Guest nicoletje Posted March 30, 2012 Share Posted March 30, 2012 hoi hoiIk ben nicole mama van 2 kindjes, en 27 jaar oud. Ik had ooit een A cup en nu dus niks meer.Vorig was ik ook hier aangemeld, en na lang klungelen had ik mijn wachtwoord en alles, maar toenkwam ik niet goed op deze site, vandaar een nieuw account. Ik heb eindelijk een budget van om en om 2000bij elkaar...en ik wilde naar de welnesskliniek. Maar ik lees veel verschillende dingen. Iemand die daar geholpen is kan die me wat er over vertellen en welke arts ik moet vragen enzo? Zelf wil ik zo natuurlijk mogelijk op een c uitkomen.Mijn volgende vraag is welke klinieken of artsen zijn ook heel goed in belgie? Die echt aanbevolen worden?Alvast heel erg bedankt,groetjes nicole Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miss sport Posted March 30, 2012 Share Posted March 30, 2012 Hoi nicoletje,Ik krijg door dr.verdonk in de WK op 2-5-12 325cc achter de spier. Ik zal op een volle c uitkomen. Ik ben 1.65/80 kilo. Nu heb ik een lege d. De doorslag heeft mij gegeven, doordat ik wat meiden in m'n omgeving heb kunnen zien en voelen die daar zijn geholpen. Tevens dr. Visser. goede ervaren artsen zijn t hoor. Je moet je niet al te druk maken om de negatieve ervaringen van mensen, want bij een ieder verloopt dat anders. En zo heeft iedereen wel wat positiefs of negatiefs. Mijn vertrouwen ligt volledig in zijn handen en hoop op net zoveel moois als wat ik heb gezien. Ga eens op consult zodat je een betere indruk krijgt. Ben benieuwd of je dan nog je twijfels hebt. Ik ben namelijk bij linea easthetica, clinica easthetica, centre easthetique, park kliniek geweest. De Welness kliniek is t geworden, omdat ik daar op een professionele en vriendelijke manier ben ontvangen en geholpen. Die andere hadden allemaal wel wat me niet lekker lag. Ik probeer je niet over te halen hoor. Dit is mijn keuze en hoop dat jij ook de juiste maakt. Denk goed na. Maak geen overhaastige beslissingen. veel succes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bboob Posted March 30, 2012 Share Posted March 30, 2012 Goh, ik lees hier ook veel goeds over Dr Plovier? En Dr Demeyere?Zelf ben ik na wat tussenstops uiteindelijk tevreden bij Dr Decoopman, Brugge, maar deze is wel prijzig!De prijs lijkt mij t best mee te vallen in de WK Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miss sport Posted March 31, 2012 Share Posted March 31, 2012 Ja dat is waar, die zijn veelbelovend inderdaad. Maar live heb ik ze niet meegemaakt. Vooral in grotere maten hè? Tja t blijft moeilijk. Succes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nicoletje Posted March 31, 2012 Share Posted March 31, 2012 bedankt voor de reacties allemaal. Ga maandag bellen voor een consult bij de welnesskliniek,Dr plovier lees ik idd ook goede dingen over...ik begin bij de welnesskliniek en dan zie ik verdertoch bedankt...groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miss sport Posted March 31, 2012 Share Posted March 31, 2012 Hoi nicoletje, ik ben benieuwd wat je van je van de WK vind. Zover ik weer is dr. Verdonk voorstander van protese onder de borstplooi en dr. Visser via de tepel. Mocht je tevreden zijn, dan heb je twee vliegen of in dit geval tieten in 1 klap. Jij blij en portomonee blij. Succes. Laat je nog wat van je horen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nicoletje Posted April 1, 2012 Share Posted April 1, 2012 zeker meld ik me nog ik ga ook maandag accz bellen...gewoon eens even rond neuzen..je hoort nog van me!groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
parkiet Posted April 1, 2012 Share Posted April 1, 2012 Hey,Ik ben zelf in de Wellnesskliniek geopereerd, door dr. Visser.Ben ontzettend tevreden!Als je wilt kun je m'n topic lezen, linkje staat in mijn profiel.@ Miss sport;Ik denk dat je bedoeld 'via de borstplooi' hihi, zag t al helemaal voor me. Maar mijn ervaring is dat dr. Visser juist plaatsing via de borstplooi prefereert, heb haar ernaar gevraagd en ze gaf aan alleen plaatsing via het tepelhof te doen wanneer je een donkere huid hebt. Dan heb je namelijk vaak lelijke littekenvorming, en dit valt minder op als de littekens in het tepelhof zitten. De reden dat ze dan toch de voorkeur geeft aan plaatsing via de borstplooi is dat dit de minste kans op infecties geeft en het is wat makkelijker, overzichtelijker, tijdens de operatie.Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miss sport Posted April 1, 2012 Share Posted April 1, 2012 Goed zo meid, oriënteer rustig. Vooral geen overhaastige beslissingen nemen. Tot morgen. Succes met je keuze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miss sport Posted April 1, 2012 Share Posted April 1, 2012 Hoi parkiet, Ik vernam van twee meiden die door haar zijn geholpen dat ze dat zelf zei. Zelf word ik onder handen genomen door dr.Verdonk. Maaaar door de boobs die zij heeft gemaakt heb ik besloten om naar de WK te gaan. Plooi, tepel waarschijnlijk oksel ook het maakt niet uit. Ze maken gewoon mooie tieten. Hihi Link to comment Share on other sites More sharing options...
