Ga naar inhoud

Raibabe19 : 29 juni 2012 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

al jaren kwam ik hier af en toe eens rondneuzen.

Ik ben een vrouw van 19 (bijna 20) met een A cup

Grotere borsten zou zo goed zijn voor m'n zelfvertrouwen, maar die droom lijkt zo ver weg. Ik ben ook bang voor alles, heb constant stress :o

En dan heb ik schrik dat het natuurlijk helemaal zou fout gaan.

ALS ik het zou laten doen, zou dit gebeuren bij dokter Plovier. Dat staat allang vast :1: na het lezen van al die goede commentaar..

Ik ben iemand die altijd bij 'het veilige' blijft, en ik ken ook niemand met een borstvergroting, ik kan er soms wel over praten met m'n vriend en beste vriendin.

Toch voel ik me er zo alleen mee.

Ik was ervan overtuigd dat ik vandaag een afspraak zou laten maken bij dr Plovier. Maar toch houdt weer iets me tegen.

Kan je daar ook op zondag naar bellen? en hoe spreek je z'n naam eigenlijk uit? (Plovier of 'plovjee') :1:

Dankjewel xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 98
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Raibabe19

Het is zeker niet abnormaal dat je hiervoor angst hebt, ik had dit ook. Ik heb echt jaren getwijfeld over een BV en dit jaar (volgende week) word ik 28. In het begin van dit jaar heb ik gewoon tegen mezelf gezegd nu ga ik ervoor, heb gebeld en dag erop een afspraak gemaakt. Na de afspraak heb ik mijn BV vastgelegd en nu heb ik ze 6 weken! Ben echt super tevreden!

Noteer echt uw vragen allemaal zodat je ze kan stellen op uw gesprek!

Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik zelf ben 24 jaar en heb vorige dinsdag mijn bv laten doen en tot nu de dag lijkt het nog allemaal onmogelijk. Twijfels zijn heel normaal heb zelf ook heel lang getwijfeld. je bent nog jong, wat zal de omgeving zeggen? wat als het misloopt? onstekingen? enzoverder je hoort ook veel slechte dingen hé.

Ik heb mijn eerste stap durven zetten da dat er eigenlijk 2 mensen in mijn dichte omgeving dit hebben laten doen, dacht ik van tjiens ik zou ook wel durven nu, maar heb dan nog veel twijfels gehad hoor. Wat ik je kan aanraden is ga gewoon eens op consultatie daarna ben je nog even vrij om te kiezen ja of neen, maar er valt een last van je schouders dat gevoel had ik toch. Nu een eerste afspraak is wel veel stress, eindelijk een stap dichter, zelf bellen voor een faspraak bezorgde mij al veel stress, maar gewoon tegen jezelf zeggen, het is maar een eerste consultatie ik kan nog alle kanten op, maar zo weet je wel hoe of wat! Maar het is een keuze die jij alleen kan maken!

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey raibabe19

Ik snap jouw angst en twijfels heel goed ! Zelf zit ik ook al jaren te wikken en wegen van ja of nee, wat zulle mensen zeggen/denken blablabla. Zelf ben ik een jonge moeder ( 29 jaar ) van 2 kinderen dus ook daar zit dan weer mijn angst van stel dat het fout gaat en wat ga ik ze vertellen. Nu heb ik eindelijk een afspraak gemaakt en volgende week donderdag heb ik dan mijn consult bij de Haaglanden kliniek in Den haag. Zij doen hun operaties in het ziekenhuis in den haag of leidschedam dus dat vind ik weer een fijn idee. Ben nu al op en top zenuwachtig en ik heb alleen een consult maar ik wil nu doorzetten en hopelijk gaat de angst weg of ze knuppelen mij maar neer voor ik die operatiekamer in ga :85:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Amaai ik ben zo blij dat ik hier terecht kan.. Lijkt zo raar en onwerkelijk nog steeds :o

heb net een afspraak voor een consult gemaakt, dit is op 23 april met dr Plovier.

Dit was het vroegste dat kon.

En Nurse, inderdaad wat zat ik te stressen aan de telefoon, heb me kalm gedragen maar..

ooh moet zalig zijn om er al vanaf te zijn :)

Germaine, amai spannend, jij volgende week al consult :)

Ben benieuw hoelang de wachttijd zal zijn tot je operatiedatum

Thanks girls

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is normaal omzo te denken. Zo als vele met ons had ik ook het zelfde gevoel. Na dit weekend wil ik het alleen nog maar meer. Vrij veel dames in t zwembad hadden siliconen en mooi ook. Ik woon iun Brazilie en het is hier heel gewoon...geen schaamte, heerlijk!

