Ga naar inhoud

Raibabe19 : 29 juni 2012 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 98
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey meid,

Ik had ook superveel pijn, maar had het gewoon onderschat, volg goed je papiertje met pijnstillers en probeer zoveel mogelijk te rusten, na 3 dagen was het bij mij al veel beter. Komt allemaal wel goed ;) en daarna zal je wel denken ''het was de moeite en de pijn waard'' dat zegt Plovier ook :P

Veel beterschap!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel sterkte meid.

We lezen je verslagje wel als jij je beter voelt want dat is het belangrijkste. Neem de tijd en je rust

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag meiden, toch even een antwoordje. Een lang verslag zal het niet worden want doet nu al pijn.

Ik heb nog niet gedacht van jeej ik heb ze, ik heb er gewoon te veel pijn voor.

Ben nu al een tijd wakker, heb daarstraks 2 maal een uurtje en half geslapen

Het is dag 4, zo'n pijn had ik niet verwacht,en mijn rug amaai...

Heb de bh ook nog niet durven uitdoen :(

oja, plovier stak er geen 350 in maar 500 cc xs nouja we zien wel

groetjes, sorry voor het pessimisme :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi raibabe19,

Wil niet heel lullig uit de hoek komen, maar heb een beetje het idee dat BB misschien wel gelijk heeft.. Als je je medicijnen goed en op tijd inneemt dan moet het in principe 'uit te houden zijn' om het zo maar te zeggen..

Wel heel vervelend dat je zo'n pijn heb.. en IK MOET NOG MAANDAG..:( *snik..snik..* je maakt me wel een beetje bang hoor..:o hihiii..

Nou rust lekker uit meid, gaat vast over een paar dagen beter:) En laat anders Dokter BB even naar je medicatie kijken:)!?!!

Liefs Deborah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Wat erg voor je dat je zoveel pijn hebt zeg, maar idd je moet echt je schema volgen, de eerste 5 dagen ben ik zelfs om 6u opgestaan om pijnstiller te nemen en dan terug bedje in tot 10u en dan weer de volgende pijnstiller, ik heb eerste 2 dagen ook afgezien maar in principe als je dit goed volgd zou het ''te doen'' zijn.

Amai wat een verschil 500cc ipv 350, dat zullen wel grote boobies zijn zoals je wou ;)

Maar zolang je je niet beter voelt,veel rusten al is het in de zetel, komt goed hoor, Plovier zei dat ook eh "eerste dagen ga je me vervloeken maar daarna zul je blij zijn'' :P

Sterkte meid!

knuf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag meiden, ja ik neem normaal mn pijnstillers goed in, mn vriend verzorgt me goed en de wekker gaat om de 4 uur af voor de pillen :s

Mn buik is denk ik vandaag aan het vullen met vocht want het doet pijn en vreemd gewoon, alsof er iets doorbarst?

Dit is toch normaal he.

Je ben nochtans geen kleinzerige, heb nog voor de operatie met n schaar in mn been zitten 'ploeteren' om muggengif eruit te krijgen.

Ik zeg echt vaak ooh ben het zo beu, en dan die superstrakke bh :s

zonder jullie pff, kzou niet weten wat te doen.. xx

Deborah sorry dat ik je bang maak :P mja ik zie meer vrouwen die alles ok vinde, dan vrouwen die echt zo'n pijn als mij hadden.

Jup ik zit nu aan een C :P maar dat zal nog wel groter worden

knuffels

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat neem je dan om de vier uur?? Ben heel benieuwd naar je schema, misschien kan het beter met je gaan als je je pillen iets anders neemt.... Ik wil niet betweterig doen, maar er zijn al meer mensen die zich met een ander schema veel beter konden redden. Moet je me alleen even laten weten wat je slikt en hoeveel mg per keer...

