff heftig, kleine schaafwondjes aan de oksel, voor de rest was ik er rap vanaf.
Toen de wondes verzorgd en mocht ik daarna in de spiegel kijken. Wauw, ik vond ze mooi, mijn man is precies nog wat in shock, hij is 'gereserveerder'... dat komt omdat hij ze niet te groot wou en het is toch een aanpassing voor hem. Dat went wel.
Ik zie wel een verschil in men borsten, ma dat kan ook niet anders want in de ene zit 45CC meer dan in de andere.

Toen ik naar buiten liep voelde ik me zo vrij als een vogeltje, haa lucht, eens diep in en uit ademen... en bij het wandelen voelde ik dat er toch meer gewicht 'hangt' aan men lijf. Even wennen :-) Maar dat is nu na enkele uren alweer helemaal voorbij.

Nadien zijn we naar de stad gegaan en kon ik het niet laten om eens achter een bikini te zoeken(heb nooit echt mooi in bikini gestaan). Veel gepast, niks gekocht. Ik heb nog 5 weken voor we op vakantie vertrekken :-) heb enkele foto's genomen.

Ze zijn nu keihard men borsten, wordt dat soepel? kan ik ze nadien tegen elkaar duwen (ja sorry voor de rare vraag, ma ik krijg geen beweging in de borsten)

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.