Ga naar inhoud

Na 2e Operatie nog steeds Double bubble!


yasje

Aanbevolen berichten

hooi allemaal ik ben yasmin 21 jaar en ik overweeg een borstvergroting,omdat ik 2 kinderen heb en na de zwangerschap ik niet meer tevreden ben over mijn borsten.

ik heb 18 januari bij bergmankliniek in Heerenveen een consult gehad hier

was ik heel tevreden over.

Nu heb ik 12 april een verpleegkundige consult en maken we een afspraak

voor de operatie..

ik denk dat ik het ongeveer juni of juli doe wanneer ik vakantie heb

aangezien ik een politieopleiding doe en veel moet sporten.

hoe hebben jullie de operatie ervaren?

hoop dat ik veel ervaringen hoor van jullie zodat ik een beetje weet

wat mij te wachten staat

groetjes yasmin :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 105
  • Created
  • Laatste Reactie

Welkom Yasje,

Er is op het forum veel te lezen bij de operatieverslagen, daar lees je hoe verschillende mensen hun bv hebben ervaren. Ik zou jou ook aanraden om zo vroeg mogelijk in je vakantie de bv te plannen, aangezien jij nogal een fysieke opleiding doet. Probeer het zo te plannen dat je 6 weken geen zwaar werk of sport hoeft te doen (alleen lichte boeven, dus geen zware jongens vangen!).

Heb je al enig idee wat je wilt voor grootte, plaatsing van de protheses?

alvast veel leesplezier op het forum!

groetjes

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

welkom!

leuk,maar ook erg pittig een politieopleiding,heb in me vriendekring 2politiemensen en hun ervaringen in opleiding meegemaakt.

qua sporten,tja je kan en mag altijd been en buikoefeningen doen,maar of je er ook behoefte ana hebt na je borstvergroting,dat is de vraag natuurlijk.

ik kon echt 8weken lang niks doen,het deed gewoon te veel pijn,tja,heb dan ook een traag herstel gehad helaas.

sucses met je 2de consult.

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey ja is zeker een zware opleiding daarom doe ik het idd ook in de vakantie heb dan gelukkig geen sport..

ik krijg Natrelle(mcghan) 350 cc rond achter de spier hij doet alleen maar onder de spier ...doet wel meer zeer heb ik gehoord..

maar ja heb ik er maar weer voor over haha

heb vannacht gedroomd dat de narcose niet hielp bij mij ik bleef maar wakker en hun mij platspuiten maar hielp niks hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja zeg dat wel hahaha moet er niet aan denken!!

kan ook niet wachten tot het zover is daarom droom ik er ook

zo vaak over.

en dan word je wakker en zie je die manderijntjes die eigenlijk dikke meloenen moeten zijn hahahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hahaha ja nu valt het nog tegen,straks ben je de gelukkigste op aarde.

dan ben je zo blij dat je die stap hebt genomen.

hoor vaak en lees hier en daar wel eens dat meiden erg schrikken van het gewicht en de grootte die ze dan ineens mee moeten dragen,nou daar heb ik toch nooit echt last van gehad.

maar ik was dan ook niet echt super super plat zeg maar ervoor,want dat scheelt ook een berg natuurlijk,van helemaal niks tot meloenen hahahahaha

sucses,ook met je politieopleiding :91:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

jaaaa ik kan ook echt niet wachten,

het is veel geld maar je heb je hele leven er plezier van,

soms voel ik me ook sculdig dan denk ik dat geld kan ik ook aan

mijn gezin uitgeven,

maar die komen niks te kort,

en bovendien wil ik mijzelf ook wel eens verwennen na hard werken

en het huishouden en mijn kids.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

JAAAAAAA MENSEN de operatiedatum is gepland 5 juli om 7.30 :127: ben ik aan de beurt ik vind het zoooo spannend ... is al over 2 maandjes!! alleen ik ben zo bang dat ik niet wakker word uit de narcose of wel wakker word maar dan te vroeg hahahah zullen de zenuwen wel zijn kan iemand mij vertellen hoe jullie de narcose hebben ervaren en hoe jullie je voelde na de operatie want bij mij word het namelijk dual plane heb gehoord dat dat wat zeerder doet!het word namelijkLinks 385cc en Rechts 365cc aardig wat dus

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...