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja voor iedereen is het mss anders,maar het schema dat Beclinic meegaf is bv eerst Ibuprofen 600mg -->na 4 uur-->Paracetamol 1gr-->na 4 uur-->

Tramadol 50mg-->na 4 uur--> Paracetamol 1gr en na 4 uur terug Ibuprofen enzo... En als je misselijk wordt raden ze aan te stoppen met Tramadol, maar

daar had ik geen last van, en als ik nu nog kleine pijntjes heb neem ik soms Tramadol of voor slapen een Paracetamol.

Ik ben ook geen kleinzerige, heb al 8 keer onder het mes gegaan voor mijn knie waarvan 3 grote operaties dat ik halfjaar moest recupereren, dus ik dacht ''ooh bv, zal best meevallen, ben al meer gewoon'' maar is totaal niet te vergelijken en als je het een beetje onderschat zoals ik, dan is het afzien :P Ik werd wakker met tranen in mijn ogen, dat mijn vriend ging vragen of dat normaal was, de verpleegster lachte eens en knikte ''ja'' :11:

Maar dat is maar even op de tandjes bijten en dat komt goed hoor, geniet maar van de goede zorgen en aandacht van je ventje ;)

Knuf!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb de raad van BB gevolgd, iets meer paracetamol, en bijna geen ibuprofen meer eigenlijk.

ik heb in totaal 4uur geslapen, een record, eerste keer werd ik wakker omdat ik aan het 'stikken' was, 2e keer door zweten.

Pff zo saai, ik kan niets doen hier, alles doet pijn want nu heb ik een nieuw probleem

heel mn buikzone staat hard denk ik ?

het doetecht veel pijn, nog nooit zo iets meegemaakt

vooral net boven mn navel

aaww en heb vandaag nog maar 3 aardbeien gegeten

heeft iemand dit ook gehad? :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zo een flauw vermoeden dat je nog niet voor een grote boodschap naar het toilet geweest bent, sinds je bv?

Als dat het geval is, moet je even naar je huisarts bellen, hij kan je een middeltje voorschrijven, dat er voor zorgt dat je wel naar het toilet kunt (movicolon zou volgens mij de beste oplossing zijn) Heeeel veel drinken!!! Dat is ook heel belangrijk, wel 2 liter op een dag! Je kunt anders namelijk steeds verstopter raken en dat gaat steeds meer pijn doen, met braken en alle ongemakken van dien.... Vandaag je huisarts bellen als je inderdaad nog niet naar het toilet geweest bent, want hoe eerder je erbij bent, hoe makkelijker het te verhelpen is.

Mocht het dat niet zijn, dan zou het kunnen zijn dat je een geirriteerde twaalfvingerige darm, of maag hebt, door de ibuprofen. Dan dus de maagbeschermer nemen, en even overleggen met de huisarts in welke dosering.... Dan zou het in een dag of 2 veel beter met je moeten gaan..

Vervelend zeg, wat jij allemaal hebt. Het grote voordeel is wel dat je er een stel borsten voor terug krijgt he ;)

Hoop dat je hier iets aan hebt!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was daarstraks wel effe in paniek ze, mn buik ging precies barsten en had een hongergevoel, begon ik te twijfelen of het wel honger was want mn maag lijkt mega opgeblazen. Tis ondertussen al iets beter.

Had inderdaad zoals BB zegt de bijsluiter van ibuprofen gelezen, dat er last kan zijn boven de navel, irritatie maag enzo. Dus dat was al effe oefff

M'n vriend had gebeld naar beclinic, ze zei dat het wss door de bhband komt en dat de organen wat verplet zitten. Nouja

en over m'n stoelgang, tis niet dat ik helemaal niet beweeg, maar zelfs hiervoor ging ik maar 1 keer om de 3 dagen naar 'toilet'. Raar want ik eet nochtans gezond, drink probiotica. Zelfs nu nog :s om toch de schade in mn darmen van de antibiotica te beperken.

Heb idd nog maar 2 'keuteltjes' gehad.

Dankje girls! ^ ^

en zal nog wat meer drinken (was hier wel wat bang voor want als ik mn pillen inneem, drink ik ook veeeel, en ik dacht ohnee wat als mn maag nu heeeleemaaaal opzwelt van al die drank)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.