Ga naar inhoud

Nicoletje: 14 mei 2012: Dr. van Onselen : ACCZ


Gast nicoletje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 108
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast nicoletje

ik heb een vraag...heb nog steeds enorm veel pijn, en ik had het ook niet verwacht eerlijk gezegd...

maar mijn vraag is ik heb jeuk in mijn borsten bovenin...echt irritant...is dit normaal?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast nicoletje

hoe gaat het met jou?

Ik heb nog zoveel pijn he...alsof ik 10 baby,s moet voeden...en dan mijn luchtpijp (borstbeen) alsof die gewoon echt gekneusd is...

leuk met ademen.....rechts onder naast de hechtingen heb ik een heel vies drukpunt...dacht eerst de hechting zelf

maar is een stuk ernaast...hoop dat het met jou beter gaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nicoletje, neem jij je medicatie?? En op tijd? Ik ken het stuwing gevoel, maar zo erg heb ik t niet meegemaakt. Jammer dat je je zo vervelend voelt. Ik zou t namelijk zo nog een keer doen. Ik heb drie Kids,een lipo gehad, veeel tatoos en piecings, nu boobs enz.,maar die zogenaamde minst pijnlijkste ingreep van een lipo was t ergste in m'n leven. Zo ervaart iedereen een andere pijngrens, maar geef mij maar 12 kinderen met tieten uit m'n neus , want een lipo ga ik niet meer doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik mijn medicatie optijd neem en regelmatig de oefeningen doe dan vind ik het echt wel draaglijk. Balen zeg dat jij er zoveel last van hebt!

Ademen gaat bij mij ook nog wel zwaarder en zo nu en dan is dat wel vervelend maar het is wel te doen vind ik.

Sterkte en ik hoop echt dat je je snel beter gaat voelen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joh wat rot dat je nog zoveel pijn hebt. Dat stuwing gevoel is bij mij nu wel stukken minder, vooral rechts nog wat, links nauwelijks. Dat zwaarder ademhalen, kortademiger en pijn aan het borstbeen heb ik ook nog wel last van. Maar idd met de pijnstillers op tijd innemen (om de 6 uur 1000mg pcm) is het goed te doen.

Jeuk is vaak een teken van genezing, hier ook af en toe ff jeukanavallen. Gewoon vingertje in de bh en zachtjes aaien:) Ik zag trouwens net dat ik wat velletjes op beide dames heb zitten.

Wat bedoel je precies met een vies drukpunt? Komt er ergens viezigheid uit? Waar de drain heeft gezeten misschien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast nicoletje

@miss sport ja ik heb medicatie....de celebrex moest ik stoppen ivm mijn maag..

dus moet nu zetpillen pakken van 1000 mg....maar wie mooi wil zijn moet pijn lijden he..

@grande...nee komt geen viezigheid uit..is gewoon een pijnlijke plek...dacht eerst dat het idd de litteken is maar is een stuk ernaast gelukkig. Ik heb geen drains gehad.

Is gewoon een rotte plek...dat is alles. En met die jeuk..is geen vervelende jeuk zoals ontstekingen enzo..is denk ik ook idd genezingsjeuk..en heerlijk als je er stiekem met je vinger over heen aait!!!

@essie...fijn dat het goed gaat...mischhien dat ik gewoon erg weining weefsel had...en dat het zodanig opgerekt is...

alles komt goed!

Hoe zit het met jullie zwellingen eigenlijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu 2wk po en zwelling is er nog steeds,maar geen pijn. Ik voelde het toen ik thuis kwam. Ik ben lopend naar m'n werk gegaan en dan heb ik gemerkt. Maar ik heb een klant gehad die ook in de wk is geholpen en ze zei dat t mooiste daling resultaat behaald wordt na 5/6mnd. Dat is nog een enorme tijd. Met die PCM is het prima te doen vind ik hoor. Hou vol meid. Voordat je t weet is het ergste voorbij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben ook nog aan alle kanten volledig opgezwollen..

mijn borsten maar ook mijn buik.

Ik heb me er op ingesteld dat dat de komende weken ook nog wel zo zal blijven en pas na een week of 4 a 5 minder zal worden (het vocht bedoel ik dan voornamelijk)

We zijn nog maar 3 dagen po, dat moet je niet vergeten hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast nicoletje

nee vergeet ik niet hoor hahaha...was gewoon ff nieuwsgierig...ja die buik hahaha

heb ik ook last van..ook een bolle...maarja ik plas ook erg veel dus is ook goed.

Had ik idd ook meer gelezen over de gezwollen buik..achja neem ik voor lief!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes en gefeliciteerd!! Idd oefeningen blijven doen en een beetje bewegen, scheelt echt zoveel!!

Hoi sorry dat ik zo tussendoor kom hoor,maar ik lees steeds over oefeningen doen????Krijg je dat op de dag van de operatie te horen watvoor oefeningen je moet doen of hebben alleen jullie dit gekregen???Ik ga 8 juni voor mijn bv en mij is nog niets verteld.....

Nicoletje@ ik hoop dat je herstel wel snel beter gaat hoor!

Liefs Deb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schouders goed naar achter trekken, dat je schouderbladen naar elkaar toe komen. Voelt echt lekker dan! Dus valt mee Debsters!

@Nicoletje: Ja, die jeuk blijft nog wel even. Ik heb nu, na 7 week geen dingetjes meer. Dus er is hoop!

En ik had ook echt een buik, mijn man vroeg al of ze daar niet ook een implantaat in gedaan hadden. Nee, hij is niet zo subtiel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff ja die buik he! Ik lees heel veel meiden die schrijven over het zelfstandig overeind komen na de operatie 'ooo, dan trainen we mooi de buikspieren, straks nog een strakke buik ook!' Nou, vergeet het maar mooi! :) Bij mij wordt het nu ik weer aan het hardlopen ben weer beter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast nicoletje

hey...

nou hey...ik geloof dat ik vandaag beter er aan toe ben..

eergisteren ging het beter en toen moest ik niesen en vanaf dat moment was het bekeken..

gisteren had ik zoveel pijn..verhoging ...ik dacht echt dit was het daar gaan ze eruit.

s,avonds heet gedouched spieren warm gemaakt...toen ging het..heb zelfs door geslapen!

het begint nu te komen allemaal, gelukkig. alleen vanmorgen vroeg heb ik 2x een hele felle hoestbui gehad

en ik voelde me linkerborstspier..die nu gevoelig is door het hoesten, hoop alleen dat het geen kwaad kan voor de prothese...

maar ik kan weer ademen, bewegen, lachen heerlijk!!

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het al beter gaat! Ik heb ook het idee dat mijn spieren in mijn rug en schouders langzaam aan wat gaan ontspannen waardoor ik me ook beter ga voelen. Erg fijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.