Groeten rolingstone

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn Raibabe19 dat je al een datum hebt kunnen vastleggen, nu is de eerste stap toch al gemaakt! :) Nu aftellen naar 23 april en kan je ondertussen nog wat tips enzo lezen.

Germaine hopelijk valt je consult volgende week goed mee!

Mijn eerste consult viel eigenlijk een beetje tegen, het ging me allemaal veel te snel en begon nog meer te twijfelen. Maar heb het nog eens goed besproken met mijn vriend en moeder. EN ik wilde het al zo lang! Heb een afspraak gemaakt en 2,5 weken verder had ik ze! Heb er geen spijt van! Voel me echt een stuk vrouwelijker en mijn vriend vindt ze ook mooi! :D Nu denk ik soms had ik de stap meer eerder gezet en niet zo lang gewacht.

Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey ,

je moet zeker niet wachten zoals ik - tot je een eind in de 30 bent .... en nu heb ik zo'n spijt dat ik al die jaren zo ongelukkig heb rond gelopen, want nu voel ik me nog herstellende -en ondanks ik pip's moest laten verwijderen -echt wel gelukkig !!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maakt ten eerste niet uit hoe oud je bent, op een gegeven moment wil je het gewoon. Ikzelf heb altijd een volle cup gehad, tot na mijn zwangerschappen en gewichtsverlies. Ik heb ook jaren lopen denken en twijfelen. Ten eerste, je laat je toch opereren en er kan vanalles misgaan en het kost natuurlijk een bak geld. Maar nu..het is alle stress, twijfels en pijn en geld dubbel en dwars waard geweest. Veel succes.X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Amaai ik ben zo blij dat ik hier terecht kan.. Lijkt zo raar en onwerkelijk nog steeds :o

heb net een afspraak voor een consult gemaakt, dit is op 23 april met dr Plovier.

Dit was het vroegste dat kon.

En Nurse, inderdaad wat zat ik te stressen aan de telefoon, heb me kalm gedragen maar..

ooh moet zalig zijn om er al vanaf te zijn :)

Germaine, amai spannend, jij volgende week al consult :)

Ben benieuw hoelang de wachttijd zal zijn tot je operatiedatum

Thanks girls

Op hun site staat dat je na consult al geholpen kan worden na 2 a 3 weken. Wij hebben een huis gekocht en krijgen 1 mei de sleutel en zullen half juni het huis gaan bewonen dus ik moet nog even wachten tot eind augustus want vanaf 1 sep heb ik 6 weken vrij genomen om goed te kunnen herstellen. Dus jullie zullen mij voorgaan met jullie BV maar dan kan ik jullie goed volgen hoe het allemaal verloopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah, moet leuk zijn als het zo aanvaardt is (zoals in Brazilië) :) pf daar stress ik nog niet om :P om zo de mening van mensen te zien/horen.

Hm behalve m'n nonkels misschien, ieuw ze zullen er zeker naar staren. Haha

Vincy, ja echt spannend die eerste stap, had wel niet verwacht dat het pas een maand later kon :s (het consult).

Ben zo blij dat het met jullie is goedgekomen, en na al die tijd beseffen dat je geen spijt moet hebben :) moet echt heel wat goed doen aan jullie zelfvertrouwen.

Jullie geven me echt moed :)

En Germaine, oh nog niet in d zomer in bikini met nieuwe borsten rondlopen dus? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Amaai ik ben zo blij dat ik hier terecht kan.. Lijkt zo raar en onwerkelijk nog steeds :o

heb net een afspraak voor een consult gemaakt, dit is op 23 april met dr Plovier.

Dit was het vroegste dat kon.

En Nurse, inderdaad wat zat ik te stressen aan de telefoon, heb me kalm gedragen maar..

ooh moet zalig zijn om er al vanaf te zijn :)

Germaine, amai spannend, jij volgende week al consult :)

Ben benieuw hoelang de wachttijd zal zijn tot je operatiedatum

Thanks girls

OOh goed dat je gebeld hebt! blijven denken ik kan ngo alle kanten uit en dan na al de info nog eens heel goed nadenken! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi !

En welkom hier :D

Ik wilde zelf ook grotere borsten op jonge leeftijd ..alleen heeft mn familie het me toen aangeraden een paar jaar te wachten.

