Ga naar inhoud

Raibabe19 : 29 juni 2012 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

:45:

Sorry dat ik lach, maar die laatste zin is echt grappig!

Het zou uiteraard ook met de band van je bh te maken kunnen hebben, maar als die zo strak zit dat je organen eraan gaan..... Dan zou ik een minder strakke willen ;) Daar bleef ik niet mee rondlopen... :)

Als het morgen niet over is, misschien toch even bellen naar je huisarts voor die maagbeschermers :) Het kan geen kwaad in ieder geval.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 98
  • Created
  • Laatste Reactie

Hatelijk zijn jullie! :P als ik op het forum lees, staan er altijd wel dingen op waarvan ik moet lachen en dat doet piijjn :P

bedankt ze!

mja tis vooral de bhband dat pijn doet onderaan en natuurlijk het rugslapen.

Dag 5, 's avonds en al veel minder pijn :) de borsten voelen ook niet zwaar ofzo. Hoop wel dat ik later weer normaal ga kunnen ademen?

Het is nu niet echt diep, en gapen gaat ook niet? :s

De foto's komen erop zie :D als het lukt haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had hetzelfde met die bh.. zat zo strak dat ik er buikpijn van kreeg, vooral als ik net had gegeten.. Gaat allemaal over, mijne zit nu heerlijk!

En ik weet niet wanneer je op vakantie gaat maar wacht met die bikini tot je 6 weken PO bent he!!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vertrek de 21ste naar Frankrijk. En ik ga zeker wachten met de bikini, maar wel al eens zien of die van maat wat lijkt op wat ik nu heb,

ik had die bikini immers meegenomen naar plovier en zei: hier wil ik inkunnen :P

En de gewone sportbh dragen is vanaf 4 weken zeker?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een sportbh van de hunkemoller met dunnere bandjes (dus die kan ik aan bij truitjes met dunne bandjes) en de rug is wat lager.

Met het mooie weer en ik was 13 dagen PO op vakantie gegaan droeg ik die overdag en m'n kliniekbh wel elke nacht..

Maar mag eigenlijk niet van m'n PC..

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uhu, ik begrijp het, tis n beetje een dilemma he. Als ik morgen thuis ben ga ik meteen naar mn kleerkast, natuurlijk zijn m'n tshirts dunnere stoffen zucht.

Daar zie je zeker de kliniek bh door :(

Ik zie wel wat ik zal doen op vakantie.. Maar me Weeral eens verhullen op vakantie is echt noooo not again, ik kan moeilijk op vakantie blazers aandoen of sjaaltjes wat ik nu altijd deed

xx ^a^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op vakantie hoef je helemaal niks te verhullen!!!!

Ik lag in Spanje aan het strand in m'n sportBH, kon me helemaal niks schelen dat andere mensen me konden zien..

En gewoon strakke truitjes en jurkjes, kan alles nu laten zien hoor, je sjaaltjes kan je thuislaten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou dan toch ook al een sportbh willen :s al is het maar voor een paar uur per dag.. op vakantie ga ik dan ff zo rondlopen.

Haha was op de site van hunkemoller aan het zien, aangezien ik mn bikini nog niet kan dragen, maar het broekje wel. Het is een rood broekje met riempje, maar nu vind ik dus geen rode sportbh hahah :P

Hm en dan mogen mn tepels ook niet te zien zijn :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou het gewoon zo'n zonde vinden om op vakantie iets te dragen zodat die lelijke band boven de martelbh niet te zien is..

Ter informatie, de 21ste ben ik iets meer dan 3 weken PO, ik ga op vakantie met mn ouders, vriend, zus en 2 nichten :)

allemaal met dikke tetten.. dan wil ik niet dat zij daar zo bloot en in topjes rondlopen en ik die band enzo moet zien te verbergen..

snappie xs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oow dat van die band had ik ff gemist, die heb ik nooit gehad!

Weet dan ook niet hoe het daarmee zit... Maar ik mocht van m'n pc best stiekem alleen op het strand een paar uur per dag zo'n sporttop aan.

Kijk even bij de h&m en koop zo'n setje als ik heb met bijpassend broekje (die broekjes daar zijn €3,- ofzo..) dat lijkt gewoon op een bikini.

Als die band af mag als je 3 weken PO bent dan?? Je moet je nu echt niet druk maken om hoe het eruit ziet want over een paar weken zijn jou borsten mooier dan die van de rest.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die 'boven'band is om de borsten naar beneden te drukken :s eigenlijk wel wat raar want de band onderaan zit ook strak, dus zakken kan toch nog niet echt achja :P

en jij had dus gewoon een strakke kliniekbh dan? raar

en ok thanks voor de tip, zal wel binnenkort eens naar aalst gaan, daar is ook een h&m :P ben thuis, straks is zien hoe ik al met tshirts zou staan.

