Ga naar inhoud

Na 2e Operatie nog steeds Double bubble!


yasje

Aanbevolen berichten

Hoi yasje,

Net je verhaal gelezen. Ik vind dat je volledig in je recht staat. Je arts heeft gewoon geen goed werk geleverd en dit moet gewoon opgelost worden!!!!

KOSTELOOS!! Als de kliniek een goede naam wil behouden helpen ze je netjes en op hun kosten. je hebt al een hoop geld uitgegeven met daarmee als doel dat je mooie borsten zou krijgen en niet dat je binnen zo'n korte weer opnieuw geopereerd moet worden.

Ik kan me inderdaad je verhaal herinneren dat je hier al langer mee tobt. Ik ben net als jij, ook in 2010 een bv ondergaan. (september) en ook ik zit met een çomplicatie'. Al vrij snel kreeg ik last van een putje tussen mn borsten. Inmiddels is dit een echt goed zichtbare en lelijke rimpeling geworden. Ik had gehoopt dat het nog weg zou trekken en voelde m me vreslijk bezwaard de stap te nemen om mn pc te bellen. Ook zat ik al vanaf het begin met het 'probleem' dat mn boobs heel dicht op elkaar staan, tegenelkaar eigenlijk. Ik blijk dus symmastia te hebben.

Ik heb een mail gestuurd waar ik mijn probleem in heb voorgelegd en kreeg meteen reactie dat ze me terug wilden zien op consult.

Bij be-clinic vonden ze ook dat dit niet kon en heb een GRATIS herstel operatie aangeboden gekregen voor de symmastia en daarbij nieuwe protheses om de rimpelvorming te voorkomen. Of het bij de symmastia nu wel of niet gaat om een fout van de arts (dit is nogal onduidelijk), ze willen me iniedergeval helpen en niet opnieuw aan me verdienen en dat vind ik wel zo fatsoenlijk. Want wat je zegt: ik heb ook geen geld voor een niewe operatie en heb echt moeten sparen om een bv te ondergaan.

Heel veel succes meid en kom voor je zelf op!!!

Liefs

Hey A70

wat fijn dat ze je zo goed helpen! het is inderdaad vervelend als je ontevreden bent en je al je geld aan zo'n operatie heb uitgegeven. Daarbij heb ik hetzelfde probleem als jou het is bij mij ook onduidelijk wat de oorzaak nou is van de double bubble fout van de chirurg etc.. al ben ik daar wel van overtuigd aangezien ik na mijn bv gelijk die plooien zag maar toen was het nog zo gezwollen dat het wel mee viel. Ik heb in november al een ''simpele'' hersteloperatie gehad namelijk een plooicorrectie het heeft dus niks geholpen alleen erger gemaakt en voor de chirurg was het een makkelijke,goedkope en snelle operatie. Dus nee ik laat mij niet meer wijsmaken dat ik een lift enzo... moet ik wil gewoon wat aan de protheses gedaan hebben.

Valt de rimpelvorming trouwens onder garantie? bij heel veel klinieken niet dus wel netjes dat je gratis protheses kreeg!

Daarbij vind ik dat alle klinieken dat moeten doen ze zijn er toch voor verzekerd en ik vind dat elke vrouw tevreden de kliniek moet uitstappen ongeacht of het een fout van hun is of niet want dat is toch altijd moeilijk te bewijzen aangezien chirurgen niet snel een fout toegeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 105
  • Created
  • Laatste Reactie

weet iemand of de maten afhangen van de plaatsing?

dus bijvoorbeeld als ik nu met dezelfde cc's op de spier ga doen word het dan groter of niet?

want ik heb nu dual plane en ik heb het idee dat het wat afplat

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik weet niet of het veel verschil maakt...maw of je echt verschil ziet met achter de spier..er zullen achter de spier vast wel ccs weg vallen maar ik denk diet dat het om hele cupmaten gaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik ook hoor!

als ik naar de foto's kijk van hoe het vlak na de bv was en hoe het nu is is het zeker wel minder geworden.

Maar ik heb een beetje zitten lezen en dat kan idd door de dual plane plaatsing komen.

