Ga naar inhoud

Raibabe19 : 29 juni 2012 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

En ga je nog voor een 2e consult zodat je ook kunt passen?

Ik vond dat zelf wel heel prettig om een goed beeld te krijgen van hoe het gaat worden en hoe het in verhouding met je lichaam staat

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • Reacties 98
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo hier ben ik weer :) ben er lang niet op geweest, gewoon om niet teveel eraan te denken of stressen.

Maar nu is het wel bijna zover, heb zoveel stress, wordt nu al vaak wakker, veel piekeren, bloeddruk zal weer hoog zijn :( ...

Ik denk nog altijd dat ik zal sterven..

Natuurlijk van naalden, in slaap gaan, wat er achter, ... ben ik ook bang maar eerst het overleven he.

ik heb nog wat foto's bekeken, ik kom van Aa en wil graag D of E; dus ik ga eeeecht wel zeggen op de dag zelf dat het Minstens de gezegde 350 cc moet worden :P

ik ben wel heel smalletjes :s minder dan 70 onder de borst. Oja wordt achter de spier aangezien ik niet echt iets heb xp hehe

Dank jullie voor het advies, ik ben er heel wat mee, nu durf ik ook meer dan 350 te vragen.

en essie80; ik heb geen tweede consult, passen leek me leuk maar ja.. Zo precies zal het toch nooit worden als hoe je het ziet :s

Ik heb nog een vraagje:

ik ben een serieus stresskonijn, ik las hier ergens dat er kalmeerpillen mochten genomen worden?

zou heeeel handig zijn want bij examens moet ik al bijna overgeve en worden mn handen pijnlijk.Wat gaat dit dan niet zijn bij de grootste stap van m'n leven en de naalden? :o

Ik heb hier nog alprazolam liggen (kalmeerpil), zou dit ook mogen?

Dankuwel ! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Raibabe19,

Nog een weekje en het is aan jou! Proficiat ;)

Ik zelf heb eig niet over cc gesproken met Plovier, want hij zegt zelf dat verschilt van persoon tot persoon. Ik heb hem ook geen minimum of maximum gegeven, enkel gezegd dat ik een kleine C cup wou...

Heb gewoon heel hard gezocht naar foto's van borsten die ik mooi vond en op de dag zelf aan hem laten tonen, en hem zijn ding laten doen, de dag zelf heb ik gewoon nog gezegd '' ok doe mij maar een gewone C cup'' :46:

Heb uiteindelijk 390cc gekregen, heb ze gisteren voor de eerste maal gezien, en ze lijken echt wel groter dan een C, maar is nog afwachten, ben in ieder geval blij met het resultaat ;)

Veel succes meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Raibabe,

ik ben ook door Plovier geholpen en moet zeggen dat ik vanaf het begin het volste vertrouwen in hem had. Heb hem gezegd dat ik een grote C/kleine D wou en na het meten stelde hij 400 cc voor.

De dag van de operatie heb ik hem verteld dat mijn voorkeur toch uitging naar een grote C.... en ik moet zeggen dat ik superblij ben met het resultaat. Natuurlijk zijn ze nu nog gezwollen en zitten ze nog behoorlijk hoog.

Je hoeft zeker niet bang te zijn. je wordt heel goed opgevangen bij beclinic en iedereen is er echt super vriendelijk. Ik ben normaal gezien ook een 'stress'kieken maar de dag van mijn operatie was ik de kalmte zelf ( raar maar waar)

Alles is super vlot verlopen.

No stress. Nog even en je hebt super boobies ! :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Raibabe19,

ff over dat kalmeringstabletje....ik mocht die ook nemen...alprazolam 0.25...ik had de kliniek(Beclinic ben ik 8 juni geholpen) gebeld en met een minuscuul slokje water mocht ik hem innemen `s ochtends....ik dacht dus echt dat ik hem nodig zou hebben...maar zo raar,was die ochtend zooooo relaxed...heb hem niet genomen!!!