Deze week droeg ik altijd hemden van mn vriend hahah. Hij is 4 dagen weg nu, dus moet het nu meer alleen zien te redden.

Groetjes :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Raibabe

Die band is ook om de spier 'plat' te drukken... Op die plek hoeft de spier niet uit te rekken door de prothese, dus daarom dat het platgedrukt wordt.

Die band aan de onderkant moet ook tegendruk geven, want anders zouden de prothesen je buik in gedrukt worden haha. Maar die prothese kan wel degelijk zakken hoor. Uiteindelijk gaat je borst iets over je borstplooi hangen, dus de huid die niet door die band wordt tegengehouden, rekt uit, zeg maar. Dan krijg je een natuurlijk uitziende borst en verhult je borst de littekens in je plooi ;)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

En weet je wanneer die ongeveer deftig gezakt is? want het ziet er nog zooo fake uit :s echt in mn oksel ook, dat doet pijn.

En van die onderband snap ik nu, maar dat stond ook niet onder mn borst, die onderband stond op mn borst zelf..

Heb die denk ik eergisteren gwn op mn plat stuk huid geplaatst als je me begrijpt :P

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het komt allemaal goed hoor! Ook al zit die band een stukje op je borst, ze blijven niet stijf in dat ding staan hoor :P

Ja en dat 'fake-effect' hahaha, dat duurt nog ff! Geduld hebben, hadden ze daar maar pilletjes voor he ;)

Ook ik wacht nog op de natuurlijke look, maarja, het kan zomaar 6 weken, tot 3 maanden duren... en zelfs tot een jaar eer je het uiteindelijke resultaat hebt. Maar na dat jaar, hebben we dan ook hele mooie boobies :D En tijdens dat jaar trouwens ook al! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop inderdaad dat ze niet door dat gevangen zitten zo hoog blijven staan! :P want de onderband drukt meer dan de bovenband.

Maar amai, ze zijn echt wel breed en zo'n dikke bol in mn oksel :s ik hoop echt dat het zakt hoor :o

Ik zal wel wachten op de natuurlijke look, in kleren is het echt ok, maar m'n bikini.. omg gewoon :s dat kan echt niet

xx :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet wat je bedoeld Raibabe, had na 1,5 week PO bikini gekocht maar niet gevuld, haeb ik helemaal niet meer nodig :P maar

het leek alsof het een push-up bikini was, nog zo rond en hoog dat ze stonden, vond het echt zo raar, maar nu begin ik eindelijk een verschil te zien, ook omdat de borsten zachter worden en niet meer zo "hard" staan, dus ze beginnen al wat natuurlijker uit te zien, gelukkig want binnen een week vertrek ik op vakantie :P

En wie weet zie jij al veel sneller een verschil dan mij, bij iedereen is dit anders, ik ben altijd al een "laatkomer" geweest :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Vandaag gingen mn draadjes eruit :P was wel spannend en dacht dat ik ging flauwvallen haha :P

de zijkanten hebben nog wat korsten, zo'n balletje waar de draad uitging dus smeren mag nog niet.

Nu is m'n vraag, mag ik vandaag eeiindelijk in bad? :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ondertussen al in bad geweest, was wel leuk :)

dit heb ik echt nodig gehad toen ik zoveel rugpijn had, nu is dat al minder door de gewoonte :s maar het bleef wel leuk natuurlijk..

De pijn is ok, aleh ze doen wel over pijn en voelen stijf (de spieren) maarja dat zal wel normaal zijn zeker

Ook lijkt de bh nu nog meer te spannen, maar dat zal ook wel normaal zijn xp

maandag op vakantie, zie er al naar uit ^ ^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi raibabe,

Bedankt voor je berichtje!

Ik heb even jouw topic gelezen en wat een verschil ipv de vooraf vertelde 350 cc, 500 cc gekregen!!

Ben je er wel blij mee?

Maandag op vakantie, ben benieuwd hoe je het ervaard.

Geniet ervan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Ha Raibabe

Even hier in je eigen topic verder :)

Je zegt dat je profiel niet op het stickertje staat, maar als het goed is, staat er wel een nummer op:

801 of 802N

805N

81 28 OF

811 of 812N

Dat zegt iets over het profiel dat je gekregen hebt :)

Als je meer erover wilt weten, dan laat je me maar weten welk nummer jij hebt, zoek ik het wel voor je op :)

Geen interesse: ook goed :)

X BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.