Ga naar inhoud

Na 2e Operatie nog steeds Double bubble!


yasje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 105
  • Created
  • Laatste Reactie

Nou Ik heb gebeld en mijn verhaal uitgelegd bij de kliniekmanager.

Ze schrok hier wel van en ging vandaag nog met dr van der lei bespreken wat te doen.

Ze zei wel dat ze geen medicus is en het toch met hem moet bespreken en dan een afspraak met

mij maken waar de pc bij zit en zij wilde er eventueel ook bij zitten.

Ik vroeg naar de garantie en ze vertelde mij dat als het idd een fout van de pc was ik het volledig vergoed krijg.

Maar ja gaat hij z'n fout toegeven? ik denk het zelf namelijk niet en ben ook bang dat hier nog een staartje aan gaat zitten.

Naja ik wacht haar telefoontje af zij zou me vandaag of morgenochtend bellen aangezien dr van der lei nu aan het opereren is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik heb ook wat troubles gehad bij mijn bv ( 1 tje hoger dan der zus ): bij t bellen werd ik ook afgewimpeld hoor! Afwachten en t was gewoon zo en bla bla...

Dus als t bij jou zo zou zijn: ik ben gewoon zonder afspraak langs gegaan en heb onmiddellijk een consult geeist! Ging rel schoppen in de gang hoor indien nodig :)

Ik wil je gewoon zeggen dat je moet doorzetten, ik hoop dat je een zinnig antwoord krijgt en niet moet gaan nadenken over wat je gaat roepen in de gang :)

Veel succes vandaag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow zie dat je ondertussen al belde :)

Weer even afwachten he nu, maar t is al positief dat er een afspraak is he!

Komt goed meid!

Hey ja als het moet zet ik er een advocaat op ik heb nu 2 ongelijke borsten en de vorm van de prothese is bijna niet eens te zien lijkt wel of het er even snel in is gegooid.

maar afwimpelen moeten ze niet doen want idd wat jij zegt ik schop ook gewoon een rel hoor al moet ik met mijn borsten in het nieuws interesseert me niks op dat moment hihi . maar wat hebben zij toen bij jou gedaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een gratis herstelop gehad... Maar t lijkt mij nu ook weer zo te zijn ... Zucht... Die ene zit echt hoger en is kleiner, al is t verschil minder met de vorige keer...

Maar toch... Na 3 keer verwacht ik perfectie...

Nu, ben pas 6 weken po en heb binnen 2 weken controle... We shall see

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een gratis herstelop gehad... Maar t lijkt mij nu ook weer zo te zijn ... Zucht... Die ene zit echt hoger en is kleiner, al is t verschil minder met de vorige keer...

Maar toch... Na 3 keer verwacht ik perfectie...

Nu, ben pas 6 weken po en heb binnen 2 weken controle... We shall see

heb je grotere protheses gehad? en moest je die protheses ook zelf betalen of niet? Ik heb het idee dat ik ook grotere protheses moet aangezien het niet mijn hele borst opvuld en de ene tepel kijkt naar beneden en de andere rechtvoor uit. kortom het ziet er niet uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig een redelijk positieve reactie van de kliniekmanager. Nu duimen dat het goedkomt, maar dat denk ik wel. Die chirurg heeft er geen baat bij om 'geld' te vragen voor een heroperatie. Als de klinieknmaganer accoord geeft dan ben je al een heel eind denk ik ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb inderdaad grotere protheses maar die heb ik betaald. Was op mijn vraag, terwijl ik daar toch was :)

Deze waren niet zijn voorstel, hij ging gewoon dezelfde lager plaatsen: bij mij was t natuurlijk niet de grootte van de prothese die t probleem veroorzaakte he

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooooh op die manier!

ja ik heb idee dat ik teveel ruimte over heb waardoor alles alle kanten op vliegt.

Maar goed ik zie het wel wat ze zeggen.

