Ga naar inhoud

khg : 5 juni 2012 : Dr. D'Hondt : Royal Beauty Clinic : Tongeren


Aanbevolen berichten

  • Reacties 114
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi BB,

op 18 september ga ik terug onder het mes.

Ik voel me op het moment eigenlijk niet zo goed... wel met het zicht van mijn borsten, maar het gevoel aan die ene kant vd verzakte borst.

Als ik mijn sportbh eventjes niet aanheb dan heb ik een beurs, pijnlijk gevoel en de prothese zit echt los precies, ( ben nu 9 weken PO) als ik beweeg dan voel ik het soms bewegen aan die kant. en de andere kant zit echt zo vast en voelt zo natuurlijk.

Ik hoop echt dat het gaat opgelost geraken, wil ooit ook nog eens mooie bh's aandoen en met het gevoel door het leven kunnen gaan zonder altijd aan die borsten te moeten denken. hehe.. veranderd dat ooit? :-)

Tjongens ik lijk wel een oude zaag :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, je mag best klagen hoor, het is ook niet niks allemaal!!
Ik weet precies hoe het voelt als je baalt van hoe het geworden is en pijn hebt, of last in ieder geval.
Fijn dat wel de datum vast staat en je ernaar uit kunt kijken, in plaats van dat je in onzekerheid blijft leven....

En ja, ook jij mag over een tijd mooie nieuwe bh's kopen, het duurt alleen net iets langer.. helaas. Ik ben ook 20 maart voor het eerst geopereerd en loop nog steeds in die sportbh he....

Over dat losse gevoel... Ik weet niet of je dat al doet, maar het helpt mij met het vervelende gevoel dat de hechtingen van mijn te grote pocket aan de zijkanten veroorzaken.
Over mijn sportbh heen, trek ik een strak topje, dat echt goed strak zit.. Dat houdt de boel wat beter bij elkaar en zit veel prettiger, misschien dat dat jou ook kan helpen.
Overdrijf het niet qua strakheid, want dan krijg je te veel 'push' naar boven toe en dat is ook geen lekker gevoel ;)
Trek je borsten lekker naar het midden toe in je bh en dan strak topje erover en hoop dat je je dan al veel beter voelt!

Ik hoop met je mee dat het helemaal goed gaat komen!!
xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi dames, nog steeds pijn aan de grote borst die verzakt is, de borst doet altijd pijn behalve wanneer ik mijn steunbh aanheb. Als ik maar een andere bh aandoe steunt het die borst niet voldoende en heb ik een scherpe, trekkende pijn.

De vorm is mooi, beter als 5 weken po. Of ik ben het gewend.

Ik ben blij dat ik op 18 sep mijn operatie krijg, ik hoop nog meer op een pijnloos leven dan mooie borsten...

Zou het liften van die borst helpen bij die pijn? De pijn die ik nu heb wordt veroorzaakt door de zwaartekracht denk ik, ik kan die borst ook goed bewegen, prothese is goed los.

Ik ben miss ongeduldige pessimist, maar ik raad iedereen aan om heel goed na te denken over een bv en zeker niet impulsief de beslissing te nemen ( gelijk ik ). Als ik in de spegel kijk vind ik ze mooi, ik ben fier ! Maar ik kan helaas niet meer op mijn buik slapen, als ik naar een pretpark ga kan ik niet overal in, als ik men dochter draag probeer ik zo voorzichtig mogeljk te zijn,... Mijn hele leven draait nu om die borstvergroting. De pijn... Elke scheut doet me herinneren aan hoe voorzichtig ik moet zijn.

Begrijp me niet verkeerd, ik hou van men borsten nu, ben zo fier en men zelfvertrouwen is enorm gegroeid. Maar ik hoop echt dat het binnenkort gaat stoppen met mijn leven te beheersen en ik gewoon kan genieten zonder pijn.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

balen zeg, dat je je zo rot voelt. Dat komt dan ook door die pijn continu.

Je schrijft dat je op 18 september weer onder het mes moet, waarom wachten ze zo lang eigenlijk?

Sterkte meis,

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je voor het medeleven.

De dokter wou zeker nog 3 maanden wachten zodat de prothese nog veel tijd had om in te kapselen enzo. De operatie is eigenlijk heel simpel. Prothese komt hij niet aan, maakt alleen een ovale snede, neemt dat stukje huid weg en maakt het terug dicht. Lijkt zo simpel, hoop dat deze oplossing ook zal zorgen dat de pijn weggaat. Hiervoor zal ik toch nog eens gaan mailen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe kan ik mijn album privé maken? of dat alleen mijn vrienden het zien?

