Ga naar inhoud

MissBoobyMoon : 31 maart 2012 : Dr .Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Ik vind zelf de 500 cc veel teveel..sommige dames vinden het bij zichzelf mooi staan maar het lijken dan echt twee ballen...

Mijn vriendin ging ook voor 500 cc en heeft dezelfde bouw als jij en heeft nu spijt ervan in het begin was ze tevreden maar pas ongeveer 11/2 jaar later had ze spijt omdat ze toch niet natuurlijk oogde..Mits dat jou natuurlijk niet uitmaakt..Sommige dames maakt het niet uit dat je ziet dat het nep is dus als dat is wat je wilt dan moet je het doen!!!!Succes ermee....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 213
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey,

Die verdomde twijfels over het aantal cc hè!

Dat kennen we allemaal. Ik heb getwijfeld tot de dag van operatie.

Neem foto's mee! Ik had er 2 mee. Heb hem dan gezegd: voilà zo ongeveer. Ni kleiner maar zeker niet groter! Heb hem ook verteld: ik ben bang dat ze TE groot worden. Dat snapte hij, je wil ze mooi vol maar in proportie!

Ik kan nog niet over resultaat spreken zit nog ingepakt, maar ziet er ok uit.

Weet je grootte + mooi of natuurlijk is heel subjectief. De ene vind groot en rond mooi de andere vind ze nep ogen.

Geef duidelijk je wensen aan en vertrouw op hem, hij kent zijn vak.

Ik heb veel minder gekregen: 360 medium maar ben ook maar 1m60 voor 55 kg.

Maak jezelf niet gek hè meid. Succes

Groetjes

Choucky

Link naar reactie
Delen op andere sites

thanks meiden!!!

Ik voel me er al een stuk lekkerder bij ,heb ook het idee dat er zeker wel wat weg gaat vallen .

Doordat ik een lichte trechter borst heb valt ook mn boven kant iets naar achter ..dat is heel typisch voor een trechter borst ...dus 500 zal denk ik als een 400 uitgaan vallen .

Ik heb ook al een bh gekocht in de maat die ik graag zou willen hebben (gewoon bij h&m ) waaauuw wat een heerlijk gevoel zeg een D cup kopen whhoo!

Helemaal volgepropt en kijken maar ...ik vond het heel mooi en mn zussen en gezin ook! Het viel ze niet eens op toen ik beneden kwam met een gewoon truitje aan .

Dat is mooi want hoef ook niet op die manier opte vallen ze zijn immers voor mij.

En jaa ik heb gisteren een electrich bed gekocht ..tweedehands hoor voor 30 op marktplaats ...en wat ligt dat goddelijk!!!!!

Ik wil me zo goed mogelijk vooorbereiden heb een schriftje en daar heel veel tips en hints van het forum in opgeschreven .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat slim van je om zon bed via mp te kopen,zal je echt profeit van hebben straks!!!! :connie_39:

Heel goed dat je gewoon voor de 500CC gaat! Anders kun je straks weer een wissel in gaan plannen omdat je net niet tevreden bent,

zul je net zien,ook zonde van je geld dan ,ja toch?

Sommigen vergeten even dat ze na een half jaartje toch al heel anders ogen dan als je net onder t mes vandaan komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja zo is het ,wil al 15 jaar grotere borsten ,en wil ze ook zeker niet te klein .

Liever in een keer goed dan te voorzichtig en dan na een jaar balen ervan ....

Jah dat bed ooohhhh jummie ! kom er nu al moeilijk uit zo lekker ..binnekort maar alvast mn arnica gan nemen en alle vitamines weekje vroeger kan geen kwaad toch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ahh dat is mooi ,vanaf vandaag met lekkr volproppen ermee :D

Pff heb er echt geweldige zin in al duurt alleen nog eventjes dus in die tijd lekker veel in huis bezig zijn met alles netjes en schoonmaken .

Slaapkamer een paleisje van maken ,verzorging is al geregeld zus lief komt ons bijstaan (en die kan lekker koken!)

Pijn ben ik mentaal al goed op voorbereid ga van het allerergste uit dan kan het alleen maar meevallen.