Nu ga ik maandag sowieso eisen om het op de spier te doen want ik wil van die double bubble af

en ik ben bang dat ze een lift gaan voorstellen maar dat is dan opgelost voor korte duur en ik wil hierna

niet meer onder het mes voor hetzelfde probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

T moet ook kunnen he, voor...

Bij mij ging t niet wegens te weinig weefsel jammergenoeg

hey!

ja ik las net je topic heb ook ff berichtje achter gelaten.

Als ik zo mijn weefsel bekijk moet het genoeg zijn voor op de spier.

Zo niet dan eis ik grotere protheses want die plooien MOETEN weg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi ik had ook zo aan me vel zitten trekken: dik genoeg toch :)

Maar helaas pindakaas, metingen vielen anders uit... En dat mag je helemaal niet doen hoor: de plooi zal misschien weg zijn maar dan zit je met zichtbare randen of zo...

Hebben ze dit vorige keer niet gemeten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hij heeft wel het een en ander gemeten maar hij zei van te voren al dat hij eigenlijk alleen maar dual plane

plaatsingen doet dus ik heb nooit echt specifiek naar de andere plaatsing gevraagd.

naja mocht het bij mij niet op de spier kunnen dan eis ik grotere protheses dan trekt de plooi ook weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

maandag is het zover dan ga ik terug naar de bergmankliniek en heb ik een gesprek met dr van der lei e ndr cromheecke!

ik ben zoooo zenuwachtig ik ben echt bang dat ze me gaan afwimpelen.

Maar ik heb me voorgenomen dat ik daar de deur niet uitga zonder dat het is opgelost!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ga straks op papier zetten waar ik tegenaan loop en wat mij de oplossing lijkt en dan kijken wat de

artsen zeggen. Ik weet in ieder geval dat dr van der lei zei dat grotere protheses niet helpen terwijl ik overal lees

dat dat wel zo is dus dat ga ik in ieder geval even aankaarten en de plaatsing natuurlijk waar ik zeer mijn twijfels over heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meid!

Wat een heftige tijd moet je doorstaan! Heb het zwaar

met je te doen! Niets meer dan normaal dat het helemaal

vergoed moet worden! Want je had om een borstvergroting

gevraagt, niet om verdubbelde borsten;)

En als ik die pc was, had ik het zeker gedaan, alleen

al voor je naam schoon te houden!

En als je er een zaak van zult maken? Sta jij zowizo

in je recht! Go girl!

Don,t worry, en anders kan je nog altijd publiciteit

inschakelen: landelijke krant, het nieuws, radar, opgelicht,

Rijdende rechter etc etc;)

Het gaat zeker goedkomen met je! Alleen jammer dat

het zo lang moet duren! Sterkte ermee!

Suc6 morgen op je gesprek!

Liefs, moon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik wens je alleszins het beste toe voor morgen,

Maar als ik zo lees dat je met 2 dokters een afspraak hebt zou het me vreemd lijken dat ze t nie kunnen oplossen!

Dus de kwestie is niet van hoe, maar wanneer :) dus vergeet op je lijstje je kalender nie mee te nemen!

Kop op en laat iets van je horen he

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha ja nou maakt mij niet uit welke dag ik geopereerd word of welke week als ik maar van die borsten af ben!

ik kan gelukkig vrij nemen aangezien ik student ben.

ik heb het volgende op mijn lijstje gezet mochten er nog suggesties zijn hoor ik het graag!

Probleem

-double bubble

-rechter borst hangt meer dan linker borst

-volume is weg

-voel protheserand in borstplooi

Oplossing?

-prothese voor de spier?

-meer cc?

-Absoluut GEEN lift!

prothese met andere projectie?

Huidige situatie:

Natrelle 385cc Links en 365cc Recht high profile dual plane

Borst met minste cc hangt.

heb veel cc verloren in vergelijking met kort na de operatie.

Ik wil de prothese op de spier om in de toekomst hetzelfde probleem te voorkomen.

Mocht dat niet kunnen ivm een dunne huid dan overwegen om meer cc te nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.