Ga naar inhoud

Nicoletje: 14 mei 2012: Dr. van Onselen : ACCZ


Gast nicoletje

Aanbevolen berichten

Hay

Ik heb Marielle gisteren wel gesproken omdat Van Onselen de foto's van mn huidige situatie zou bekijken om te oordelen hoeveel cc's bij mijn bouw zouden passen.

Hij vind 405cc bij mij het mooiste passen. Vind het best groot klinken!!

Maandag zouden alle papieren opgestuurd worden dus ik denk dat ik dan ook een tijd krijg. Ben wel heel benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 108
  • Created
  • Laatste Reactie

precies. al vind ik het wel een raar idee dat ik dus geopereerd ga worden door een pc die ik nog niet gezien of direct gesproken heb... daar baal ik wel van..

Maar door alle verhalen hier heb ik er wel vertrouwen in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast nicoletje

ik heb hem gesproken, en nog wel meerdere...zelf vond ik het een fijne vriendelijke en serieuze man

dus het gaat goed komen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast nicoletje

hai essie

Joa gaat goed hahaha...ben niet zenuwachtig eigenlijk...

klinkt stom maar ik ben eerder bang voor de autorit en vooral de narcose...

maar verder neuh..heel nuchter hahaha...teminste nu nog!

groetjes

succes morgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nicoletje

Ik ben ook door v. Onselen geopereerd, nu 7 week geleden. Ik zal je even vriendjes maken, dan kun je zien hoe het bij mij is geworden. Ik had ook iets van AA (of AAA) en licht asymetrisch. Ik heb 385 cc gekregen. Toen ik dat voor het eerst gehoord had schrok ik best wel, maar ben nu heel tevreden.

Ik was ook naar het Martini ziekenhuis geweest, maar dat was nog niet zo vertrouwenswekkend... Moest zelf bedenken hoeveel cc ik dan wilde en kon niet passen. Dus, zoals ik hier meer heb gelezen, voor een brood ga je toch ook liever naar de bakker!

Ik ben uitgekomen op 75D, trouwens.

Heel veel succes morgen!!! (en overmorgen en de dag erna... :106: )

Groetjes Inkie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen lotgenootje!

heel veel succes zo en ik ben enorm benieuwd naar je verhaal, wie weet komen we elkaar bij de ingang nog tegen als jij naar huis gaat en ik net aankom

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast nicoletje

hoi hoi

Ik leef nog..opzicht super gegaan!! En wat een lieve mensen daar!

Had allen moeite met urineren, die wou niet op gang komen...maar goed.

Verder had ik al gelijk pijn bij mijn luchtpijp onderin, maar ze zeggen de spieren, en dat het zo lijkt

met de luchtpijp. Aangezien ik nu al zo geniet met ademen en doen..mocht ik me wel voorbereiden op vannacht en morgen

maar goed dat zien we dan ook wel weer. Hoop dat het snel zakt, en ik ben super blij dat ik het gedaan heb!! Vooral mede door jullie forum,

raad en fotos, super!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.