Nou mensen,

weer een tijdje geleden, zoals jullie kunnen lezen in mijn vorige topics heb ik 2010 een borstvergroting gedaan en 15 november 2011 een plooicorrectie aangezien ik een dubbele plooi had.

Nu is de plooi weer terug gekomen!!!! ik heb de bergman kliniek gebeld want ik wil een second opinion aangezien dr van der lei mij vertelde dat het geen zin heeft om de prothese voor de spier te plaatsen ipv achter de spier en ik zo nu en dan hoor en lees dat dat wel degelijk effect heeft op mijn plooi! Dr van der lei heeft wel gezegd dat de plooi terug kan komen maar ik vind dat hier gewoon een oplossing voor gezocht moet worden en ik niet strax met 4 borsten loop.

de bergmankliniek vertelde mij dat een second opinion binnen de kliniek 250,- euro kost!!!

nou sorry maar voor dat geld ga ik dat dus niet doen daarbij zijn het allemaal collega's van elkaar en houden ze toch het hand boven het hoofd van de chirurg.

Nu heb ik vandaag gebeld met dr Kappel die ik aanbevolen kreeg van een vriendin.

Ik heb haar het verhaal uitgelegd en ook zij vertelde mij dat de plooi oftewel double bubble te herstellen is door middel van de prothese te verplaatsen. Veel meer kon zij niet zeggen aagezien ze mij moet zien wil zij een betere beoordeling geven.

Ook vond zij het belachelijk dat dr van der lei de plooi heeft ingekort aangezien dat het effect maar voor korte duur is omdat de huid toch over de prothese gaat hangen en naarmate ik ouder word het dus ook erger word.23 april heb ik een afspraak met dr Kappel en benieuwd wat zij ervan zegt.

Nu heb ik protheses van Natrelle(mcghane) nu staat er het volgende in het garantiebewijs : gratis verandering van maat op verzoek van uw chirurg kan het om even welke beschikbare maat wordne gekozen ter vervanging van uw huidige met siliconengel gevulde borstimplantaat en dit zonder extra kosten.U ontvangt tot 1000 euro voor contante uitgaven aan honoraria van chirurgen en operatie en anesthesiekosten die de verzekering niet dekt.

Nu ga ik ervan uit dat als ik opnieuw moet worden geopereerd ik hiervan gebruik kan maken?

heeft iemand hier ervaring mee???? Ook wil ik mochten er extra kosten komen voor de hersteloperatie dat de bergmankliniek dat vergoed aangezien dr van der lei weigert de protheses voor de spier te plaatsen.Ik vind dit nogal logisch! het domweg een inschattingsfout van de chirurg geweest of zie ik dat verkeerd? wie kan mij helpen en heeft ook zo'n dergelijke ervaring gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Yasje

Bah, wat een gedoe zeg!! Ik heb hier geen ervaring mee, dus kan je daarin geen advies geven, maar als ik jou was zou ik wel voet bij stuk houden.

Ik ben zelf 24 dagen geleden geopereerd en het oorspronkelijke plan was om mijn prothese ook achter de spier te plaatsen. Dit heeft de chirurg tijdens de operatie ook gedaan, maar hij zag tijdens deze operatie al dat ik ook een double bubble kreeg. Hij heeft toen op dat moment beslist, dat hij de spier weer zou hechten en de prothese voor de spier ging plaatsen. Volgens meting heb ik voldoende vetweefsel, dus was deze plaatsing mogelijk!

Ik denk dus, dat als jouw arts ook beter uitgekeken had tijdens de operatie, dat ie het had moeten zien. Maar goed, misschien zit ik er ook volledig naast en was het bij jou toen niet te zien.

Heel veel succes!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Yasje

Bah, wat een gedoe zeg!! Ik heb hier geen ervaring mee, dus kan je daarin geen advies geven, maar als ik jou was zou ik wel voet bij stuk houden.

Ik ben zelf 24 dagen geleden geopereerd en het oorspronkelijke plan was om mijn prothese ook achter de spier te plaatsen. Dit heeft de chirurg tijdens de operatie ook gedaan, maar hij zag tijdens deze operatie al dat ik ook een double bubble kreeg. Hij heeft toen op dat moment beslist, dat hij de spier weer zou hechten en de prothese voor de spier ging plaatsen. Volgens meting heb ik voldoende vetweefsel, dus was deze plaatsing mogelijk!

