Ga naar inhoud

Nicoletje: 14 mei 2012: Dr. van Onselen : ACCZ


Gast nicoletje

Aanbevolen berichten

Gast nicoletje

hey hey...

ik zie nu pas dat ik het wel aangeklikt heb laatst en niet gereageerd, is toevallig dat ik het aanklikte...sorry

Opzicht ik doe kleine dingetjes aar alles kan ik niet...of het is gevoelig of ik heb het gevoel alsof mijn spier zich in 2en splitst

eerder een raar gevoel hahaha...maar opzicht het gaat goed. Verder ze dalen mooi in, de linker blijft toch nog voller..maar goed geduld.

Als ik buk ben ik gisteren toevallig achter gekomen voel ik mijn linker prothese heel erg aan de onder en zijkant.dan heb ik hem echt vast, rechts heb ik het niet.

Voelt ook akelig aan...ik hoop dat het erbij hoort en zich nog moet kapselen. Ik wacht netjes af. Anders spreek ik bij de 6 weken bezoek erover.

Met jou ook alles goed las ik..en ziet er mooi uit, die nieuwe fotos in de badpak. Alsnog een fijne vakantie gewenst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 108
  • Created
  • Laatste Reactie

Dames..

Ik ga binnenkort op consult bij dr van Onselen ACCZ.

ik lees jullie berichten goed, zeker over t herstel!

Wat ik me afvraag..wisten jullie dat t zo pijn deed?

Hoe lang houd die pijn aan ? en heb je het daar voor over..

Schrik er toch een beetje van..

Groet Lola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hsy Lola,

Je leest het overal wel en stelt je er op in maar uiteindelijk moet je het toch ervaren.

De ene vind het uiteindelijk meevallen en voor de ander valt het toch tegen..

Ik zelf vind het pijn die je er voor over hebt en met het tijdig innemen van je medicatie is het eigenlijk best goed te doen. Ik vond het vervelender dat je de eerste 2 weken zo beperkt bent en dus niet zo heel veel kunt doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hi Essie,

Kun je mij uitleggen met wat je zo beperkt bent?

Een olifant op mijn borst lijkt mij zwaar hahaha maar wat kun je bijvoorbeeld niet?

Pijn is inderdaad voor iedereen verschillend, gelukkig is er medicatie.

wordt er trouwens iets voorgeschreven of krijg je iets mee van ACCZ na je operatie?

x Lola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lola,

Ik ben zelf ook bij Accz geweest. Je krijgt een recept mee voor celebrex. Die kun je na de operatie (laten) ophalen bij de apotheek. Eerste dag heb je nog niks nodig, door de narcose is de pijn dan nog minimaal. Ik vond het allemaal heel erg meevallen!

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Nicole,

Ik hoop zelf ophalen... :D

Wel oke geregeld van ACCZ.

Waar ik eerlijk gezegd een beetje bang voor ben is dat mijn borsten zo recht naar voren komen te staan..ik wil ze natuurlijk houden..Hoe is dat bij jou? ( als ik dat vragen mag )

X Lola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Euhhh sokkie... Maar maakt niet uit.

Bij Accz werken ze met anatomische implantaten, dit geeft het meest natuurlijke effect. Je mag mn foto's wel zien hoor, moet je ff vrienden worden. De laatste foto is van 6 weken po, nu alweer 3 maanden po en is al veel natuurlijker. Zal binnenkort een 3 maandenfoto plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.