@piepke

ik neem idd ook aan dat de pc er niet slechter van word daarbij zijn klinieken altijd goed verzekerd

voor dit soort dingen. Dus ik ben ook niks van plan te betalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Nou ik heb nog niks gehoordheb haar al 2 keer geprobeerd te bellen maar geen gehoor.

Ik heb wel een email naar haar gestuurd en nogmaals de klachten en fotos erin gezet zodat ze zelf

ook even een beeld kan krijgen. Ik hoop echt dat ik vandaag nog wat hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zenuwtjes ja? :)

Kan t heel goed begrijpen, die boobs beheersen toch je leven he, t is een echt fobie soms :)

Patience my dear :)

hahah ja dat heb ik niet meer!

ik word er zoooo gek van ik zal vandaag ook niks meer horen denk ik .

Maar morgenochtend ben ik de 1e die beld!

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou net weer geprobeerd te bellen aaaaaaaaaaaa ze nemen niet op!

als ze morgenochtend niet heeft gebeld ga ik morgen zelf naar de kliniek ik werk er toch vlakbij!

elke keer aan het lijntje worden gehouden word ik gek van!!

ik heb trouwens ook een foto met blote borsten maar die stuur ik alleen pb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zit me je mee te wachten :)

Toch een vreemde kliniek hoor, de mijne is 24/24 bereikbaar...

Misschien moeten ze nog overleggen he en houden ze je niet aan t lijntje, kan ook he!

Maar zou ook eens binnen wippen als je ze morgen niet kan bereiken hoor :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee idd! ik heb via het algemene nummer gebeld en toen zeiden ze dat ze niet op der plek zat.

ik heb haar 06 geprobeerd maar lukt ook niet.

ik probeer morgenochtend gelijk weer.

en anders sta ik daar idd op de stoep!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat onprofessioneel zeg. Ze ontwijken je lijkt het. Niet opgeven hoor. Aanhouder wint. Dit gaat niet om "zomaar" iets. Borsten zijn heeeeeeeel belangrijk. En zo ga je niet met mensen om. Idd gewoon even langs gaan. Dan kunnen ze het live in stage zien wat er niet goed aan is. Zet hem op morgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal!

sorry dat mijn reactie zo laat is maar moest heel de dag werken!

Nou gisteravond het telefoontje het was in 1e instantie helemaal niet de bedoeling dat de kliniekmanager mij belde want ze begon met een raar verhaal totdat ze erachter kwam dat ik niet de juiste persoon was haha.

Naja goed nadat ze 10 keer haar excusses had aangeboden vertelde ze zij dat zij de foto''s ook had bekeken en dat ze mijn probleem helemaal snapt! Ook heeft dr van der lei en een andere chirurg samen naar de foto's gekeken en beoordeeld.

Ze vertelde mij dat zij dit absoluut wil oplossen en mij tegemoet wilt komen en ze zal zorg dat ik vandaag werd gebeld om met spoed een afspraak voor mij te maken. Ook vertelde ze dat dr van der lei vanaf volgende week een tijd in het buitenland is ivm congressen Ik zei ja nou een andere arts is ook goed als ik maar geholpen word toen zei ze dat het normaal gesproken zo is dat de gene die de borstvergroting heeft gedaan ook het herstel moet doen maar dat ze mij niet lang wilt laten wachten dus kan ik ook naar dr cromheecke.Nou ja met veel begrip werd ik gelukkig te woord gestaan.

Dus vandaag werd ik gebeld door de ''beatycoach'''(ja dat hebben ze tegenwoordig ook al) voor een afspraak.

Ze vroeg mij met welke arts ik een afspraak wilde, ik zei dat ik het liefst dr cromheecke wilde spreken aangezien hij mij waarschijnlijk ook opereerd.Nu heb ik as maandag om 12.20 een afspraak en dr van der lei is ook aanwezig dus 2 chirurgen.