Ik denk dus, dat als jouw arts ook beter uitgekeken had tijdens de operatie, dat ie het had moeten zien. Maar goed, misschien zit ik er ook volledig naast en was het bij jou toen niet te zien.

Heel veel succes!!

xx BB

Hey Hey!

bedankt voor je reactie!

ja idd qua meting had ik de plaatsing kunnen hebben en inderdaad als hij goed had gekeken had hij het waarschijnlijk ook gezien.

Maar goed dat is allemaal niet gebeurd maar ik heb wel zoiets van dat hij het maar oplost via een andere chirurg of hijzelf.

Ik heb 4150 euro betaald voor de borstvergroting waar ik jaren voor moest sparen hier wil ik dan wel mooie borsten voor terug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa zeg hoop geld , helaas ik zou in dit verhaal echt niet weten hoe of wat...

Ik wens je hier wel heel veel succes en sterkte mee en hoop dat je snel wijzer wordt

en dat het probleem hersteld gaat worden!

Liefs Senna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is een double bubble? Kan er me niks bij voorstellen..

Als ik zo'n verhalen lees ga ik wel erg twijfelen aan een bv...

Yasje ik wens je alvast veel success en ik hoop dat het allemaal snel in orde komt voor jou..

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, nu weet ik wat je hiermee bedoelde.

In een bikini valt het wel op en ik zou ook helemaal niet tevreden zijn.

Ik zou hier zeker mee verder gaan!!!

Je pc zou dit moeten vergoeden! Staat er geen contact adres op het garantiebewijs? (klinkt nu wel zo verkeerd..)

En bij verschillende chirurgen je probleem voorleggen. :93:

Alvast good luck girl! :53:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb Natrelle gebeld en die zeggen dat de chirurg contact moet opnemen met hun voor nieuwe protheses en garantie mocht ik dus

nieuwe protheses moeten. Ik zit er ook aan te denken om grotere protheses te laten plaatsen want ik hoor vaak dat dat ook een optie is om die plooien weg te krijgen. Maandag moet ik bellen met de kliniekmanager van bergmanclinics en dan stel ik hun aansprakelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooohhh wat erg !! ik hoop voor je dat alles weer mooi word en dat ze het kunnen oplossen....!!!!!

ik ben hier ook zo bang voor he, die double bubble..

(ik heb een tijdje geleden er een topic over geopend omdat ik er graag meer informatie over wilde hebben... )

http://www.borstenfo...-dat-vaak-voor/

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooohhh wat erg !! ik hoop voor je dat alles weer mooi word en dat ze het kunnen oplossen....!!!!!

ik ben hier ook zo bang voor he, die double bubble..

(ik heb een tijdje geleden er een topic over geopend omdat ik er graag meer informatie over wilde hebben... )

http://www.borstenfo...-dat-vaak-voor/

hey hey!

ja kan ik me voorstellen maar opzich komt dit niet veel voor maar ik ben dus weer de pechvogel !!

maar goed er moet wel iets zijn om het op te lossen en ik eis gewoon dat het voor 100% vergoed word!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid!

Ik zou zeker voor een grotere prothese gaan!

Mischien heb je een dunne huid waardoor het niet voor de spier kan?

Je eigen borst hangt nu over je prothese heen! Neem je een grotere prothese kan je eigen borst er dus niet over!

Het is dus echt wel op te lossen!

Jammer dat je het nu weer hebt meid is toch een hoop pijn en verdriet weer :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid!

Ik zou zeker voor een grotere prothese gaan!

Mischien heb je een dunne huid waardoor het niet voor de spier kan?

Je eigen borst hangt nu over je prothese heen! Neem je een grotere prothese kan je eigen borst er dus niet over!

Het is dus echt wel op te lossen!

Jammer dat je het nu weer hebt meid is toch een hoop pijn en verdriet weer :(

hey hey marisjuh!

ja het is zeker wel op te lossen maar de vraag is gaan zij het op hun eigen kosten oplossen.

Willen ze een beetje een goede naam houden zouden ze dat wel moeten doen.

morgen ga ik bellen en dan horen jullie wel wat zij te zeggen hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu het is gelukkig maandag heb heel het weekend gepiekerd en slecht geslapen!

nu kan ik vandaag eindelijk bellen met de kliniekmanager ben benieuwd wat zij zegt ik denk in

1e instantie dat ze het gaat afwimpelen maar ik ga echt doordrammen voor een oplossing.

Als ik gebeld heb horen jullie het!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.