Ik ben inmiddels 32 en durf er nu pas voor te gaan ...voor mij voelt deze leeftijd nu goed aan om de keuze te maken en weet ik het nu pas eindelijk zeker .

Maar mischien dat ik achteraf ook wel roep was het maar eerder aloewel ik dat gevoel niet heb ..

Ik ben 31 maart aan de beurt bij dr.plovier :D vind super spannend ......

Heb 2 consulten in totaal; gehad en voelde me bij plovier helemaal top :D

Sucses!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...

Vandaag is het zover voor het consult spanneeend :P nog 1 uur en ben al zo misselijk als iets :P

Raibabe, ik ga maandag bellen voor een afspraak met dr plovier, spannend !! Als jij pas23 april terecht kan dan zal het bij mij al een stukje in mei worden denk ik.

En welke dag is het geworden? ^^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kwam stipt toe om 15u40, het uur van de afspraak. Heb er nog een halfuur zitten wachten.

Plots begon ik te wenen :s was nochtans rustig, ik weet niet waarom het gebeurde.

Hij vertelde heel professioneel (misschien iets te :P) en het ging allemaal heeeel snel.

Dan moest ik mn pull uittrekken, waarin ik vastzat :P en hij duwde er niet in zoals ik hier overal las, hij meette gewoon links rechts, hoeveel plaats tussen de tepels.

Had nog 5 korte vragen gesteld, en dan ging hij al mee naar de balie. Daar kreeg ik nog wat papieren en heb 29juni laten vastleggen... Nu ng weken relaxen dus (als dat nog gaat)

^ ^

groetjes

En hoe was je consult?

ik heb morgen mijn eerste consult, spannend!!

Succes hoor, ook bij Plovier? ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neem toch aan dat je binnenkort nog een keertje teruggaat om te passen. Hoeveel cc zou je willen dan? Maar jij hebt dus geen pas sessie gehad?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neem toch aan dat je binnenkort nog een keertje teruggaat om te passen. Hoeveel cc zou je willen dan? Maar jij hebt dus geen pas sessie gehad?

groetjes

Ik had een foto mee, van iemand met dezelfde omtrek (70) als mij, en ze kwam uit op een E, heb nu een AA-A.

En ik vroeg dan maar uit mezelf hoeveel zou u er insteken om zo een resultaat te hebben.

Hij zegt 350 cc, pff :(

als ik dat hier zo zie, die vrouwen hebben toch ongeveer 500 gekregen voor een E.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

ik zou dan toch een pas sessie willen hebben als ik jou was. Ikzelf had pas een idee, toen ik mocht passen met die protheses en ik een strak shirtje aanhad, Ik vond 320..mmmm tsja en 380 vond ik weer te. Uiteindelijk heb ik 350cc tijdens de operatie gekregen. Heeft de pc mooi ingeschat. Dit is nog een gangbare maat die ik nu heb (75E). Ik had ook niet graag een 75F gehad, word dan toch al moeilijker met BH-s en bikinis kopen. Ikzelf kom van een lege c-cup.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar zelfs al pas je dat, door dat indalen en die kapselvorming enzo weet je toch niet echt hoe het precies gaat worden :s

ach ik ga hem maar gewoon vertrouwen, maar ben wel van plan om op de dag zelf te zeggen: 350 gaat toch niet te weinig zijn hé :P

Jij komt op een E uit, dat wil ik ook. Alleen start ik van AA-A, en jij van b/c. En jij kreeg 350cc, ik ook :P

Dus misschien toch 380 ofzo als hij dat goed zou vinden.

Groetjes terug :)

Wow ik kan eindelijk antwoorden :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Raibabe,

hoe worden ze trouwens geplaatst. Voor de spier of dual plane? . Dus jij wilt ook op een E cup uitkomen?

Ik kom idd van een lege c cup en heb met 350 cc een E cup. Jij bent wel smaller als ik, aangezien jij omtrek 70 hebt. Denk dat 380 dan wel mooi zal zijn.

Maar zoals je al bij andere topics kunt lezen, de één gaat met weinig cc's al naar een grote maat en een ander gaat met veel cc's maar één cupmaat omhoog. Het is altijd moeilijk in te schatten. Maar als jij duidelijk bent geweest tegenover je pc zal hij je vast begrijpen en weten welke maat jij wilt.

Liefs

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haaai,

Spannend zeg :D

Ik ben ook door dr.Plovier geholpen hoeveel cc krijg je?

Ik heb je titel iets aangepast en je verhuist naar de operatie verslagen aangezien je al eeen datum hebt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.