Ga naar inhoud

khg : 5 juni 2012 : Dr. D'Hondt : Royal Beauty Clinic : Tongeren


Aanbevolen berichten

ik had nog een vraagje,

is dat normaal dat het litteken nog steeds rood is?
Ik zie bij sommige mensen na 4 weken al een heel mooi lijntje, wit. Bij mij totaal niet.
Nog grote strepen. Ik zal eens een foto nemen en erop zetten.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 114
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast Lucky71

Hey ,

meestal zijn je borsten van nature ook niet gelijk. Ikzelf had altijd een wat "vollere" (als je een leeg uitgezakte tiet ook meetelt.. :152: ) rechterborst en die zal nu ook nog altijd ietsjes groter zijn..Valt zo niet op.

Over je littekens, die hebben ook gewoon hun tijd nodig om te herstellen. Bij de één zijn ze sneller licht dan bij een andere. Zorg wel dat je ermee uit de zon blijft..al is de zon ver te zoeken nu.

Heb je al foto's erop staan nu?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mocht je wel in de zon gaan zie in mijn topic een goeie constructie Hahaha. Bij mij was na 2/3 wk al mooi en bijna niet te zien. Zorg voor GEEN wrijvingen, want kan je litteken verdikken. Daar wordt niet mooier van. Roodheid zakt steeds meer weg. Geen zorgen roodheid blijft niet. Dermatix ben ik in week 2 al begonnen te smeren. Misschien dat de mijne daarom zo mooi Zijn al zeg ik t zelf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een foto erop gezet van vandaag, ik kan wel huilen.

hoe mooi ze op het begin waren zo ongelijk en lelijk zijn ze nu !!

De ene is rond, de andere is plat. De ene is klein, de andere groot, ene tepel staat naar boven de andere naar voor....

Moet ik hier nu blij mee zijn??? eerlijk ??? Kan het nog dat de grote kleiner wordt? En die vorm... blijft dat zo?

Dokter heeft een medium profiel gepakt en een low profiel... 375 en 330.

Ik ga nu een andere foto maken met de afmetingen erbijgeschreven.

Zeggen jullie aub eerlijk jullie mening? en moet ik daarbij teruggaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lucky71

Hey meis,

heb ook even gekeken en heb ook al een reactie bij je foto geplaatst.

Het verschil is vrij groot, vind ik ook.

Ik zou de kliniek bellen en vragen of je niet eerder kunt komen voor de na controle om het de pc te laten zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb een foto erop gezet van vandaag, ik kan wel huilen.

hoe mooi ze op het begin waren zo ongelijk en lelijk zijn ze nu !!
De ene is rond, de andere is plat. De ene is klein, de andere groot, ene tepel staat naar boven de andere naar voor....

Moet ik hier nu blij mee zijn??? eerlijk ??? Kan het nog dat de grote kleiner wordt? En die vorm... blijft dat zo?

Dokter heeft een medium profiel gepakt en een low profiel... 375 en 330.

Ik ga nu een andere foto maken met de afmetingen erbijgeschreven.

Zeggen jullie aub eerlijk jullie mening? en moet ik daarbij teruggaan?


OOOOH jeeh meid....heb net je foto's bekeken...das wel een groot verschil zeg....
Eerst was het andersom,was je rechter groter en nu is je linker groter....ik zou zeggen terug gaan...en dan wel direct!!!!
Ik ga duimen draaien voor je hoor...dit MOET goedkomen...ze waren in het begin zo super mooi....
Sorry maar ik ben er helemaal stil van nu....

Dikke vette knuf Deb.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

Lees net je topic weer eens bij en heb even naar je foto's gekeken. Idd nogal wat verschil, maar het zou natuurlijk kunnen dat dat nog gaat bijtrekken he. Maar daar heb je nu natuurlijk niks aan.
Fijn dat je meteen kon komen!! Wat heeft dr. D'hondt ervan gezegd?
Hoop dat je een goed gevoel over hebt gehouden aan het gesprek!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben idd bij de dokter geweest. Hij zegt dat het mijn lichaam is.

Dat de lijn onder mijn borsten niet gelijk is, en niet gelijk is geweest en dat is ook wel zo. (hoogte)

En dat ik een mooie bolling boven heb en de tepels gelijk staan. (hij heeft het gemeten, klopte wel zo) Alleen de grote borst, daar staat de tepel 1 cm meer naar buiten.

