Ga naar inhoud

Na 2e Operatie nog steeds Double bubble!


yasje

Aanbevolen berichten

Hoi Yasje

Krijg je anatomische protheses??

Kijk maar eens op deze link, daar vind je alle maten.. dus de breedte en hoogte van de prothese en de projectie. Als ik goed gekeken heb, krijg jij een projectie van 6,1 cm.... Hoppaaaa

http://www.justbreastimplants.com/breast_implants/allergan_specs.htm

Je moet wel even goed vragen welke prothese het nou precies is die je krijgt en welke je had.... Dan kun je precies uitzoeken wat het verschil is :D

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 105
  • Created
  • Laatste Reactie

ik heb even gekeken in het Natrelle schema en er staat het volgende:

TSX= Extra full projection

495cc

diameter 12,75 cm

projectie 6.2 cm

ik heb nu een projectie van 5.2 maar ik heb nu dual plane en straks gaat het op de spier maakt denk ik ook wat uit. Alleen ik kan me herinneren dat dr van der lei zei dat de protheses wel wat breder mogen is dat dan de diameter? want qua diameter maakt dat weinig uit met wat ik nu heb namelijk 12,5 en hij had het over 13 .

Naja ze worden in ieder geval voller en hoger haha maar ik denk dat ik voor de operatie aan ga geven

dat ik wel iets meer wil dan 495cc ze hebben toch meerdere maten besteld voor de zekerheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die protheses waar jij bij gekeken hebt, zijn de anatomische.... en daarom dacht ik ook dat jij anatomisch krijgt..... Heb misschien niet goed gekeken, maar de 495 zag ik niet bij de ronde...

Snap het niet goed meer nu haha. sorry als ik de verwarring nog groter gemaakt heb als ie al was....

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die protheses waar jij bij gekeken hebt, zijn de anatomische.... en daarom dacht ik ook dat jij anatomisch krijgt..... Heb misschien niet goed gekeken, maar de 495 zag ik niet bij de ronde...

Snap het niet goed meer nu haha. sorry als ik de verwarring nog groter gemaakt heb als ie al was....

xx

hahah nee klopt dus ik heb even op de site zelf van natrelle gekeken daar kan je ze wel vinden haha

maar je hebt gelijk op de andere site die je mij gaf kon ik ze ook niet vinden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.