Maar mocht dus wel,voor jou mss een geruststelling!!!!En ze zijn daar bij Beclinic ook echt super behulpzaam en aardig...komt echt goed meid!!Je bent daar in goeie handen!!!

Spannend nou hè...nog een weekje...en dat vliegt voorbij hoor....

Deb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hehe ben gisteren een bikini gaan kopen, want ik ga 3 weken na de operatie al op vakantie, nu hopen dat hij zal passen. Anders moet mn vriend maar om een andere maat gaan :P

Hmm ja vertrouwen op hem kan goed zijn, maar zou het toch echt wel groot genoeg willen :s ik wil echt dat mense naar me kijke en denke amai das groot. (niet mega fake natuurlijk :P).

Leuk ik heb gezien dat het op mn operatiedag zou onweren, nu ga ik helemaal denken dat ik zal sterven :(

Hm ok ik hoop dat ik ook zo rustig zal zijn op de operatiedag als jullie :P ! en gewoon ontwaken :D

Handig dat alprazolam ingenomen mag worden, daar heb ik nog wel 1 van :)

ik zie de dag zelf wel

groetjes meiden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de dag van mijn operatie was er ook fameus onweer,donderslagen en bliksem, ik had ook zoiets van '' ohoh, slecht voorteken'' :P

Maar de mensen daar zijn zo vriendelijk en behulpzaam, dat je geen reden hebt om te stressen.

En Plovier staat er toch bekend voor om zijn ''grote borsten'' :P Ik had eerst een kleine C gevraagd en toen hij me op de dag zelf vroeg ben ik van gedacht veranderd en gewone C gevraagd, beter ietsje te groot dan ietsje te klein :P

Maar heb de indruk dat hij iets meer heeft geplaatst, maar ben er niet kwaad voor :D

Neem gewoon enkele fotos mee en maak op de dag zelf duidelijk wat je wil en dat komt dik in orde :)

Ik vertrek binnen 3 weken op vakantie, ben dan juist 4 weken po, ik moet nog gaan shoppen voor bikini's en bh's :P Leuk eh! :46:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga denk ik gewoon de bikini meedoen, en zeggen dat ik er in moet passen :P whaha

want ja met foto's ik heb 3 foto's van verschillende mensen, met mooie borsten, maar nja misschien is het toch wat te groot.

Ik ben zo smal, straks scheurt heel mn spier moest hij er veel in doen of weet ik veel :P

en haha ja dat is het leukste moment, dingen die vroeger een hel waren, gaan we met veel plezier doen nu:

bh's en bikini's kopen :D jeeeejj

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Raibabe19,

Wat spannend!

Ik ben gisteren geholpen door dr Plovier..

Ik heb ook een kalmeringstablet gekregen omdat ik op was van de zenuwen..

UIteindelijk werd iik ook eerst onder narcose gebracht met een kapje omdat ik super bang ben voor naalden.

Dus ben lekker gaan slapen en werd vrolijlk wakker.

Heb kennelijk nog dingen geroepen naar mijn man, maar ik weet er niks meer van. hahah

Ik heb 400cc gekregen, maar al sla je me dood welke cup dat is..

Ik vertrouw volledig op dr Plovier.

De pijn vind ik reuze mee vallen. Had het erger verwacht..

Je hebt gewoon last van spierpijn en dat was het...

Dus komt helemaal goed met je!!!

SUcces!!!

grt, Kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Raibabe19,

Waarom doe je anders niet 350 gram rijst in een boterhamzakje, stop dat in je bh, shirt erover en kijk of je dat mooi vind? Het wordt natuurlijk niet helemaal hetzelfde, maar dan heb je ongeveer wel een idee :)

Succes vrijdag! :)

Ben benieuwd naar je verslagje :)

Liefs Deborah

Link naar reactie
Delen op andere sites

De stress begint echt wel te komen nu :o

en kmoet nog lijsten maken met wat ik moet klaarzetten en meenemen, wat mn vriend moet vragen als ik daar nog suf ligt, de papieren die hij moet vragen, ...

