Ga naar inhoud

Nicoletje: 14 mei 2012: Dr. van Onselen : ACCZ


Gast nicoletje

Aanbevolen berichten

Gast nicoletje

ja het wordt allemaal soepeler nu ja... alleen blijf ik last houden van mijn rechterbordt...tussen de hechtinh en de oksel heb k een stekende pijn ook met bewegen wat ook de lucht afknelt

en nu voelde ik net iets zitten daar, volgens mij een stuk zak...en baart me behoorlijk zorgen weet niet of het nodig is..maar als IEMAND er ervaring mee heeft, hoor ik het heeeeeel graag

anders bel ik maandag met accz..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 108
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast nicoletje

nee ...ik kijk het nog ff aan, ik ga dali douchen en dan voel ik nog eens na..

ik twijfe tussen de zak en of een klier..na het douchen weet ik meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast nicoletje

beter gaat het wel, alleen die rechterkant dan ...

maar kan al doed ademen, lopen ...bewegen, scheelt ook al heel veel.

Ik hou het goed n de gaten , anders bel ik toch wel..

heb hard moeten vechten voor deze operatie, dus zet hem zeker niet op spel

komt goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed in de gaten houden hoor meis,

net wat je zegt je hebt er al hard voor moeten vechten...

bij twijfel ff langs gaan of bellen..

Rustig aan,en een goed herstel..!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast nicoletje

ik ben vorige week maandag geholpen en wel dual plane...ik had vanmorgen nog met de kliniek gebeld, omdat ik bij mijn borstbeen de prothese voel...en dat kon zei ze...in middels begin ik pijn te krijgen aan mijn spier in mijn linker borst...kan er ook bij horen hoor.

Mijn volgende ding klinkt denk ik heel erg stom....ik had een vlieg op mijn arm en ik schudde die vlieg weg...nu hoor ik toch geluiden naast mijn oksel als ik mijn arm beweeg...je hoort gewoon de prothese...kan dit erbij horen of is het toch echt abnormaal. De rechterborst is degen die wel het hardste werkt en indaald. Maar die geluiden is net of je met een voet in een natte slipper staat hahaha akelig gewoon, herkent iemand dit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ja, herkenbaar! Dat is vocht! Ik vergelijk het ook wel met over verse sneeuw lopen, of het getril van een gsm ofzo. Maak je niet teveel zorgen, dit kan er allemaal bij horen, je bent pas een goeie week po.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast nicoletje

hehe eindelijk de hechtingen eruit...man man wat jeukten die dingen!

warm dat het in limboland...lekker zweten en JEUKEN!!! Ben blij dat het eruit is.

Zag er mooi uit...alleen blijft mijn linkerborst zo dik...rechts wordt heel mooi maar mijn

linker blijft breedt en dik..heel rond en dik eigenlijk, maar moest afwachten zei ze..

ik hoop dat het goed komt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat je van die jeukende vervelende dingen af bent.

Geloof dat het idd normaal is dat ze er zo verschillende uit kunnen zien. Tenminte ik hoop het ook hahahaa. Bij mij is er ook een flink verschil tussen links en rechts hoor, in hoogte, in vorm, in grootte. Ik moet a.s. donderdag voor nacontrole, zal daar ook eens navraag doen. Ga ervan uit dat het goed komt hoor! Ze zeggen dat het pas echt goed gaat vormen tusse week 3 n 6 en we zitten nu op net 2.... Komt goed, we hebben straks 2 evengrote mooi boops!

Groetjes Grande

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vanmorgen ook geweest om de hechtingen er uit te halen en ook bij mij ziet het er heel mooi uit.

Oh en eindelijk van die jeuk af!

Ook hier loopt links achter op rechts maar het blijft afwachten.

Elke borst heeft zo zijn eigen genezingsproces en inderdaad, ik lees bijna overal dat je vooral in week 5 echt dagelijks verschil zit in de borsten.

Maar fijn dat het zo goed met je gaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast nicoletje

hehe heb ook eindelijk foto,s geplaatst!!! Voor foto,s heb ik helaas niet, maar dat is ook niet erg hahaha.

De laatste zijn zittend genomen na het masseren, maar ik vind toh dat er vreemd verschil inzit. Kan ook nog normaal zijn

na 3 weken maar he het idee dat rehts te hangt of links is gewoon nog echt bol...maak me volgens mij weer eens veel te druk...

ik zal mijn man eens eentje laten maken als ik sta..hij is ni werken dus wordt morgen..

toch trots hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

heb net je foto's bekeken maar ik zie niet gelijk een groot verschil hoor....en daar in tegen je bent nog maar 3 weken po...komt allemaal goed joh!

Maar ik begrijp je ongerustheid hoor...zal ik ook wel hebben mss....ga vrijdag voor m'n bv..... :63: Jippie!!!!!

Knuf Deb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast nicoletje

nee ik krijg toch positieve reactie en ja ik ben pas 3 weken po...moet er in juli toch heen en als het dan niet veranderd kan ik altijd even laten zien...maarja tot 1 jaar kan het sowieso geloof ik ..zoals de meeste zeggen ...GEDULD hahahaha....dus ik heb vertrouwen! Ja spannend he hahaha....zal aan je denken!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast nicoletje

nee de eeste zeggen ziet er goed uit, en ik ben pas 3 weken p.o. en kan sowieso tot 1 jaar lang veranderen dus...ik moet in juli sowieso erna toe voor de 6 weken controle..kan ik het altijd even laten zien..maar de meeste zeggen GEDULD hahaha, moeilijk hoor. Heb er vertrouwen in komt goed! En jij ja nog 2 nachtjes he haha..

Erg zenuwachtig? Ik zal aan je denken

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hay

Het is inderdaad een kwestie van geduld hebben. Heel flauw en vervelend maar het is niet anders..

Hoe gaat het verder met je?

ik voel me echt al zo goed als de oude, doe praktisch alles alweer. Echt helemaal happy!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.