Nu ben ik voor mezelf een beetje op een rij aan het zetten waar ik mij nou namelijk zo aan stoor namelijk:

-de double bubble

- de volume lijkt weg te zijn de protheses zitten er wel maar lijken weinig op te vullen, misschien dat dat te maken heeft met de dual plane plaatsing? maar in het begin waren ze aardig vol

- mijn rechter borst hangt naar beneden en de linker hangt hoger dus de ene tepel kijkt omlaag en de andere rechtvoor uit.

Nu ben ik bang dat ze een lift willen doen maar ik wil gewoon echt die protheses voor de spier hebben namelijk voor de volume

en om in de toekomst hetzelfde probleem te voorkomen, als ik de protheses zo laat zitten namelijk dual plane ben ik bang dat een lift maar voor korte duur is en naarmate ik ouder word het weer gaat hangen.

Maar waar ik ook bang voor ben is dat ze wel geld ervoor gaan vragen maar gelukkig zei de kliniekmanager en de beautycoach dat ze mij tegemoed willen komen in de kosten of een deel word vergoed of het gehele bedrag nou ik ga dus voor het gehele bedrag want ik heb ook geen geld om een deel te betalen en ik vind dat ik nu wel genoeg heb betaald.

Wat zouden jullie doen in mijn positie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij hebt groot gelijk. Ik vind het sowieso wel tof dat ze overboord komen. Nu nog een stapje verder om het een totaal plaatje te maken. Succes met het verdere verloop. Omdat het nu wel snel gaat, zou je dingen ivm je werk/thuis ook moeten regelen. Gaat dat goed komen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Yasje

Nou, dat is toch eigenlijk wel positief nieuws, nu hopen dat ze het volledig gaan vergoeden! Ik hoop dat er nu een goede oplossing bedacht wordt voor je en ik denk dat je ze sowieso moet vragen wat je nu beter kunt laten doen.... Een bredere prothese? Een prothese met meer projectie?? Is het de beste optie om hem voor de spier te zetten?

Heel veel succes met je 'consult', ben echt benieuwd hoe dit verder gaat verlopen.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi yasje,

Net je verhaal gelezen. Ik vind dat je volledig in je recht staat. Je arts heeft gewoon geen goed werk geleverd en dit moet gewoon opgelost worden!!!!

KOSTELOOS!! Als de kliniek een goede naam wil behouden helpen ze je netjes en op hun kosten. je hebt al een hoop geld uitgegeven met daarmee als doel dat je mooie borsten zou krijgen en niet dat je binnen zo'n korte weer opnieuw geopereerd moet worden.

Ik kan me inderdaad je verhaal herinneren dat je hier al langer mee tobt. Ik ben net als jij, ook in 2010 een bv ondergaan. (september) en ook ik zit met een çomplicatie'. Al vrij snel kreeg ik last van een putje tussen mn borsten. Inmiddels is dit een echt goed zichtbare en lelijke rimpeling geworden. Ik had gehoopt dat het nog weg zou trekken en voelde m me vreslijk bezwaard de stap te nemen om mn pc te bellen. Ook zat ik al vanaf het begin met het 'probleem' dat mn boobs heel dicht op elkaar staan, tegenelkaar eigenlijk. Ik blijk dus symmastia te hebben.

Ik heb een mail gestuurd waar ik mijn probleem in heb voorgelegd en kreeg meteen reactie dat ze me terug wilden zien op consult.

Bij be-clinic vonden ze ook dat dit niet kon en heb een GRATIS herstel operatie aangeboden gekregen voor de symmastia en daarbij nieuwe protheses om de rimpelvorming te voorkomen. Of het bij de symmastia nu wel of niet gaat om een fout van de arts (dit is nogal onduidelijk), ze willen me iniedergeval helpen en niet opnieuw aan me verdienen en dat vind ik wel zo fatsoenlijk. Want wat je zegt: ik heb ook geen geld voor een niewe operatie en heb echt moeten sparen om een bv te ondergaan.

Heel veel succes meid en kom voor je zelf op!!!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.