Aah :o

Ja ik denk toch dat ik ook dat pilletje zal nodig hebben, gelukkig heb ik het thuis liggen.

en oeioei nu heb ik daar ook schrik van :P dat ik dingen zou zeggen, wie weet wat zeg je :o

heb gezegd tegen mijn vriend dat als ik wakker wordt en rare dingen zeg, dat hij moet zeggen dat ik moet zwijgen hahaha

Haha grappig van die rijst, maar zal het straks toch maar doen. Maar ik denk dat ik sowieso toch meer dan de gezegde 350 cc wil, kwil zo graag een E..

Groetjes :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ojaa nog een vraagje, piercings mogen niet. Ok navelpiercing en oren geen probleem, maar mn monroe groeit wel direct toe he :s

ik heb een gaan kopen helemaal in doorzichtig plastic, zou dit mogen? dat stoort de machines toch niet?

durf de kliniek bijna niet meer sturen, heb al zoveel mails gestuurd haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alvast heel veel sterkte. Grappig om te lezen dat je jezelf een stresskipje vindt en bang.. Maar wel piercings hebt. Das pas eng. Haha. T komt allemaal goed, 29 juni is een mooie dag voor nieuwe borsten! Op de dag ben je vast de rust zelve. Ik was als n zoet lammetje, volgens mij is dat de berusting dat t gaat gebeuren. Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die piercings kunnen in principe geen kwaad hoor, heb ook navelpiercing en ben al meerdere malen onder narcose geweest en heb deze nooit uitgedaan,

Maar als je een hebt in plastiek is dit mss wel beter,en kan geen kwaad dan, ze zeggen dit ook altijd om uit te doen en ook nagellak en make up te verwijderen is gewoon

voor hygienische redenen. ;)

Veel succes voor vrijdag en wens je een goed herstel!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hehe ben altijd zo blij en opgewonden als ik reacties lees, jeej ik kan er over praten :P ! haha

Voor de piercings had ik ook wel stress hoor, maar dat is gwn ff pijn, en altijd voor ik iets liet zetten stond ik buiten een halfuur te twijfelen :P

borstvergroting vind ik juist zo eng omdat ik niets van controle heb, ik ben erg bang van doodgaan.

Als ik dat allemaal zo lees, is er misschien toch een kans dat ik ook wat rustig zal zijn? :P alhoewel tis vroeg op en ik kan niet vroeg slapen. ajajaj :P

Heb vandaag best veel stress gehad, mn kamer afgestofd, gekuisd, alles nieuw van dekens en kussens (ja er staan er zeer veel op mn bed :P handig misschien)

ivm de piercings, ok ik ga morgen toch nog een mailtje sturen :s want ik wil echt niet opnieuw zoveel betalen om mn piercing te laten steken.

Hoop echt dat het plastic mag

Stresserdestresserdestress :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankuwel girls, ben al een tijdje aan het wenen , lijkt zo onwerkelijk.

Ik moest allang gaan slapen zijn, vriend heeft niet eens de dingen opgezocht, gewoon alles tegengewerkt, heb nog maar net avondeten gehad.

Ik wil blijven leven :( zie het ff niet meer zitten

en ok ik ga de plasticen piercing maar aandoen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rustig aan, voor ons beiden is het straks zover en hebben we mooie boobs

Kop op meid, je weet waar je het voor doet toch

Ik ben ook een beetje bang maar probeer mij groot te houden haha (weet niet voor hoelang)

Dikke Kus en veel succes morgen (dat zal ik ook wel nodig hebben haha)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

je mag zo niet denken,je maakt jezelf nerveus, totaal geen zorgen maken, alles komt goed, is een van de meeste routineoperaties, en Plovier weet wat hij doet.Voor je het weet ben je wakker en dan heb je 2 mooie grote boobies :D

Zie gewoon dat je zeker 6u voor je operatie niet meer eet of drinkt,anders kan je je seriues misselijk voelen als je wakker wordt ;)

Veel succes en een goed herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.