Gesp[rekje met de huis arts al gehad ..en die was ook zo lief !!!!! Hij heeft gezecht wijfie hardstikke top lekker voor gaan en als er iets is bellen.

Ook heeft hij me wat extra's gegeven voor het geval dat ik te misselijk zou zijn ..dus zetpil heb ik ook in de pocket.

Ja nu maar de dagen aftellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai missboobymoon,

Ik ben zelf 1.81 en 71 kilo. Ik ben op een moment 67 kilo geweest en dat vond ik en andere mensen echt dun. Niet dat ik het kon helpen, ik was niet op dieet.

Mijn gevoel zegt dat het groot is maar als je dual-plane doet kan het misschien meevallen. Het is maar net wat jezelf mooi vindt natuurlijk!

Ik ga zelf voor 300 cc ook dual-plane.

Succes met je keuze meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

67 kilo te dun ???? mijn bmi zegt dat ik perfect in orde ben met 61 kilo en evt nog tussen de 60 en 65 in kan zitten....ik vind meself niet meet te dun na jaren 53 kilo gewogen te hebben en nu op 61 te zitten ..moet zelfs nieuwe broeken met die kont van me (oooh en daar ben ik trots op ) straks kont en borsten :D jummm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, zeker een dual nemen, niet op de spier want anders zullen het ballen lijken als je zo slank bent denk ik... succes! Bij mij is het 23 april ook bij Plovier, 500 cc dual plane , ik kijk er echt naar uit en vertrouw hem, na al julliie verhalen gelezen te hebben... joehoe!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

meiden ik heb lopen oefenen hoor hahha ,met de gekochte bh zakjes gevult met ieder 500 ml water .

Bh aan en zakjes er tjoep in.....KOUD!!!!!!!!

Maar ik ben wel overtuigd nu!!! IK WIL ZE!!!

Ga mooi voor de volle pont ,vond het heel mooi staan zijkant beetje gekkeg natuurlijk en kon het beetje wat ik had een beetje op pushen en dat vond ik erg mooi .

Beetje gebukt en zo en toen zag ik een spleetje :105: ohhhhh dat zou fijn zijn .

Ik heb ze in mn gallerij geplaatst ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden :D

:44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

me 2, ik zou ook voor de 500cc gaan als ik jou was.!

Ik ben ook lang 1.82m en nogal dun 60kg en heb 800cc gehad van Dr. Plovier

(en die 60kg zit dan ook nog eens vooral in mn kont en boven benen

want je kan mn borstbeen en ribben tellen op mn borstkas)

en ze zien er absoluut niet uit als meloenen doordat ze half achter de spier zijn geplaatst.

Ik wilde van een 70A/75A naar een 75E en daar had ik zeker 700cc voor nodig.

mn vriend was ook wat bang dat het veel te groot zou worden maar toen heb ik m

uitgelegd dat er 150-200cc nodig is om een Cupmaat omhoog te gaan en deze uitleg hielp echt.!

Succes xxx!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahah vlinder!!! hahah jij ziet hem helemaal zitten lol!!!!

@tijgertje zeg dan lijken we veel op elkaar zit tegen 1.82 (denk zeg 1.80 maar is dus 2 cm langer ) en ook bij mij zit het meeste in mn heupen en kont ,zie bij mij de foto's ook boven die rot ribben!!!!! 700 cc klinkt echt mega ....maar zoals jij uitlegt 150 a 200 cc per cup vind ik ook een fijne uitleg ! top ik zal het ook tegen mijn aanstaande vertellen ...en tjah vlak voor de operatie roep ik nog wel even van niet al te groot he !! wil max D behalen ....jah wel leuk als per bh merk verschilt natuurlijk.

Hoe bevalt jou cup je ...heb je nietgevoel van damm ?? en hoe reageert jou omgeving ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, ben beetje vergelijkbaar... Ongeveer toch...

Had echt die 500 cc nodig om die D, kleine E halen, denk nu met de 700 op een E/F uit te komen.

Al is het nu nog wat vroeg om te oordelen hier!

Zelf ben ik 1m73 en weeg 58 kg ( nu opeens 61, hoop dat t vocht is en 400 gr protheses )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gutverdurriieeeeee!