Hij zegt dat als de kleinere borst naar beneden gaat trekken (dus gelijke lijn met de andere), dat mijn tepel omhoog gaat gaan door de bijkomende vulling en dan zijn mijn tepels niet meer gelijk.

Hij zei me ook als ik wou dat hij de firma liet langskomen voor een andere oplossing ma dat die waarschijnlijk hetzelfde gaan zeggen (ja... ik zou al begrijpen waarom). Ook zei hij als ik een ander gedacht had dat ik het ook mocht zeggen, maar wie ben ik... ik ben geen dokter he.

Dus hij zei dat ik er mee moest leren leven, het is wel zo dat het op foto veel erger lijkt dan dat het in het echt is maar toch... ik heb zoveel geld gegeven om mijn borsten mooier te laten worden..

ach ja,

over 2 weken mag ik nog eens komen, weet niet wat ik ga doen als ik me er nog slecht bij voel.

Zou ik een andere pc aanspreken om te vragen hoe hij het zou doen? ma ik heb wel geen geld om een operatie te betalen...

Wat zouden jullie doen in mijn situatie? ''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

T gaat er gewoon om waar jij tevreden mee bent!

En als je dat niet bent, weiger ik te geloven dat t

niet opgelost kan worden!

Maar dat ben ik dan he, ik zou blijven gaan tot ze in mijn ogen perfect zijn :)

Ik vind gewoon dat we allemaal veel centen betalen en dan best een 'perfect' resultaat mogen verwachten!

Denk je arts dat t nog zal bijtrekken na een tijdje of denkt hij dat t zo blijft?

Kan je alleen maar zeggen dat je moet doen waar jij je goed bij voelt, als jij kan accepteren dat ze gewoon verschillend waren en zijn: fijn!

Zo niet, zou ik echt binnen die 2 weken goed nadenken wat je verwacht van je arts en hem dat heel duidelijk aangeven...

Veel succes met wat je ook doet,

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moeilijk zeg...

Het is dus echt aan jou nu om te zien wat je ermee doet. Je schrijft wel dat het op de foto erger lijkt.

Snap het wel, het is niet zoals verwacht, maar neem aan dat je het met BH niet ziet. Maar als je je er elke keer aan stoort als je je boobs zo ziet..mmm..

Ikzelf zou ook niet meer het geld hebben om het opnieuw te laten doen, dus moeilijk, moeilijk!

Ik wens je heel veel sterkte met het nemen van een beslissing de komende weken

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik weet wel dat ik het niet zou pikken hoor...kom zeg dan had hij het op voorhand tegen je moeten zeggen dat je kleine borst nu groter zou lijken...een grote NEE...ik ben het niet met hem eens!!
Hij is de ervaren man dus moet hij zijn patienten ook goed inlichten!!!!
Ik neem aan dat jij echt niet de eerste en zeker niet de laatste vrouw bent met ongelijke borsten!

Sorry hoor maar ik kan me daar zo over opwinden.....hij scheept je gewoon af met een of ander lul verhaal.

Nee hoor, terug gaan tot alles goed is en jij tevreden bent.....PUNT UIT!!

Dikke vette knuffel Deb

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hoi dames,

Ik ben terug van Spanje, heb daar men zinnen goed kunnen verzetten maar eens terug thuis begon de molen weer te draaien. Nog eens foto's genomen, borsten goed bekeken... Blijkt dat de grote borst toch verzakt is, is in de borstplooi lager en vanboven ziet het er ook lager uit, nu heb ik aan ene kant een mooie bolling en de andere kant niet omdat het gezakt is. Mensen die een foto willen zal ik wel sturen, stuur me dan een pbtje ofzo.

Vandaag had ik mijn gesprek bij de dokter, op het eerste zicht vond hij dat er niets aan te doen was, heel erg triestig was ik en kon het niet echt begrijpen... Ik had foto's meegenomen van voorde operatie, (om borstplooi te laten zien) en een foto van 2 weken na de operatie toen ik ze echt perfect vond. en 1 van nu...

Nu heeft hij me voorgesteld om de huid onder de grote borst (2cm) weg te nemen en dan terug te naaien zodat de borst terug omhoog geduwd wordt. Het litteken zal wel groter zijn, maar wel onder de borstplooi.

Dit wil hij kosteloos doen, dat vind ik zeer positief van hem!

Waar ik wel angst voor heb is dat men tepel fel naar beneden gaat komen.

Ik twijfel dus nog een heel klein beetje.

Wat zouden jullie doen in mijn situatie ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.