parkiet Posted April 1, 2012 Share Posted April 1, 2012 Hoi parkiet, Ik vernam van twee meiden die door haar zijn geholpen dat ze dat zelf zei. Zelf word ik onder handen genomen door dr.Verdonk. Maaaar door de boobs die zij heeft gemaakt heb ik besloten om naar de WK te gaan. Plooi, tepel waarschijnlijk oksel ook het maakt niet uit. Ze maken gewoon mooie tieten. Hihi Hey miss sport, Haha wat vreemd, tegen mij vertelde ze juist over die littekenvorming en het infectiegevaar! Ze maken zeker mooie tieten Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miss sport Posted April 1, 2012 Share Posted April 1, 2012 Dr.verdonk vertelde mij inderdaad over infectie gevaar i.v.m klieren e.d. en hoe hij erin, dan eronder en dan pas achter de spier via de tepel zou moeten gaan. Persoonlijk vind ik dat het beste eruit zien omdat ik niks meer zag bij die meiden van de overgehouden litteken. Dr .Verdonk zegt dat als ik het ECHT wil, dat hij t wel doet, maar liever niet. Ik ben een licht kleurig (donkere huidtype) en zal anders genezen. Meer kans op litteken weefsel dat donker en dik zou kunnen blijven. Nou de keuze was gauw gemaakt natuurlijk. Kans op een wormachtige litteken bij m'n tepel heb ik liever niet. . Hey miss sport, Haha wat vreemd, tegen mij vertelde ze juist over die littekenvorming en het infectiegevaar! Ze maken zeker mooie tieten Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nicoletje Posted May 1, 2012 Share Posted May 1, 2012 Nou het heeft even geduurd, en mijn keus werdt dus accz...vandaag een consult gehad, en 14 mei mag ik op de tafel.Nu heb ik heel krapjes aa, en licht asemetrisch...hij heeft gekeken en gepast, en we kwamen uit op pasmaat 5...hij twijfelt tussen 380 of 385 cc...en ik hoop uit te komen op een mooie dikke C. Heeft iemand ervaring met de cc,s en is dit genoeg aantal cc,s?Groetjes Nicoletje Link to comment Share on other sites More sharing options...
mii18 Posted May 1, 2012 Share Posted May 1, 2012 Gefeliciteerd met je datum Ik heb je titel iets aangepast voor je! Nu lekker aftellen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nicoletje Posted May 1, 2012 Share Posted May 1, 2012 dankjewel...ja idd aftellen ja hahaha...verheug me er wel super veel op! Link to comment Share on other sites More sharing options...
essie80 Posted May 1, 2012 Share Posted May 1, 2012 Wat leuk, ik ga ook 14 mei bij accz onder t mes.Ook ik krijg ongeveer 375-400cc en hoop hiermee op een 80d uit te komen ipv mijn huidige 80a/75b Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nicoletje Posted May 1, 2012 Share Posted May 1, 2012 heyyyy leuk...wie weet komen we elkaar wel tegen daar...succes alvast! Link to comment Share on other sites More sharing options...
essie80 Posted May 1, 2012 Share Posted May 1, 2012 Ja jij ook! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mous Posted May 1, 2012 Share Posted May 1, 2012 Gefeliciteerd met je datum en goed keuze ben zelf op 23 jan jl voorzien door dr. Van onselen Ik ben ook erg asymetrisch en daarom heb ik twee verschillende prothese en cc's ook een 380 pas prothese 5 en door mijn omvang van 70 cm heb ik voor het zicht een volle c kleine d op het bh labeltje een E maar neppers hebben iets meer ruimte nodig hihiSucces met voorbereidenX mousWat is jou omvangsmaat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grande Posted May 1, 2012 Share Posted May 1, 2012 Hoi hoiIk ga ook 14 mei onder het mes, maar dan in het SLAZ. Denk dat je met dat aantal cc toch zeker wel een lekkere C zal halen hoor!Groetjes Grande Link to comment Share on other sites More sharing options...
essie80 Posted May 2, 2012 Share Posted May 2, 2012 Ja wie weet komen we elkaar nog tegen.Fijn he dat je al zo snel terecht kunt. Ik was wel blij dat het met mijn werk ook te regelen was anders had ik pas in september 2weken vrij kunnen krijgen. Ik denk dat ik echt niet zo lang had kunnen wachten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nicoletje Posted May 2, 2012 Share Posted May 2, 2012 @mous...mijn omvang is 75 ...maar ik ben heel breed gebouwd, vooral mijn borstkas, en schouders...@essie..zou wel gezellig zijn ja...en we staan samen sterk hahahaha...stiekem toch bang dat het teee groot wordt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
essie80 Posted May 2, 2012 Share Posted May 2, 2012 Ja ik ben ook wel bang dat het te groot wordt.ook ik ben breed gebouwd. Breed bij de schouders en in de heupen en kont dus met die 375-400cc wordt het wel heel mooi denk ik. Wat dat betreft heb ik wel vertrouwen in de pc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nicoletje Posted May 2, 2012 Share Posted May 2, 2012 jawel ik ook wel...is meer spanning denk ik dan echt angst Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nicoletje Posted May 5, 2012 Share Posted May 5, 2012 @essie80....Hey...heb jij al je datum ontvangen?Ik moet om kwart voor 10 al daar zijn...wordt vroeg op staan en vliegen en rennen met de kinderen...krijg toch zenuwtjes hoor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.