Ga naar inhoud

Na 2e Operatie nog steeds Double bubble!


yasje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 105
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo Dames!

Nu net terug van bergmankliniek.

Ik moest even wachten en toen kwam dr Cromheecke.

Ik vertelde mijn verhaal waar ik mij aan stoorde en ik moest me uitkleden.

Hij zag het probleem gelijk en zei ook dat ik de pechvogel was die ''double bubble'' heeft gekregen.

Hij zei je kan de prothese makkelijk op de spier hebben en ik zei dat ik de maat ook klein vind aangezien het lijkt

alsof mijn prothese de borsten niet opvult.

Ook hierin gaf hij mij gelijk en zei dat ik best een grotere prothese kan hebben!

Hij had het al uitgebreid met dr van der lei besproken en ze vonden beide dat het resultaat niet mooi was en begrepen zeker

dat ik ontevreden was. Ook heeft hij mij netjes alles uitgelegd waardoor ik het ook beter begreep.

Nu vroeg ik dus hoe dat zat met de kosten voor de operatie.

Hij zei dat ik al genoeg geleden heb en vond dat ik de gehele operatie inclusief protheses niet zelf hoefde te betalen!

Nu moet ik as woensdag naar dr van der lei om de protheses te passen en dingen te bespreken voor de operatie.

Na het gesprek kwam de kliniekmanager nog om te vragen of ik tevreden het gesprek heb doorstaan en of ik blij ben met de oplossing. kortom een TOP service en ik ben ook heel blij dat hun het probleem erkennen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Yasje

Neem een high profile, dan heb je wat meer projectie! Niet een medium profile wat ik heb, ik denk dat dat niet is wat je wilt :)

Ik heb geen idee wat voor maat ik uitkom, heb nog niks stiekem gepast hihi....

En het is zooooo persoonlijk he, wat je voor maat krijgt met welke prothese. Ligt ook aan het merk....

Maar wat een goede uitslag heb jij gekregen vandaag, pffff :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is goed nieuws....wat een opluchting als ze ook gelijk toegeven dat dit niet de bedoeling is en er een oplossing komt.

Heerlijk meid....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hij zei ook dit komt misschien maar bij 0,5% van de mensen voor en ik ben net de pechvogel.

Hij zei ook letterlijk ''ja dr van der lei is niet op z'n achterhoofd gevallen hij weet wel wat hij doet'' hahahah toen moest ik wel

even lachen.Ik zei ja het is niet dat dr van der lei geen goed werk heeft geleverd maar deze complicatie wil ik voorgoed opgelost hebben. Hij zei ja je heb 2 keuzes 1: grotere implantaten en dan dual plane maar de kans dat het terug komt is aanwezig of

grotere protheses op de spier . dus ik heb voor dat laatste gekozen. Hij zei dat alleen op de spier wel een nadeel heeft namelijk dat het gewicht van de protheses puur op je borst hangt waardoor hangborsten later wel kunnen komen.

Nu zal het wel mee vallen maar dan nog heb ik liever hangborsten dan 4 borsten.

Woensdag naar dr van der lei en protheses passen maar ik denk dat ik 450cc neem in ieder geval niet minder meer kan ook nog haha maar dan word het wel heel groot denk ik want ik heb nu met de 385cc een E cup. Dus word een aardig truitje vol hihi Hij vroeg of ik het erg zou vinden als ik een maat groter kreeg ik zei '' uhmm nee opzich niet :106: '' maar ik dacht (BINGOOOO :101: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik wil voor de 500cc gaan alleen straks verklaren ze me voor gek haha

maar ik ben 1.57 en weeg 59 kilo maar goed ik heb wel brede schouders en de pc zei vandaag dat ik wel groter kan hebben.

toch maar de 500cc doen dan?HELP!!!!! hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou als je nu al op een E uit komt dan kom je met 500 cc wel flink groter en dan nog high profile dat worden mega tits hihii

Ik heb met 450 op de spier medium profile al de 5 F gehaald en ik ben 1.75 en weeg iets van 66 kilo ofzo

Dus meid als je dat graag wilt moet je het doen...besef alleen wel dat als je boven de F gaat het moeilijk is bhs te krijgen...Ik met F heb soms al moeite!!

Veel succes met je beslissing!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yasje, Wat heb je en wat krijg je? Rond of anatomisch??

De breedte en projectie is namelijk op te zoeken. Dan heb je een beetje een idee van wat je nu aan breedte hebt en projectie en wat je gaat krijgen, dan zie je wel het verschil...

ik krijg rond maar ik moet morgen naar dr van der lei dan kijk ik wel wat hij zegt met passen oehhh spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou als je nu al op een E uit komt dan kom je met 500 cc wel flink groter en dan nog high profile dat worden mega tits hihii

Ik heb met 450 op de spier medium profile al de 5 F gehaald en ik ben 1.75 en weeg iets van 66 kilo ofzo

Dus meid als je dat graag wilt moet je het doen...besef alleen wel dat als je boven de F gaat het moeilijk is bhs te krijgen...Ik met F heb soms al moeite!!

Veel succes met je beslissing!!!

hmmm ja daar zit wat in! ik ga morgen maar even passen haha en dan zie ik wel:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Iedereen!

Nou vandaag gesprek met dr van der lei gehad en protheses gepast!

hij zei dat ik minimaal 495cc krijg waarschijnlijk meer maar dat kijken ze bij de operatie.

ik krijg op de spier rond Extra high profile en bredere protheses dus dat word een volle bak haha!

ik word 22 mei geopereerd dus dat is al lekker snel wel door dr cromheecke aangezien dr van der lei een paar weken

naar het buitenland gaat.IK HEB ER ZIN IN!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet iemand of er een groot verschil tussen een high profile en Xtra high profile is? En zo ja wat is dat verschil dan?

Ik krijg nu Extra high Profile en een bredere prothese vanaf minimaal 495cc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.