Ik heb last van mn brocnhitus en omdat er een tweede verkoudhied overheen ging kreeg ik het nog een keer ...ik denk wacht af met de disks gaat het wel weg .

Not ! nog steeds hoesten pfff na dat wil ik natuurlijk niet hebben als ik lig te recoveren .

Dus bel de dokters assistente .....jah zegt ze dan kunnen ze niet opereren ???? WAT! uh WAT gaat ie !

Nee soory zegt ze als we je antibiotica geven dan kan het niet pfffffwieeeeeeeww maak mij even gek zeg !

Dinsdag middag bij de dokter op controle maar even naar de longetjes laten luisteren.

Nou is de bronchitus minimaal en heb er alleen smorgens last van .....hoop wel dat ie wat anders heeft als antibiotica pfffffffff en anders maar hoesten hoor !!!

Ik moet en ik zal !!!!! 31 maart gewoon gaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ikke dus vandaag naar de dokter ....een vervanger ..oke goed .

Beetje naar mn longen luisteren klonk allemaal goed ,behalve nog een lichte rochel(lol klinkt zo lekker ranzig)

Hij uitleggen dat het ook door het roken wat langer aanhoud ok oke ik ga wel wat minder roken .

Begint hij vervolgens over mn nek :106: uhhhhh ja ik heb vaker last van mn nek met kou en als ik stress heb schiet het soms via mn nek of schouderblad vast ...heb een lief zusje die dat er altijd super goed uitmassert.

Oke dus waar doelt u op ??????

Ja zegt de vervanger ja met de borstvergroting kan je allemaal wel erg last van je nek krijgen ......PFFFFFFFFFFFF

Omg hahaha wat heb ik nu weer aan mn broek hangen hahahaha ik zeg meneer ik heb aa zo erg kan het toch niet worden .hahahahha

Wel was tijd om te gaan !!! voorlopig geen doktesr en assistentes voor mij !

XxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

grappig, wij krijgen op dezelfde dag bijna hetzelfde, alleen ergens anders...

Ik zou 9 Maart zijn geweest maar doordat ik zo ziek was dus niet... Verzet naar 21 Maart maar omdat ik nu nog hoest toch maar verzet naar 31 Maart!! Alleen moet ik 07:30uur daar zijn...

En ik krijg 535cc (ultra high profile), en ik ben 175m en 57kg...

Had bijna 10 jaar terug een 70A en met de 260cc die ik nu heb maar die er dus uitgaan voor deze ben ik op een 70D/E uitgekomen...

Ben dus ook enorm benieuwd waar ik met mn 535cc uitkom..

We kunnen samen aftellen hihi...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ikke dus vandaag naar de dokter ....een vervanger ..oke goed .

Beetje naar mn longen luisteren klonk allemaal goed ,behalve nog een lichte rochel(lol klinkt zo lekker ranzig)

Hij uitleggen dat het ook door het roken wat langer aanhoud ok oke ik ga wel wat minder roken .

Begint hij vervolgens over mn nek :106: uhhhhh ja ik heb vaker last van mn nek met kou en als ik stress heb schiet het soms via mn nek of schouderblad vast ...heb een lief zusje die dat er altijd super goed uitmassert.

Oke dus waar doelt u op ??????

Ja zegt de vervanger ja met de borstvergroting kan je allemaal wel erg last van je nek krijgen ......PFFFFFFFFFFFF

Omg hahaha wat heb ik nu weer aan mn broek hangen hahahaha ik zeg meneer ik heb aa zo erg kan het toch niet worden .hahahahha

Wel was tijd om te gaan !!! voorlopig geen doktesr en assistentes voor mij !

XxX

wat een vreemde vogel die vervanger.... als ik het goed begrijp is het niet zo eens met een bv?? en nek pijn is denk normaal hoor na een bv, ik heb normaal nooit nek en schouderpijn maar nu ook.

en dat is al weer bijna weg nu, en dat hoesten is ook normaal als je rookt als ik verkouden ben duurt dat allemaal veel langer dat het allemaal weg is.

maar als je heel erg hoest zou ik er zeker overna denken om je operatie ff uit te stellen want hoesten en niezen is echt geen aanrader na je bv!!

sterkte!! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.