Ik kan het even niet vinden.

Groetjes

ps: vandaag een andere bh aangehad, wel weer pijn, maar minder als anders. Ik loop van mijn eigen een beetje meer gebogen en als ik rechtloop alsof er een plank aan me gebonden is, dan is de pijn ook minder... Wat hoop ik dat dit goedkomt.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

nou snap ik waarom ze zo lang wachten. Wel balen dat je nu als een houten klaas moet lopen om minder pijn te hebben.En wat voor bh heb je nu dat die minder pijn doet?

Even over een friends-only album.

Je gaat naar Mijn instellingen---> tabblad galerij. Daar klik je op; maak een nieuw album. Daar heb je dus de mogelijkheid om aan te vinken wat jij wilt..dus alleen vriendinnen..

Succes meid.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lucky,

Dank je voor je uitleg, ik ga het zodadelijk eens proberen.

Ik heb een bh van spanje, een VOE of zoiets, kostte 45 euro. En ik ben enorm blij dat ik deze heb gekocht (na de operatie), heb ook een sportbh in de hema gekocht voor 20 euro, was eentje voor zware sporten maar het verschil voel ik enorm.

Ik heb ook 3 andere bh's in de h&m gekocht 75D (2balconettes en de andere push up). Misschien dat ik echt eens naar een lingeriewinkel moet gaan. Ik heb dat nog nooit gedaan, beetje drempelvrees.

Nu, ik moet wel zeggen de laatste week dat mijn borsten meer van mij beginnen te voelen, en mijn 'slechte' borst doet al niet meer zo verschrikkelijk pijn, ik heb al 2 nachten zonder bh durven slapen sinds de operatie ! joehoe ! Maar ik wil toch nog even het vertrouwde gevoel met mijn allerliefste sportbhtje behouden en wacht nog tot na de andere operatie, voor zeker te spelen. Wil niet dat die borst nog meer zakt, wie weet waar die dan gaat hangen ;-)

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Toch echt fijn dat het wat beter lijkt te gaan!!!! :D Dat je minder pijn hebt en zelfs al soms zonder bh durft te slapen! :35:

Ik kan me trouwens wel voorstellen dat je pc wilt wachten met opereren totdat je prothese goed ingekapseld is, van de andere kant natuurlijk vervelend dat je daarom zo lang moet wachten..... Maar het komt al dichterbij he :D Nog een weekje of 6.....

Die bh waar jij het over hebt, die VOE (NUHA staat geloof ik binnen in het label) die heb ik ook, wat een superfijn ding he! Ik trek hem ook nog steeds aan als ik thuis ben en 's nachts, hij zit als een pyjama haha.

Hoop dat je verder een beetje goed in je vel zit en de toekomst rooskleurig ziet, want dadelijk, na 18 september, mag jij ook volledig gaan genieten. Je hebt er wat langer op moeten wachten, helaas.... Misschien nog even een strandvakantie plannen voor oktober of november? :D

Succes met aftellen, want je mag weer aftellen ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

ik heb idd die Bh van Voe, had nog niet door dat dat erop stond :44:
En idd wat een zalig ding, heb vandaag de level 4 shock absorber aangekregen via Bonprix,
maar ik vind de onze toch beter hoor..

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

fijn om te lezen dat het beter met je gaat. :35:

En je fijne sportbeha, gewoon aanhouden, voelt gewoon fijn toch?? pas maar op, sommige krijgen 2 dikke knieën, jij dan maar één..hihi..is ook zo'n gek gezicht :84:

En nu op naar september, weer even aftellen, maar dan komt alles goed!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi iedereen, ik kom nog eens kijken op het forum en zie jullie reacties, leuk!

Ik hou zo van die bh hihi, wij zijn samen 1.

Ja ik vind mijn borsten er prima uitzien nu, verzakking valt zo niet meer op maar de pijn blijft helaas. Alleen met andere bh aan, ik slaap nu al 2 nachten zonder bh, slapen jullie ook zonder? Of moet je met dikkere borsten wel een bh aanhouden?

Nog 6 weekjes, ik zal binnenkort nog eens foto plaatsen

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.